Dobrý den, nedávno jsem na této stránce vyhrál 2100+ amerických dolarů. Předtím jsem mohl odstoupit a poslal jsem své dokumenty k ověření. Požadují 10 pracovních dnů na ověření mých dokumentů, ale poslal jsem jim 6. listopadu. Nyní požadují další dokumenty dnes. Příloha je důkazem
Hello I recently won 2100 + US dollers on this site. I was able to withdraw before and have sent my documents to verify. They are asking 10 business days to verify my documents but I sent them November 6.. now they are asking more documents today. Attach is proof
Dobrý den, nedávno jsem na této stránce vyhrál 2100+ amerických dolarů. Předtím jsem mohl odstoupit a poslal jsem své dokumenty k ověření. Požadují 10 pracovních dnů na ověření mých dokumentů, ale poslal jsem jim 6. listopadu. Nyní požadují další dokumenty dnes. Příloha je důkazem
Hello I recently won 2100 + US dollers on this site. I was able to withdraw before and have sent my documents to verify. They are asking 10 business days to verify my documents but I sent them November 6.. now they are asking more documents today. Attach is proof
Dobrý den, vidím, že vaše hra byla zkontrolována. Ještě jste od nich neslyšeli, jestli je konec nebo ne? V kasinech se to stává celkem běžně, takže budete muset počkat, až kasino dostane odpověď od poskytovatele hry.
Pokud jde o dokumenty, vidíte ve svém profilu, zda byly schváleny nebo zamítnuty? Případně, dalo vám o nich kasino něco vědět? Jaké další dokumenty po vás požadovali?
Hello, I see your gameplay has been checked. You haven't heard from them yet whether it's over or not? It's quite common in casinos for this to happen, so you'll have to wait until the casino gets a response from the game provider.
As for the documents, can you see in your profile whether they were approved or rejected? Alternatively, did the casino let you know anything about them? What other documents did they ask you for?
Bylo mi řečeno, že není třeba posílat nic dalšího a kontrolují to dalších 10 pracovních dnů. Řekli mi, jestli mohu vybrat, jsem ověřený, takže před 4 dny, když jsem vyhrál, jsem mohl vybrat, ale zrušili to a nyní nemohu ani provést výběr.
I was told no need to send anything else and they are checking it for another 10 business days. They told me if I can withdraw I am verfied so on 4 days ago when I won I was able to withdraw but they cancelled it and now I can't even make a withdrawal.
Bylo mi řečeno, že není třeba posílat nic dalšího a kontrolují to dalších 10 pracovních dnů. Řekli mi, jestli mohu vybrat, jsem ověřený, takže před 4 dny, když jsem vyhrál, jsem mohl vybrat, ale zrušili to a nyní nemohu ani provést výběr.
I was told no need to send anything else and they are checking it for another 10 business days. They told me if I can withdraw I am verfied so on 4 days ago when I won I was able to withdraw but they cancelled it and now I can't even make a withdrawal.
Dobře, tak jak dlouho by mělo trvat vyšetřování ze strany poskytovatele? Jak dalších 10 dní znamená celkem 20 dní? Nebo to jen špatně chápu? Pokud se nic nezmění, pravděpodobně bych pokračoval a podal stížnost, protože ze snímku obrazovky to vypadá, že KYC bude stále potřeba, ale nejsem si jistý, jak bude kasino postupovat.🤔
Okay, so how long should the investigation from the provider take? How does another 10 days mean 20 days in total? Or am I just misunderstanding? If nothing changes then I would probably go ahead and file a complaint because from the screenshot it looks like KYC will still be needed, but I'm not sure how the casino will proceed.🤔
Takže 6. listopadu mi řekli 2 týdny. Když jsem provedl výběr a řekli mi, že mohu výběr provést, protože jsem ověřený 15. dne, zrušili a řekli další 2 týdny. Takže to jsou 3 týdny plus
So Nov 6th they told me 2 weeks. Than when I made the withdrawal and they told me I can make the withdrawal because I am verfied on the 15th they cancelled and said another 2 weeks. So that's like 3 weeks plus
Chápu, asi bych v tomto případě uvažoval o podání stížnosti, protože pokud se to bezdůvodně prodlužuje, tak nevím, co si o tom myslet. Pokud se vám podařilo čekat celou dobu a stále jste nemohli vybrat své peníze nebo vám kasino řeklo, že potřebuje více času, byl bych opravdu naštvaný.
Rozhodnutí je pravděpodobně v tuto chvíli na vás, protože dostáváte nedostatečné informace o tom, co máte dělat a zda počkat nebo podat stížnost. 🤔
I understand, I would probably think about filing a complaint in this case because if it keeps getting longer for no reason then I don't know what to think about it. If you managed to wait the whole time and still couldn't withdraw your money or the casino told you it needed more time then I would be really angry.
The decision is probably up to you at the moment since you are receiving inadequate information on what to do, and whether to wait or file a complaint. 🤔
Ano, hned podám stížnost ty jaro. Jednou jsi mi pomohl, než se na tebe znovu spolehnu, děkuji
Yes I will file complaint now ty jaro. You helped me once before I'm relying on you again thank u
Jaro Podal jsem stížnost, ale z nějakého důvodu mohu připojit pouze 4 přílohy, když potřebuji připojit mnohem více, jak mohu přidat přílohy ke své stížnosti
Jaro I filed a complaint but for some reason I can only attach 4 attachments when I need to attach much more how can I add to the attachments for my complaint
Nic absolutně nic nepodporuje tvrzení, že nic nevědí což jsem udělal mnohokrát, ale nic
Nothing absolutely nothing support claims they know nothing which I.did many times but nothing
No, viděl jsem, že se ti to povedlo. Co se týče příloh, nejsem si jistý, ale pokud vám v jednom příspěvku nepřijdou více než 4, pak můžete buď napsat email tomu, kdo vaši stížnost vyřizuje, nebo to dát do jiného příspěvku. Vidím, že jsi to tak řešil.
Když vám na snímek obrazovky napsali o ověření, dokončili jste ho nebo stále ne?🤔
Well, I saw that you succeeded. As for attachments, I'm not sure, but if you don't get more than 4 in one post, then you can either email whoever is handling your complaint or put it in another post. I see that you have addressed it that way.
When they wrote on your screenshot about verification, did you complete it or still not?🤔
Dokončila jsem už dávno. Před několika dny jsem nahrál mnoho příloh na různé odpovědi na stejný příspěvek. Ano, ponoření do kasina je KYC mě od 6. listopadu a podpora mi říká, že k odeslání dalších dokumentů nejsou potřeba žádné dokumenty, stačí počkat
I completed long time ago. A few days ago I uploaded many attachments on different replies to the same post. Yes the casino immersion is KYC me since Nov 6t and support tells me no documents needed to send more just wait
děkuji za odpověď. No koukám, že si ještě musíš počkat a taková odpověď by mě neuspokojila, ale na druhou stranu víc momentálně asi neumíš. Budete muset počkat, až vám kasino něco řekne nebo na stížnost.
Každopádně věřím, že to dobře dopadne a brzy budete mít celou kauzu za sebou.
Thank you for your reply. Well, I see that you still have to wait and such an answer would not satisfy me, but on the other hand you probably can't do more at the moment. You'll have to wait for the casino to tell you something or for a complaint.
Anyway, I believe that it will turn out well and soon the whole case will be behind you.
Podvodné kasino.
Podívejte se na tento chat. je to vůbec legální?
proč je můj výběr zrušen?
nemám email??
prosím, řekněte mi, co musím udělat
Vítejte v zákaznickém servisu našeho kasina. Já jsem Mia.
Vydrž chvilku, prosím.
Vaše herní relace byla předána poskytovateli ke kontrole. Během tohoto procesu budou všechny žádosti o výběr dočasně pozastaveny.
ale zrušil jsi to?
není pozastaveno
jeho zrušeno
a co to vůbec znamená?
Rádi bychom vás informovali, že proces kontroly je vyžadován poskytovatelem a další podrobnosti ohledně tohoto požadavku nemáme. Jakmile bude kontrola dokončena, budete moci vybrat své prostředky.
ze strany poskytovatele?
kdy víte, kdy mohu znovu požádat?
Nechápu důvod, proč jsem hrál přes 10 let a nikdy jsem o tom neslyšel
Mějte prosím na paměti, že kontrola obvykle trvá až 14 dní, i když někdy může trvat déle. Děkujeme za vaši trpělivost a pochopení během této doby.
co to kurva
ok, zveřejním tuto zprávu na fórech kasina, aby věděli, že se to děje
je to podvodná stránka?
to je nepřijatelné
nemůžu čekat 14 dní
chci mluvit s manažerem
Ne, je to běžná kontrola. Promiň, že musíš počkat.
Je ještě něco, s čím vám v tuto chvíli mohu pomoci?
chci mluvit s manažerem
můžete mi poslat tento přepis?
Detailní verzi Vaší stížnosti nám můžete napsat na náš email, my ji předáme projektovému manažerovi. Náš e-mail je:
Scam casino.
Look at this chat. is this even legal?
why is my cashout cancelled?
i havent got an email??
please tell me what i need to do
Welcome to our casino Customer Service. I'm Mia.
Hang on a moment, please.
Your gaming session has been forwarded to the provider for checking. During this process, all withdrawal requests will be temporarily paused.
but you canceled it?
its not paused
its cancelled
and what does that even mean?
We would like to inform you that the check process is requested by the provider, and we don’t have further details regarding this requirement. Once the check is complete, you will be able to withdraw your funds.
by the provider?
when do u know when i can request again?
i dont understand the reason i have played over 10 years and never heard of this
Please be aware that the review typically takes up to 14 days, although it may occasionally take longer. We appreciate your patience and understanding during this time.
what the fuck
ok i will post this message in casino forums to let them know this is happening
is this a scam site?
this is unacceptable
i cant wait 14 days
i wanna speak to a manager
No, it's a routine check. Sorry you have to wait.
Is there anything else I can assist you with at the moment?
i want to speak to a manager
can you send this transcript to me?
You can write a detailed version of your complaint to our email, we will forward it to the project manager. Our e-mail is: support@immerion.com
toto mi bylo zasláno - někdo ví, co to znamená
Váš výběr byl zamítnut zabezpečením webu. Vaše herní relace byly odeslány k ověření poskytovatelem. Ověření může trvat až 14 dní.?
this was sent to me - anybody know what this means
Your withdrawal has been rejected by site security. Your gaming sessions have been sent for verification by the provider. Verification may take up to 14 days.?
Ahoj.
Zdá se, že poskytovatel hry je podezřelý z vaší hry, a proto to musí zkontrolovat.
Ve skutečnosti se to může stát z různých důvodů. Někdy mohou hráči například překročit maximální sázku, a proto musí prošetřit, což může opravdu nějakou dobu trvat.
Pokud zjistíte, že se jedná o dlouhodobou situaci, dejte nám prosím vědět a náš tým pro stížnosti se vám může pokusit pomoci.
Co říkáš, chceš?
Hello.
This looks like the game provider is suspicious of your game play, and that is why they need to check it.
It can happen due to various reasons, actually. Sometimes players can breach the maximum bet, for example, and that is why they need to investigate, which can really take some time to finish.
If you see that it is a long-going situation, please let us know, and our complaint team can try to help out.
What do you say, will you?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.