Takže můj účet se na webu konečně zablokoval. Již nemám přístup k podpoře živého chatu ani nemám přístup k nevyřízeným výběrům.
Chtěli byste nějaké vysvětlení, zda budu stále dostávat výplaty za své výběry i bez přístupu ke svému účtu?
So my account has finally gotten locked on the website. I am no longer able to access live chat support nor am I able to access my pending withdrawals.
Would like some clarification if I will still be getting paid my withdrawals even without access to my account?
toto je poslední e-mail, ve kterém jsem jim řekl, že budou aktualizovat s dobrými zprávami a asi po 20 minutách můj účet uzamkli, takže už k účtu nemám přístup.
stále mají nevyřízené výběry 5625 $
this is the last email I received them saying they’ll update with good news then around 20 minutes later they locked my account so I am no longer able to access the account.
still have 5625$ in pending withdrawals
https://casino.guru/jackspay-casino-player-s-withdrawals-have-been-delayed
aktuální vlákno, které se táhne měsíce o mé stížnosti. v současné době můj starý hostitel přerušil veškerou komunikaci v aplikaci třetí strany, zablokovali můj účet a říkají, že platí, ale od výběru uplynuly 2 týdny +. Zbývá 5625 $, protože jsem na obrazovce zaznamenal každý můj výběr pro případ, že by se něco takového stalo.
https://casino.guru/jackspay-casino-player-s-withdrawals-have-been-delayed
current thread that has been going on for months about my complaint. currently my old host has cut off all communication on the 3rd party app, they have locked my account, and they say they are paying but it’s been 2 weeks + since a withdrawal. There’s 5625$ left as I have screen recorded each of my withdrawals just in the case that something like this happens.
Adresa: bc1qeeydfamc4gqkeeudvz7y5nv0z4h6f2w8wlgxzm | Blockchain Explorer
Jejich peněženka, ze které jsem dostával minulé výběry, má v tuto chvíli 1540 $.
Mám výběr 625 $ a dvě 2500 $. Takže teď je známo, že mají rovnováhu, nejsou si jisti, co je to zdržení.
Address: bc1qeeydfamc4gqkeeudvz7y5nv0z4h6f2w8wlgxzm | Blockchain Explorer
Their wallet that I've been receiving past withdrawals from has $1540 at this moment.
I have a withdrawal of $625 and two $2500s. So now it is known that they have a balance, not sure what the hold up is.
Téměř před měsícem jsem dostal o 625 $ více. Nyní čekáme na 5000 dolarů.
Prostředky dorazily do jejich peněženky, ale už je nějakou dobu drží.
Není s nimi dostupná žádná komunikace, živá podpora zcela nereaguje. Kdysi odpovídali na e-maily jednou za čas, ale od jakékoli komunikace od nich uplynuly dva týdny. Zdá se, že už možná nefungují, takže počkají na uložení, dokud se něco nezjistí.
Vlákno podpory a stížností JacksPayCasino (lcb.org) Toto je odkaz na vlákno stížností LCB, pokud by někdo chtěl mít aktuální informace. Mnoho hráčů má potíže s oslovením/komunikací s kýmkoli tam.
Buď opatrný.
Got $625 more close to a month ago. Now waiting on $5,000.
Funds have arrived in their wallet, but they have been holding onto it for a while now.
No communication is available with them, live support is completely unresponsive. They used to respond to e-mails once in a while, but has been two weeks since any communication from them. Seems like they might not be operating anymore so would wait on depositing until something is figured out.
JacksPayCasino Support And Complaints Thread (lcb.org) This is a link to the LCB complaint thread if anyone wanted to keep updated. Many players are having trouble reaching out / communicating with anyone there.
Be wary.
Ahoj,
existují také nevyřešené, vyřešené a zamítnuté stížnosti na toto kasino.
Takže reklamaci LCB není nutné lepit, řekl bych. Kromě toho poskytujeme několik varování a pověst je velmi nízká:
Děkujeme za váš zájem, je nám líto, že jsme vám nemohli pomoci.
Hello,
there are also unresolved, resolved, and rejected complaints against this casino.
So it's not necessary to paste the LCB complaint, I'd say. Furthermore, we provide several warnings and the reputation is pretty low:
Thank you for your concern, I'm sorry we couldn't help you.
Dostali mě taky nehraj tam věř mi že ne!!
They got me too don’t play there believe me don’t !!
Mohu vám to říct se 100% jistotou, že všichni podvádějí, je to jen otázka toho, jak moc se někteří více než ostatní vyhýbají lepivým nebo trhavým kotoučům, ale existuje tolik způsobů, jak to udělat, že byste nevěřili tomu, co vím a co jsem viděl 🫣😳☹️💶 je to $$ a chtějí to všichni, víte, kde jsou tato místa? Ne servery, ale kde zvednou telefon nebo žijí? Nechcete vědět, držte se dál od všech a ti, kteří mají nejvyšší hodnocení, jsou největší podvodníci ze všech.
Well I can tell you this with 100% certainty they all cheat it’s just a matter of how much some more then other stay away from sticky or jerky reels but there’s so many ways on how there doing it you wouldn’t believe what I know and what I’ve seen 🫣😳☹️💶 it’s $$ and they want everybody’s do you know where these places are ? Not the servers but where they pick up the phone or live? You don’t wanna know just stay away from all of them and the ones that have the highest ratings are the biggest cheats of all .
Minulý rok jsem měl úžasné výsledky v kasinech genysis 13 600. Neomezených 23 výběrů za 5 měsíců a platí se v 10 milionech
I had amazing results at genysis casinos 13,600 last year. Limitless 23 cashouts in 5 months and they pay in 10m
Limitless vložil na můj účet výplatu maximálně 50 $ poté, co jsem týden čekal na ověření svého účtu, vyhrál jsem 500 $ a neviděl jsem žádné limity, když jsem konečně mohl požádat o výplatu, nedostal jsem šanci žádost zrušit. Imediatkey odmítli moji žádost a vzali 450 $ zpět a dovolili mi vybrat maximálně 50 $, teď jsem jim poslal e-mail a řekli, že to bylo jasně uvedeno na stránce pokladny, což nebylo. Myslím, že je dost zmatené, že mohou na poslední chvíli vzít to, co jsem vyhrál (dohrávka byla nastavena na 190 $, kterou jsem dokončil) a vrátit pouze 10 % na výběr
Limitless put a $50 max payout on my account after i waited a week to verify my account , i won $500 and i seen no limits when i finally was able to request a payout, i didnt wven get a chance to cancel the request . They imediatkey denied my request and took $450 back and allow me to only withdraw $50 maximum now i emailed them and thsy stated it was clearly stated in the cashier page, which it was nit. I think its pretty messed up that they can last minute take what i won ( the play through was set at $190 which i completed) and give only 10% back to withdraw
Myslím, že si jen špatně přečetl informace. Neříká, že maximální výběr je 50 za týden, ale ukazuje 50 000. Měli byste být schopni vybrat celý zůstatek v jedné žádosti o výběr.
I think you only misread the information. It doesn't say the maximum withdrawal is 50 per week, but it shows 50 000. You should be able to withdrawal the whole balance in a single withdrawal request.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.