DomůFórumKasinaImmerion Casino - všeobecná diskuze

Immerion Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

53 657 zobrazení 456 odpovědí |
před rokem
|
12 3 4...23
Přidat příspěvek
Jaro
před rokem

Ok, díky

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, nedávno jsem na této stránce vyhrál 2100+ amerických dolarů. Předtím jsem mohl odstoupit a poslal jsem své dokumenty k ověření. Požadují 10 pracovních dnů na ověření mých dokumentů, ale poslal jsem jim 6. listopadu. Nyní požadují další dokumenty dnes. Příloha je důkazem filefilefile

Upraveno
Automaticky přeloženo:
lloydo644
před rokem

Něco nového?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, nedávno jsem na této stránce vyhrál 2100+ amerických dolarů. Předtím jsem mohl odstoupit a poslal jsem své dokumenty k ověření. Požadují 10 pracovních dnů na ověření mých dokumentů, ale poslal jsem jim 6. listopadu. Nyní požadují další dokumenty dnes. Příloha je důkazem filefilefile

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, vidím, že vaše hra byla zkontrolována. Ještě jste od nich neslyšeli, jestli je konec nebo ne? V kasinech se to stává celkem běžně, takže budete muset počkat, až kasino dostane odpověď od poskytovatele hry.

Pokud jde o dokumenty, vidíte ve svém profilu, zda byly schváleny nebo zamítnuty? Případně, dalo vám o nich kasino něco vědět? Jaké další dokumenty po vás požadovali?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Bylo mi řečeno, že není třeba posílat nic dalšího a kontrolují to dalších 10 pracovních dnů. Řekli mi, jestli mohu vybrat, jsem ověřený, takže před 4 dny, když jsem vyhrál, jsem mohl vybrat, ale zrušili to a nyní nemohu ani provést výběr. file

Automaticky přeloženo:
před rokem

A nikdy neposlali e-mailem nic, kde jsem jim e-mailem mnohokrát

Automaticky přeloženo:
lloydo644
před rokem

Nesnáším takové poskytovatele 🤮

Automaticky přeloženo:
před rokem

Bylo mi řečeno, že není třeba posílat nic dalšího a kontrolují to dalších 10 pracovních dnů. Řekli mi, jestli mohu vybrat, jsem ověřený, takže před 4 dny, když jsem vyhrál, jsem mohl vybrat, ale zrušili to a nyní nemohu ani provést výběr. file

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobře, tak jak dlouho by mělo trvat vyšetřování ze strany poskytovatele? Jak dalších 10 dní znamená celkem 20 dní? Nebo to jen špatně chápu? Pokud se nic nezmění, pravděpodobně bych pokračoval a podal stížnost, protože ze snímku obrazovky to vypadá, že KYC bude stále potřeba, ale nejsem si jistý, jak bude kasino postupovat.🤔

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Takže 6. listopadu mi řekli 2 týdny. Když jsem provedl výběr a řekli mi, že mohu výběr provést, protože jsem ověřený 15. dne, zrušili a řekli další 2 týdny. Takže to jsou 3 týdny plus

Upraveno
Automaticky přeloženo:
lloydo644
před rokem

Chápu, asi bych v tomto případě uvažoval o podání stížnosti, protože pokud se to bezdůvodně prodlužuje, tak nevím, co si o tom myslet. Pokud se vám podařilo čekat celou dobu a stále jste nemohli vybrat své peníze nebo vám kasino řeklo, že potřebuje více času, byl bych opravdu naštvaný.

Rozhodnutí je pravděpodobně v tuto chvíli na vás, protože dostáváte nedostatečné informace o tom, co máte dělat a zda počkat nebo podat stížnost. 🤔

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Ano, hned podám stížnost ty jaro. Jednou jsi mi pomohl, než se na tebe znovu spolehnu, děkuji

Automaticky přeloženo:
lloydo644
před rokem

Jaro Podal jsem stížnost, ale z nějakého důvodu mohu připojit pouze 4 přílohy, když potřebuji připojit mnohem více, jak mohu přidat přílohy ke své stížnosti

Automaticky přeloženo:
Johnnyy
před rokem

Nic absolutně nic nepodporuje tvrzení, že nic nevědí file což jsem udělal mnohokrát, ale nic

Automaticky přeloženo:
lloydo644
před rokem

Škoda 🤮

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ano, hned podám stížnost ty jaro. Jednou jsi mi pomohl, než se na tebe znovu spolehnu, děkuji

Automaticky přeloženo:
před rokem

No, viděl jsem, že se ti to povedlo. Co se týče příloh, nejsem si jistý, ale pokud vám v jednom příspěvku nepřijdou více než 4, pak můžete buď napsat email tomu, kdo vaši stížnost vyřizuje, nebo to dát do jiného příspěvku. Vidím, že jsi to tak řešil.

Když vám na snímek obrazovky napsali o ověření, dokončili jste ho nebo stále ne?🤔

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Dokončila jsem už dávno. Před několika dny jsem nahrál mnoho příloh na různé odpovědi na stejný příspěvek. Ano, ponoření do kasina je KYC mě od 6. listopadu a podpora mi říká, že k odeslání dalších dokumentů nejsou potřeba žádné dokumenty, stačí počkat

Automaticky přeloženo:
lloydo644
před rokem

děkuji za odpověď. No koukám, že si ještě musíš počkat a taková odpověď by mě neuspokojila, ale na druhou stranu víc momentálně asi neumíš. Budete muset počkat, až vám kasino něco řekne nebo na stížnost.

Každopádně věřím, že to dobře dopadne a brzy budete mít celou kauzu za sebou.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Podvodné kasino.


Podívejte se na tento chat. je to vůbec legální?


proč je můj výběr zrušen?


nemám email??


prosím, řekněte mi, co musím udělat



Vítejte v zákaznickém servisu našeho kasina. Já jsem Mia.


Vydrž chvilku, prosím.


Vaše herní relace byla předána poskytovateli ke kontrole. Během tohoto procesu budou všechny žádosti o výběr dočasně pozastaveny.


ale zrušil jsi to?


není pozastaveno


jeho zrušeno


a co to vůbec znamená?



Rádi bychom vás informovali, že proces kontroly je vyžadován poskytovatelem a další podrobnosti ohledně tohoto požadavku nemáme. Jakmile bude kontrola dokončena, budete moci vybrat své prostředky.


ze strany poskytovatele?


kdy víte, kdy mohu znovu požádat?


Nechápu důvod, proč jsem hrál přes 10 let a nikdy jsem o tom neslyšel



Mějte prosím na paměti, že kontrola obvykle trvá až 14 dní, i když někdy může trvat déle. Děkujeme za vaši trpělivost a pochopení během této doby.


co to kurva


ok, zveřejním tuto zprávu na fórech kasina, aby věděli, že se to děje


je to podvodná stránka?


to je nepřijatelné


nemůžu čekat 14 dní


chci mluvit s manažerem



Ne, je to běžná kontrola. Promiň, že musíš počkat.


Je ještě něco, s čím vám v tuto chvíli mohu pomoci?


chci mluvit s manažerem


můžete mi poslat tento přepis?



Detailní verzi Vaší stížnosti nám můžete napsat na náš email, my ji předáme projektovému manažerovi. Náš e-mail je:

Automaticky přeloženo:
před rokem

toto mi bylo zasláno - někdo ví, co to znamená


Váš výběr byl zamítnut zabezpečením webu. Vaše herní relace byly odeslány k ověření poskytovatelem. Ověření může trvat až 14 dní.?

Automaticky přeloženo:
fruitpartygoat
před rokem

Ahoj.

Zdá se, že poskytovatel hry je podezřelý z vaší hry, a proto to musí zkontrolovat.

Ve skutečnosti se to může stát z různých důvodů. Někdy mohou hráči například překročit maximální sázku, a proto musí prošetřit, což může opravdu nějakou dobu trvat.

Pokud zjistíte, že se jedná o dlouhodobou situaci, dejte nám prosím vědět a náš tým pro stížnosti se vám může pokusit pomoci.

Co říkáš, chceš?

Automaticky přeloženo:
12 3 4...23
Jít na stránkuz 23 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.