Evoluční sloty nefungují, máte tuto zprávu:
Chyba: Jejda! Něco se pokazilo!.
Zeptal jsem se proč a oni řekli:
nepoužíváme údaje o poloze hráče, jako je jeho IP nebo země. někteří poskytovatelé her zařadili konkrétní země na černou listinu, v tomto případě vaše země není pro tuto hru povolena a my s tím bohužel nemůžeme nic udělat. existují různé způsoby, jak změnit umístění
číslo vydání 1703171748842
A když jsem požádal o jejich licenci, řekli toto?
V našem kasinu upřednostňujeme transparentnost a důvěru. I když jsme licencované kasino, můžete si všimnout, že naši licenci na našich webových stránkách nezobrazujeme výrazně. Toto rozhodnutí není způsobeno nedostatkem souladu, ale spíše strategickou volbou pro zefektivnění naší uživatelské zkušenosti a zachování čistého a nepřehledného rozhraní.
Buďte si jisti, že náš závazek dodržovat všechny právní předpisy je neochvějný. Úzce spolupracujeme se sítí důvěryhodných partnerů, kteří důsledně ověřují naše dodržování licenčních požadavků. Tito partneři provádějí důkladné prověrky a průběžně vyhodnocují naše operace, aby zajistili, že budeme fungovat s maximální integritou.
Tím, že naši licenci nezobrazujeme na viditelném místě, se snažíme vytvořit uživatelsky přívětivější prostředí pro naše hráče a vyhnout se zbytečnému rozptylování. Tímto způsobem se můžete soustředit na vzrušení ze hry a vzrušení ze zážitku z kasina s vědomím, že jsme podnikli všechny nezbytné kroky, abychom fungovali v mezích zákona.
Váš klid a příjemný herní zážitek jsou pro nás nanejvýš důležité a jsme odhodláni udržovat ty nejvyšší standardy.
Možná se mýlím a můj výběr bude brzy vyplacen, ale vypadá to velmi divně!
The evolution slots don't work you got this message :
Error: Oops! Something went wrong!.
I asked why and they said:
we don't use the data of the player's location, such as their IP or country. certain game providers have blacklisted specific countries in this case your country is not allowed for this game and unfortunately we can't do anything about it . there are different ways to change the location
issue number 1703171748842
And when i asked for their license they said this?
A t our casino, we prioritize transparency and trust. While we are a licensed casino, you might notice that we don't display our license prominently on our website. This decision is not due to a lack of compliance but rather a strategic choice to streamline our user experience and maintain a clean, clutter-free interface.
Rest assured, our commitment to following all legal regulations is unwavering. We work closely with a network of trusted partners who rigorously verify our compliance with licensing requirements. These partners conduct thorough background checks and continuously assess our operations to ensure that we operate with the utmost integrity.
By not prominently displaying our license, we aim to create a more user-friendly environment for our players, avoiding unnecessary distractions. This way, you can focus on the thrill of the games and the excitement of the casino experience, knowing that we have taken all necessary steps to operate within the bounds of the law.
Your peace of mind and enjoyable gaming experience are of the utmost importance to us, and we are committed to maintaining the highest standards.
Maybe im wrong and my withdraw will be paid soon but it looks very very strange!
Automaticky přeloženo: