DomůFórumKasinaHouseofspins Casino - všeobecná diskuze

Houseofspins Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před rokem od Butt777
|
26 545 zobrazení 190 odpovědí |
|
12 3 4...10
před rokem

A nejzmanipulovanější věc je, že vždy můžete nejprve vložit a pak ověření a pak neplatí. Takže mnoho lidí nedostane peníze, ale kasino dostalo vaše osobní věci.

Automaticky přeloženo:
před rokem

A velmi logické vysvětlení má část, kde porovnáváte vklady s výběry.

To není dobrá logika, protože vklady nemají nic společného s výběry a souvisejícími šeky.

Už jen proto, že neexistuje žádný postup, který musíte dodržet, abyste mohli úspěšně vložit peníze v kasinu, že?

Kromě toho, aby bylo odstoupení schváleno a následně splněno, musíte obvykle alespoň projít:

  • ověření KYC
  • kontrola interního účtu, historie her a historie plateb

Vidíte ten rozdíl?

Každopádně, co si myslíte, že kasina dělají s vašimi „osobními věcmi"? Pokud vás to opravdu zajímá, hrajte pouze v krypto kasinech.

Existují však i další možná rizika.


Automaticky přeloženo:
před rokem

S mojí bankou nebyl žádný problém, peníze odešly z mého účtu a nebyly žádné problémy.

Ano, ale stále mi to přijde velmi politováníhodné, že by tím AskGamblers mohli být obviněni ze spoluúčasti na podvodu tím, že jim udělal tak dobrou reklamu...

Kontaktoval jsem britskou komisi pro hazardní hry, řekl jsem jim o problému a požádal jsem o kontakt na vládu. Jakmile se mi ozvou, dám vám vědět.


Myslíte, že existují i jiná řešení?


Opravdu to nesnáším.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Určitě bych se obrátil na vašeho poskytovatele bankovnictví, abych zjistil, zda byly tyto prostředky účtovány kasinem. Můžete to zkusit, prosím? Je také tato transakce ve vašem výpisu uvedena jako „dokončená"?

Jen se ptám, abych se zbavil těch nejčastějších problémů.🤔

Automaticky přeloženo:
Baloe79
před rokem

Upřímně řečeno, je. Jen si představte, že si můžete koupit "ready-to-go" kasino; téměř vše, co musíte udělat, je propojit fungující bankovní účet, abyste mohli začít vybírat vklady.

A to je konkrétně jeden z hlavních důvodů, proč se snažíme zhodnotit co nejvíce kasin. V dnešní době může být nedostatek informací drahou chybou. 🙁

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Musím se přiznat, že o problémech souvisejících s mými hazardními aktivitami raději nemluvím se svým bankéřem. Ve Francii je to velmi citlivé téma a nevím, jak by mohli reagovat. Ale ano, transakce se jeví jako dokončená a provedl jsem ji jako okamžitý převod, služba účtovaná mou bankou 1 euro, ale převod byl proveden během sekundy. Takže peníze obdrželo kasino, jsem si tím 200% jistý...

Automaticky přeloženo:
před rokem

Evoluční sloty nefungují, máte tuto zprávu:

Chyba: Jejda! Něco se pokazilo!.

Zeptal jsem se proč a oni řekli:

nepoužíváme údaje o poloze hráče, jako je jeho IP nebo země. někteří poskytovatelé her zařadili konkrétní země na černou listinu, v tomto případě vaše země není pro tuto hru povolena a my s tím bohužel nemůžeme nic udělat. existují různé způsoby, jak změnit umístění

číslo vydání 1703171748842

A když jsem požádal o jejich licenci, řekli toto?

V našem kasinu upřednostňujeme transparentnost a důvěru. I když jsme licencované kasino, můžete si všimnout, že naši licenci na našich webových stránkách nezobrazujeme výrazně. Toto rozhodnutí není způsobeno nedostatkem souladu, ale spíše strategickou volbou pro zefektivnění naší uživatelské zkušenosti a zachování čistého a nepřehledného rozhraní.

Buďte si jisti, že náš závazek dodržovat všechny právní předpisy je neochvějný. Úzce spolupracujeme se sítí důvěryhodných partnerů, kteří důsledně ověřují naše dodržování licenčních požadavků. Tito partneři provádějí důkladné prověrky a průběžně vyhodnocují naše operace, aby zajistili, že budeme fungovat s maximální integritou.

Tím, že naši licenci nezobrazujeme na viditelném místě, se snažíme vytvořit uživatelsky přívětivější prostředí pro naše hráče a vyhnout se zbytečnému rozptylování. Tímto způsobem se můžete soustředit na vzrušení ze hry a vzrušení ze zážitku z kasina s vědomím, že jsme podnikli všechny nezbytné kroky, abychom fungovali v mezích zákona.

Váš klid a příjemný herní zážitek jsou pro nás nanejvýš důležité a jsme odhodláni udržovat ty nejvyšší standardy.


Možná se mýlím a můj výběr bude brzy vyplacen, ale vypadá to velmi divně!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Musím se přiznat, že o problémech souvisejících s mými hazardními aktivitami raději nemluvím se svým bankéřem. Ve Francii je to velmi citlivé téma a nevím, jak by mohli reagovat. Ale ano, transakce se jeví jako dokončená a provedl jsem ji jako okamžitý převod, služba účtovaná mou bankou 1 euro, ale převod byl proveden během sekundy. Takže peníze obdrželo kasino, jsem si tím 200% jistý...

Automaticky přeloženo:
před rokem

Chápu, že to s bankou řešit nechcete, i když by to byl nejjednodušší způsob, jak zjistit, zda je z jejich strany vše v pořádku. Takže vidím, že transakce byla dokončena a stále nemáte peníze.

Každopádně, mohl byste nám dát vědět, co komise odepsala, až dostanete odpověď?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Evoluční sloty nefungují, máte tuto zprávu:

Chyba: Jejda! Něco se pokazilo!.

Zeptal jsem se proč a oni řekli:

nepoužíváme údaje o poloze hráče, jako je jeho IP nebo země. někteří poskytovatelé her zařadili konkrétní země na černou listinu, v tomto případě vaše země není pro tuto hru povolena a my s tím bohužel nemůžeme nic udělat. existují různé způsoby, jak změnit umístění

číslo vydání 1703171748842

A když jsem požádal o jejich licenci, řekli toto?

V našem kasinu upřednostňujeme transparentnost a důvěru. I když jsme licencované kasino, můžete si všimnout, že naši licenci na našich webových stránkách nezobrazujeme výrazně. Toto rozhodnutí není způsobeno nedostatkem souladu, ale spíše strategickou volbou pro zefektivnění naší uživatelské zkušenosti a zachování čistého a nepřehledného rozhraní.

Buďte si jisti, že náš závazek dodržovat všechny právní předpisy je neochvějný. Úzce spolupracujeme se sítí důvěryhodných partnerů, kteří důsledně ověřují naše dodržování licenčních požadavků. Tito partneři provádějí důkladné prověrky a průběžně vyhodnocují naše operace, aby zajistili, že budeme fungovat s maximální integritou.

Tím, že naši licenci nezobrazujeme na viditelném místě, se snažíme vytvořit uživatelsky přívětivější prostředí pro naše hráče a vyhnout se zbytečnému rozptylování. Tímto způsobem se můžete soustředit na vzrušení ze hry a vzrušení ze zážitku z kasina s vědomím, že jsme podnikli všechny nezbytné kroky, abychom fungovali v mezích zákona.

Váš klid a příjemný herní zážitek jsou pro nás nanejvýš důležité a jsme odhodláni udržovat ty nejvyšší standardy.


Možná se mýlím a můj výběr bude brzy vyplacen, ale vypadá to velmi divně!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Pokud jde o samotného poskytovatele hry, zkusili jste se zeptat, zda je pro ně vaše země omezena? Zkusil bych se také podívat do obchodních podmínek, zda tam není něco napsáno, protože si myslím, že něco takového by tam určitě mělo být napsáno.

Pokud jde o licenci, myslím, že kasino se snaží hrát hru tak, že ji má, ale podle našich stránek žádnou neprovozuje. Takže bych byl určitě opatrný, než sem vložím další. 🤔

file

Každopádně nevím, jestli jsem se na to už ptal, ale jak dlouho čekáte na svůj výběr?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Ne tak dlouho jako ostatní, abych byl upřímný. Výběr jsem provedl 18. dne a 20. dne byl můj účet ověřen. Viděl jsem lidi, kteří říkali, že čekají týdny nebo dokonce měsíce na stažení, a přesně to samé říkají mně. Je to spíš to, že jsem napsal tuto zprávu, abych chránil její hráče.

Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

Už má někdo peníze?

Automaticky přeloženo:
Baloe79
před 12 měsíci

Z mého konce stále nic. Chat je stále online. Nechápu, jak je to možné.

Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

Také čekám na své prostředky, přes 2000 EUR.

Toto je největší podvod, jaký jsem kdy viděl!

Vkládáme v dobré víře a očekáváme, že v případě výhry dostaneme zaplaceno.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Ne tak dlouho jako ostatní, abych byl upřímný. Výběr jsem provedl 18. dne a 20. dne byl můj účet ověřen. Viděl jsem lidi, kteří říkali, že čekají týdny nebo dokonce měsíce na stažení, a přesně to samé říkají mně. Je to spíš to, že jsem napsal tuto zprávu, abych chránil její hráče.

Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

Chápu to a přidal jste se k ostatním se svými zkušenostmi, což je podle mě dobrý přístup. Pokud váš problém přetrvává, můžete u nás podat stížnost a my se pokusíme pomoci, i když si nejsem jistý, jak to dopadne. Každopádně držím palce, ať všichni své peníze dostanou. 🤞

Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

Také čekám na své prostředky, přes 2000 EUR.

Toto je největší podvod, jaký jsem kdy viděl!

Vkládáme v dobré víře a očekáváme, že v případě výhry dostaneme zaplaceno.


Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

Dobrý den, jak dlouho čekáte na své peníze? Řeklo kasino také nějaký důvod, proč výběr trvá déle?

Bohužel jste mezi mnoha dalšími hráči, kteří mají stejný problém jako vy. Byl bych rád, kdyby hráči mohli dostat peníze, ale viděl jsem několik stížností, kdy kasino dosud nereagovalo, a jsem trochu skeptický.

Dej mi vědět, jak jsi na tom.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 12 měsíci

Děkuji Jaro!


Víme, jestli někomu skutečně byla vyplacena jeho výhra?


Automaticky přeloženo:
Jaro
před 12 měsíci

Ahoj Jaro

je to stejné, jako všichni ostatní mají z jejich chatové podpory, což je „nevyřízený", což je BS, protože je to malé kasino a nemělo by trpět žádnými nevyřízenými záležitostmi.

Může se stát, že jejich platby zpracovává třetí strana a že skutečně mají nevyřízené položky. Ale tomu nevěřím.

Automaticky přeloženo:
ziggebigge29
před 12 měsíci

Myslím, že nikdo nedostal zaplaceno. Chat kontaktuji téměř každý den a vždy je to ta samá Míla, která odpovídá, že "předá mou zprávu příslušnému týmu". Několik dní/týdnů žádná odpověď na mé e-maily.

Stále čekám, až se mi UKGC ozve. Na jejich webu se píše, že odpovídají v průměru do 20 dnů, takže teď můžeme jen čekat. Ale doufám, protože jejich kanceláře sídlí v Anglii, takže jsou vystaveny velmi vysokým sankcím, pokud se podvod potvrdí (a je to podvod, kasino nám nikdy nevrátí peníze samo, aniž by bylo nuceno Učiň tak).

Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

V minulosti mi zaplatili 2x.

Druhý také po pár týdnech. Ale poslední výběry čekají již od 9. listopadu.

Myslím, že si za naše peníze užili Vánoce 🤨

Automaticky přeloženo:
Rmx314
před 12 měsíci

Ahoj Rmx


To zní jako dobrý nápad!

Vyviňte na ně určitý tlak, mohli by udělat něco dobrého a aby ostatní nepropadli jejich podvodnému podnikání

Automaticky přeloženo:
Baloe79
před 12 měsíci

Ahoj Baloe79

Tak to je dobře a vždycky od nich dostanete zaplaceno.

Legrační je, že když požádáte o zrušení zrušení v chatu, není to bezprostřední a chvíli to trvá, což pro mě znamená, že existuje někdo, kdo se těmito otázkami zabývá.

Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

Ne, já taky ne, ale byly vánoce a moje čeká od 18., takže ne tak dlouho. Stále velmi zvláštní. Toto je jejich odpověď pokaždé:

„Při čekání na výplatu je pro nás důležitá vaše trpělivost. Upřímně se omlouváme za zpoždění a vynakládáme maximální úsilí, abychom platby zpracovali co nejrychleji, abychom uspokojili každého zákazníka."


Automaticky přeloženo:
12 3 4...10
Jít na stránkuz 10 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky