DomůFórumKasinaiWild Casino - všeobecná diskuze

iWild Casino - všeobecná diskuze (strana 22)

101 618 zobrazení 432 odpovědí |
před 3 roky
|
1...21 22
Přidat příspěvek
ToBz
před měsícem

Řekl bych, že jste dokončili počáteční fázi procesu. Každá strana má jeden týden na odpověď. Je to hlavně proto, že dostáváme mnoho stížností a nemůžeme se s hráčem okamžitě spojit, abychom získali odpověď. V tuto chvíli musíte stále čekat 4 dny.

Po uplynutí této doby, pokud tomu správně rozumím, bude vaše stížnost postoupena jinému řešiteli, pokud Attila nebude mít žádné další otázky, a my budeme kontaktovat kasino.

Nemůžu přesně říct, jak dlouho to bude trvat, ale doufám, že to nebude dlouho.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobře, snímky obrazovky jsou přiloženy ke stížnosti!

Pak doufám, že se věc rychle vyřeší.

Automaticky přeloženo:
ToBz
před měsícem

My v to taky doufáme, věřte mi.

Prosím, informujte nás o novinkách.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ano, počkám a uvidím. Zatím se po dvou dnech nic nestalo! Je to opravdu frustrující.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Rychlá aktualizace: Před dvěma dny jsem dostal e-mail s žádostí o zaslání faktury NEBO daňového přiznání, což jsem udělal. Dnes jsem dostal další e-mail, ve kterém mi říkali, že potřebuji fakturu za energie, která není starší než 90 dní… Ale žádnou nemám ze dvou důvodů: 1. Tyto faktury dostáváme jen jednou ročně, takže ta poslední byla z listopadu/prosince 2024! A 2. Faktury jsou na jméno mé ženy!!!! Co teď????

Automaticky přeloženo:
ToBz
před měsícem

V takovém případě byste se měli zeptat kasina, co byste mohli místo toho poskytnout. Možná nějaký jiný dokument s vaším jménem.

Máš něco? 🤔

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Už jsem to udělal! Podpora mi řekla, abych kontaktoval KYC, ale KYC nereaguje! Takže jsem teď úplně v bezvědomí!

Co může být důvěryhodnějšího než daňový výměr?! Dopis přišel z finančního úřadu; účet za elektřinu mi přijde méně důvěryhodný! Navíc selfie s mým průkazem v ruce... moje adresa je tam jasně uvedena! Zpochybňuji logiku! Moje adresa je na mém průkazu naprosto jasně uvedena! Je také na daňovém výměru, takže co víc je třeba kontrolovat?


Automaticky přeloženo:
ToBz
před měsícem

Bohužel nemůžeme nijak změnit požadavky kasina. Pokud se vám ale nepodaří nechat se ověřit, alespoň máte za sebou náš tým pro vyřizování stížností. Zasáhneme, jakmile to bude možné.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Nejde o samotné požadavky; pokud požadujete všechno najednou a zůstáváte realističtí, je to v pořádku! Ale pokud se dva týdny nic neděje a pak se něco takového objeví, je to velmi sporné! To už nemá nic společného s požadavky, ale spíše s tím, že kasino chce, abyste všechno prohráli, než to bude ověřeno! Majo, stížnost je v jednání a doufejme, že Fürth dosáhne řešení.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Za méně než 24 hodin jsem celkem přišel o přibližně 60 000 eur .

Tato nadměrná ztráta v tak krátkém čase byla možná jen proto, že jsem mohl pokračovat ve hraní a vkládání bez jakýchkoli omezení. Bylo tam

  • žádné varovné štítky
  • žádná přestávka ve hře,
  • žádný kontakt z vaší strany
  • a žádný blok ani omezení,

Podle mého názoru měla vaše společnost reagovat v souladu s platnými předpisy na ochranu hráčů. Zejména u tak velkých finančních částek a tak krátkého časového období je třeba předpokládat zvýšený potenciál pro vznik závislosti nebo jiná rizika.

Proto vás naléhavě žádám, abyste:

  1. písemně mě informovat, jaká konkrétní opatření na ochranu hráčů byla na mém účtu nastavena (limity vkladů, limity ztrát, automatické zákazy, kontroly reality atd.),
  2. vysvětlit, proč i přes ztrátu přibližně 60 000 EUR za méně než 24 hodin nebyl z Vaší strany proveden žádný zásah,
  3. prozkoumat, do jaké míry je možná (částečná) náhrada ztrát z důvodu nedostatečných opatření na ochranu hráčů.


Napsal jsem jim o tom a v důsledku stížnosti jsem za méně než 24 hodin přišel o 60 000 eur!

Automaticky přeloženo:
phiqsGamble98
před měsícem

Dobrý den, nejsem si jistá, jestli vám tady rozumím. Víte, pro mě není úplně jasné, komu je tento vzkaz adresován. Jsem Radka, administrátorka fóra Casino Guru – no, ráda vás poznávám.

Můžu ti nějak pomoct?

Zdá se, že máte závislost na hazardních hrách; pokud se domníváte, že kasino kvůli tomuto problému nereagovalo spravedlivě na vaši oficiální žádost o uzavření účtu, doporučuji vám podat další stížnost.

Věřím, že taková situace přímo vyžaduje zapojení kasina.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Nejde o samotné požadavky; pokud požadujete všechno najednou a zůstáváte realističtí, je to v pořádku! Ale pokud se dva týdny nic neděje a pak se něco takového objeví, je to velmi sporné! To už nemá nic společného s požadavky, ale spíše s tím, že kasino chce, abyste všechno prohráli, než to bude ověřeno! Majo, stížnost je v jednání a doufejme, že Fürth dosáhne řešení.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobrý den, tato situace musela být opravdu frustrující, ale jak vidíte, zástupce kasina byl také požádán o vysvětlení záležitosti, což je podle mého názoru nejlepší postup. Zatím jsme slyšeli pouze váš názor a nemáme důvod vám pochybovat, ale možná má zástupce kasina také co říct. Počkejte, prosím; konstruktivní komunikace může všechny tyto otázky vyřešit.

Takže dokud někdo nepřijde a nevysvětlí to, můžeme jen spekulovat. Vydržte, prosím.


Automaticky přeloženo:
před měsícem

Všechno je v pořádku, čekám na odpověď.

Automaticky přeloženo:
Radka
před měsícem

Znovu jsem otevřel/a svou stížnost.


Automaticky přeloženo:
phiqsGamble98
před 4 týdny

Ahoj,

Dobré vědět. Pokud je ale záležitost jiná, zvažte podání další žádosti, jak jsem zmínil. No, já upřímně doufám, že se věci vyvinou pozitivně.

Automaticky přeloženo:
1...21 22
Jít na stránkuz 22 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.