FórumKasinaiWild Casino - všeobecná diskuze

iWild Casino - všeobecná diskuze (strana 10)

před 2 roky od vonHorst
|
32026 zobrazení 204 odpovědí |
|
1...9 10 11
Přidat příspěvek
Příspěvek od Dobronx Skryl Radka
Důvod: Obtěžující obsah
Dobronx
před 2 měsíci

Dobronx, myslím, že nemá cenu pronášet sprostá slova, na která se ti Romi snaží co nejlépe pomoci, takže si myslím, že je neuctivé, když takto odpovídáš. Zda získají z hodnocení nebo ne, není vaše věc. I dnes se snaží být ve svém hodnocení co nejupřímnější, pokud se vám to nelíbí, máte na výběr spoustu kasin a naučte se lépe číst kritéria každého kasina, než si sem přijdete stěžovat, jako by Guru Casino bylo obviňovat. V jednom z problémů, které jsem měl, byli vždy nápomocní a vyřešili to. Opět poskytují pomoc a nic si za ni neúčtují. Příště se zamyslete nad tím co sem píšete protože oni jsou tu od toho aby nám pomáhali a ne naopak a byli milejší!!!

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Vy se mi smějete? Můj účet byl ověřen již dávno, provedl jsem vklad na propojení nové peněženky piastrik, vybral 20 eur a obdržel blok se zněním „kasino má právo zablokovat jakéhokoli hráče bez vysvětlení podle uvážení administrace". Vadí vám, že kasino má takové pravidlo? S tímto pravidlem lze manipulovat jakýmkoli způsobem, v jakékoli situaci. Kasino musí být na černé listině, zejména s ohledem na zvýšené hodnocení bonusů a počet stížností! Taková pravidla mohou být pouze v podvodných projektech! Pokud tam někdo vyhraje 100 tisíc eur, hráč výhru nikdy nedostane a bude zablokován se stejným zněním jako já!

Váš zdroj je zkorumpovaný odpad, jsem si jistý, že vám tento podvodný projekt platí za jeho hodnocení, nikdy mi neprokážete opak. Žádný skutečný hráč tohoto kasina s tímto hodnocením nesouhlasí, je to prostě směšné.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj.

Musím říct, že vaše reakce je zcela vytržená z kontextu. Udržíme to slušně, prosím?

Romi se ve skutečnosti snaží porozumět problému, aby mohla navrhnout tu nejlepší radu, i když mi váš přístup připadá dost hrubý.

I když chápu, že máte pocit, že se s vámi kasino nezachovalo dobře, na druhou stranu jsme mimochodem neslyšeli názor kasina na stejnou situaci. Je to vaše verze toho, co vám bylo špatně uděláno, plus váš názor. Upřímně řečeno, rozhodnutí administrativy je běžné pravidlo, téměř každé kasino to má uvedeno v podmínkách. Jste si jisti, že jste byli celou dobu zdvořilým zákazníkem? Po tom, co jste nám právě ukázali, si dokážu představit, proč se vás kasino rozhodlo vyloučit ze svých služeb.

Myslím, že je to těžké pochopit, ale toto je fórum a my prostě nemůžeme upravovat index bezpečnosti pokaždé, když nás o to zde někdo požádá. Nejprve musí proběhnout spravedlivé vyšetřování; jsi na to?

Dále jste řekl: "Váš zdroj je zkorumpovaný odpad, jsem si jistý, že vám tento podvodný projekt platí za své hodnocení, nikdy mi neprokážete opak." Navrhuji, abyste našli jiné platformy hodné vašich kvalit.

Berte to však jako varování. Jakékoli další urážlivé, bezohledné nebo urážlivé příspěvky budou odstraněny nebo skryty.

Abyste zabránili zablokování vašeho účtu, snažte se být zdvořilí.



Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 měsíci

V normálních kasinech taková pravidla neexistují. Tato pravidla zavádějí výhradně projekty s malým kapitálem v případě pojištění, aby nedošlo k vyplacení velké výhry.

Dále komunikuji přesně tak, jak si zasloužíte. Máte zájem o propagaci tohoto podvodného projektu; nemohou mít takovou pověst s takovým zpožděním plateb. Vytáhli mi 20 eur na týden; můj předchozí výběr 200 eur před rokem nebo 2 roky byl také proveden pouze s podanou reklamací. Také poté, co jsem provedl výběr, jsem na stránky ani nešel.

Vaše dohady založené na osobních křivdách vypadají jen jako ubohý pokus mě z něčeho obvinit za účelem očistit pověst tohoto „kasina". Vypadá to pateticky. Můžete mi poskytnout argumenty z kasina o tom, proč jsem byl zablokován? Nebo budete věštit s tarotovými kartami? Všechny informace jsem uvedl již dávno. Vytvořili jste zde cirkus, snažíte se, aby kasino vypadalo jako dobrý podnik a já jsem hrozný klient. Jen dokazuješ, že mám pravdu. Že hodnocení tohoto kasina bylo zaplaceno a vy se snažíte vydělat tyto peníze!

A píšu stížnosti na několik zdrojů, život na vašem portálu nekončí. Jako známka kvality jste již dávno přestali vzbuzovat důvěru takovým hodnocením podvodných projektů! Polovina vašich nejlepších kasin má spoustu stížností a negativních recenzí. Ani falešnou recenzi nerozeznáte od skutečné.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 měsíci

Dokonce mi zapnuli předmoderování, aby tam nebyla jediná zpráva, že tohle kasino je podvodník, hahahahahahahahahahaa.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

V normálních kasinech taková pravidla neexistují. Tato pravidla zavádějí výhradně projekty s malým kapitálem v případě pojištění, aby nedošlo k vyplacení velké výhry.

Dále komunikuji přesně tak, jak si zasloužíte. Máte zájem o propagaci tohoto podvodného projektu; nemohou mít takovou pověst s takovým zpožděním plateb. Vytáhli mi 20 eur na týden; můj předchozí výběr 200 eur před rokem nebo 2 roky byl také proveden pouze s podanou reklamací. Také poté, co jsem provedl výběr, jsem na stránky ani nešel.

Vaše dohady založené na osobních křivdách vypadají jen jako ubohý pokus mě z něčeho obvinit za účelem očistit pověst tohoto „kasina". Vypadá to pateticky. Můžete mi poskytnout argumenty z kasina o tom, proč jsem byl zablokován? Nebo budete věštit s tarotovými kartami? Všechny informace jsem uvedl již dávno. Vytvořili jste zde cirkus, snažíte se, aby kasino vypadalo jako dobrý podnik a já jsem hrozný klient. Jen dokazuješ, že mám pravdu. Že hodnocení tohoto kasina bylo zaplaceno a vy se snažíte vydělat tyto peníze!

A píšu stížnosti na několik zdrojů, život na vašem portálu nekončí. Jako známka kvality jste již dávno přestali vzbuzovat důvěru takovým hodnocením podvodných projektů! Polovina vašich nejlepších kasin má spoustu stížností a negativních recenzí. Ani falešnou recenzi nerozeznáte od skutečné.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj znovu.

Nejdůležitější funkcí tohoto fóra je poskytnout hráčům co nejvíce konkrétních informací, aby se jim zabránilo, řekněme, opakování vlastních chyb nebo chyb jiných lidí. Tím, že budeme mluvit o každém scénáři, doufáme, že udržíme hráče v bezpečí. Bylo by proto naprosto nedbalé to při této příležitosti přehlédnout. Učinili jste však bezcitné rozhodnutí, že budete tvrdí a přinutíte nás, abychom s vámi pouze souhlasili. Takhle to tady nefunguje.

Je v pořádku, že pořád říkáš, co si myslíš. Musíte však také projevit úctu ostatním.

Jedná se například o koncept nutící k zamyšlení:

"V normálních kasinech taková pravidla neexistují. Tato pravidla zavádějí výhradně projekty s malým kapitálem v případě pojištění, aby nedošlo k vyplacení velké výhry."

Mohu zaručit, že bez jasného odůvodnění nebo rozhodnutí správce má každé kasino „právo" odmítnout službu hráčům. Důležitý je způsob, jakým kasino zavádí toto pravidlo pro hráče.

V určitých situacích to tak funguje, ale neříkám, že je to nejlepší způsob, jak zacházet s hráči. Jak jsem již uvedl dříve, nevíme, proč se rozhodli zavést omezení, a také bych chtěl alespoň nějaké objasnění.

V každém případě uznávám, že se domníváte, že kasino s vysokým indexem bezpečnosti musí nabízet bleskově rychlé časy výběru, ale tento předpoklad je nesprávný.

Index bezpečnosti podle definice ukazuje vaše šance na získání výhry, ale neuvádí, jak brzy. Prohlédněte si prosím stížnosti a recenze uživatelů pro tento druh informací. Představuji si, že to není na první pohled zřejmé, takže jsme dali dohromady podrobného průvodce, který vysvětluje, jak porozumět indexu bezpečnosti a jak z webu dostat maximum informací - vše je vysvětleno v sekci Průvodce 👈

"Jako známku kvality jste už dávno přestali vzbuzovat důvěru takovým hodnocením podvodných projektů! Polovina vašich nejlepších kasin má spoustu stížností a negativních recenzí. Dokonce ani nerozeznáte falešnou recenzi od skutečné."

Beru na vědomí, že četná kasina s vyšším indexem bezpečnosti mají také vysoký počet stížností a nepříznivých uživatelských recenzí. Pár věcí k tomuto tématu:

  1. Vzhledem k tomu, že více hráčů dává přednost hraní ve velkých zahraničních kasinech, bude na ně pravděpodobně podáno více stížností. Tato kasina také upřednostňují spolupráci s týmem pro stížnosti, aby se zvýšila pravděpodobnost, že stížnosti podané proti nim budou vyřešeny. Hráči těží z prosté touhy takových kasin vyhnout se dojmu, že je jim to jedno. Jinak řečeno, je nutné vzít v úvahu, zda byly stížnosti vyřešeny nebo ne. Protože jsou penalizována za každý nevyřešený případ, kasina s vysokým počtem nevyřešených stížností skončí s nižším indexem bezpečnosti.
  2. Uživatelské recenze jsou neověřené informace poskytnuté hráči. Přesto do indexu bezpečnosti nezahrnujeme hodnocení uživatelů. Ale dovolte mi použít vás jako příklad. Představte si, že napíšete, co jste v kasinu zažili. Každý, kdo hraje, si může přečíst vaši recenzi a určit, co pro něj znamená. Ne každý by chápal, proč jste byli z kasina vyloučeni, a informace o pomalých výběrech by neobsahovala všechny podrobnosti vysvětlující zpoždění (určitě bychom potřebovali, aby to někdo z kasina pochopil). Nejsme schopni kvantitativně určit hodnotu tohoto typu informací, pokud je nelze kategorizovat, ale jsou přístupné ostatním a nespadají pod hodnocení indexu bezpečnosti. Souhlasím, že to není ideální řešení, ale je to nejlepší, co v současnosti máme.
  3. "Nelze ani rozeznat falešnou recenzi od skutečné." Abych byl upřímný, v dnešní době to nedokáže nikdo. Jsme omezeni v tom, co můžeme dělat, pokud jsou jednotlivci kompenzováni za odesílání falešných uživatelských recenzí generovaných umělou inteligencí. Přesto každou uživatelskou recenzi kontrolujeme s maximální péčí. Pokud víte o praktickém řešení, podělte se o své zkušenosti.

Navrhuji, abychom nechali stranou své emoce a došli k gentlemanské dohodě. Vyhněte se urážlivým osobním poznámkám, snažte se o porozumění, seznamte se s našimi procesy a postupy a poté zdvořile vyjadřujte své názory. Víte, je mnohem snazší kritizovat něco, o čem nevíte, než se snažit naučit se dost na to, abyste přispěli do konverzace.

Hodně jsem se naučil od lidí s vaším pohledem na věc. Doufám, že si uvědomujete, že je to přátelské místo, kde se nesnažím nic skrývat. Vše ostatní je na vás.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dokonce mi zapnuli předmoderování, aby tam nebyla jediná zpráva, že tohle kasino je podvodník, hahahahahahahahahahaa.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Promiň, ale můžeš to prosím upřesnit? V nejlepším případě je překlad z vašeho jazyka mlhavý. Pokud se domníváte, že kasino je podvod, podejte stížnost. Všichni uslyšíme, co o tom říká zástupce kasina, řekl bych, že to stojí za vyzkoušení.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Toto kasino nesplňuje uvedené podmínky, provedete celkový výběr 1200 EUR a nepřipíší vám kredit, pokaždé vám dají pouze 400 EUR po 2-3 dnech, což je nepřijatelné.

Automaticky přeloženo:
kiritsenko365
před měsícem

Hele, stává se, že zkusíte vybrat 1200 najednou a kasino to nějak rozdělí a dostanete jen 400? Zkusili jste se jich zeptat, proč se to děje, když mají denní limit 1200? Připadá mi to trochu zvláštní, ale vždycky je dobré znát důvod.

Na druhou stranu, pokud vám kasino peníze vyplatí, je to alespoň dobrá zpráva a nemusíte na ni tak dlouho čekat, ale chápu, že kdybych měl odvahu dodržovat Podmínky a kasino ne vysvětlete mi cokoli, byl bych naštvaný.

Tak mi prosím dejte vědět, jak to je.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Hraji pár měsíců a mám problém vybrat své první výhry. Účet je zablokován a KYC nereaguje na e-maily. Už je to přes týden. Pokud své výhry dostanu, vše zde aktualizuji.

Automaticky přeloženo:
Rod777
před měsícem

Ahoj, musíš projít dodatečným ověřením podle toho, co jsi napsal? Možná proto je účet aktuálně zablokován a možná systém zjistil něco neobvyklého, takže to chce kasino ověřit. Dodali jste kasinu nějaké dokumenty? Předpokládám, že pokud ano, musí je nejprve zkontrolovat a pak by vás měli kontaktovat.

Každopádně, protože máte stížnost , podívejme se, kam to jde a co se stane.

Pokud máte něco nového, určitě nám dejte vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Můj účet byl zablokován z důvodu -chargeback-. Toto rozhodnutí nelze vrátit, říká "> .

Automaticky přeloženo:
Rod777
před měsícem

Takže jste skutečně požádali o zpětné zúčtování? Také Veronika ve vaší stížnosti by ráda znala odpověď. Mohl bys ji aktualizovat, prosím?

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

Ne. Nevěděl jsem, že to bylo možné s mými platebními metodami

Automaticky přeloženo:
Rod777
před měsícem

Dobře. Pojďme se nyní podívat, jak se vše bude vyvíjet.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Může mi někdo říct, jak dlouho bude výplata trvat? Bankovním převodem?

A proč se musíte ověřovat dvakrát? Už jsem byl loni jednou ověřen a teď to musím zopakovat.


Díky

Automaticky přeloženo:
Filler81
před měsícem

Dobrý den, nevím přesně, jak dlouho by měl výběr trvat. Samozřejmě bude záležet na tom, zda úspěšně znovu ověříte. Řekl bych, že není nic neobvyklého, že po vás kasina žádají nějaké dokumenty, abyste se znovu ověřili. Stává se to čas od času, ale prošli jste tímto procesem úspěšně nebo ještě ne? Poté byste měli být schopni odstoupit, takže to může nějakou dobu trvat.

O jaké dokumenty vás kasino požádalo? 🙂

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Znovu bylo provedeno ověření KYC s ID adresou a selfie.


Jsem ale trochu překvapen. Mám k výplatě 1200 €, z toho 400 € bylo dnes ráno úspěšně převedeno na můj účet. Zbývajících 800 se zpracovává. Pokud to celé trvá tak dlouho, zajímalo by mě, jak někdo může očekávat, že dostane vyplaceno 1200 EUR za den.

No počkáme a uvidíme 😁

Automaticky přeloženo:
Filler81
před měsícem

Pochopitelně by na peníze trochu počkali, ale pokud to hráčům nevadí, tak nevidím žádný zásadní problém. Pro mě osobně by bylo nejdůležitější, že kasino platí, ale samozřejmě ne každý je jako já.

Tak koukám, že už jste něco z toho dostali a doufám, že zbytek na sebe nenechá dlouho čekat.

Neváhejte a dejte mi vědět, až získáte zbývající zůstatek. 😀

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Výplata tedy není slíbených 1200 € za den, ale 400 €.

To považuji za velmi slabé. Kdybych zaplatil těch 7000 €, trvalo by to 3 týdny.


Škoda, v budoucnu se poohlédnu po jiném kasinu 😉

Automaticky přeloženo:
1...9 10 11
Jít na stránkuz 11 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky