Zatím nás kvůli tomu nikdo z hráčů nekontaktoval a stížnosti od těch současných ještě nejsou uzavřeny, takže stále čekáme.
Na některé z nich však kasino ani nereagovalo a případy byly uzavřeny a kasino získalo černé body .
So far none of the players have contacted us about it and the complaints are not yet closed from the current ones so we are still waiting.
However, for some of them the casino did not even respond and the cases were closed and the casino got black points.
Ahoj Jaro
je to stejné, jako všichni ostatní mají z jejich chatové podpory, což je „nevyřízený", což je BS, protože je to malé kasino a nemělo by trpět žádnými nevyřízenými záležitostmi.
Může se stát, že jejich platby zpracovává třetí strana a že skutečně mají nevyřízené položky. Ale tomu nevěřím.
Hi Jaro
its the same as everyone else has got from their chat support which is "backlog" which is BS due to the fact that its a small casino and should not suffer from any backlog.
It could be that there is a third party handling their payments and that they indeed have a backlog. But I dont believe so.
Chápu a je možné, že tomu tak je, ale pokud neexistují důkazy, jsou to jen spekulace.
Kasino ani nereaguje na stížnosti, což je docela znepokojivé a nemám z toho dobrý pocit. Můžete si jeden založit sami, ale jak se věci vyvíjejí teď, nevím, jak dopadne ten váš.
Pokud máte něco nového, dáte mi vědět? Budu čekat.
I understand and it is possible that this is the case, but unless there is evidence, it is just speculation.
The casino doesn't even respond to complaints, which is quite disturbing and I don't have a good feeling about it. You can start one yourself, but the way things are going now, I don't know how yours will turn out.
If you have something new would you let me know ? I'll be waiting.
Právě mi odpověděli na zprávu, kterou poslali houseofspins. Samozřejmě stejný awnser, ale na dně nebyl houseofspins, ale wagerinox.
Stejný podvod kasino
They just repleyed me a message send to houseofspins. Same awnser ofcourse but in the bottom was not houseofspins but wagerinox.
Same scam casino
Jakou e-mailovou adresu k nim používáte?
What e-mail address do you use to reach them?
Ahoj, to je naše naděje. Vlastník je skutečně registrován ve Spojeném království podle jejich webových stránek:
Cariocca Business Park, 2 Sawley Road, Manchester, Anglie.
Zeptal jsem se e-mailem z tohoto obchodního parku, zda existuje kancelář / společnost s názvem Voucherwave Limited. Uvidíme, jestli dostanu odpověď. Pokud je Voucherwave Limited skutečně registrován ve Spojeném království, pak skutečně existuje naděje kvůli těmto sankcím.
Hi, this is our hope. Owner is indeed registered in UK according their website:
Cariocca Business Park, 2 Sawley Road, Manchester, England.
I asked by email from this business park is there office/company named Voucherwave Limited. Letsee if I get answer. If Voucherwave Limited is really registered in UK then there is indeed hope because of that penalty things.
Konečně mi připsali chybějící vklad na můj hráčský účet, právě teď. Varoval jsem je však, že příběh pro mě neskončil a že v závislosti na verdiktu UKGC budu žádat plné vrácení svých vkladů za podvod.
Upřímně doufám, že vaše výběry budou vyplaceny, v tomto ročním období se počítá každá koruna.
They finally credited my missing deposit to my player account, just now. I warned them, however, that the story wasn't over for me, and that depending on the UKGC's verdict, I would be seeking a full refund of my deposits, for scamming.
I sincerely hope that your withdrawals will be paid, at this time of year, every penny counts.
Právě mi odpověděli na zprávu, kterou poslali houseofspins. Samozřejmě stejný awnser, ale na dně nebyl houseofspins, ale wagerinox.
Stejný podvod kasino
They just repleyed me a message send to houseofspins. Same awnser ofcourse but in the bottom was not houseofspins but wagerinox.
Same scam casino
Konečně mi připsali chybějící vklad na můj hráčský účet, právě teď. Varoval jsem je však, že příběh pro mě neskončil a že v závislosti na verdiktu UKGC budu žádat plné vrácení svých vkladů za podvod.
Upřímně doufám, že vaše výběry budou vyplaceny, v tomto ročním období se počítá každá koruna.
They finally credited my missing deposit to my player account, just now. I warned them, however, that the story wasn't over for me, and that depending on the UKGC's verdict, I would be seeking a full refund of my deposits, for scamming.
I sincerely hope that your withdrawals will be paid, at this time of year, every penny counts.
Jsem rád, že vidím alespoň malý úspěch s tímto kasinem. Ale pokud jde o UKGC a verdikt, mohl byste nám dát vědět, jaké bylo rozhodnutí? Docela mě to zajímá, protože hodně hráčů má problémy a myslím, že se to bude týkat i jich.
Hodně štěstí a ať se vše spravedlivě vyřeší. ☘️
I'm glad to see at least some small success with this casino. But as for the UKGC and the verdict, could you let us know what the decision was ? I'm quite interested in this because a lot of players have problems and I think it will concern them as well.
Good luck and may everything be resolved fairly. ☘️
Myslím, že mi uzavřeli účet....
Divný ik se už nemůže přihlásit.
Poslal jsem jim mnoho e-mailů, že chci své peníze. ptali se, že mě dostali.
I think they closed my account....
Weird ik can not log in anymore.
I Sent them many emails that i want my money. quess they got stick of me.
Legrační je, že odpoví okamžitě, jakmile se jich zeptáte na svůj výběr.
Nevím, čemu tomu věřit, možná mají finanční potíže a to je jejich jediná odpověď právě teď.
The funny funny thing is that they reply in an instant with a copy paste text once you ask them about your cashout.
I dont know what to believe about that, mayby they are struggling financially and thats their only reply right now.
Myslím, že mi uzavřeli účet....
Divný ik se už nemůže přihlásit.
Poslal jsem jim mnoho e-mailů, že chci své peníze. ptali se, že mě dostali.
I think they closed my account....
Weird ik can not log in anymore.
I Sent them many emails that i want my money. quess they got stick of me.
Takže to od kasina není hezké řekl bych a rozhodně bez udání důvodu. Je pochopitelné, že hráč, který na své peníze čeká poměrně dlouho, chce vědět, co se děje.
Podíval jsem se však také na vaši stížnost a kasino dlouho neodpovědělo a má jen několik dní, než bude stížnost uzavřena a kasino obdrží černé body. Škoda, že se problém zatím nepokusili vyřešit a obávám se, že ve zbývajícím čase tak učiní.
So it's not nice of the casino I would say and definitely without giving a reason. It is understandable that a player who has been waiting for his money for quite a long time wants to know what is going on.
However, I also looked at your complaint and the casino has not replied for a long time and has only a few days before the complaint will be closed and the casino will receive black points. It's a pity that they haven't tried to solve the issue yet and I'm afraid they will do so in the remaining time.
Může někdo zjistit majitele? Mám pocit, že tato jejich adresa: Cariocca Business Park, 2 Sawley Road, Manchester, Anglie je falešná (také). Žije někdo ve Velké Británii? Mělo by se udělat nějaké policejní hlášení. (Btw mám žádost o výběr ve spintornadu (ne zde) - stejný majitel)
Can someone research the owner? I have feeling that this their address: Cariocca Business Park, 2 Sawley Road, Manchester, England is fake (too). Does someone living in the UK? There should be done some kind of police report. (Btw i have withdrawal request in spintornado (not here) - same owner)
Je to směšné, pokaždé jsem dostal stejnou odpověď a chat 'mila' nepomáhá. Je také zvláštní, že mila VŽDY odpovídá. 10 dní za malý výběr je směšných! Také jsem je konfrontoval s naší diskusí a oni ji naprosto IGNOROVALI.
It's f ridicilous i got the same answer everytime and the chat 'mila' does not help. Its also strange that mila ALWAYS answers. 10 days for a small withdraw is f ridicilous! I also confront them about our discussion and they litterly IGNORED it.
Udělejme, co můžeme, abychom dostali své peníze zpět. Ale tohle vypadá jako nejšpinavější kasino, jaké jsem kdy zažil!
Budu rád, když dostane výplatu kdokoli z nás!
Lets do what we can to get our money back. But this seems like the most dirty casino I have ever experienced!
I will be happy if just any of us gets paid!
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.