FórumKasinaIceCasino - všeobecná diskuze

IceCasino - všeobecná diskuze (strana 23)

před 2 roky od nadineanders81
|
97715 zobrazení 554 odpovědí |
|
1...22 23 24...28
Přidat příspěvek
před 10 měsíci

Poradím se s právníkem podle pokuty, která může dosáhnout 200násobku slíbené hodnoty 5k, nechoďte všecko slibovat, když to nesplní!!! A pro morální újmu, když říkám, že klamu lidi, kromě blokace za to, že jsem fakturoval, nevím, jak mám postupovat, ale chci lhát a přimět mě, abych vypadal špatně, podívejte se na můj případ proti Itaúovi, kdybych prohrál, protože minule ti řeknu, že můžeme vyjednávat, ale nechovej se ke mně ve zlé víře, protože poté, co přijde případ a soudce tě odsoudí, prosíš Boha, aby uzavřel férovou dohodu

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Vložil jsem pomocí krypto usdt trc20 obvykle to trvá 5 minut, čekal jsem 2 hodiny a peníze stále nejsou připsány, říkají mi, že to bude trvat až 96 hodin????? Myslím wtf, jak je pozitivní, že toto kasino má hodnocení 9,8?

Automaticky přeloženo:
mtrlucian
před 10 měsíci

Transakce přes TRC20 (ať už je to TRX nebo USDT) netrvají ani 5 minut, předpokládám, že je to problém s jejich poskytovatelem kryptoplateb, 96 hodin je rozhodně směšných, ověření kryptoplatby je stejně jednoduché jako kontrola txid, předpokládám v tomto kasinu nejprve poskytovatel platby obdrží vklad a poté oznámí kasinu, aby byl zůstatek připsán na účet uživatele. Bylo by dobré vědět, o kterého poskytovatele plateb se jedná, tyto kasinové transakce jsem prováděl přes coinspaid a bvnk, zatím jsem s žádným z nich neměl problémy

Automaticky přeloženo:
marquinhosvbb
před 10 měsíci

Účet, na kterém jsou omezeny bonusy, není zablokovaný účet, je to částečné omezení, pokud se můžete přihlásit, hrát a vybírat, nevidím v tom problém. V minulosti mě různá kasina omezovala v bonusech, to se stává, je to normální, když kasino cítí, že určitý uživatel je potíž, bonusy odřízne, vše, co můžete udělat, je vybrat a zavřít svůj účet a vsadit někde jinde, to je to, co Dělal jsem to v minulosti a vše fungovalo dobře, najdete kasina, která budou pravidelně dávat bonusy, pokud provádíte konzistentně čisté vklady, máte slušný obrat nebo slušnou VIP úroveň, když se kasino rozhodne odříznout bonusy, není co dělat

Automaticky přeloženo:
SunsetGaze
před 10 měsíci

Poskytovatel plateb je calypso,

Je to jen frustrující

Automaticky přeloženo:
mtrlucian
před 10 měsíci

Nikdy jsem o tom neslyšel, nejsem si jistý, zda za zpoždění může poskytovatel nebo kasino (nebo možná obojí). Musíte mít referenční číslo pro tuto transakci (kromě txid, mám na mysli referenční číslo poskytnuté poskytovatelem plateb), možná byste ho mohli použít ke kontaktování jejich podpory a možná můžete zjistit, kdo je zodpovědný za zpoždění

Automaticky přeloženo:
SunsetGaze
před 10 měsíci

Mám všechno a kasina říkají, že musím čekat 96 hodin, takže někdo evidentně používá mé prostředky 96 hodin a pak je pravděpodobně uvolní, jen se sám sebe ptám, jak může kasino, které takto funguje, získat licenci? A navíc jim kasinový guru dává hodnocení 9,8, což je více než směšné

Automaticky přeloženo:
mtrlucian
před 10 měsíci

Milý mtrluciane

Vaše situace nás velmi mrzí. Bohužel se to čas od času může stát...a provozovatel (kasino) se musí podřídit pravidlům PSP a počkat alespoň 96 hodin, než zvedneme tiket pro vyšetřování směrem k PSP.

Můžete nám prosím sdělit ID svého účtu, abyste se na to mohli podívat blíže?

Děkuji předem!

Automaticky přeloženo:
IceCasino
před 10 měsíci

38269801

To prostě není fér, 96 hodin je 5 dní jako čekat 5 dní na vklad, abych mohl dosáhnout mého zůstatku?????

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Poradím se s právníkem podle pokuty, která může dosáhnout 200násobku slíbené hodnoty 5k, nechoďte všecko slibovat, když to nesplní!!! A pro morální újmu, když říkám, že klamu lidi, kromě blokace za to, že jsem fakturoval, nevím, jak mám postupovat, ale chci lhát a přimět mě, abych vypadal špatně, podívejte se na můj případ proti Itaúovi, kdybych prohrál, protože minule ti řeknu, že můžeme vyjednávat, ale nechovej se ke mně ve zlé víře, protože poté, co přijde případ a soudce tě odsoudí, prosíš Boha, aby uzavřel férovou dohodu

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dobrý den, mohl bych Vás poprosit o potvrzení, že jste obdrželi peníze i v rámci reklamace? Neváhejte a klikněte na tento odkaz a aktualizujte jej .

Co se týče toho zablokovaného účtu, tak to nevypadá, že bys měl zablokovaný účet z toho, co jsi zaúčtoval, ale že nemůžeš využít bonusy, což je rozdíl. Proto kasino reaguje a v podstatě neříká nic, co není pravda, protože to, co říkáte, je, že vám zablokovali účet a není tomu tak.

V této situaci si tedy pravděpodobně budete muset pro bonusy najít jiné kasino. Doufám, že se vám bude dařit.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Vložil jsem pomocí krypto usdt trc20 obvykle to trvá 5 minut, čekal jsem 2 hodiny a peníze stále nejsou připsány, říkají mi, že to bude trvat až 96 hodin????? Myslím wtf, jak je pozitivní, že toto kasino má hodnocení 9,8?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dobrý den, četl jsem o vašem problému a zbytek rozhovoru a je mi líto, že nastaly takové problémy. Nicméně vidím, že kasino se snaží vaši situaci řešit a doufám, že se to vyřeší co nejdříve. Mohl byste nám dát vědět, až bude váš vklad připsán a vše bude vyřešeno? Případně, pokud se dozvíte něco nového, kde se stala chyba?

Budu čekat.

Automaticky přeloženo:
mtrlucian
před 10 měsíci

Milý mtrluciane

Byl jsem informován, že záloha byla připsána na váš účet.

Zpoždění je pravděpodobně způsobeno rozdílem v částce, kterou jste poprvé iniciovali, a skutečnou částkou při schvalování.


S přátelským pozdravem

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dobře, přál bych si, aby mi to bylo vysvětleno v chatu, ale nebylo, každopádně jsem od té doby uzavřel účet a už nikdy nebudu používat vaše kasino.

Opatruj se

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dobrý den, četl jsem o vašem problému a zbytek rozhovoru a je mi líto, že nastaly takové problémy. Nicméně vidím, že kasino se snaží vaši situaci řešit a doufám, že se to vyřeší co nejdříve. Mohl byste nám dát vědět, až bude váš vklad připsán a vše bude vyřešeno? Případně, pokud se dozvíte něco nového, kde se stala chyba?

Budu čekat.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Vklad byl nakonec připsán, říkají, že to byl rozdíl mezi částkou, kterou jsem vložil, a skutečným vkladem, každopádně jsem byl o 2 eura nižší a 20 centů, řekl jsem, že vložím 40 a skutečný vklad byl 42.20 nebo něco podobného, přál bych si, aby mi to bylo vysvětleno v chatu, ale nebylo, tak jsem se rozhodl zavřít účet v tomto kasinu a už ho nikdy nepoužít, pokud by vklad trval tak dlouho, dokážu si pouze představit výběr mohou být měsíce, takže už nikdy nebudu hrát v jejich kasinu

Automaticky přeloženo:
SunsetGaze
před 10 měsíci

Specialista na nesmysly???

Nebo vždy použijte argument, abyste měli pravdu, četl jsem vaše téma zabývající se jiným předmětem, je to absurdní

Částečné omezení kkkkkkkkk, jinými slovy, existuje blok související s bonusy, kde může bonusy využít každý uživatel kromě mě v Portugalsku tomu lze říkat omezení zde v Brazílii je to blokování účtu, ve skutečnosti jsem ze hry získal dobrý bonus. nebylo to tak, že bych se naučil metodu, pak prostě ztrácejí zákazníky pro nic za nic, ale můžete to nechat až do dne, kdy se rozhodnou zaplatit mi 5 tisíc za blokaci, a odblokovat to na mém účtu budu pokračovat

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Peníze jsem obdržel poté, co jsem se zeptal, že jednám ve zlé víře, zablokovali mi účet a zdržují platby, nebudu aktualizovat, protože do té chvíle jsem je nedostal, takže chci mít pravdu!!

Na mém účtu je nějaký typ blokace, která neumožňuje aktivaci bonusu, pokud by byla částečná, bylo by to jen něco, mám zablokovánu aktivaci jakéhokoli bonusu a ice casino slíbilo, že pokud to prokážu, zaplatí mi 5 tis. Čekám, až obdržím 5 keo odemknutí mého účtu, aniž by mi-mi-mi buďte odvážní a řekli, že lžete a děláte chyby

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

file

Podívejte se, jak zlobiví jsou tito lháři, kteří toho využívají, dokazuji, že můj účet je zablokovaný, žádný bonus nepřijímám a trvají na tom, že mluví hezky, ale lžou, slíbili 5 tisíc, podvedli mě a nezaplatí mi

Tady je video, které to dokazuje

Automaticky přeloženo:
mtrlucian
před 10 měsíci

To je mtrlucian, a účet mi z ničeho nic zablokovali, vždy mají připravenou výmluvu nebo si něco vymyslí, ale prioritou je za každou cenu ukázat důvod, nenechte se zmást, protože pokud vyděláte, zablokují vás, já Zveřejňuji to na všech kanálech, které lidé potřebují vědět o svých nezbedných

Automaticky přeloženo:
IceCasino
před 10 měsíci

Shodneme se na následujícím, mohu hrát na účtu svých přátel, i když jej odemknete, tak co navrhujete? Zaplatíš mi slíbených 5k 2 her na kamarádův účet nebo 3 odemkneš můj účet?

Automaticky přeloženo:
mtrlucian
před 10 měsíci

Abychom byli spravedliví, při platbě přes třetí stranu musíte poslat přesnou částku (nebo nějaké centy výše) požadované platby, tito poskytovatelé kryptoplateb si od nás obvykle účtují malý poplatek (nevím kolik, ale je to opravdu nízké), plus síťový poplatek, který platíte při odesílání kryptoměny, odeslání čehokoli menšího může rozhodně způsobit zpoždění připsání zůstatků. To je důvod, proč se mi nelíbí, když jste odvedeni ke třetí straně, abyste provedli platbu, místo aby vám kasino dalo přímo adresu pro vklad na své stránce

Automaticky přeloženo:
1...22 23 24...28
Jít na stránkuz 28 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky