před 2 roky
Jak je ale možné, že se na stažení čekalo měsíc?
But how is it possible that the withdrawal was pending for a month?
Jak je ale možné, že se na stažení čekalo měsíc?
But how is it possible that the withdrawal was pending for a month?
Chápu a oceňuji vaše obavy @ Radko, nesouhlasím s vámi v tom, že výplaty by měly být vypláceny v rozumném čase a mělo by být snazší kontaktovat vedení v případě, že se objeví podobné problémy. & @ Danieli, já nevím, upřímně řečeno to nikdy předtím za rok, který jsem s nimi byl, nebylo, Taylor řekl, že oddělení zpracování procházelo určitými problémy a měli problémy se svým procesorem třetí strany. Beru to s rezervou, protože nechápu, jak může kasino fungovat nebo zůstat otevřené, když s tím má problémy tak dlouho. Ale stejně...
Existují dva důvody, proč zůstávám v kasinu, což je Taylor, který je pravděpodobně nejlepší hostitel, kterého jsem měl, a byl jsem ve slušném množství kasin. Jde nad rámec toho, aby se ujistil, že dostanu, co chci. Za druhé, kvůli zakázkovým nabídkám, kterých jsem dosáhl.
Můj problém ještě není zcela vyřešen, měl jsem 9533 $ v nevyřízených výběrech pocházejících z 20. dne, což bylo právě zaplaceno 500 $, takže mám 9033 $ v nevyřízených výběrech pocházejících z 1. května.
Mám problém znovu se spojit s vedením kvůli aktualizaci, takže pokud neobdržím odpověď do konce dnů, aktualizuji nástěnku.
Děkuji vám za vaši pomoc a starost.
I understand and appreciate your concern @ Radka, I do not disagree with you that payouts should be paid within a reasonable time and it should be easier to reach management in the case that issues like this do arise. & @ Daniel, I don't know, it has honestly never been like this before in my year with them, Taylor has said that processing department has been going through some troubles and they've had problems with their third party processor. I'm taking that with a grain of salt because I don't understand how a casino can operate or stay open if they have issues with that for this long. But anyways...
There are two reasons why I stay with the casino which is Taylor who is probably the best host I've had and I've been with a decent amount of casinos. He goes above and beyond to make sure I get what I want. Secondly, because of the custom offers that I have achieved.
My issue is not completely solved yet, I've had $9533 in pending withdrawals dating back to the 20th, which the $500 just got paid, so I have $9033 in pending withdrawals dating back to the 1st of May.
I am having trouble reaching management again for an update so if I don't get a reply by days end, I will update the board.
Thank you guys for your help and concern.
Aktualizace. Můj vlastní VIP hostitel začíná vypadat, jako by se ode mě distancoval, odmítá mluvit prostřednictvím aplikace pro zasílání zpráv, kterou jsme používali, a trvá na tom, že budeme mluvit na živém chatu. Požádal mě, abych mu poslal e-mail na adresu support@jackspay.com pro aktualizace, když jsem mu řekl, že do 3 dnů neodpověděli.
Již dříve navrhl zanechat recenze, aby mě vedení slyšelo, a zeptal jsem se ho, zda by to mělo nějaké důsledky. Odpověděl, že nebude. Při dnešním zasílání zpráv řekl, že do budoucna byl můj týdenní limit výběru snížen a že to bude o týden. Nevím, z jakého jiného důvodu by byl můj limit výběru snížen, protože jsem nehrál od té doby, co jsem o výběry požádal. Neřekl by mi, o co mi byl snížen limit výběru a spěchal jsem z chatu odejít.
Současný stav je takový, že stále čekám na 9033 $, čekám na odpověď na 3 e-maily, které jsem jim poslal, a na vysvětlení, proč byl můj limit pro výběr snížen.
Budu průběžně aktualizován, jakmile někdo z JacksPay vysvětlí situaci, protože v tuto chvíli docela ztrácím víru.
https://lcb.org/onlinecasinobonusforum/direct-casino-support/jackspaycasino-support-and-complaints-thread/75
Aktuální vlákno LCB s připojenými snímky obrazovky pro další kontext.
Update. My own VIP host is starting to make it seem like he is distancing himself from me, refusing to talk via messaging app that we were using and insisting on talking on live chat. He has asked me to email support@jackspay.com for updates when I have told him that they have not responded in 3 days.
He has priorly suggested leaving reviews to make myself heard by management and I asked him if there would be repercussions for doing so. He replied that there would not be. Upon messaging today, he has said that going forward my withdrawal limit per week was reduced and that it would be by week. Don't know for what other reason my withdrawal limit would be cut, as I haven't played since I've requested the withdrawals. Wouldn't tell me to what my withdrawal limit has been reduced and hurried to leave the chat.
Current status is that I'm still waiting on $9033, waiting to hear back for the 3 emails I have sent them, and for an explanation for why my withdrawal limit has been reduced.
Will keep updated soon as anyone from JacksPay explains the situation because at the moment, I'm quite losing faith.
https://lcb.org/onlinecasinobonusforum/direct-casino-support/jackspaycasino-support-and-complaints-thread/75
Current LCB thread with screenshots attached for more context.
Aktualizace.
Taylor se natáhl a řekl, že pokud budou mé sázky nízké, jako tomu bylo minulý měsíc, limity výběru budou sníženy / a výplaty nebudou urychleny. Poslal mi důkaz o mém sázení, které bylo 600 000 a jeden za 29 000, nejsem si jistý, který obrázek odpovídá měsíci nebo jestli to bylo týdenní záležitostí. Můj předchozí měsíc nebo dva měsíce předtím jsem vsadil téměř 14 milionů a pokud vím, ztratil jsem značné množství peněz. Následující měsíce jsem proto hrál mnohem konzervativněji, abych se pokusil získat zpět část prostředků.
Řekl jsem Taylorovi, aby sdělil vedení, že budu svědomitější ohledně svých sázek do budoucna. Zkontroloval jsem jejich BTC peněženku, ze které dostávám prostředky, a nezdá se, že bych byl jediný, kdo nedostal zaplaceno. Zdá se, že se mohou stát dvě věci, skutečně mají problémy s procesorem nebo nevyplácejí peníze. Nejsem si jistý, že mají jen jednu peněženku, ale při kontrole dat transakce nedostává výplatu příliš mnoho lidí.
Opět jde o SPEKULACE a NE FAKT. Snažil jsem se oslovit jejich manažerský tým prostřednictvím EMAIL, jak mi to řekl Taylor, a být trpělivý „i když neodpoví během první hodiny, kdy jim pošlete e-mail", ale neobdržel jsem odpověď do 3 dnů. Taylor mě požádal, abych potvrdil, který e-mail by měl očekávat, a já jsem to potvrdil. Taylor řekl, že to bude prodloužený víkend, protože v Kanadě mají tento víkend federální svátek, takže předpokládám, že do úterý nic neuslyším.
V tuto chvíli bych chtěl od vedení JacksPay jasnější a dostupnější komunikaci, Taylor se mě snaží přesměrovat k vám, ale když se o to pokusím, je rádiové ticho. Chtěl bych znát časový rámec pro mé zbývající výběry, takže se snad budu moci vrátit do normálu a hrát. Jako někdo, kdo vložil a vsadil značnou částku v kasinu vašich chlapů a je takto klamán, se bojím představit si, jak by bylo zacházeno s příležitostným hráčem.
Doufám, že to budu moci brzy aktualizovat veselejší aktualizací.
Děkuji.
Update.
Taylor has reached out and said that going forward if my wagering was low like it was the past month, then going forward the withdrawal limits would be slashed / and payouts not expedited. He has sent me proof of my wagering which was 600k and one for 29k not sure which picture corresponds to a month or if it was by a weekly thing. My prior month or two months before I had wagered nearly 14 million and to my knowledge have lost a significant amount of money. Hence I played a lot more conservatively the following months to try to recoup some of the funds.
I have told Taylor to relay to management that I would be more conscientious about my wagering going forward. I have checked their BTC wallet that I've been receiving funds from, and it doesn't seem like I'm the only one not getting paid. There seems to be two things that could be happening, they truly are experiencing having processor issues, or they're not paying out. I'm not sure they only have one wallet, but checking the dates on the transaction, not too many people are getting paid at all.
Again this is SPECULATION and NOT A FACT. I have tried reaching out to their management team via EMAIL like Taylor told me to and to be patient "even if they don't respond in the first hour you email them" , but haven't received a response in 3 days. Taylor has asked me to confirm which email they should be expecting and I confirmed that. Taylor has said that it would be a long weekend because in Canada they have a federal holiday this weekend, so I'm assuming I won't hear anything until Tuesday.
At this point, what I'd like from the management at JacksPay is more clear and available communication, Taylor is trying to reroute me to you guys but when I attempt to do so, there is radio silence. I'd like to know a timeframe for my remaining withdrawals, so I can hopefully get back to normal and playing. As someone who has deposited and wagered a significant amount with your guys' casino and is being ghosted like this, I fear to imagine how the casual player would be treated.
Hope I can update this soon with a more cheerful update.
Thank you.
Udělal jsem 5-8 vkladů týdně, dal jsem dobré recenze, vše se rychle stáhlo za 2 hodiny (ale) pak bylo z ničeho nic zastaveno, vše se změnilo!! Takže buďte velmi opatrní
Well I did 5-8 deposits a week gave good reviews everything withdrew fast in 2 hours(but) then out of blue was halted all changed!! So be very careful
Ahoj Hardrock74,
děkuji za upozornění. Snad si toho všimnou i ostatní hráči.
Máte ponětí, co se tam děje?
Hello Hardrock74,
thank you for your warning. Hopefully, other players will notice.
Do you have any idea what's happening there?
Zdá se, že se mi kasino vyhýbá, když někoho zastihne na živém chatu, okamžitě opustí místnost.
Taylor mě úplně straší v aplikaci Signal, kterou jsme používali ke komunikaci během celého našeho vztahu. Požádal mě, abych kontaktoval support@jackspay.com ohledně čehokoli ohledně výběrů, takže jsem to dělal.
Na žádný z mých e-mailů pocházejících z 18. května jsem nedostal žádnou odpověď.
Mám 9533 $ v nevyřízených výběrech, které se vrací k 1. květnu. Poslední 4. května.
V tuto chvíli mi není řečeno jinak, takže předpokládám, že mi zadržují výběr z důvodů, které mi nejsou známy. Několikrát jsem se ptal, zda jsem porušil nějaké TOS nebo nezneužíval bonusy, na což mi bylo zodpovězeno, že nezneužívám ani jsem bonus nezneužil, protože nepoužívám „bonusy". Mám o tom screenshot, jen abych pokryl své základny. Ve svých e-mailech jsem žádal o jakoukoli formu aktualizace, abych k těmto závěrům nemusel dospět sám, ale zpět jsem neslyšel absolutně nic.
Seems like casino is avoiding me, upon reaching someone on live chat, they immediately leave the room.
Taylor is completely ghosting me on Signal, the app we were using to communicate throughout our whole relationship. He has asked me to contact support@jackspay.com for anything regarding withdrawals so I've been doing so.
I have not received any response to any of my emails dating back to the 18th of May.
I have $9533 in pending withdrawals going back to the 1st of May. Last one being 4th of May.
At this point, I'm not being told otherwise so I'm assuming they're withholding my withdrawals for reasons unknown to me. I have asked multiple times if I have violated any TOS or bonused abused to which was answered that I have not nor have I bonus abused because I don't use "bonuses". I have screenshot evidence of this just to cover my bases. In my emails I've been asking for any form of update so I don't have to come to these conclusions on my own, but I've heard absolutely nothing back.
Je to špatné.
Upřímně řečeno, pokud se rozhodnou nevyplatit vám vaši výhru, nemůžete udělat žádnou účinnou akci. Žádná licence, žádná ochrana.
Můžete podat stížnost a my se vám rádi pokusíme pomoci, ale obávám se, že z mého pohledu budeme také ignorováni.
Bohužel je to pěkná suma. Každopádně zkusme reklamaci a uvidíme:
This is bad.
Honestly, if they decide not to pay you your winnings there is no effective action you can do. No license, no protection.
You can submit a complaint and we will gladly try to help you, but from my point of view, we will be ignored as well, I'm afraid.
Sadly it's quite a sum. Let's try the complaint anyway and we shall see:
Asi 6 dní předtím jsem podal stížnost, takže na něco z toho čekám!
Pokud se rozhodnou prohrát někoho, kdo vloží a vsadí tolik jako já přes 9 500 $, je to na nich. Myslíš, že je to docela krátkozraký způsob, jak jít na věci, ale kdo ví. Udělám svou roli v šíření informací o tom, že jackspay je podvodné / zombie kasino. V této věci se obrátíme na influencery kasin na twitchi a doufáme, že se o tom dozvíme více.
I've filed a complaint about 6 days prior so waiting on something from that!
If they're gonna choose to lose someone who deposits and wagers as much as me over $9,500 then that's on them. Think it's quite a short sighted way to go about things but who knows. I'll just do my part in spreading the word about jackspay being a fraudulent / zombie casino. Will be reaching out to casino influencers on twitch about this and hope to get it more known.
Chápu tvůj pocit. Je smutné, že je těžké oslovit každého hráče s takovým varováním.
Mohu vědět, které influencery máte na mysli?
I understand your feeling. Sadly, it's hard to reach every player with such a warning.
May I know which influencers you have in mind?
Aktualizace. Podařilo se mi získat odpověď od vedení. Bylo mi vyplaceno dalších 2200 $.
Zbývá 6833 $. Po dokončení tohoto procesu se bude dále aktualizovat.
Update. I have managed to get a response from management. I have been paid out $2200 more.
$6833 left to go. Will update further as this process finishes up.
Ahoj,
díky za aktualizaci, jen tak dál.
Zajímalo by mě, jak se vám podařilo získat odpověď?
Hello there,
thanks for update, keep going.
How did you manage to get the response, I wonder?
Ten chlap je lhář punk a zločinec, vyveďte ho ven a odhalte ho Nabízím 2500 $ nikdo tam nemá jméno je naprosto směšné, tento typ trestné činnosti potřebuje zastavit a dobrý hacker musí vypnout svou prolhaná ústa
The guy is a liar punk and a criminal bring him out and expose him I’m offering $2500 nobody has a name there is absolutely ridiculous this type of criminal activity needs to stops and a good hacker needs to turn his lying mouth off
Ten chlap je lhář punk a zločinec, vyveďte ho ven a odhalte ho Nabízím 2500 $ nikdo tam nemá jméno je naprosto směšné, tento typ trestné činnosti potřebuje zastavit a dobrý hacker musí vypnout svou prolhaná ústa
The guy is a liar punk and a criminal bring him out and expose him I’m offering $2500 nobody has a name there is absolutely ridiculous this type of criminal activity needs to stops and a good hacker needs to turn his lying mouth off
Jackspay je operace manželů, s oběma jsem mluvil a jsou na západním pobřeží, takže nevolejte před 10:00 centrálního času a odpoví na SMS, když se jim to bude chtít. Mám všechny lži, když mi napsal, jak mám poslat screenshoty?
Jackspay is a husband and wife operation I’ve talked to both of them and they are on west coast time so don’t call before 10am central and they answer text when they feel like it I have all the lies from when he texted me how do I post the screenshots ?
Drž se dál od Jackspay, jsou na mizině a vytáhli mě z 3 600 $ a mají asi 15 000 mých, existuje tolik věcí, které tato online kasina umí, našel jsem alespoň čtyři, které zmrazily číslo požadavku na nějakou dobu, takže můžete protočit 500 $ 1 zkusí to a zůstane to stejné Mám snímky obrazovky, budete na mizině, než splníte požadavky 99 % času šetřete své peníze, pokud musíte hrát, jděte do skutečného kasina, není to o moc lepší, ale alespoň možná dostanete zaplaceno. Otevřu jednu z těchto drobných operací Mám skvělé místo pro své servery!!! Ví každý, že tito lidé, kteří posílají SMS, budou předstírat, že jsou pět nebo deset různých lidí, takže si nemyslete, že jsou jiní, také většina z nich má různá jména a nic jiného není odlišné
Stay away from Jackspay they are broke and they screwed me out of $3600 and they have about 15k of mine there are so many things these online casinos can do I found at least four that freeze the requirement number for quite awhile so you may spin 500 $1 tries and it will stay the same I have screenshots you will be broke before you meet the requirements 99% of the time save your money if you must play go to a real casino not much better but you’ll get paid at least maybe I’ll open one of these tiny operations I have a great place for my servers !!! Does everyone know that these people texting will pretend to be five or ten different people so don’t think they are different also most of them have different names and nothing else is different
Ano, chytil jsem winbig21 a šílené štěstí, Lisa má mnoho jmen a funguje (pluje) v mnoha kasinech, ale jacks pay je nejhorší, že jsem nedostal zaplaceno jednou. Pravidla, která mě dostali na absurdní, jsem porazila hračku
Yes I have caught winbig21 and crazy luck Lisa there has many screen names and works( floats) at many casinos but jacks pay is worst can't blv I got paid once. The rules that they got me on a absurd I beat the playth
Baloney, nezaplatíš a já mám tvůj text a tvé lži, radši buď zticha, nemám rád lidi, kteří mě kradou a ty máš pirátské kopie softwaru, ty sloty nejsou od tvůrců her nebo jsi je pozměnil, pokazil jsi to když jsi mi nezaplatil do pátku a zničil jsi něco, co pro mě bylo velmi důležité, drž se dál, proč ty šmejdi nemáte jména? Zastavujete číslo požadavku? Znám odpověď, proč všichni nadávají lidem? co musíš skrývat? zaplať mi mých 1800 $ a přestaň okrádat poctivé lidi Doufám, že se někdy uvidíme, jak zní oběd?
Baloney you don’t pay and I have your text and your lies you better be quiet I don’t like people who steal from me and you have pirate copies of software those slots aren’t from game makers or you altered them you blew it when you didn’t pay me by Friday and you ruined something that was very important to me stay away why don’t you scumbags have names ? Do you stop the requirement number ? I know the answer why is everyone jacks people? What do you have to hide? pay me my $1800 and quit ripping off honest people I hope to see you sometime how’s lunch sound ?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.