Mám potíže s oslovením kohokoli z vyššího vedení Jackspay nebo kohokoli, kdo má na starosti můj účet. Přispíval jsem na fóra LCB a poslal jsem e-mail jejich týmu podpory, který byl přesměrován na vyšší management, odpověděli jednou, ale poté přestali odpovídat. Od 20. dubna jsem měl čekající výběry a 17. 5. po mnoha stížnostech a konečně napsání recenze na LCB mi bylo řečeno, že JEDEN z mých 5 výběrů byl zaplacen. Tento výběr byl 500 $. Taylor (můj VIP hostitel a ten, kdo má na starosti živý chat) mi řekl, že vyplatili 500 $ od 20. dubna a na mé straně se to zobrazí jako schválené, když zkontroluji svou historii, ale neobjevilo se to v mé peněžence. Třikrát jsem zkontroloval adresu své peněženky a adresu pro výběr, kterou jsem uvedl. Požádal jsem o transakční odkaz na blockchain, ale nebyl poskytnut vyšším vedením. Taylor řekl, že požádal horní vedení o spojení od 17. května, ale kvůli časovému rozdílu neodpověděl.
Malý příběh se mnou a Jackspay, začal jsem vkládat 29. 8. 21, za méně než rok jsem dosáhl více než 100 000 $ USD na vkladech a dosáhl jsem super VIP statusu a Jacks Inner Circle 3. Na oplátku JacksPay a management byli více než štědří svými nabídkami na míru. Upřímně stojí za to každý cent, který jsem utratil. Momentálně mě frustruje, že i když jsem dosáhl tohoto stavu nebo výše vkladů, mám problém oslovit někoho jiného kromě Taylora, a když se ptám, proč jsou mé výplaty zpožděny o více než 3 týdny, jedinou odpovědí, kterou dostávám, je, že" máte problémy se zpracováním.
JacksPay mi dal skvělé vlastní nabídky a podobně, ale já jsem na to zase hodně vsadil. 13,8 milionu vsazených za jeden měsíc. Nyní následující dva měsíce to byly výrazně zlomky ve srovnání s tím měsícem, ale když to skončilo, stále je to více než 4 miliony sázek měsíčně. Náš vztah byl vždy pevný a zatím je to jediná boule na silnici, se kterou jsem se setkal a doufejme, že poslední boule v budoucnu.
Nyní jsem trochu odbočil, v reakci na výše uvedený příspěvek jsem byl schopen „požádat" o 20 000+ výběrů, aktuálně jsem obdržel 13 049 $ (13 549 $ včetně 500 $, které byly odeslány na jejich konci, ale je to momentálně chybí.)
Abych pokryl své základy, znovu a znovu jsem se Taylora ptal, zda mému účtu hrozilo zablokování z jakéhokoli důvodu, ať už šlo o „zneužití bonusu" nebo o porušení jakýchkoli jejich podmínek služby. Ujistil mě, že tomu tak nebylo a že problém je s jejich procesorem NGT třetí strany. Jediný důvod, proč jsem se vůbec obtěžoval přijít na toto fórum, byl ten, že se zdá, že jediným způsobem, jak upoutat pozornost vyššího vedení, je tím. Doufám, že skutečnost, že člen, který dosáhl jednoho ze svých nejvyšších statusů/úrovní, se musí uchýlit k publikování na fóru s recenzemi kasina, bude mít nějaký účinek vpřed.
Každopádně, jakmile se 500 $ objeví v mé peněžence, aktualizuje se. Doufám, že se to vše co nejdříve vyřeší.
I'm having trouble reaching anyone in upper management with Jackspay or whoever is in charge of my account. I've been posting in LCB forums and have emailed their support team which was rerouted to upper management, they responded once but then stopped replying. I've had pending withdrawals since the 20th of April, and on 5/17 after a lot of complaining and finally writing a review on LCB, I was told that ONE of my 5 withdrawals has been paid. That withdrawal was 500$. Taylor (my VIP host and the one in charge of live chat) has told me that they've paid out the $500 from April 20th and it shows up as approved on my end when I check my history, but it hasn't showed up in my wallet. I have triple checked my wallet address and the withdrawal address I've provided. I've asked for the transaction link on the blockchain but have not been provided by upper management. Taylor has said that he has asked upper management for the link since 5/17 but said due to a time difference he has not responded.
Little backstory with me and Jackspay, I started depositing on 8/29/21, in under a year I've reached over 100,000$ USD in deposits and reached super VIP status and Jacks Inner Circle 3. In return, JacksPay and management have been more than generous with their custom tailored offers. Honestly makes every penny I spent worth it. My frustration currently is that even having reached this status or amount of deposits, I'm having a hard time reaching anyone apart from Taylor and when asking why my payouts are more than 3 weeks delayed, the only response I'm getting is they're having processing issues.
JacksPay has given me great custom offers and such but I in turn have wagered a lot with that. 13.8 million wagered in one month. Now the next two months following that was significantly fractions compared to that month, but evening it out, its still more than 4 million wagering a month. Our relationship has always been solid and so far this is the only road bump I've encountered and hopefully the last bump going forward.
Getting a little sidetracked now, in response to the post above, I have been able to "request" 20k+ in withdrawals, I have received $13,049 up to date, (13,549$ including the 500$ that was sent on their end, but it is missing currently.)
Also, to cover my bases I have asked Taylor over and over if my account was at any risk of being blocked for any reason whether it be "bonus abuse" or for violating any of their terms of service. He has assured me that was not the case and that the issue is with their third party processor NGT. The only reason I even bothered to come on this forum was that it seems like the only way to get upper managements attention is by doing so. I hope that the fact that a member who has reached one of their highest status / tiers has to resort to posting on a casino review forum has some effect moving forward.
Anyways, as soon as the 500$ shows up in my wallet, will update. Hope to get this all resolved ASAP.
Automaticky přeloženo: