FórumKasinaHouseofspins Casino - všeobecná diskuze

Houseofspins Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

před 11 měsíci od Butt777
|
23808 zobrazení 190 odpovědí |
|
1...4 5 6...10
Přidat příspěvek
před 10 měsíci

Myslím, že můžeme zapomenout na peníze a udělat si lepší průzkum, kde budeme v budoucnu hrát...

Zavřeli můj účet nebo změnili heslo, protože se již nemohu přihlásit... e-mail bez odpovědi. Takže si myslím, že je to ztracený případ...😪 . Nikdo nezná hackera, abychom mohli zjistit, kde se nacházejí, a navštívit je.🤣

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Napsal jsem e-maily všem logům, která byla na webu vidět. Mluvil jsem s helpdeskem a dalšími weby o jejich podvodném podnikání, ale nikdo neodpovídá ani není ochoten pomoci

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

To je zadní strana byznysu.

Někdy skutečně narazíte na podvodné kasino, jako je toto.

Nepřestanu, dokud nedostanu svou výhru!

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Další otázka, zda sloty evoluce fungují pro vás, nemohl jsem je použít a jejich omluva byla kvůli mé zemi. Velmi zvláštní, protože každé jiné kasino to funguje.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Pff zkurvenej podvod. Toto je rozhovor s Milou:

Mohu mít vaše kontaktní údaje?


Ahoj

21:24

co přesně myslíš?

21:24

21:28

Vaší licenční společnosti


Na našem webu máte všechny dostupné e-maily

21:28

Zde můžete poslat e-mail support@houseofspins.com

21:28

Děkuji

21:28

21:29

Ne, vaše licenční společnost

21:29

Už jsem to poslal e-mailem více než 10krát


Jiný kontakt nemám

21:29

omlouvám se

21:29

21:30

Máte společnost, která vám dala právo na licenci

21:31

Proč nemohu získat jejich podrobnosti


Pro více informací prosím napište sem support@houseofspins.com

21:31

21:31

Udělal jsem!!!!!!


Někdo vám odpoví co nejdříve

21:31

21:31

Jen mi dejte podrobnosti o licenci


Omlouvám se, ale nemám jiný kontakt

21:31

21:32

Dobře, jak se jmenuje

21:32

Vaší licenční společnosti


Promiň, ale co tím myslíš?

21:32

jaký máte problém?

21:32

Jak vám mohu pomoci?

21:32

21:32

Nemůžeš

21:32

Jak se jmenuje vaše licenční společnost?


Curacao

21:33


Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Hraji pouze evolution live casino a funguje to

Automaticky přeloženo:
Baloe79
před 10 měsíci

Ne, myslím sloty

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Páni!

Ten rozhovor vypadá známěji

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Je to směšné, pokaždé jsem dostal stejnou odpověď a chat 'mila' nepomáhá. Je také zvláštní, že mila VŽDY odpovídá. 10 dní za malý výběr je směšných! Také jsem je konfrontoval s naší diskusí a oni ji naprosto IGNOROVALI.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj, přemýšleli jste o podání stížnosti na toto kasino? Kasinům dáváme 14 dní na vyřešení výběru, ale pokud tato doba překročí a nic se nevyřeší, určitě bych do toho šel. Pokud to kasino nevyřeší, dostanou za to později černé body.

Nejlepší by samozřejmě bylo, kdybyste nemuseli reklamovat a peníze jste dostali, ale zatím vidíme, že to tak asi nebude.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Myslím, že můžeme zapomenout na peníze a udělat si lepší průzkum, kde budeme v budoucnu hrát...

Zavřeli můj účet nebo změnili heslo, protože se již nemohu přihlásit... e-mail bez odpovědi. Takže si myslím, že je to ztracený případ...😪 . Nikdo nezná hackera, abychom mohli zjistit, kde se nacházejí, a navštívit je.🤣

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Souhlasím s tím, že je vždy dobré si ověřit a najít nějaké informace o kasinu, kde se chystáte hrát. To by byla asi první věc, kterou bych udělal.

Podíval jsem se však také na vaši stížnost a kasino stále neodpovědělo. Je mi to líto, protože na peníze čeká poměrně dost hráčů a rozhodně to není nic příjemného. Smutné je také to, že vzhledem k tomu, že kasino nemá žádnou licenci, není žádná pravomoc, na kterou bychom se mohli obrátit a jediné, co můžeme udělat, je čekat, zda se kasino pokusí problémy vyřešit. Byl bych rád, kdyby ano, ale touto situací ztrácím pozitivitu. 😥

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Pff zkurvenej podvod. Toto je rozhovor s Milou:

Mohu mít vaše kontaktní údaje?


Ahoj

21:24

co přesně myslíš?

21:24

21:28

Vaší licenční společnosti


Na našem webu máte všechny dostupné e-maily

21:28

Zde můžete poslat e-mail support@houseofspins.com

21:28

Děkuji

21:28

21:29

Ne, vaše licenční společnost

21:29

Už jsem to poslal e-mailem více než 10krát


Jiný kontakt nemám

21:29

omlouvám se

21:29

21:30

Máte společnost, která vám dala právo na licenci

21:31

Proč nemohu získat jejich podrobnosti


Pro více informací prosím napište sem support@houseofspins.com

21:31

21:31

Udělal jsem!!!!!!


Někdo vám odpoví co nejdříve

21:31

21:31

Jen mi dejte podrobnosti o licenci


Omlouvám se, ale nemám jiný kontakt

21:31

21:32

Dobře, jak se jmenuje

21:32

Vaší licenční společnosti


Promiň, ale co tím myslíš?

21:32

jaký máte problém?

21:32

Jak vám mohu pomoci?

21:32

21:32

Nemůžeš

21:32

Jak se jmenuje vaše licenční společnost?


Curacao

21:33


Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Toto kasino má podle našich stránek falešnou licenci, takže se nedivím, že se chat k vašim otázkám dost vyhýbal. Viděli jste to tady taky?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj lidi, alespoň údaje o majiteli jsou správné:


https://find-and-update.company-information.service.gov.uk/company/14765800


Takže je tu naděje kvůli Spojenému království. Nyní také někdo mohl nahlásit policii nebo zneužití. Je tu někdo, kdo nežije v UK?

Automaticky přeloženo:
kaijoke
před 10 měsíci

Řekl bych, že většina z nás momentálně žije mimo Spojené království. Proč se ptáš? Řekl bych, že jakmile budete vědět, koho žalovat, můžete pokračovat bez ohledu na zemi.

Uvažujete o právním kroku?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Jediná naděje je legální nebo podobný krok a doufáme, že bude voucherwave limited skutečně registrován v UK. Někdo na jiném fóru řekl, že tato britská adresa je konečně falešná. Neznám právo Spojeného království, pokud je velmi jednoduché zaregistrovat nějakou společnost. Ve Velké Británii téměř nemají žádnou kancelář atd. Je to součást velkých podvodníků, mezi které podle mě patří mnoho falešných společností. Možná je za tím nakonec jen jeden nebo několik lidí. Uvažuji, že to s někým prozkoumám. To je velmi obtížná věc a podvodníci to vědí. Za všemi online kasiny by měla být nějaká mezinárodní zastřešující organizace, která kontroluje všechna pozadí atd.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Vycítil jsi mou odpověď? Někdo by měl zahájit vyšetřování proti majiteli. Uvažuji, že to udělám s něčí pomocí. Je to 100% jisté, teď je to jen naděje, že někdo může získat peníze. Tyto černé body nepomohou získat peníze zpět. Ve skutečnosti situaci zhoršit, ale samozřejmě pomozte ostatním lidem, aby zde nehráli.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Požádejte o mé peníze a oni odpověděli

„Výběry se zpracovávají od pondělí do pátku – kdy banky fungují. Od úterý se tedy bude posuzovat. Upřímně se omlouváme za zpoždění. Okamžitě to předám finančnímu oddělení - aby měli informace hned v úterý.


Už 5krát to vrhli na své finanční oddělení. Je to kurva směšné.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Požádejte o mé peníze a oni odpověděli

„Výběry se zpracovávají od pondělí do pátku – kdy banky fungují. Od úterý se tedy bude posuzovat. Upřímně se omlouváme za zpoždění. Okamžitě to předám finančnímu oddělení - aby měli informace hned v úterý.


Už 5krát to vrhli na své finanční oddělení. Je to kurva směšné.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Pokaždé si vymýšlejí výmluvy. Nejdřív byly Vánoce a teď nový rok.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Včera jsem udělal hloupý krok zrušením jednoho z mých probíhajících výběrů a poté jsem vyhrál dalších 2000 EUR. Nyní mi dluží 4500 EUR, které s největší pravděpodobností nikdy neuvidím.


Automaticky přeloženo:
ziggebigge29
před 10 měsíci

Možná na čekací dobu, ale stejně by vám měli zaplatit.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Doufám, že ano, protože to je pro mě hodně peněz!

Je to zvláštní, protože jsem musel požádat podporu chatu o zrušení mého výběru a trvalo 20-25 minut, než se dostali na můj hráčský účet, což znamená, že někdo jiný pracuje mimo chatt podporu. Takže v kasinu musí být jiné oddělení

Automaticky přeloženo:
1...4 5 6...10
Jít na stránkuz 10 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky