Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.

DomůFórumKasinaKats Casino - všeobecná diskuze

Kats Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

 od zena5755
|
19 113 zobrazení 80 odpovědí |
|
1 2 3...5
JanetParker

Omlouvám se, ale moje odpověď zůstává stejná,

Nejsem zaměstnanec kasina, takže mohu pouze zkontrolovat podmínky, pro úplnou a konkrétní odpověď byste se měli obrátit na kasino, to je hlavní účel jakéhokoli vzdělaného podpůrného personálu.

Nechci poskytovat špatné odhady, to je vše.

Jen se jich zeptejte a dejte nám vědět, protože ostatní hráči mohou vaše zjištění považovat za velmi užitečné.

Vzal jsi nějaký bonus? 100 $ mi zní spíše jako omezení maximálního výběru z bonusu.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
b0nus_hunter

Řekl bych, že jste se již zaregistrovali, jinak by stránka řekla něco jako „uživatelské jméno se již používá"

Můžete kontaktovat podporu? Je to nejlepší místo, kde začít:

file

Automaticky přeloženo:

Vložil jsem 30 bitcoinů a žádný bonus, mám to až 2600... Bylo mi řečeno, že budu moci vybrat až 2000, ale po přečtení vašeho fóra vidím, že výhry jsou omezeny vloženými částkami... můžete prosím ujasni mi to

Automaticky přeloženo:

A byl skutečně někdo vyplacen z tohoto kasina?

Automaticky přeloženo:

Vložil jsem 30 bitcoinů a žádný bonus, mám to až 2600... Bylo mi řečeno, že budu moci vybrat až 2000, ale po přečtení vašeho fóra vidím, že výhry jsou omezeny vloženými částkami... můžete prosím ujasni mi to

Automaticky přeloženo:

Ahoj,

můžeme objasnit nebo potvrdit, že se toto pravidlo uplatňuje, jak můžete vidět v seznamu bonusů . Všechny bonusy za vklad jsou omezeny takto: "Maximální částka, kterou můžete z tohoto bonusu vybrat, je omezena na 10násobek hodnoty vašeho vkladu. Pokud vyhrajete více, převyšující částka propadne." Pokud jste si však vzali jiný bonus nebo vám v chatu řekli něco jiného, měli byste se místo toho zeptat kasina. Jen pro jistotu.

Dejte nám prosím vědět, co jste zjistili. 🤔


Automaticky přeloženo:

A byl skutečně někdo vyplacen z tohoto kasina?

Automaticky přeloženo:

Myslím, že někdo dostal zaplaceno, ale myslím, že by bylo dobré zmínit, že toto kasino nereaguje na stížnosti hráče docela dobře:

https://casino.guru/complaints/unresolved

Takže by mi vadila pověst:

https://casino.guru/kats-casino-review#tab=js-tab-detail-homepage

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Radka

Potřebuji objasnit, co říkám, vložil jsem 30 bitcoinů bez použití jakéhokoli bonusu a vybudoval jsem je až na 2300 Zeptal jsem se zákaznického servisu, co mohu vybrat, a řekli 2000.. ale když jsem si přečetl vaše recenze, dnes, že mohou omezit výhry, pokud jste provedli pouze malé vklady, ale to jsem si ještě nepřečetl v tamních podmínkách... i když jsem četl, že pokud byl váš vklad zpožděn, mohou vás omezit na dvojnásobek vašeho vkladu. Ale jestli víte něco jiného, řekněte mi to


Upraveno
Automaticky přeloženo:
Radka

A aby bylo jasno, víte o lidech, kteří dostávají z tohoto kasina výplaty bitcoiny?





Automaticky přeloženo:

Potřebuji objasnit, co říkám, vložil jsem 30 bitcoinů bez použití jakéhokoli bonusu a vybudoval jsem je až na 2300 Zeptal jsem se zákaznického servisu, co mohu vybrat, a řekli 2000.. ale když jsem si přečetl vaše recenze, dnes, že mohou omezit výhry, pokud jste provedli pouze malé vklady, ale to jsem si ještě nepřečetl v tamních podmínkách... i když jsem četl, že pokud byl váš vklad zpožděn, mohou vás omezit na dvojnásobek vašeho vkladu. Ale jestli víte něco jiného, řekněte mi to


Automaticky přeloženo:

Přečtěte si prosím pravidla a poraďte se s operátorem live chatu. Nezapomeňte uložit jakoukoli odpověď vytvořením snímku obrazovky - pro každý případ.

Nejsem tedy zaměstnancem kasina a nemohu potvrdit to, co je uvedeno v uživatelské recenzi, protože jsem je nenapsal, nemohu vám nic potvrdit. Kromě toho se maximální výběr může lišit na základě vaší dříve vložené částky, takže nejsem správná osoba, která vám odpovídá.

Doufám, že chápete.


Automaticky přeloženo:

Vyhrál jsem zde 200 $ a poslal všechny požadované dokumenty. O týden později dostávám neřeknu, děkuji za ověření všech dokumentů jako další vrstvu zabezpečení žádáme o zaslání vašeho bankovního výpisu!!!! Řekl jsem ne! Myslím, že své peníze nedostanu. Nehrajte si tady!!!

Automaticky přeloženo:
carrie17c

Dobrý den, bankovní výpis je běžný postup KYC a bez něj vám kasino nebude moci zaplatit. Je to vaše rozhodnutí to popřít, ale nevidím důvod, proč by tam ostatní lidé neměli hrát jen proto, že jste odmítli dokončit proceduru KYC, která je nezbytná.

V kolika kasinech jste již hráli a jaké máte zkušenosti s online kasiny?

Upraveno
Automaticky přeloženo:
carrie17c

Sup Carrie17c


Možná mohu odlehčit vaši skepsi jako kolegům hráčům na kotoučích a nadšencům online kasin.


Není neobvyklé, že kasina požádají o váš nedávný bankovní výpis, aby dále objasnili vaši identitu a vytvořili platební tunel z kasina k vám.


Nakonec je to však vaše volba.


Mám také jeden návrh...Zkontrolujte, jaký typ bankovních výpisů přijímají a od kterého typu banky, tj. Brick n Mortar, Online předplacené účty.


V závislosti na typu bankovního výpisu jim můžete poslat svůj méně používaný účet k výplatě.


Doufám, že to pomohlo, pokud jste se ještě nestáhli

Automaticky přeloženo:
PiSpinWin

Ahoj! Dobré body!

Nebude na škodu dodat, že kasina mohou požádat o výpis z účtu ne starší než tři nebo dva měsíce. Případně musí být viditelné také nedávno vytvořené vklady; v takových případech tento doklad obvykle slouží i jako „doklad o uložení".

Děkujeme za vaše úsilí! Těším se, že pomůžete i dalším lidem. 😉🐱‍🏍

Automaticky přeloženo:

tento příspěvek je už opravdu starý, takže na tom nezáleží, ale nikdy jsem neposílal svůj bankovní výpis, protože jsem nikdy nevkládal debetní kartou nebo kreditní kartou pouze přes bitcoiny. Poslal jsem další dokumenty, které požadovali, tak proč by také chtěli můj bankovní výpis, když jsem nikdy neukládal kromě bitcoinu???

Automaticky přeloženo:
carrie17c

Rozumím vašemu údivu, ale je běžné, že kasina požadují takové dokumenty, i když provádíte vklad jiným způsobem.

Podařilo se vám nakonec peníze získat nebo jste dokumenty nedodali a neověřili? 🙂

Automaticky přeloženo:

Byl jsem zde před rokem a měl jsem velmi špatnou zkušenost a nyní jsem udělal velkou chybu!

Před 2 týdny jsem od nich obdržel propagační e-mail a bez přemýšlení jsem znovu otevřel svůj účet. Vzal jsem si zápasový bonus a pokusil jsem se provést vklad, ale stránka s kreditní kartou mi nedovolila přidat novou kartu. Stěžoval jsem si na zákaznickou podporu a oni mi neustále říkali, že na jejich vkladové stránce není nic špatného. Neměl jsem žádné problémy v žádném jiném kasinu, pouze Kats. Dokonce jsem natočil mp4 video o problému a dali mi všechny výmluvy, proč to nemohou zobrazit. Pokaždé, když jsem kontaktoval CS chat, musel jsem vyprávět celý svůj příběh o tom, proč jsem ještě nehrál. Byl jsem jich tak otrávený, že jsem 10krát požádal o uzavření účtu, protože nemohu vkládat. Také jsem jim řekl, že nedělám kryptoměny. Nemám zájem. 10krát ignorovali mé požadavky. Zhoršovalo mě to.

Nakonec jsem s někým mluvil a poslali mi formulář, který mám vyplnit, aby byl můj účet uzavřen. Zapomeň na to!

Chtějí, aby můj průkaz totožnosti a všechny dokumenty byly uzavřeny. Měli všechny tyto dokumenty z mého předchozího členství. Nikdy jsem nebyl schopen vkládat a hrát tentokrát, takže pokud jde o mě, můj účet by měl být uzavřen bez jakýchkoli problémů nebo opakovaných dokumentů.

Odpověděl jsem jim a řekl, že v žádném případě. Účet můžete nechat otevřený po dobu 100 let, ale nikdy se nepřihlásím ani se nepokusím vložit nebo hrát.

Další nelicencované kasino Dead Beat se špatným zákaznickým servisem.

Dobře, vím, že jsem udělal chybu a měl jsem si pamatovat svou poslední zkušenost..LOL. Co si myslíš, že bych teď měl dělat?

Upraveno
Automaticky přeloženo:
zena5755

Ahoj, od té doby, co jsi měl před rokem špatnou zkušenost, vidím, že ses k lepšímu nepohnul. Vzhledem k tomu, že jste nemohli vkládat, je to pro vaše dobro, že jste zde nakonec o žádné peníze nepřišli. Takže bych se sem určitě nevrátil.

Ohledně uzavření účtu jsem mluvil i s kolegou a není standardní praxí žádat o doklady při uzavření účtu, ale ani na tom není nic špatného, proto doporučuji spolupracovat, pokud si jej chcete nechat uzavřený. Pokud vám vyhovuje nechat to otevřené a nehrát tam, je to také možnost, pokud nejste v pokušení.

Takže to je moje doporučení. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro

Děkujeme za vaše doporučení. Ale ne, nebudu posílat dokumenty. Už je mají z mého minulého členství.

Dnes jsem obdržel e-mail, že mi můj hostitel kasina zavolá, abych pracoval na problému s vkladem. Mnohokrát mě žádali o moje čísla cc a oni by za mě udělali zálohu. Jo, správně! Každý, kdo to dělá, je blázen.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
zena5755

Hmm, udělali to někdy, udělali pro vás zálohu? O tom jsem ještě neslyšel a asi to bude jeden z důvodů, proč bych šel raději jinam.

Jak jste se rozhodli, že vyzkoušíte toto kasino? 🤔

Automaticky přeloženo:

Bude někdo kontrolovat mou stížnost??


Automaticky přeloženo:
1 2 3...5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky