Dobrý den, nedávno jsem na této stránce vyhrál 2100+ amerických dolarů. Předtím jsem mohl odstoupit a poslal jsem své dokumenty k ověření. Požadují 10 pracovních dnů na ověření mých dokumentů, ale poslal jsem jim 6. listopadu. Nyní požadují další dokumenty dnes. Příloha je důkazem
Hello I recently won 2100 + US dollers on this site. I was able to withdraw before and have sent my documents to verify. They are asking 10 business days to verify my documents but I sent them November 6.. now they are asking more documents today. Attach is proof
Dobrý den, nedávno jsem na této stránce vyhrál 2100+ amerických dolarů. Předtím jsem mohl odstoupit a poslal jsem své dokumenty k ověření. Požadují 10 pracovních dnů na ověření mých dokumentů, ale poslal jsem jim 6. listopadu. Nyní požadují další dokumenty dnes. Příloha je důkazem
Hello I recently won 2100 + US dollers on this site. I was able to withdraw before and have sent my documents to verify. They are asking 10 business days to verify my documents but I sent them November 6.. now they are asking more documents today. Attach is proof
Dobrý den, vidím, že vaše hra byla zkontrolována. Ještě jste od nich neslyšeli, jestli je konec nebo ne? V kasinech se to stává celkem běžně, takže budete muset počkat, až kasino dostane odpověď od poskytovatele hry.
Pokud jde o dokumenty, vidíte ve svém profilu, zda byly schváleny nebo zamítnuty? Případně, dalo vám o nich kasino něco vědět? Jaké další dokumenty po vás požadovali?
Hello, I see your gameplay has been checked. You haven't heard from them yet whether it's over or not? It's quite common in casinos for this to happen, so you'll have to wait until the casino gets a response from the game provider.
As for the documents, can you see in your profile whether they were approved or rejected? Alternatively, did the casino let you know anything about them? What other documents did they ask you for?
Bylo mi řečeno, že není třeba posílat nic dalšího a kontrolují to dalších 10 pracovních dnů. Řekli mi, jestli mohu vybrat, jsem ověřený, takže před 4 dny, když jsem vyhrál, jsem mohl vybrat, ale zrušili to a nyní nemohu ani provést výběr.
I was told no need to send anything else and they are checking it for another 10 business days. They told me if I can withdraw I am verfied so on 4 days ago when I won I was able to withdraw but they cancelled it and now I can't even make a withdrawal.
Bylo mi řečeno, že není třeba posílat nic dalšího a kontrolují to dalších 10 pracovních dnů. Řekli mi, jestli mohu vybrat, jsem ověřený, takže před 4 dny, když jsem vyhrál, jsem mohl vybrat, ale zrušili to a nyní nemohu ani provést výběr.
I was told no need to send anything else and they are checking it for another 10 business days. They told me if I can withdraw I am verfied so on 4 days ago when I won I was able to withdraw but they cancelled it and now I can't even make a withdrawal.
Dobře, tak jak dlouho by mělo trvat vyšetřování ze strany poskytovatele? Jak dalších 10 dní znamená celkem 20 dní? Nebo to jen špatně chápu? Pokud se nic nezmění, pravděpodobně bych pokračoval a podal stížnost, protože ze snímku obrazovky to vypadá, že KYC bude stále potřeba, ale nejsem si jistý, jak bude kasino postupovat.🤔
Okay, so how long should the investigation from the provider take? How does another 10 days mean 20 days in total? Or am I just misunderstanding? If nothing changes then I would probably go ahead and file a complaint because from the screenshot it looks like KYC will still be needed, but I'm not sure how the casino will proceed.🤔
Takže 6. listopadu mi řekli 2 týdny. Když jsem provedl výběr a řekli mi, že mohu výběr provést, protože jsem ověřený 15. dne, zrušili a řekli další 2 týdny. Takže to jsou 3 týdny plus
So Nov 6th they told me 2 weeks. Than when I made the withdrawal and they told me I can make the withdrawal because I am verfied on the 15th they cancelled and said another 2 weeks. So that's like 3 weeks plus
Chápu, asi bych v tomto případě uvažoval o podání stížnosti, protože pokud se to bezdůvodně prodlužuje, tak nevím, co si o tom myslet. Pokud se vám podařilo čekat celou dobu a stále jste nemohli vybrat své peníze nebo vám kasino řeklo, že potřebuje více času, byl bych opravdu naštvaný.
Rozhodnutí je pravděpodobně v tuto chvíli na vás, protože dostáváte nedostatečné informace o tom, co máte dělat a zda počkat nebo podat stížnost. 🤔
I understand, I would probably think about filing a complaint in this case because if it keeps getting longer for no reason then I don't know what to think about it. If you managed to wait the whole time and still couldn't withdraw your money or the casino told you it needed more time then I would be really angry.
The decision is probably up to you at the moment since you are receiving inadequate information on what to do, and whether to wait or file a complaint. 🤔
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.