Byl jsem zde před rokem a měl jsem velmi špatnou zkušenost a nyní jsem udělal velkou chybu!
Před 2 týdny jsem od nich obdržel propagační e-mail a bez přemýšlení jsem znovu otevřel svůj účet. Vzal jsem si zápasový bonus a pokusil jsem se provést vklad, ale stránka s kreditní kartou mi nedovolila přidat novou kartu. Stěžoval jsem si na zákaznickou podporu a oni mi neustále říkali, že na jejich vkladové stránce není nic špatného. Neměl jsem žádné problémy v žádném jiném kasinu, pouze Kats. Dokonce jsem natočil mp4 video o problému a dali mi všechny výmluvy, proč to nemohou zobrazit. Pokaždé, když jsem kontaktoval CS chat, musel jsem vyprávět celý svůj příběh o tom, proč jsem ještě nehrál. Byl jsem jich tak otrávený, že jsem 10krát požádal o uzavření účtu, protože nemohu vkládat. Také jsem jim řekl, že nedělám kryptoměny. Nemám zájem. 10krát ignorovali mé požadavky. Zhoršovalo mě to.
Nakonec jsem s někým mluvil a poslali mi formulář, který mám vyplnit, aby byl můj účet uzavřen. Zapomeň na to!
Chtějí, aby můj průkaz totožnosti a všechny dokumenty byly uzavřeny. Měli všechny tyto dokumenty z mého předchozího členství. Nikdy jsem nebyl schopen vkládat a hrát tentokrát, takže pokud jde o mě, můj účet by měl být uzavřen bez jakýchkoli problémů nebo opakovaných dokumentů.
Odpověděl jsem jim a řekl, že v žádném případě. Účet můžete nechat otevřený po dobu 100 let, ale nikdy se nepřihlásím ani se nepokusím vložit nebo hrát.
Další nelicencované kasino Dead Beat se špatným zákaznickým servisem.
Dobře, vím, že jsem udělal chybu a měl jsem si pamatovat svou poslední zkušenost..LOL. Co si myslíš, že bych teď měl dělat?
I was a member here one year ago and had a very bad experience and now I made a big big mistake!
2 weeks ago I recieved a promo email from them and without thinking I reopened my account. I took a match bonus and tried to make a deposit but the credi card page wouldn't allow me to add a new card. I complained to customer support and they continually told me there is nothing wrong with their deposit page. I had no issues at any other casino only Kats. I even took a mp4 video of the issue and they gave me all the excuses why they cannot view it. Each time I contacted CS chat I had to tell my whole story over about why I haven't played yet. I got so fed up with them I asked 10 times to close my account because I cannot deposit. I also told them I do not do Crypto. Not interested. 10 times they ignored my requests. It was getting me aggrevated.
Finally I spoke to someone and they sentt me a form to fill out to have my account closed. Forget That!
They want my picture ID and all documents to close my account. They have had all those documents from my previous membership.I never was able to deposit and play this time around so as far as I am concerned my account should be closed without any issues or repeated documents.
I replied to them and said no way. You can leave the account open for 100 years but I will never sign in or try to deposit ever or play.
Another unlicensed dead beat casino with poor customer service.
Ok I know I made a mistake and should have remembered my last experience..LOL. What do you think I should do now?
Upraveno autorem před 9 měsíci
Automaticky přeloženo: