Snažím se podat stížnost, ale píše se, že captcha selhala 🤷♀️
I am trying to submit complaint but it’s saying captcha failed 🤷♀️
Nakonec se ti podařilo přidat printscreeny, jak vidím, takže dobrá práce. Mohl byste také prosím pořídit snímek obrazovky, když zadáte stížnost a zobrazí se vám zpráva - captcha selhala? Nejlepší by byl celosítotiskový tisk.
Poté bych to předal našemu týmu, aby prozkoumal, co by mohlo být za tímto problémem. A jaký prohlížeč prosím používáš?
Eventually you managed to add the printscreens as I can see, so good job. Could you also please take a screenshot of when you enter a complaint and it throws you a message - captcha failed ? A full screen printscreen would be best.
I would then pass it on to our team to look into what might be behind the issue. Also what browser are you using please ?
Ahoj
právě se mi podařilo podat stížnost.
Hi
i have just managed to submit complaint.
Skvělé, perfektní, tak doufám, že vám s vaší situací pomůžeme.
Pokud máte nějaké aktualizace nebo cokoli nového, neváhejte a dejte nám vědět. 🙂
Great, perfect, so I hope we can help you with your situation.
If you have any updates or anything new don't hesitate to let us know. 🙂
Pokud mohu jen přidat malý detail: použijte prosím tlačítko odpovědět.
Když tak učiníte, osoba, kterou se pokusíte kontaktovat, bude o vašem příspěvku informována. 😉 Zvyšte svou šanci na odpověď.
Hodně štěstí s reklamací a hezký víkend!
If I may just add a small detail: please use the reply button.
When you do, the person you try to reach out to will be notified about your post. 😉 Increasing your chance for a response.
Good luck with the complaint, and have a great weekend!
Slyšeli jste už něco přímo od jokabetu?
Have you heard anything from jokabet directly yet
Také jsem podal stížnost na curaçao e gaming, ale nedostal jsem žádnou odpověď.
I also submitted a complaint to curaçao e gaming but have had no response.
Dobrý den, bohužel ne, a také jsem viděl, že vaše stížnost byla nakonec uzavřena, když náš tým zjistil, že jste kasinu o svém problému s hazardem neřekli.
Je mi velmi líto, že to skončilo tímto způsobem, a přál bych si, abychom mohli udělat více, abychom pomohli, ale v tomto případě tomu tak nebylo.
Hello, unfortunately not, and I also saw that your complaint was eventually closed with our team finding out that you did not tell the casino about your gambling issue.
I am very sorry that it ended this way and I wish there was more we could do to help, but in this case there wasn't.
Ahoj, jen zjišťuji, jestli už máš nějakou korespondenci od jokabetu?. Stále mi říkají, že stížnost stále prošetřují
Hiya, just checking if you've had any correspondence from jokabet yet?. They keep telling me they are still looking into the complaint
Bez odpovědi. Také curaçao e gaming odpověděli, že toto není jedno z kasin s příslušnou licencí, mám pocit, že jsem skutečně narazil do cihlové zdi.
No reply. Also curaçao e gaming have replied stating that this is not one of there casinos with there licence, feel like I’ve actually hit a brick wall .
To je hrozné. Nevím, co dělat dál. Je to tak frustrující
That's is awful. Not sure what to do next. It's so frustrating
Ještě nějaké novinky?
Pokud jde o licenci, vidím vlákno níže, ale byl už Jokabet v kontaktu?
Any news yet?
Re the license I can see the thread below but has Jokabet been in touch yet?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.