DomůFórumKasinaKing Billy Casino - všeobecná diskuze

King Billy Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 3 roky od Zzz888
|
13 715 zobrazení 64 odpovědí |
|
12 3 4
CasinoStreamer88
před rokem

😂 Můžu vás ujistit, že mě nikdy nikdo nenazval královnou. Okamžitě jsi mě rozesmál! 👌

Nuže, pojďme si slušně zahučet, když se ve „vítězném vláknu" sdílí další velký hit. Asi by to bylo správnější 😉🙏

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Myslím, že v budoucnu budou dobré zisky přicházet častěji, protože jsem pozitivní 🤩

Ale nic není důležitější než královna 👑 😜


🫡🕊🌴

Automaticky přeloženo:
CasinoStreamer88
před rokem

Řekl bych, že Lady Luck je zde důležitější. 😂🙏

Zůstaň pozitivní!

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Pozitivní je jediná možnost, která nám v tomto nemocném světě zbývá 🙂

Hezký den!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Několik dní se snažím dostat své peníze vyplaceny a oni neustále ruší všechny formy prokazování mé adresy a během 3 měsíců poslali tolik různých formulářů, dokonce i soubory PDF, jen doufám, že půjdu a použiji peníze na jejich straně

Automaticky přeloženo:
před rokem

Za 3 dny jsem se pokusil odstoupit z jejich stránek, stále odmítají IT a posílám všechny informace, vše je v pořádku, ale stále odmítají informace o mé adrese a já posílám asi 10krát a nyní posílám 2 soubory PDF na jejich e-mail a podporu a stále se nic neděje, opravdu doufám, že půjdu utratit peníze na webu, kdybych věděl, že výběr funguje

Automaticky přeloženo:
nicolaj666
před rokem

Ale jaký je k tomu důvod? Co je špatného na dokladu o adrese? Řekli ti to?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Myslím, že v budoucnu budou dobré zisky přicházet častěji, protože jsem pozitivní 🤩

Ale nic není důležitější než královna 👑 😜


🫡🕊🌴

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Skutečný

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Není to špatné kasino, dobrý počet poskytovatelů plateb

Automaticky přeloženo:
Veriviconic
před 5 měsíci

To je to jediné, co se ti tady líbí? Máte nějaké zkušenosti se zákaznickou podporou? Jaké sloty jsou vaše oblíbené? Už jste mohli provést výběr? 😉

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobry den, zkousim se overit uz dny bez uspechu. Mám výhru 650 eur a rád bych si ji nechal vyplatit. Nahrál jsem všechny dokumenty, ale nic se nestalo.

Automaticky přeloženo:
sisdagi5
před 3 měsíci

Ahoj, jak dlouho se přesně snažíš ověřit? Doručili jste své dokumenty do kasina a stále čekají na vyřízení? Možná kasino stále kontroluje, takže budete muset počkat. Byly nějaké dokumenty přijaty nebo ne?

Rád bych dodal, že kasinům dáváme 14 dní na vyřešení tohoto procesu a pokud ne, můžete nás kontaktovat a pokusíme se vám pomoci.

Myslíte, že to zvládnete? 🙂

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Aha, rozumím, 2 dokumenty byly přijaty a ostatní dokumenty byly předloženy teprve před 2 dny, pak počkám

díky moc za info

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobrý den, snažím se přihlásit již několik dní bez úspěchu. Nahrál jsem všechny dokumenty, ale nic se neděje. Chci vyplatit své výhry bez úspěchu. Zkontrolujte prosím.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Aha, rozumím, 2 dokumenty byly přijaty a ostatní dokumenty byly předloženy teprve před 2 dny, pak počkám

díky moc za info

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Takže je to na dobré cestě podle toho, co píšeš. Je to v pořádku, vím, že někdy může být pro hráče příliš dlouhé čekat několik dní, ale není vždy nutné se obávat. Takže pokud kasino přijalo dva dokumenty, pak samozřejmě ostatní budou zkontrolovány a uvidíme, zda jsou v pořádku. Pokud se něco změní, dejte mi vědět. 😉

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Nevoní to dobře: Registruji se před pár měsíci a nakonec žádám o dva výběry: 60,00 $ a 200,00 CAD. Od začátku jsem věděl, že po mě budou chtít dokumenty, že s nimi budu mít problémy. Žádají po příklad pro číslo mého bankovního účtu!!! V žádném případě za celý svůj život pošlu tyto osobní údaje! Řekli, že dokumenty, které jsem poslal 2krát, nejsou jasné. Velké lži, před odesláním jim dokumenty dvakrát zkontroluji abychom se ujistili, že jsou v pořádku. Přichází stížnost. Velmi zklamaný s tímto přístupem....nevím, jak mohli mít tak vysokou sazbu!!!

Automaticky přeloženo:
PlymouthFury1970
před 3 měsíci

ahoj,

I když to nerad říkám, ověření obvykle zahrnuje bankovní informace, zejména pokud jste vložili pomocí propojené bankovní metody. Bylo by lepší zvolit alternativní placenou volnočasovou aktivitu, pokud je vám to nepříjemné. Nepředpokládejte prosím, že se snažím vyvrátit vaše zkušenosti; vše, co se snažím udělat, je zabránit vám v dalších nepříjemných překvapeních.

Ať tak či onak, kasino má celých čtrnáct dní od data stížnosti na ověření vašeho účtu a připsání vaší výhry. Operace je proto obvykle nejúspěšnější strategií.

Doufám, že vaše boje nebudou trvat příliš dlouho.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Stěžoval jsem si před dny, ale stále čekám na odpověď od vašeho agenta. Pokud kasino nabízí depot s Interact, znamená to, že přijímá PODMÍNKY Interact, což znamená, že musí udělat mé 2 whitdraws. depot, požádali o doklad o bydlišti a výpis z bankovního účtu? Ne, takže musí zaplatit.....Když přijmou depo plné různých metod, kasino(a) se zeptají a chtějí důkaz KDE peníze pocházejí? Samozřejmě ne, ale bohatnou, aniž by žádali JAKÉKOLI DŮKAZY na sklady, které hráči vydělávají roky a roky

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
PlymouthFury1970
před 2 měsíci

Věnujte prosím pozornost časovači vaší stížnosti ; Nick se ti brzy ozve a doufejme, že společně dokážeme vyřešit tento tvůj problém.

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Čas Romi? Zmínila jsi "ČAS?" nyní je to více než dva týdny, co jsem zde zahajoval stížnost, Nick nekontaktoval kasino "King Billy" ani jednou!!!Promiň, ale je to skutečný vtip! Kasino schvaluje všechny mé dokumenty, ale nechce mi platit, protože chtějí vidět všechny moje informace na mém bankovním účtu...číslo z mého bankovního účtu.Nikdy za celý svůj život tyto informace neuvidí! Žádám o první výběr 14. září a další 16. září! Nyní je to více než měsíc! Nemohou takto držet mé peníze. Jelikož mám licenci kasina, nemohou to udělat a musí zaplatit. Můžete potvrdit, že licencované kasino to nesmí dělat? Výběry budou vždy být hlavním problémem online kasina, můžeme to snadno vidět na mnoha komentářích zde a jinde také na podobné platformě.


Další věc:Mám účet u jiného online kasina, které vlastní stejný majitel než "King Billy". Mluvíme zde samozřejmě o "Dama" .V tomto kasinu už nemám peníze a byl jsem na cestě udělat si depot. Opravdu si užívám toto obrovské kasino a požadují po mně NULOVÉ dokumenty, když přijde čas na výběr. 24 hodin a peníze jsou na mém účtu! Vážně přemýšlím, že tam zavřu svůj účet kvůli postoji "King Billy" .

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
12 3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky