DomůFórumKasinaiWild Casino - všeobecná diskuze

iWild Casino - všeobecná diskuze (strana 19)

101 617 zobrazení 432 odpovědí |
před 3 roky
|
1...18 19 20...22
Přidat příspěvek
Martwo1
před 4 měsíci

Jsem ohledně tohoto kasina velmi rozpolcený, některé příspěvky jsou subjektivní, některé jsou dobré, některé věci jsou velmi špatné, jako třeba tady, žádná funkce blokování? Páni.

Měl někdo „normální" zkušenost? Hledám nové kasino, které bych mohl vyzkoušet, moje současné se změnilo na kasino s „pomalými výplatami".

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Nechci si u nich otevřít další účet, děje se něco podezřelého a nakonec mi řeknou, že mám duplicitní účty. Nic hrozného. Jen zajímavá situace.

Díky za odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

A proto jsem řekl, že to raději neudělám, přesně z toho důvodu, který zmiňuješ.

Ale pokud máte registrační e-mail nebo něco podobného od kasina, můžete jim to poslat.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Jsem ohledně tohoto kasina velmi rozpolcený, některé příspěvky jsou subjektivní, některé jsou dobré, některé věci jsou velmi špatné, jako třeba tady, žádná funkce blokování? Páni.

Měl někdo „normální" zkušenost? Hledám nové kasino, které bych mohl vyzkoušet, moje současné se změnilo na kasino s „pomalými výplatami".

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj, myslím, že tohle kasino nemusí být tak špatné, samozřejmě si můžete prohlédnout uživatelské recenze, stížnosti a vlákna, kde se o tomto kasinu píše.

Vím, že podle toho, co píší hráči, se na výběry dlouhá doba čekání, takže se na to rozhodně měli připravit.

Samozřejmě si ale musíte ověřit co nejvíce informací, abyste věděli, zda se tam vyplatí hrát a zda byste neměli problém s delším čekáním na peníze.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Hraji v kasinu Iwild.


Nejdřív jsem vyhrál 500 eur, které jsem si chtěl vybrat, ale bylo mi řečeno, že si musím ověřit účet.

To jsem udělal hned a můj výběr byl zpracován a přijat.


Pak jsem vyhrál 2000 eur, které jsem si musel vybrat, a pak mi bylo znovu řečeno, že si musím ověřit účet.

Hned jsem to udělal znovu.

Sám jsem kontaktoval tým KYC, protože jsem od nich nedostal žádnou odpověď.

Řekli mi, že dokumenty nejsou kvalitní a že je mám poslat znovu.

znovu jsem to udělal/a.

Pak jsem pokračoval ve hře a teď jsem se dostal až na 5000 eur.

stále čekám na ověření mého účtu.

Pokaždé, když je kontaktuji, dostanu totéž.

Zpráva, prosím, mějte trpělivost. Nemáme žádné další informace, kromě toho, že vaše dokumenty byly schváleny a jsou ve zpracování.

8. srpna web nefungoval, takže se ani nemůžu přihlásit ke svému účtu.

Napsal jsem jim e-mail, aby mi znovu řekli totéž.

Mám veškerou korespondenci/snímky obrazovky mých výher a hry.

opravdu zklamaný/á/é ...

nějaká pomoc by byla oceněna

Automaticky přeloženo:
Em14
před 4 měsíci

Dobrý den, jak dlouho se prosím snažíte o ověření? Byly nějaké dokumenty přijaty nebo zamítnuty, nebo jen čekáte na rozhodnutí?

Když se na stránku nemůžete dostat, myslíte tím, že se nenačte, nebo že jste byli zablokováni?

Dejte mi prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Poprvé jsem poslal svůj průkaz totožnosti se selfie 4. 8. a oni mi řekli, že to není jasné, a požádali mě o znovuposílání. 5. 8. jsem to udělal.

Nemám žádnou odpověď.

Ne, nebyl jsem zablokován, web je nedostupný od pátku 8. 8.

Hlásilo to chybový kód, teď je napsáno, že web je v údržbě.

Brzy budeme opět online. Děkujeme za vaši trpělivost.


Kontaktoval jsem je. Jejich odpověď zní: Rádi bychom vás informovali, že naše webové stránky momentálně procházejí údržbou. Náš specializovaný tým aktivně pracuje na co nejrychlejším vyřešení problému. Děkujeme za vaši trpělivost a pochopení a laskavě vás žádáme, abyste počkali, než se ujistíme, že vše funguje hladce. Děkujeme za vaši spolupráci.

Říkají, že web je na konci, takže mi nemůžou poskytnout žádné informace.




Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Snažím se o ověření od minulého pondělí a web píše, že mě nezablokovali.

stránka je v údržbě.

Automaticky přeloženo:
Em14
před 4 měsíci

Čeká se na jejich ověření

Automaticky přeloženo:
Em14
před 4 měsíci

Aha, rozumím. Pokud dělají údržbu, budete muset počkat na výsledky ověření. Asi to není nejpříjemnější situace, když máte navíc čekající výběr, ale s tím se nedá nic dělat. Nebral bych to ale moc tragicky, protože se tyto věci čas od času stávají a pokud jim údržba netrvá týdny, řekl bych, že je to v pořádku.

Protože kasinům dáváme 14 dní na ověření, počkal bych, ale pokud se vám nic neozývá, pokusíme se vám s vaší otevřenou stížností pomoci.

Tak co, myslíš, že to vydržíš? 🙂

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Rozhodně mi nevadí čekat, jen mě frustruje ta komunikace. Ano, ozývá se mi, ale se stejnou odpovědí.

Jen by mě zajímalo, jak dlouho bude údržba trvat, protože ji dělali i před dvěma týdny.


pak musíte počkat na ověření a pak počkat na výběr.

spousta zbytečností a vyhazování, když by to měla být hladká transakce.


Co mi navrhujete?

Děkuju

Automaticky přeloženo:
Em14
před 4 měsíci

Jak jsem říkal, v tuto chvíli nepomůže nic jiného než čekání. Až bude údržba dokončena, měli byste dostat informace o dokumentech a pokud bude vše v pořádku, očekával bych, že dostanete peníze.

Pokud ne, náš tým vám bude k dispozici. 🙂

Tak tam jen chvíli vydrž.

Náš tým bude situaci sledovat a také čas od času prověřovat vaši stížnost, zejména když bude čas na odpověď z naší nebo vaší strany.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Děkuju

Emily

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobrý den, webová stránka je již několik dní nedostupná.

Výplaty se zpožďují už několik týdnů. Proběhly tři aktivní výběry, bylo dokončeno ověření, poté byly webové stránky přepracovány a všechny probíhající výběry byly zrušeny.

Pak jsem musel celý proces opakovat. Zřejmě mi opakovaně posílali e-maily s dotazem, jaké dokumenty je ještě třeba odeslat, ale žádný nikdy nedorazil, ani do složky se spamem. Kupodivu mi přicházely e-maily s propagačními nabídkami:...

Musel jsem se pořád ptát přes chat podpory, jaké dokumenty jsou potřeba. Doufejme, že jsem všechno odeslal, ale webové stránky nejsou dostupné už čtyři nebo pět dní.

E-maily adresované týmu podpory s dotazem, co se děje s webovými stránkami, také nejsou zodpovězeny.

Měli bychom se znepokojovat? Je neobvyklé, že je kasino tak dlouho mimo provoz?

Velmi mě štve zpožďovací taktika kasina, pokud jde o výplaty.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Sukram1978
před 4 měsíci

Ano, je to mimo provoz od minulého pátečního odpoledne.

Původně byl odtud hlášen chybový kód, že se nemohli připojit k serveru.

nyní probíhá údržba.

Na e-mail dostanu odpověď, ale je to obecná odpověď, že se ze všech sil snaží problém vyřešit.

Mám pocit, že web upadl.


Automaticky přeloženo:
Sukram1978
před 4 měsíci

Také jsme si všimli, a opět, že tato webová stránka není jediným kasinem, které zažívá takový nepředvídaný výpadek. Týmy pro partnerské programy, data a stížnosti aktivně hledají další informace.

Snažím se co nejvíc naučit a zveřejňovat to na fóru, protože vím, jak hrozné to může být. Přesto nejsem přesvědčený, že je to konec. Možná nastanou vážnější technické problémy. Kdo ví?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 4 měsíci

Děkuji, dnes jsem obdržel e-mail s žádostí o další dokumenty, které jsem již zaslal, což mě zase zpozdí.

Děkuju

Emily

Automaticky přeloženo:
Em14
před 4 měsíci

Pak si myslím, že náš společný názor na to, že tato údržba, nebo cokoli to je, je jen dočasná nuance, se zdá ještě realističtější. Děkuji za aktualizaci a drž se, Emily.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 4 měsíci

Doufám, děkuji.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobře, děkuji, zatím jsem nedostal/a odpověď na své e-maily. Doufám, že je to jen dočasné.

Automaticky přeloženo:
Sukram1978
před 4 měsíci

Ano, všichni ano. V tuto chvíli jsme nezaznamenali žádné další alarmující ukazatele, takže bych raději byl pozitivní.

Automaticky přeloženo:
1...18 19 20...22
Jít na stránkuz 22 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.