Ahoj znovu.
Nejdůležitější funkcí tohoto fóra je poskytnout hráčům co nejvíce konkrétních informací, aby se jim zabránilo, řekněme, opakování vlastních chyb nebo chyb jiných lidí. Tím, že budeme mluvit o každém scénáři, doufáme, že udržíme hráče v bezpečí. Bylo by proto naprosto nedbalé to při této příležitosti přehlédnout. Učinili jste však bezcitné rozhodnutí, že budete tvrdí a přinutíte nás, abychom s vámi pouze souhlasili. Takhle to tady nefunguje.
Je v pořádku, že pořád říkáš, co si myslíš. Musíte však také projevit úctu ostatním.
Jedná se například o koncept nutící k zamyšlení:
"V normálních kasinech taková pravidla neexistují. Tato pravidla zavádějí výhradně projekty s malým kapitálem v případě pojištění, aby nedošlo k vyplacení velké výhry."
Mohu zaručit, že bez jasného odůvodnění nebo rozhodnutí správce má každé kasino „právo" odmítnout službu hráčům. Důležitý je způsob, jakým kasino zavádí toto pravidlo pro hráče.
V určitých situacích to tak funguje, ale neříkám, že je to nejlepší způsob, jak zacházet s hráči. Jak jsem již uvedl dříve, nevíme, proč se rozhodli zavést omezení, a také bych chtěl alespoň nějaké objasnění.
V každém případě uznávám, že se domníváte, že kasino s vysokým indexem bezpečnosti musí nabízet bleskově rychlé časy výběru, ale tento předpoklad je nesprávný.
Index bezpečnosti podle definice ukazuje vaše šance na získání výhry, ale neuvádí, jak brzy. Prohlédněte si prosím stížnosti a recenze uživatelů pro tento druh informací. Představuji si, že to není na první pohled zřejmé, takže jsme dali dohromady podrobného průvodce, který vysvětluje, jak porozumět indexu bezpečnosti a jak z webu dostat maximum informací - vše je vysvětleno v sekci Průvodce 👈
"Jako známku kvality jste už dávno přestali vzbuzovat důvěru takovým hodnocením podvodných projektů! Polovina vašich nejlepších kasin má spoustu stížností a negativních recenzí. Dokonce ani nerozeznáte falešnou recenzi od skutečné."
Beru na vědomí, že četná kasina s vyšším indexem bezpečnosti mají také vysoký počet stížností a nepříznivých uživatelských recenzí. Pár věcí k tomuto tématu:
- Vzhledem k tomu, že více hráčů dává přednost hraní ve velkých zahraničních kasinech, bude na ně pravděpodobně podáno více stížností. Tato kasina také upřednostňují spolupráci s týmem pro stížnosti, aby se zvýšila pravděpodobnost, že stížnosti podané proti nim budou vyřešeny. Hráči těží z prosté touhy takových kasin vyhnout se dojmu, že je jim to jedno. Jinak řečeno, je nutné vzít v úvahu, zda byly stížnosti vyřešeny nebo ne. Protože jsou penalizována za každý nevyřešený případ, kasina s vysokým počtem nevyřešených stížností skončí s nižším indexem bezpečnosti.
- Uživatelské recenze jsou neověřené informace poskytnuté hráči. Přesto do indexu bezpečnosti nezahrnujeme hodnocení uživatelů. Ale dovolte mi použít vás jako příklad. Představte si, že napíšete, co jste v kasinu zažili. Každý, kdo hraje, si může přečíst vaši recenzi a určit, co pro něj znamená. Ne každý by chápal, proč jste byli z kasina vyloučeni, a informace o pomalých výběrech by neobsahovala všechny podrobnosti vysvětlující zpoždění (určitě bychom potřebovali, aby to někdo z kasina pochopil). Nejsme schopni kvantitativně určit hodnotu tohoto typu informací, pokud je nelze kategorizovat, ale jsou přístupné ostatním a nespadají pod hodnocení indexu bezpečnosti. Souhlasím, že to není ideální řešení, ale je to nejlepší, co v současnosti máme.
- "Nelze ani rozeznat falešnou recenzi od skutečné." Abych byl upřímný, v dnešní době to nedokáže nikdo. Jsme omezeni v tom, co můžeme dělat, pokud jsou jednotlivci kompenzováni za odesílání falešných uživatelských recenzí generovaných umělou inteligencí. Přesto každou uživatelskou recenzi kontrolujeme s maximální péčí. Pokud víte o praktickém řešení, podělte se o své zkušenosti.
Navrhuji, abychom nechali stranou své emoce a došli k gentlemanské dohodě. Vyhněte se urážlivým osobním poznámkám, snažte se o porozumění, seznamte se s našimi procesy a postupy a poté zdvořile vyjadřujte své názory. Víte, je mnohem snazší kritizovat něco, o čem nevíte, než se snažit naučit se dost na to, abyste přispěli do konverzace.
Hodně jsem se naučil od lidí s vaším pohledem na věc. Doufám, že si uvědomujete, že je to přátelské místo, kde se nesnažím nic skrývat. Vše ostatní je na vás.
Hi again.
This forum's most crucial function is to give players as much specific information as possible to prevent them from, say, repeating their own or other people's mistakes. By talking about every scenario, we hope to keep the players safe. Therefore, it would be utterly careless to overlook that on this particular occasion. However, you have made the callous decision to be harsh and make us only agree with you. This is not how it works here.
It is okay that you keep saying what you think. However, you also need to show others respect.
For example, this is a thought-provoking concept:
"In normal casinos there are no such rules. These rules are introduced exclusively by projects with small capital in case of insurance, so as not to pay out a large win"
I can guarantee that, absent a clear justification or an administrator's determination, any casino "has the right" to refuse service to players. The way the casino implements this rule for players is what matters.
It works like that in certain situations, but I am not saying this is the best way to handle players. As I mentioned earlier, we do not know why they chose to impose restrictions, and I would also like at least some clarification.
In any event, I recognize that you believe a casino with a high Safety Index has to offer lightning-fast withdrawal times, but that assumption is incorrect.
By definition, the Safety Index shows your chances of getting the winnings, but it does not indicate how soon. Please look through user complaints and reviews for this kind of information. I imagine this is not obvious at first glance, so we put together a detailed guide explaining how to understand the Safety index and how to get the maximum amount of information out of the website - it is all explained in the Guide Section 👈
"As a sign of quality, you have long ceased to inspire confidence with such ratings for scam projects! Half of your top casinos have a lot of complaints and negative reviews. You can't even tell a fake review from a real one."
I acknowledge that numerous casinos with a higher Safety Index also have a high number of complaints and unfavorable user reviews. A few things about that topic:
- Since more players prefer to play at large, foreign casinos, there will probably be more complaints filed against them. These casinos also favor working with the Complaint Team in order to increase the likelihood that the complaints submitted against them will be resolved. Players gain from such casinos' simple desire to avoid giving the impression that they do not care. Stated differently, it is imperative to take into account if the complaints have been resolved or not. Because they are penalized for each unresolved case, casinos with a high number of unresolved complaints will end up with a lower Safety Index.
- User review are unproven information provided by players. Having said that, we do not include the user rating in the Safety Index. But let me use you as an example. Imagine writing what you have experienced in the casino. Everyone who plays is welcome to read your review and determine what it means to them. Not everyone would understand why you werexpelled from the casino, and the information about slow withdrawals would not include all the details explaining the delay (we would definitely need someone from the casino to understand that). We are unable to quantitatively determine the value of this type of information as long as it cannot be categorized, but it is accessible to others and does not fall under the Safety index rating. I agree that it is not an ideal solution, it is the best we currently have though.
- "You can't even tell a fake review from a real one." To be completely honest, these days, nobody can. We are limited in what we can do as long as individuals are compensated for submitting phony user reviews generated by artificial intelligence. Still, we review each user review with the utmost care. If you know of a practical solution, please share your expertise.
I propose that we set aside our emotions and come to a gentleman's agreement. Avoid making hurtful personal remarks, make an effort to be understanding, familiarize yourself with our processes and procedures, and then politely voice your opinions. You know, it is so much easier to criticize something you do not know about than to try to learn enough to contribute to the conversation.
I have learned so much from people with your perspective. I hope you realize that this is a friendly place where I am not trying to hide anything. Everything else is up to you.
Automaticky přeloženo: