Věříte, že by náš tým měl nyní zasáhnout?
Pokud ano, podejte stížnost. Věřím, že postup znáte, že?
Pokud však potřebujete s něčím pomoci, jsme tu pro vás.
co říkáš?
Doufejme, že společně najdeme brzy řešení této situace.
So, do you believe that our team should intervene now?
If so, please file a complaint. I believe you are familiar with the procedure, right?
If you need any help, though, we are here for you.
What do you say?
Hopefully, together, we'll find a solution to this situation soon.
Dobrý den, dnes mi zavolali, aby mi nabídli dobrý bonusový kód, pokud budu dep. Řekl jsem, že jste blázen. Stále čekám na výběr. Řekla, že to pro mě zkontroluji. Hned poté, co jsem zakřičel, jsem dostal 175,00 z 190,00 u rep.Hádám, že to fungovalo
Hello,today they called me to offer me a good bonus code if I dep.I said are u crazy.Im still waiting on my withdraw.She said I will check on this for me.I then got 175.00 outa 190.00 right after I yelled at rep.Guess that worked
Takže ti teď zaplatili peníze?🤔
No, neřekl bych s jistotou, že je to nejlepší způsob, jak se dostat k urážce, jak bych to mohl nazvat.
Došlo možná k nějakému nedorozumění ohledně vašeho odstoupení od smlouvy? Proč toto zpoždění? Zjistil jsi to náhodou?
So they paid you the money now?🤔
Well, I wouldn't say for sure that it is the best way to get abusive, as I could called it, though.
Was there maybe some kind of misunderstanding regarding your withdrawal? Why this delay? Did you find out, by any chance?
Nikdy jsem se to nedozvěděl. Rep mi zavolal a nabídl mi dobrý bonus. Pak jsem řekl, že si ze mě děláte srandu. Nemůžete zaplatit to, co jsem vyhrál a nabídnout mi dobrý bonus do dep, je absurdní. Na tom, co říkám, není nic špatného
Never found out.Rep called and offered me a good bonus.Then I said u got to be kidding me.You can't pay what I won and offer me a good bonus to dep is Absurd.Nothing wrong with what I say
Jaké jsou tedy nyní aktualizace týkající se vašeho odstoupení od smlouvy?
So what are the updates regarding your withdrawal now?
Kdo řekl, že nechci vybírat peníze? Před 2 týdny jsem napsal, že jsem to dostal. Trvalo to 2 měsíce.
Jejich stránka mi zavolala, aby mi nabídla dobrý bonus. Řekl jsem, že si ze mě děláte srandu. Máte odvahu nabídnout bonus, když ani nemůžete zaplatit to, co jsem vyhrál. Řekla, že uvidí, jaké je zpoždění. 7 hodin později to bylo na mém účtu.
Jen jsem zakřičel na zástupce, aby mi zavolal, a platilo to
Who said I didn't want to cashout?I posted 2 weeks ago that I got it.took 2 months.
Thier site called me to offer me a good bonus.I said are u kidding me.You have the nerve to offer a bonus,when u can't even pay what I won.She said she would see what the delay is.7 hours later it was in my account.
I just yelled at rep for calling and it worked to get paid
Kdo řekl, že nechci vybírat peníze? Před 2 týdny jsem napsal, že jsem to dostal. Trvalo to 2 měsíce.
Jejich stránka mi zavolala, aby mi nabídla dobrý bonus. Řekl jsem, že si ze mě děláte srandu. Máte odvahu nabídnout bonus, když ani nemůžete zaplatit to, co jsem vyhrál. Řekla, že uvidí, jaké je zpoždění. 7 hodin později to bylo na mém účtu.
Jen jsem zakřičel na zástupce, aby mi zavolal, a platilo to
Who said I didn't want to cashout?I posted 2 weeks ago that I got it.took 2 months.
Thier site called me to offer me a good bonus.I said are u kidding me.You have the nerve to offer a bonus,when u can't even pay what I won.She said she would see what the delay is.7 hours later it was in my account.
I just yelled at rep for calling and it worked to get paid
kobra, no tak! 🙂
Ještě jednou, předchozí příspěvek nebyl pro vás. Zkuste se soustředit na „jméno příjemce", než se domníváte, že příspěvek byl určen vám.
Pomozte nám udržet konverzaci snadno srozumitelnou a použijte tlačítko odpovědět nebo citovat. To by bylo hezké.
Díky za aktualizaci, samozřejmě!
cobra, c'mon! 🙂
Once more, the previous post was not for you. Try to concentrate on the "recipient name" before you assume the post was meant for you.
Help us keep the conversation easy to comprehend and use the reply or quote button. That would be nice.
Thanks for the update, of course!
Věřte mi, že mi spousta stránek nevyplatila peníze. Jediné, co vím, je, že když nedostanu své prostředky, pak už se nikdy nevrátím. Kasino Kats mi minulý rok vydělalo 873,00 a stále mi posílají a volají s nabídkami ke hře. Na této stránce už nikdy nehraju. Pokud se vrátí a uvidí, co jsem vyhrál, a zaplatí to, pak bych je mohl znovu depovat.
Trust me I've had lots of sites not pay out.All I know is if I don't get my funds,then I won't ever dep again.Kats casino screwed me outa 873.00 last year and they still send and call me with offers to play.Im never playing on that site ever again.If they go back and see what I won and pay it,then I might dep thier again.
Dokončil jsem sázkové požadavky. Měl výběr ve výši 500 $. Nakonec jsem dostal 225 dolarů. PŘESTAŇTE HRÁT HEEEEERRRREEEEE
I finished the wagering requirements. Had a Cashout of $500. In the end...I got $225. STOP PLAYING HEEEEERRRREEEEE
*****KATS CASINO SCAM***** Od června 2024 čekám na svůj výběr. Předložil jsem všechny dokumenty, které po mně požadovali. Dokonce jsem provedl svůj vklad, o který jsem byl požádán, protože řekli, že nemají přístup k mému účtu, protože nejsem vkladatel. Po provedení vkladu mi bylo doporučeno, že budu muset vložit více, aby bylo možné získat přístup k mému účtu. Jsou vůbec nejhorší.
*****KATS CASINO SCAM***** I've been waiting since June 2024 for my withdrawal. I've submitted all documents they asked of me. I've even made my deposit that was asked for me to do because they said they couldn't access my account due to me being a non-depositer. After making the deposit I was advised that I would have to deposit more so that my account can be accessed. They are the worst ever.
Není divu, z takové perspektivy se zdá, že se zlobíte. Co takhle dát našemu specialistovi šanci prodiskutovat situaci s kasinem? Vše, co musíte udělat, je podat oficiální stížnost a poté spolupracovat.
Zajímá vás tato myšlenka? Doufám, že ano. Podrobné vysvětlení procesu je přímo zde 👈👈
Neváhejte se zeptat; pro nováčky to může být docela složité. Budeme kolem; neboj se.
No wonder, from such a perspective, you seem to be angry. How about you give our specialist a chance to discuss the situation with the casino? All you need to do is submit an official complaint and then be cooperative.
Does this idea interest you? I hope it does. A detailed explanation of the process is right here 👈👈
Don't hesitate to ask; it may be quite complex for newcomers. We will be around; don't worry.
Ok, dám ti šanci. Jak podám stížnost?
Ok I will give you a chance. How do I file the complaint?
Kasino Kats je vtip a nikdy jsem nedostal to, co jsem před časem vyhrál. Stále mi volají s nabídkami. Požádal jsem je, aby mi přestali posílat e-maily a nechávali hlasovou poštu na své stránky.
Kats casino is a joke and I never got what I won awhile back.They still call me with offers.Ive asked them to stop sending me emails and leaving voice mail for thier site.
Vidím, že jste mohli podat stížnost a čeká na posouzení našimi specialisty.
Počkejte prosím chvíli a brzy budete informováni o dalším postupu.
I can see that you were able to file the complaint, and its waiting to be reviewed by our specialists.
Please wait a bit, and soon you will be informed about next steps.
Při kontrole online kasin hodnotíme několik klíčových faktorů, abychom hráčům zajistili spravedlivý, bezpečný a příjemný herní zážitek.
1. Licence a zabezpečení
2. Výběr hry
3. Bonusy a akce
4. Způsoby platby a rychlost výběru
5. Spravedlnost a transparentnost
6. Recenze a pověst hráčů
When reviewing online casinos, we evaluate several key factors to ensure a fair, secure, and enjoyable gaming experience for players.
1. Licensing & Security
2. Game Selection
3. Bonuses & Promotions
4. Payment Methods & Withdrawal Speed
5. Fairness & Transparency
6. Player Reviews & Reputation
Dobrý den.
Mohu se vás zeptat, jestli jste náhodou zástupce kasina, prosím?
Vidím, že používáte oficiální název tohoto kasina.
Pokud ano, přečtěte si prosím tyto informace o tom, co dělat, abychom pro vás mohli vše nastavit:
Hello there.
May I ask you if you are a casino representative, by any chance, please?
I can see you use the official name of this casino.
If yes, please read this information regarding what to do, so we can set everything up for you:
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.