FórumKasinaKats Casino - všeobecná diskuze

Kats Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 2 roky od zena5755
|
10860 zobrazení 51 odpovědí |
|
12 3
Přidat příspěvek
angel47usa
před 3 měsíci

Dobrý den, mohu vědět o jaké stížnosti mluvíte? Je to ten o kasinu Kats? Pokud ano, dejte mi prosím vědět.

Samozřejmě, abyste se dostali k vaší otázce, tato příručka vysvětluje vše, co potřebujete vědět o procesu reklamace. Každá strana má vždy 7 dní na odpověď. Snažíme se to udělat co nejrychleji, ale někdy to bohužel není tak jednoduché. Takže se dostaneme k vaší stížnosti, jen musíte být trochu trpěliví.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobrý den, mohu vědět o jaké stížnosti mluvíte? Je to ten o kasinu Kats? Pokud ano, dejte mi prosím vědět.

Samozřejmě, abyste se dostali k vaší otázce, tato příručka vysvětluje vše, co potřebujete vědět o procesu reklamace. Každá strana má vždy 7 dní na odpověď. Snažíme se to udělat co nejrychleji, ale někdy to bohužel není tak jednoduché. Takže se dostaneme k vaší stížnosti, jen musíte být trochu trpěliví.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ano, to je ten. Je to jediný, který v současné době mám, a už je nějakou dobu předložen

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Jako by se na to ještě nikdo ani neobtěžoval podívat

Automaticky přeloženo:
angel47usa
před 3 měsíci

Zdravím a děkuji za objasnění.

Neřekl bych, že to nikoho neobtěžovalo, jen existuje malý tým velmi oddaných odborníků, ale všechny stížnosti se hromadí.

Buďte trpěliví, prosím. Brzy se vám ozvou. Zdá se, že by to měla být jen otázka hodin. 🙏

Automaticky přeloženo:
Radka
před 3 měsíci

Víš co, to je v pořádku. Nevadí. Neobtěžuj se. Vypořádám se s tím sám. dík

Automaticky přeloženo:
angel47usa
před 3 měsíci

No, to nechám samozřejmě na vás. Jen poznámka, Nikolas je Nick, váš řešitel stížností. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

No, to nechám samozřejmě na vás. Jen poznámka, Nikolas je Nick, váš řešitel stížností. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Radka je mi líto. Právě jsem se probudil a TATO konkrétní stížnost je absolutně nejhorší. Nulový záměr být na vás hrubý (Miluji vás všechny) a samozřejmě si uvědomuji, kdo Nik... je. Moje chyba. Tato stížnost je MNOHEM horší než kterákoli, kterou jsem měl doposud. Chci to mít za sebou, ale nejsem ochotný vzdát se toho, co mi dluží.

Automaticky přeloženo:
angel47usa
před 3 měsíci

Žádné starosti. My tomu rozumíme. Snad se váš případ brzy vyřeší.🤞

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Žádné starosti. My tomu rozumíme. Snad se váš případ brzy vyřeší.🤞

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

To by bylo skvělé, až na to, že se k tomu NIKDO ještě nedostal. Proč?? Jsem velmi zmatený...

Automaticky přeloženo:
angel47usa
před 3 měsíci

NE je třeba být zmaten. Pokud jste četli průvodce, který vám poslal Jaro, už víte, že:

"Každá zúčastněná strana (vy, kasino nebo tým Casino Guru) má sedm dní na to, aby odpověděla, když je po ní požadováno, aby stížnost posunula dál. Když tato lhůta uplyne bez odpovědi, obvykle se rozhodneme lhůtu prodloužit. o dalších sedm dní.

Vzhledem k tomu, že úspěšné vyřešení stížnosti často vyžaduje hodně komunikace mezi všemi třemi stranami, může se celkový čas sčítat. Průměrná doba, kterou trvá uzavření úspěšně vyřešených stížností, je zhruba 21 dní od data jejich podání, ale opět se to hodně liší od jedné stížnosti k druhé."

Nic jiného za tím není.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ne. Tomu všemu rozumím. Ale na to jsem se ani nedíval. Jen tam sedí a čeká na Casino Guru, takže v tom je můj zmatek. Ale je to všechno dobré. Budu to řešit sám. Teď žádnou pomoc nepotřebuji. Děkuji.

Automaticky přeloženo:
angel47usa
před 3 měsíci

Náš tým pro stížnosti prověřuje váš případ se stovkou dalších, aby vám řekl pravdu. Je to opravdu malý tým, pokud jej porovnáme s počtem stížností, které musíme každý den vyřídit. Proto tam máme nastavené časovače, takže máme čas si je všechny prohlédnout a individuálně se o všechny nejlépe postarat.

Pokud si přejete svou stížnost uzavřít, můžete tak učinit kdykoli. Stačí se obrátit na zpracovatele vaší stížnosti, prosím.

Automaticky přeloženo:
12 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky