před 2 roky
Konečně někdo, kdo to dostane a je mu z toho špatně, jako když hráči darují všechny peníze, jsou ti zlí ✌️😳🤔🫢🙏🏻
Finally somebody who gets it and is sick of it like the players donating all the cash are the bad guys ✌️😳🤔🫢🙏🏻
0
Konečně někdo, kdo to dostane a je mu z toho špatně, jako když hráči darují všechny peníze, jsou ti zlí ✌️😳🤔🫢🙏🏻
Finally somebody who gets it and is sick of it like the players donating all the cash are the bad guys ✌️😳🤔🫢🙏🏻
Je opravdu jedno, jestli 20 nebo dva, vezmu to druhé ✌️
It really doesn’t matter whether it’s 20 or two I’ll take the latter ✌️
Moje poznámka o tom, že mě nasral, nebyla míněna vůči tobě Radko
My comment about pissing me wasn’t meant towards you radka
Stížnosti budou přicházet, stačí mít nabroušenou tužku #2
The complaints will be coming just have a sharpened #2 pencil
Ahoj Guru. Teď víme, kdo je Gregory. Měl výběry a on je obrátil a zavolal se svou ženou a byl velmi agresivní.
Pokud máte stížnost. Odešlete to prosím normálně. Být urážlivý a vyhrožovat lidem není ve vašem nejlepším zájmu.
Doporučujeme GURU toto vlákno odstranit z důvodu zneužití
Pokud je to možné. Protože jsme se několikrát zeptali na uživatelské jméno kasina a žádná odpověď a hrozby nejsou pro nás jako kasino, které se snaží pomoci nešťastnému zákazníkovi, fér.
S pozdravem
Jackspay Casinob
Hey there Guru. We know who Gregory is now. He had withdrawals and he reversed them and he called in with his wife and was very aggressive.
If you have a complaint. Please file it normally. Being abusive and threatening people isn't in your best interest.
We recommend GURU that this thread be removed due to abuse
If thats possible. Cause we have asked several times the casino username and no response and the threats are not fair to us as a casino who is trying to assist an unhappy customer.
Best Regards
Jackspay Casinob
Ahoj Adame. Na základě toho, co se probíralo, víme, kdo je nyní hráč.
Odešle vám e-mailem jméno hráče a podpůrné dokumenty. Měl dva výběry. Obojí obrátil. Zavolal a byl agresivní, protože ztratil své výběry a také snímky obrazovky ukazující, že jsme mu předtím zaplatili mnoho výběrů.
Prosím zkontrolujte svůj e-mail.
S pozdravem
Kasino Jackspay
Hey Adam. We know who the player is now based on what was discussed.
Will email you player name and documents supporting. He did have two withdrawals. He reversed both. Called in and was aggressive because he lost his withdrawals and also screenshots showing we had paid him many withdrawals prior too.
Please check your email.
Best Regards
Jackspay Casino
Zdravím. Řekl jste několik faktů, které chceme probrat.
1. Vaše výběry jsme zaplatili dříve. Správně?? To jste řekl při třech různých příležitostech.
2. Vy jako hráč jste provedli obrácení čekajících výběrů, o které jste požádali v rozhovoru s jedním z našich zástupců.
3. Zveřejňujete všechny tyto recenze, že jsme nějaká hrozná společnost, která bere hráčům vklady a zachází s nimi nefér.
Toto není ten případ.
Pokud byste podali stížnost nebo se na nás obrátili, byli bychom vám schopni pomoci.
Nabroušené tužky a znalost nějakého souseda poblíž a používání urážlivých slov nebude přijatelné.
Nyní to oznámíme.
S pozdravem
Kasino Jackspay
Hey there. You have said a couple facts that we want to go over.
1. We paid your withdrawals before. Correct ?? That is what you said three seperate occasions.
2. You as a player did reverse pending withdrawals which you asked to do as per a conversation you had with one of our representatives.
3. You are posting all these reviews that we are some terrible company taking players deposits and treating them unfair.
This is not the case.
If you had filed a complaint or reached out to us we would have been able to assist you.
Sharpened pencils and knowing some neighbor close by and using abusive words will not be acceptable.
We will now report this.
Best Regards
Jackspay Casino
Ahoj Guru. Teď víme, kdo je Gregory. Měl výběry a on je obrátil a zavolal se svou ženou a byl velmi agresivní.
Pokud máte stížnost. Odešlete to prosím normálně. Být urážlivý a vyhrožovat lidem není ve vašem nejlepším zájmu.
Doporučujeme GURU toto vlákno odstranit z důvodu zneužití
Pokud je to možné. Protože jsme se několikrát zeptali na uživatelské jméno kasina a žádná odpověď a hrozby nejsou pro nás jako kasino, které se snaží pomoci nešťastnému zákazníkovi, fér.
S pozdravem
Jackspay Casinob
Hey there Guru. We know who Gregory is now. He had withdrawals and he reversed them and he called in with his wife and was very aggressive.
If you have a complaint. Please file it normally. Being abusive and threatening people isn't in your best interest.
We recommend GURU that this thread be removed due to abuse
If thats possible. Cause we have asked several times the casino username and no response and the threats are not fair to us as a casino who is trying to assist an unhappy customer.
Best Regards
Jackspay Casinob
Ahoj,
pokud hráč stížnost podá, jsem si jistý, že tým pro stížnosti ocení spolupráci na obou stranách, stejně jako veškerou související komunikaci a dokumenty, které může kasino i hráč poskytnout.
Protože rozumím vašim pocitům, je toto fórum určeno pro otevřené sdílení myšlenek a názorů. Své body jste prezentoval vy, hráči také.
Je nějaký konkrétní příspěvek, který tě urazil, prosím?
Dovolte mi poukázat na to, že celkové skóre v tuto chvíli nezní příliš dobře:
Ale věřím, že se to všechno dá zlepšit dobrou vůlí a férovým přístupem.
Hello,
if the player submits the complaint, I'm sure the Complaint Team will appreciate cooperation on both sides, as well as any related communication and documents both the casino and player, can provide.
Since I understand your feelings, this forum is meant for sharing thoughts and opinions openly. You presented your points, players do too.
Is there any particular post that offended you, please?
Allow me to point out that the overall score does not sound pretty well at the moment:
But I believe it can all be improved with a goodwill and fair approach.
Zdravím. Řekl jste několik faktů, které chceme probrat.
1. Vaše výběry jsme zaplatili dříve. Správně?? To jste řekl při třech různých příležitostech.
2. Vy jako hráč jste provedli obrácení čekajících výběrů, o které jste požádali v rozhovoru s jedním z našich zástupců.
3. Zveřejňujete všechny tyto recenze, že jsme nějaká hrozná společnost, která bere hráčům vklady a zachází s nimi nefér.
Toto není ten případ.
Pokud byste podali stížnost nebo se na nás obrátili, byli bychom vám schopni pomoci.
Nabroušené tužky a znalost nějakého souseda poblíž a používání urážlivých slov nebude přijatelné.
Nyní to oznámíme.
S pozdravem
Kasino Jackspay
Hey there. You have said a couple facts that we want to go over.
1. We paid your withdrawals before. Correct ?? That is what you said three seperate occasions.
2. You as a player did reverse pending withdrawals which you asked to do as per a conversation you had with one of our representatives.
3. You are posting all these reviews that we are some terrible company taking players deposits and treating them unfair.
This is not the case.
If you had filed a complaint or reached out to us we would have been able to assist you.
Sharpened pencils and knowing some neighbor close by and using abusive words will not be acceptable.
We will now report this.
Best Regards
Jackspay Casino
Chtěl bych přejít k bodu 3.
Věřím, že je dobré zopakovat vysvětlení, které poskytl Daniel, takže mi dovolte zde citovat:
„Jen krátká poznámka k tomu. Uživatelské hodnocení, které vám uživatelé dávají, má nulový vliv na hodnocení kasina, které přidělujeme na základě našich vlastních recenzí a testů.
Takže zatímco hodnocení uživatelů může být ovlivněno uživateli, kteří mají své účty uzavřeny z důvodu více účtů, naše hodnocení s tím nemá nic společného. Naše hodnocení je přiřazeno na základě následujících bodů: https://casino.guru/jackspay-casino-review#tab=js-tab-reputation "
zpět k věci,
se vší úctou, upřímně pochybuji, že všechny špatné uživatelské recenze byly zveřejněny tímto konkrétním hráčem.
Doufám, že hráč stížnost odešle, takže uvidíme důkazy o tom, co se stalo.
I would like to go over point 3.
I believe it's good to repeat the explanation given by Daniel, so allow me to quote here:
"Just a quick note about this. The user rating you're given by the users have 0 influence on the casino rating that we assign based on our own reviews and tests.
So while the user rating might be influenced by the users who have their accounts closed for multiple accounts reason, our rating has nothing to do with it. Our rating is assigned base on following points: https://casino.guru/jackspay-casino-review#tab=js-tab-reputation"
Back to the point,
with all respect, I honestly doubt that all bad user reviews were posted by this specific player.
I hope the player will submit the complaint so we shall see evidence of what happened.
Ahoj, vím, že jsi se mnohokrát ptal na uživatelské jméno, ale není důvod kvůli tomu vlákno smazat a ani žádný jiný důvod neexistuje. Už jsi vysvětlil situaci ze svého pohledu, což je dobře, a já vím, že jsi v kontaktu s Adamem, takže bychom to mohli nějak vyřešit.
Hi, I know you asked for the username a numerous time, but there's no reason to delete the thread because of this and there's no other reason. You already explained the situation from your point of you which is good and I know you're in touch with Adam so we might get this resolved somehow.
Myslím, že každé kasino se může zlepšit.
V případě, že jste špatně pochopili, byla tato slova určena kasinu.
Every casino can improve, I think.
In case you misunderstood those words were meant toward the casino.
Dobrá, další lež, mám screenshoty všech textů mezi námi a ještě jednou, naposledy jsem NIKDY neměl více účtů nebo pro mě nikdo nic neudělal nebo porušil některá z vašich promo/bonusových pravidel Necítím se dobře, vzpomínáte si ano nebo ne, když vám říkám, že hraní vašich automatů mi pomáhá s mými zdravotními problémy a že už mi nezbývají žádné bitcoiny a že už jsem nemohl déle vydržet ano nebo ne, byli byste ochotni uvést své jméno a přestat být tak tajnůstkáři Mám spoustu věcí, které teď řeším, a všechno jsem vám řekl prostřednictvím SMS ano nebo ne, vše, o co vás žádám, je říct mi, o čem jste mi napsali, kdy dostanu zaplaceno a paní byla venku a jak jste se drželi
řekl jsi mi, že to bude brzy a bude to pondělí a úterý, nebyl jsi k dispozici Středa, řekl jsi, že pondělí je svátek a jsi tři dny pozadu, pak v pátek jsi řekl, že pro mě budeš mít alespoň 500 $, pokud udělám změnu a nechal jsem si 1300 $ zpět na svém účtu a dostal bych těch 500 $ a nikdy se to nestalo a měl jsem nejhorší víkend svého života, btw teď, když uděláš správnou věc a přestaneš znovu lhát, každý dělá chyby a nikdo není dokonalý a reaguje na tyto věci, které Zmínil jsem se, že půjdu dál a požádám Boha Ježíše, aby ti odpustil a skončí to, pokud ne, je to zcela na tobě, jak se rozhodneš, a tohle není hrozba a slíbíš, že se přestaneš chovat jako oběť a budeš si pamatovat, co jsem ti řekl. tvá žena gf nebo kdokoli, že když neuděláš správnou věc a nezaplatíš mi, přestane nás všechny bavit a všechno bude temné a už to nikdy nebude pro nás všechny stejné? Ano nebo ne, tak opět máte jen jednu šanci a neopovažujte se pokusit se změnit nebo lhát manipulovat s jednou věcí přestaňte se litovat a buďte muž nebo cokoli nebo kdo jste a odpovězte na to, na co jsem se vás ptal a slibuji pokud to uděláte správně, slibuji vám ve své víře na 100%, že se vám v budoucnu budou dít dobré věci a slibuji vám bez ohledu na to, co si o vás nebo Jackspay všichni myslí, a je jich spousta na nenávistné stezce, za kterou stojím vaše hodnocení se zvýší nebo jsem zbabělec a lhář a ať už se rozhodnete pro jakoukoli cestu, půjdu pryč, ale pokud je to špatná cesta a všichni čekají, až ukážu ruku, podám stížnost a Ukážu nebo zveřejním své snímky obrazovky, které dokazují, že to, co jsem řekl, je pravda, a nic z toho nikomu neukážu, takže udělejte správnou věc a toto zmizí a vaše hodnocení se zvýší. Omlouvám se za to, že jsem se tak opakoval. Nespal jsem dlouho a ty to víš, protože jsem to všechno napsal a manželka řekla nafoť to pro důkaz prosím doufám, že mi nebudeš říkat blaf a neuděláš další chybu každý ti odpustí i vrahům je odpuštěno udělal jsi chybu ✌️🙏🏻👍🤫🤔🤫 jak se rozhodneš a pokud se rozhodneš špatně, navrhuji ti spěte na to a dejte tomu den nebo dva a možná za vámi někdo přijde se slovy moudrosti a správnou cestou, kterou se v tuto chvíli vydat bůh ví, že jsem šel špatnou cestou, ale nakonec jsem svou cestu našel, jen to trvalo trochu déle a také pokud vím, můj účet je stále otevřený, ale zmínil jste se, že jste ho uzavřeli, nemyslím si, že se to nikdy stalo
Okay another lie I have the screenshots of all the texts between us and again for the last time I NEVER had multiple accounts or had other people do anything for me or broke any of your promo / bonus rules I’m feeling not good do you remember yes or no me telling you that playing your slots helps me with my health issues and that I had no more bitcoin left and that I couldn’t hold out much longer yes or no would you be willing to state your name and stop being so secretive I have a lot of things I’m dealing with now and I’ve told you all this thru text yes or no all I’m asking you to do is say to me what you texted to me about when I would be paid and the lady being out and how you kept
telling me it would be soon and it will be Monday then Tuesday you weren’t available Wednesday you said Monday was a holiday and you are three days behind then Friday you said you would have at least $$500 for me if I did a reversal and kept $1300 back in my account and I would receive the $500 and it never happened and I had the worst weekend of my life btw now if you do the right thing and stop lying again everyone makes mistakes and nobody is perfect and respond to these things that I have mentioned then I will move on and ask god Jesus to forgive you and it ends if not it’s totally up to you with your decision and this isn’t a threat and you promise to stop acting like the victim and remember what I said to your wife gf or whomever that if you don’t do the right thing and pay me that the fun will stop for all of us and everything will be dark and it won’t ever be the same for all of us ? Yes or no so again you have only one chance here and don’t you dare try to change or lie manipulate one thing stop feeling sorry for yourself and be a man or whatever or whomever you are and answer what I have asked you and I promise you if you do it correctly I promise you in my beliefs 100% that good things will happen to you going forward and I promise you regardless of whatever everyone thinks of you or Jackspay and there are plenty of them on the hate trail that I stand by your rating will go up or I’m am a coward and a liar and whichever way you choose to go I will go away but if it is the wrong way and everyone is waiting for me to show my hand that I will file the complaint and I will show or post my screenshots proving what I have said is true and I won’t show any of it to anybody ever so do the right thing and this goes away and your rating goes up I apologize for being so repetitive for I haven’t slept in a long time and you know this because I texted all this and wife said screenshoot it for proof please I hope you don’t call my bluff and make another mistake every one will forgive you even murderers are forgiven you made a mistake ✌️🙏🏻👍🤫🤔🤫what will you decide and if you decide incorrectly I suggest you sleep on it and give it a day or two and maybe someone will come to you with words of wisdom and the right path to take at this moment god knows I went down the wrong path but I eventually found my way it just took a little longer and also as far as I know my account is still open but you mentioned you closed it I don’t think that ever happened
je to mimo moje ruce Jackspay rozhodne, nebo ne, jestli někdy budu muset ukázat svou ruku / důkaz Doufám, že to neudělám, a pokud udělá správnou věc, odpustím jim a pomohu získat hodnocení 3,7 k lepšímu hodnocení moje ruka k bohu tak teď čekám a když budu muset podat stížnost, tak to udělám a modlím se, aby udělali správnou volbu / cestu jsem velmi unavený gn
its out of my hands Jackspay decides or not if I ever have to show my hand / proof I hope I don’t and if he does the right thing I will forgive them and help get the 3.7 rating to a better rating my hand to god so now I wait and if I have to file a complaint then I do it and I pray they make the correct choice / path I’m very tired gn
Zdravím. Žádáme vás, abyste podali stížnost, protože se zdá, že nemůžeme dosáhnout kooperativního řešení.
Guru. Chápeme, že 3,7 hodnocení z 10 není nejlepší. 99 % lidí, kteří publikují recenze, bylo buď odstraněno kvůli zneužití bonusů, duplicitním účtům nebo kvůli porušení našich podmínek.
Žijeme ve světě, kde kdokoli může posílat, slyšet říkat nebo říkat, že se mnou bylo zacházeno nespravedlivě, protože nemůže dodržovat smluvní podmínky.
Respektujeme, pokud chcete nechat vlákno otevřené. Máme snímky obrazovky a ukázky pro každého hráče, který byl zabanován nebo zablokován.
Doporučujeme také těm, kteří mají problém, podat žalobu, nebo se schovávat za falešné profilové jméno a vlajku země, která neodráží vaši situaci a nepomáhá ji vyřešit v civilním panství.
Máme 1000 spokojených hráčů, kteří hrají denně a publikují pozitivní recenze na jiných platformách...
Coca Cola má hodnocení 2,4 hvězdičky z 5.
Mnoho kasin na světě má špatnou pověst, protože hráč nevyhrává a předpokládá, že kotouče jsou zmanipulované.
K našim hráčům jsme velmi féroví.
Vyplatili jsme výběry a dokumentujeme každou výplatu.
Dodržujeme pokyny pro bonusy a našim hráčům vycházíme z cesty.
Ano, hráči se mohou naštvat, pokud dostanou ban. Pak říkají, co se stalo. Tady utrácím peníze. Proč mě toto kasino okrádá o mé peníze. Přesto dochází ke zneužívání bonusů a duplicitním účtům.
Někdy obviňujeme ostatní ze svých chyb a zdá se, že v tomto vláknu je toho hodně průhledného.
Omlouváme se za nepříjemnosti, které jsme způsobili, a vždy se snažíme o spravedlivé řešení pro ty, kteří pravidla dodržují nebo ne.
Pokud máte obavy, můžete nám poslat e-mail na adresu support@jackspay.com nebo můžete vstoupit do živého chatu nebo zde můžete odeslat stížnost a jsem si jistý, že zaměstnanci GURU s námi budou více než rádi spolupracovat, abychom vám pomohli vyřešit vaše stížnosti mít bez zneužívání, hrozeb a negativního vystupování.
S pozdravem
Kasino Jackspay
Hey there. We ask that you file a complaint as it seems we cannot reach a cooperative solution.
Guru. We understand 3.7 rating out of 10 isn't the greatest. 99% of the people who post reviews have either been removed due to bonus abuse, duplicate accounts or for violating our terms and conditions.
We live in a world where anybody can post hear say or say i was unfairly treated because they can't follow the terms and conditions.
We respect if you want to keep the thread open. We have screenshots and exhibits for any player who had been banned or blocked.
We also recommend that those who have an issue to file a claim versus hiding behind a fake profile name and country flag that doesn't reflect or help getting your situation figured out in a civil manor.
We have 1000s of happy players who play daily and have posted positive reviews on other platforms...
Coca Cola has a 2.4 star rating out of 5.
Many casinos in the world who are given bad reputation because the player doesn't win and assume the reels are rigged.
We are very fair with our players.
We have paid out withdrawals and document each and every pay out.
We follow bonusing guidelines and go out of our way for our players.
Yes, players can get upset if they get banned. Then they say oh what happened. I spend money here. Why is this casino scamming me from my money. Yet, bonus abuse and duplicate accounts are present.
Sometimes we blame others for our mistakes and it seems a lot of that is transparent in this thread.
We are sorry for any inconvenience we have caused and we are always striving on a fair solution for those who follow the rules or don't.
If you have a concern you can email us at support@jackspay.com or you can come into live chat or you can post a complain here and im sure the GURU staff will be more than happy to work with us to help resolve the complaints you have without the abuse, threats and negative demeanor.
Best Regards
Jackspay Casino
no je to tady, byl jsem zamčený a nikdy mi nepomohli duplicitní účty nebo přátelé, ani pro mě nic neudělali, ani jsem nezneužíval bonusy, přišel jsem o hodně peněz a jednou jsem vybral a mám vše, abych to dokázal nade vší pochybnost, doufejme a modlete se, aby tento muž viděl
co potřebuje udělat
well here it is I was locked out and I never had duplicate accounts or friends help or do anything for me nor have I abused bonuses I lost a lot of money and withdrew one time and I have everything to prove it beyond a reasonable doubt let’s hope and pray that this man see
what he needs to do
Myslím, že toto je správný čas na podání stížnosti.
Tento snímek obrazovky pouze dokazuje, že váš účet byl zablokován, v tuto chvíli nepodporuje žádná další prohlášení.
Takže, abychom pročistili vzduch a dali oběma stranám šanci jednat spravedlivě a otevřeně na naší neutrální půdě, žádám vás, abyste podal stížnost.
https://casino.guru/complaints/create
Upřímně a se vší úctou se zdá, že se více než horlivě vyjadřujete k čemukoli v tomto vláknu, takže nechápu, co vám tak dlouho trvá se stížností.
I think this is the proper time to submit a complaint.
This screenshot only proves your account has been blocked, it does not support any other statements at this point.
So, in order to clear the air and give both sides the chance to act fairly and openly through our neutral ground, I urge you to submit the complaint.
https://casino.guru/complaints/create
Honestly and with all respect, you seem to be more than eager to comment on anything in this thread, so I can't comprehend what is taking you so long with the complaint.
Také se domnívám, že nemá příliš smysl pokračovat v diskusi. O JacksPlay Casino jsem se vyjádřil jen o pár příspěvků výše a vysvětloval jsem, že hráči nemají žádný vliv na jejich hodnocení uvedené na CasinoGuru. Přesto říkají, že:
"99 % lidí, kteří publikují recenze, bylo buď odstraněno kvůli zneužití bonusů, duplicitním účtům nebo kvůli porušení našich podmínek."
Takže ještě jednou - ty recenze zveřejněné hráči nemají nic společného s hodnocením 3,7
Na druhou stranu, pokud Georgey1230 reklamaci nepodá, dál se o moc nedostaneme.
I also believe it doesn't make much sense to continue in the discussion. I commented on JacksPlay Casino just a few posts above explaining that players have 0 influence on their rating stated on CasinoGuru. Still, they say that:
"99% of the people who post reviews have either been removed due to bonus abuse, duplicate accounts or for violating our terms and conditions."
So once again - those reviews posted by players have nothing to do with the rating of 3.7
On the other hand, if Georgey1230 doesn't submit the complaint, we won't get much further.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.