DomůFórumKasinaJacksPay Casino - všeobecná diskuze

JacksPay Casino - všeobecná diskuze (strana 6)

před 2 roky od Hardrock74
|
38 405 zobrazení 155 odpovědí |
|
1...5 6 78
Hardrock74
před 2 roky

Konečně někdo, kdo to dostane a je mu z toho špatně, jako když hráči darují všechny peníze, jsou ti zlí ✌️😳🤔🫢🙏🏻

Automaticky přeloženo:
eskimocubee
před 2 roky

Je opravdu jedno, jestli 20 nebo dva, vezmu to druhé ✌️

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Moje poznámka o tom, že mě nasral, nebyla míněna vůči tobě Radko

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 2 roky

Stížnosti budou přicházet, stačí mít nabroušenou tužku #2

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj Guru. Teď víme, kdo je Gregory. Měl výběry a on je obrátil a zavolal se svou ženou a byl velmi agresivní.


Pokud máte stížnost. Odešlete to prosím normálně. Být urážlivý a vyhrožovat lidem není ve vašem nejlepším zájmu.


Doporučujeme GURU toto vlákno odstranit z důvodu zneužití

Pokud je to možné. Protože jsme se několikrát zeptali na uživatelské jméno kasina a žádná odpověď a hrozby nejsou pro nás jako kasino, které se snaží pomoci nešťastnému zákazníkovi, fér.


S pozdravem


Jackspay Casinob

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj Adame. Na základě toho, co se probíralo, víme, kdo je nyní hráč.


Odešle vám e-mailem jméno hráče a podpůrné dokumenty. Měl dva výběry. Obojí obrátil. Zavolal a byl agresivní, protože ztratil své výběry a také snímky obrazovky ukazující, že jsme mu předtím zaplatili mnoho výběrů.


Prosím zkontrolujte svůj e-mail.


S pozdravem


Kasino Jackspay

Automaticky přeloženo:
Georgey1230
před 2 roky

Zdravím. Řekl jste několik faktů, které chceme probrat.


1. Vaše výběry jsme zaplatili dříve. Správně?? To jste řekl při třech různých příležitostech.


2. Vy jako hráč jste provedli obrácení čekajících výběrů, o které jste požádali v rozhovoru s jedním z našich zástupců.


3. Zveřejňujete všechny tyto recenze, že jsme nějaká hrozná společnost, která bere hráčům vklady a zachází s nimi nefér.


Toto není ten případ.


Pokud byste podali stížnost nebo se na nás obrátili, byli bychom vám schopni pomoci.


Nabroušené tužky a znalost nějakého souseda poblíž a používání urážlivých slov nebude přijatelné.


Nyní to oznámíme.


S pozdravem

Kasino Jackspay

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Moje poznámka o tom, že mě nasral, nebyla míněna vůči tobě Radko

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

To je v pořádku.

Jen jsem si myslel, že trocha spolupráce pomůže věci.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj Guru. Teď víme, kdo je Gregory. Měl výběry a on je obrátil a zavolal se svou ženou a byl velmi agresivní.


Pokud máte stížnost. Odešlete to prosím normálně. Být urážlivý a vyhrožovat lidem není ve vašem nejlepším zájmu.


Doporučujeme GURU toto vlákno odstranit z důvodu zneužití

Pokud je to možné. Protože jsme se několikrát zeptali na uživatelské jméno kasina a žádná odpověď a hrozby nejsou pro nás jako kasino, které se snaží pomoci nešťastnému zákazníkovi, fér.


S pozdravem


Jackspay Casinob

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

pokud hráč stížnost podá, jsem si jistý, že tým pro stížnosti ocení spolupráci na obou stranách, stejně jako veškerou související komunikaci a dokumenty, které může kasino i hráč poskytnout.


Protože rozumím vašim pocitům, je toto fórum určeno pro otevřené sdílení myšlenek a názorů. Své body jste prezentoval vy, hráči také.

Je nějaký konkrétní příspěvek, který tě urazil, prosím?

Dovolte mi poukázat na to, že celkové skóre v tuto chvíli nezní příliš dobře:

file

Ale věřím, že se to všechno dá zlepšit dobrou vůlí a férovým přístupem.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Zdravím. Řekl jste několik faktů, které chceme probrat.


1. Vaše výběry jsme zaplatili dříve. Správně?? To jste řekl při třech různých příležitostech.


2. Vy jako hráč jste provedli obrácení čekajících výběrů, o které jste požádali v rozhovoru s jedním z našich zástupců.


3. Zveřejňujete všechny tyto recenze, že jsme nějaká hrozná společnost, která bere hráčům vklady a zachází s nimi nefér.


Toto není ten případ.


Pokud byste podali stížnost nebo se na nás obrátili, byli bychom vám schopni pomoci.


Nabroušené tužky a znalost nějakého souseda poblíž a používání urážlivých slov nebude přijatelné.


Nyní to oznámíme.


S pozdravem

Kasino Jackspay

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Chtěl bych přejít k bodu 3.

Věřím, že je dobré zopakovat vysvětlení, které poskytl Daniel, takže mi dovolte zde citovat:

„Jen krátká poznámka k tomu. Uživatelské hodnocení, které vám uživatelé dávají, má nulový vliv na hodnocení kasina, které přidělujeme na základě našich vlastních recenzí a testů.

Takže zatímco hodnocení uživatelů může být ovlivněno uživateli, kteří mají své účty uzavřeny z důvodu více účtů, naše hodnocení s tím nemá nic společného. Naše hodnocení je přiřazeno na základě následujících bodů: https://casino.guru/jackspay-casino-review#tab=js-tab-reputation "

zpět k věci,

se vší úctou, upřímně pochybuji, že všechny špatné uživatelské recenze byly zveřejněny tímto konkrétním hráčem.

Doufám, že hráč stížnost odešle, takže uvidíme důkazy o tom, co se stalo.


Automaticky přeloženo:
JacksPay Casino
před 2 roky

Ahoj, vím, že jsi se mnohokrát ptal na uživatelské jméno, ale není důvod kvůli tomu vlákno smazat a ani žádný jiný důvod neexistuje. Už jsi vysvětlil situaci ze svého pohledu, což je dobře, a já vím, že jsi v kontaktu s Adamem, takže bychom to mohli nějak vyřešit.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Dobrá vůle? Dobře, dal jsi mi ty věci?

Automaticky přeloženo:
Hardrock74
před 2 roky

Myslím, že každé kasino se může zlepšit.

V případě, že jste špatně pochopili, byla tato slova určena kasinu.

Automaticky přeloženo:
JacksPay Casino
před 2 roky

Dobrá, další lež, mám screenshoty všech textů mezi námi a ještě jednou, naposledy jsem NIKDY neměl více účtů nebo pro mě nikdo nic neudělal nebo porušil některá z vašich promo/bonusových pravidel Necítím se dobře, vzpomínáte si ano nebo ne, když vám říkám, že hraní vašich automatů mi pomáhá s mými zdravotními problémy a že už mi nezbývají žádné bitcoiny a že už jsem nemohl déle vydržet ano nebo ne, byli byste ochotni uvést své jméno a přestat být tak tajnůstkáři Mám spoustu věcí, které teď řeším, a všechno jsem vám řekl prostřednictvím SMS ano nebo ne, vše, o co vás žádám, je říct mi, o čem jste mi napsali, kdy dostanu zaplaceno a paní byla venku a jak jste se drželi

řekl jsi mi, že to bude brzy a bude to pondělí a úterý, nebyl jsi k dispozici Středa, řekl jsi, že pondělí je svátek a jsi tři dny pozadu, pak v pátek jsi řekl, že pro mě budeš mít alespoň 500 $, pokud udělám změnu a nechal jsem si 1300 $ zpět na svém účtu a dostal bych těch 500 $ a nikdy se to nestalo a měl jsem nejhorší víkend svého života, btw teď, když uděláš správnou věc a přestaneš znovu lhát, každý dělá chyby a nikdo není dokonalý a reaguje na tyto věci, které Zmínil jsem se, že půjdu dál a požádám Boha Ježíše, aby ti odpustil a skončí to, pokud ne, je to zcela na tobě, jak se rozhodneš, a tohle není hrozba a slíbíš, že se přestaneš chovat jako oběť a budeš si pamatovat, co jsem ti řekl. tvá žena gf nebo kdokoli, že když neuděláš správnou věc a nezaplatíš mi, přestane nás všechny bavit a všechno bude temné a už to nikdy nebude pro nás všechny stejné? Ano nebo ne, tak opět máte jen jednu šanci a neopovažujte se pokusit se změnit nebo lhát manipulovat s jednou věcí přestaňte se litovat a buďte muž nebo cokoli nebo kdo jste a odpovězte na to, na co jsem se vás ptal a slibuji pokud to uděláte správně, slibuji vám ve své víře na 100%, že se vám v budoucnu budou dít dobré věci a slibuji vám bez ohledu na to, co si o vás nebo Jackspay všichni myslí, a je jich spousta na nenávistné stezce, za kterou stojím vaše hodnocení se zvýší nebo jsem zbabělec a lhář a ať už se rozhodnete pro jakoukoli cestu, půjdu pryč, ale pokud je to špatná cesta a všichni čekají, až ukážu ruku, podám stížnost a Ukážu nebo zveřejním své snímky obrazovky, které dokazují, že to, co jsem řekl, je pravda, a nic z toho nikomu neukážu, takže udělejte správnou věc a toto zmizí a vaše hodnocení se zvýší. Omlouvám se za to, že jsem se tak opakoval. Nespal jsem dlouho a ty to víš, protože jsem to všechno napsal a manželka řekla nafoť to pro důkaz prosím doufám, že mi nebudeš říkat blaf a neuděláš další chybu každý ti odpustí i vrahům je odpuštěno udělal jsi chybu ✌️🙏🏻👍🤫🤔🤫 jak se rozhodneš a pokud se rozhodneš špatně, navrhuji ti spěte na to a dejte tomu den nebo dva a možná za vámi někdo přijde se slovy moudrosti a správnou cestou, kterou se v tuto chvíli vydat bůh ví, že jsem šel špatnou cestou, ale nakonec jsem svou cestu našel, jen to trvalo trochu déle a také pokud vím, můj účet je stále otevřený, ale zmínil jste se, že jste ho uzavřeli, nemyslím si, že se to nikdy stalo

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 2 roky

je to mimo moje ruce Jackspay rozhodne, nebo ne, jestli někdy budu muset ukázat svou ruku / důkaz Doufám, že to neudělám, a pokud udělá správnou věc, odpustím jim a pomohu získat hodnocení 3,7 k lepšímu hodnocení moje ruka k bohu tak teď čekám a když budu muset podat stížnost, tak to udělám a modlím se, aby udělali správnou volbu / cestu jsem velmi unavený gn

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Zdravím. Žádáme vás, abyste podali stížnost, protože se zdá, že nemůžeme dosáhnout kooperativního řešení.

Guru. Chápeme, že 3,7 hodnocení z 10 není nejlepší. 99 % lidí, kteří publikují recenze, bylo buď odstraněno kvůli zneužití bonusů, duplicitním účtům nebo kvůli porušení našich podmínek.

Žijeme ve světě, kde kdokoli může posílat, slyšet říkat nebo říkat, že se mnou bylo zacházeno nespravedlivě, protože nemůže dodržovat smluvní podmínky.


Respektujeme, pokud chcete nechat vlákno otevřené. Máme snímky obrazovky a ukázky pro každého hráče, který byl zabanován nebo zablokován.


Doporučujeme také těm, kteří mají problém, podat žalobu, nebo se schovávat za falešné profilové jméno a vlajku země, která neodráží vaši situaci a nepomáhá ji vyřešit v civilním panství.


Máme 1000 spokojených hráčů, kteří hrají denně a publikují pozitivní recenze na jiných platformách...


Coca Cola má hodnocení 2,4 hvězdičky z 5.


Mnoho kasin na světě má špatnou pověst, protože hráč nevyhrává a předpokládá, že kotouče jsou zmanipulované.

K našim hráčům jsme velmi féroví.

Vyplatili jsme výběry a dokumentujeme každou výplatu.

Dodržujeme pokyny pro bonusy a našim hráčům vycházíme z cesty.


Ano, hráči se mohou naštvat, pokud dostanou ban. Pak říkají, co se stalo. Tady utrácím peníze. Proč mě toto kasino okrádá o mé peníze. Přesto dochází ke zneužívání bonusů a duplicitním účtům.


Někdy obviňujeme ostatní ze svých chyb a zdá se, že v tomto vláknu je toho hodně průhledného.


Omlouváme se za nepříjemnosti, které jsme způsobili, a vždy se snažíme o spravedlivé řešení pro ty, kteří pravidla dodržují nebo ne.


Pokud máte obavy, můžete nám poslat e-mail na adresu support@jackspay.com nebo můžete vstoupit do živého chatu nebo zde můžete odeslat stížnost a jsem si jistý, že zaměstnanci GURU s námi budou více než rádi spolupracovat, abychom vám pomohli vyřešit vaše stížnosti mít bez zneužívání, hrozeb a negativního vystupování.


S pozdravem


Kasino Jackspay



Automaticky přeloženo:
Daniel
před 2 roky

file

no je to tady, byl jsem zamčený a nikdy mi nepomohli duplicitní účty nebo přátelé, ani pro mě nic neudělali, ani jsem nezneužíval bonusy, přišel jsem o hodně peněz a jednou jsem vybral a mám vše, abych to dokázal nade vší pochybnost, doufejme a modlete se, aby tento muž viděl

co potřebuje udělat

Automaticky přeloženo:
Georgey1230
před 2 roky

Myslím, že toto je správný čas na podání stížnosti.

Tento snímek obrazovky pouze dokazuje, že váš účet byl zablokován, v tuto chvíli nepodporuje žádná další prohlášení.

Takže, abychom pročistili vzduch a dali oběma stranám šanci jednat spravedlivě a otevřeně na naší neutrální půdě, žádám vás, abyste podal stížnost.

https://casino.guru/complaints/create

Upřímně a se vší úctou se zdá, že se více než horlivě vyjadřujete k čemukoli v tomto vláknu, takže nechápu, co vám tak dlouho trvá se stížností.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Také se domnívám, že nemá příliš smysl pokračovat v diskusi. O JacksPlay Casino jsem se vyjádřil jen o pár příspěvků výše a vysvětloval jsem, že hráči nemají žádný vliv na jejich hodnocení uvedené na CasinoGuru. Přesto říkají, že:

"99 % lidí, kteří publikují recenze, bylo buď odstraněno kvůli zneužití bonusů, duplicitním účtům nebo kvůli porušení našich podmínek."

Takže ještě jednou - ty recenze zveřejněné hráči nemají nic společného s hodnocením 3,7

Na druhou stranu, pokud Georgey1230 reklamaci nepodá, dál se o moc nedostaneme.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

filefilefilefilefilefile

Automaticky přeloženo:
1...5 6 78
Jít na stránkuz 8 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky