Pokud jde o zneužívání bonusů registrací více účtů ze stejné domácnosti, měl by být postup celkem jednoduchý, ale ne tak jednoduchý jako zamykání všech účtů.
Za prvé, když jsem pracoval v kasinu, obvykle jsme nechali první účet otevřený, protože není vinou hráče, že se ve stejném kasinu zaregistruje někdo jiný ze stejné domácnosti. Hráč to často ani neví.
Zadruhé je dobré se podívat na to, zda ostatní účty bonusy skutečně zneužily či nikoliv. Vzory jsou často velmi jasné. Nový účet vždy použije bonus za první vklad, možná i další, prohraje a už se nikdy nepřihlásí, když je vytvořen další účet, bonus se použije a pak se to opakuje stále dokola. Pak je jasné, že jde pouze o 1 osobu, která hraje na více účtech a zneužívá skvělé bonusy pro nové hráče.
Ale viděl jsem mnoho případů, kdy řekněme manžel hrál několik měsíců v kasinu, čas od času využil bonus, provedl mnoho vkladů, jeho účet byl ověřen. Pak řekl své ženě o kasinu a ona se tam zaregistrovala. Možná použila bonus za první vklad, ale v některých případech ho ani nevyužila, provedla několik vkladů bez bonusu, ověřila svůj účet a jakmile vyhrála, byl její účet uzavřen pro „více účtů" a výhry zrušeny.
To nedává žádný smysl, protože to jasně ukazuje, že existují 2 různí lidé, kteří používají své vlastní účty a mají standardní hráčské chování - to znamená: hrát, vkládat, prohrávat, vyhrávat, někdy si vzít bonus, když je k dispozici. To je důvod, proč obecně nesouhlasíme s uzavřením účtů a zrušením výher z důvodu „více účtů", zvláště když jediným důkazem je stejná IP adresa. Na případy je potřeba nahlížet individuálně. A věřte mi, vím, že většina případů s více účty je ve skutečnosti jen 1 osoba, která vytváří více účtů, a to je vše.
When it comes to abusing bonuses by registering multiple accounts from the same household, the approach should be quite simple, but not as simple as locking all accounts.
First of all, when I worked in a casino, we usually let the first account remain open since it's not the player's fault that that someone else registers in the same casino from the same household. The player often doesn't even know.
Secondly, it's good to look at the point whether the other accounts really misused the bonuses or not. The patterns are often very clear. The new account always uses the first deposit bonus, maybe another one, loses and never logs in again while another account is created, the bonus is used and then it repeats over and over again. Then it's clear it's just 1 person playing on multiple accounts and misusing the great bonuses for new players.
But I've seen numerous cases where let's say a husband played in a casino for a few months, used a bonus from time to time, did many deposits, his account was verified. Then he told his wife about the casino and she registered there. She may used the first deposit bonus, but in some cases, she didn't even use it, did a few deposits without a bonus, verified her account and once she won, her account was closed for "multiple accounts" and winnings voided.
That doesn't make any sense since it clearly shows there are 2 different people using their own accounts and having a standard player's behaviour - that means: play, deposit, lose, win, sometimes take a bonus when it's available. That's why we generally don't agree with closing accounts and voiding winnings for "multiple accounts" reason, especially when the only evidence is the same IP address. It's necessary to look at the cases individually. And trust me, I know that most of multiple account cases are really just 1 person creating multiple accounts and that's it.
Automaticky přeloženo: