FórumKasinaJokabet Casino - všeobecná diskuze

Jokabet Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před rokem od Cristianfs10
|
8332 zobrazení 73 odpovědí |
|
1 2 34
před 9 měsíci

Zkoušel jsem podat stížnost, ale stále to píše Capcha Failed🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 9 měsíci

Snažím se podat stížnost, ale píše se, že captcha selhala 🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
annphelan65
před 9 měsíci

Nakonec se ti podařilo přidat printscreeny, jak vidím, takže dobrá práce. Mohl byste také prosím pořídit snímek obrazovky, když zadáte stížnost a zobrazí se vám zpráva - captcha selhala? Nejlepší by byl celosítotiskový tisk.

Poté bych to předal našemu týmu, aby prozkoumal, co by mohlo být za tímto problémem. A jaký prohlížeč prosím používáš?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 9 měsíci

Ahoj

právě se mi podařilo podat stížnost.

Automaticky přeloženo:
annphelan65
před 9 měsíci

Skvělé, perfektní, tak doufám, že vám s vaší situací pomůžeme.

Pokud máte nějaké aktualizace nebo cokoli nového, neváhejte a dejte nám vědět. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Už jste od nich slyšeli?

Automaticky přeloženo:
Gaz8087
před 8 měsíci

Pokud mohu jen přidat malý detail: použijte prosím tlačítko odpovědět.

Když tak učiníte, osoba, kterou se pokusíte kontaktovat, bude o vašem příspěvku informována. 😉 Zvyšte svou šanci na odpověď.

Hodně štěstí s reklamací a hezký víkend!


Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

Slyšeli jste už něco přímo od jokabetu?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ne, ignorují e-maily

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Je to opravdu špatné. Jsem na stejné lodi

Automaticky přeloženo:
Gaz8087
před 8 měsíci

Také jsem podal stížnost na curaçao e gaming, ale nedostal jsem žádnou odpověď.

Automaticky přeloženo:
annphelan65
před 8 měsíci

To je opravdu špatné

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Slyšeli jste už něco přímo od jokabetu?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Dobrý den, bohužel ne, a také jsem viděl, že vaše stížnost byla nakonec uzavřena, když náš tým zjistil, že jste kasinu o svém problému s hazardem neřekli.

Je mi velmi líto, že to skončilo tímto způsobem, a přál bych si, abychom mohli udělat více, abychom pomohli, ale v tomto případě tomu tak nebylo.

Automaticky přeloženo:
annphelan65
před 8 měsíci

Ahoj, jen zjišťuji, jestli už máš nějakou korespondenci od jokabetu?. Stále mi říkají, že stížnost stále prošetřují

Automaticky přeloženo:
Gaz8087
před 8 měsíci

Bez odpovědi. Také curaçao e gaming odpověděli, že toto není jedno z kasin s příslušnou licencí, mám pocit, že jsem skutečně narazil do cihlové zdi.

Automaticky přeloženo:
annphelan65
před 8 měsíci

To je hrozné. Nevím, co dělat dál. Je to tak frustrující

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ví někdo, s kým má kasino jokabet licenci?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ví někdo, s kým má kasino jokabet licenci?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ahoj, dal jsem to ke kontrole našemu datovému týmu, protože ani na jejich webu jsem žádnou licenci nenašel. Uvidíme, co zjistí.

Automaticky přeloženo:
annphelan65
před 8 měsíci

Ještě nějaké novinky?

Pokud jde o licenci, vidím vlákno níže, ale byl už Jokabet v kontaktu?

Automaticky přeloženo:
Gaz8087
před 8 měsíci

Vůbec žádná odezva.

Automaticky přeloženo:
1 2 34

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky