Čekám jen 4 dny, ale už jsem obdržel tuto zprávu
''Omlouváme se za veškeré nepříjemnosti, které mohla pozdní platba způsobit. Aktivně pracujeme na vyčištění fronty plateb a vaše platba bude zpracována jako nejvyšší priorita. ''
Ještě to není ani schválené.
Jaké jsou důvody, proč vám nevyplatili a je částka vyšší než 1000?
Im just waiting 4 days but already received this message
''We apologize for any inconvenience the late payment may have caused. We're actively working on clearing the payment queue, and your payment will be processed as a top priority. ''
It's not even approved yet.
What are the reasons that they don't paid you and is the amount higher then 1.000?
Slyšel jsem to už 7 týdnů... pořád stejná zpráva. Ano, můj výběr je vyšší než 1000 eur. Myslím, že bohužel nikdy nezaplatí
I've been hearing this for 7 weeks... always the same message. Yes my withdrawal is above 1000 euros. I don't think they will ever pay unfortunately
Dit hoor ik al 7 weken... altijd zelfde bericht. Ja mijn opname is boven de 1000 eur. Denk dat ze nooit zullen betalen helaas
Položím jednoduchou otázku:
Kluci, proč hrajete v neznámém kasinu???
Existuje obrovské množství pravidelných online kasin s vynikající pověstí, s dlouhou historií podnikání.
Už dlouho na tomto fóru čtu stížnosti na nevyplacené výherce a NEMŮŽU TOMU UVĚŘIT.
Vypadáš retardovaný.
Hrajte v normálním kasinu.
A neměli by ti platit, když jsi tak hloupý.
Hraji 5 let v online kasinu.
Za 5 let žádná platba na můj účet nečekala déle než 24 hodin. Pokud jde o víkend, pak musíte počkat, protože o víkendech (sobota a neděle) se neplatí. Moje kasino je MOZZART. Pro všechny, kteří žijí v jiných zemích (jsem ze Srbska) doporučuji firmu MOZZART za předpokladu spolupráce s určitou zemí. A společnost MOZZART působí v několika evropských zemích.
A MOZZARTA NIKDO NIKDO NEOBVINIL, ŽE MU V HISTORII NEVYPLÁCIL ZISK.
A MOZZART působí v Srbsku již více než 20 let.
Takže milí hráči:
HRAJTE V KASINU, KTERÉ SE VYPLATÍ VÝHEROU
Je to tak, ne 🙂
I'm going to ask a simple question:
Guys, why are you playing in an unknown casino???
There are a huge number of regular casinos online with an excellent reputation, with a long history of business.
I have been reading for a long time on this forum complaints about unpaid winners and I CAN'T BELIEVE IT.
You seem retarded.
Play in normal cassino.
And they shouldn't pay you when you're that stupid.
I have been playing for 5 years in an online casino.
In 5 years, no payment to my account has waited longer than 24 hours. When it comes to the weekend, then you have to wait because there is no payment on weekends (Saturday and Sunday). My casino is MOZZART. For everyone who lives in other countries (I'm from Serbia), I recommend the company MOZZART, provided that there is cooperation with a certain country. And the company MOZZART operates in several European countries.
AND NO ONE EVER ACCUSED MOZZART OF NOT PAYING HIM THE PROFIT IN HISTORY.
And MOZZART has been operating in Serbia for more than 20 years.
So, dear players:
PLAY AT A CASINO THAT PAYS OUT WINNING
That's right, isn't it 🙂
Ja ću da postavim jedno prosto pitanje:
Ljudi, zašto igrate u kazinu koji nije poznat???
Na mreži postoji ogroman broj regularnih kazina sa odličnom reputacijom, sa dugom istorijom poslovanja.
Čitam već dugo vremena na ovom forumu žalbe o neisplaćenim dobitnicima i NE MOGU DA VERUJEM.
Vi kao da ste retardirani.
Igrajte u normalnom cassinu.
I ne treba da Vam isplate kada ste toliko glupi.
Ja igram već 5 godina u onlajn casinu.
Za 5 godina nijednom mi isplata na račun nije čekala duže od 24 h. Kada je u pitanju vikend onda se čeka jer se vikendom ( subota i nedelja) ne isplaćuje. Moj kazino je MOZZART. Za sve koji žive u drugim zemljama ( ja sam iz Srbije) preporučujem kompaniju MOZZART po uslovom da postoji saradnja sa određenom državom. A kompanija MOZZART posluje u više Evropskih zemalja.
I NIKADA NIKO NIJE OPTUŽIO MOZZART DA MU NIJE ISPLATILA DOBITAK U ISTORIJI.
A MOZZART posluje u Srbiji duže od 20 godina.
Dakle poštovani igrači:
IGRAJTE U KAZINU KOJI ISPLAĆUJE DOBITKE
To je tako, zar ne 🙂
To je pravda, mnoho z těchto stran dává některým kasinům vysoké číslo, i když je kasino velmi špatné. Je to placená propagace musí být!
That's correct a lot of those sides gives some casinos a high number even when the casino is very bad. It's paid promotion is has to be!
Jak jsem řekl výše, hrál jsem v tomto kasinu, protože mělo slušné hodnocení na AskGamblers, takže nebyl důvod mu nevěřit! A kasina, o kterých mluvíte, mají licenci na Maltě, takže pro Francouze je nemožné se tam zaregistrovat ;)
As I said above, I played at this casino because it had a decent rating on AskGamblers, so there was no reason not to trust it! And the casinos you're talking about are licensed in Malta, so it's impossible for French people to register there ;)
Ahoj všichni,
Vidím, že spousta lidí má s tímto kasinem problémy, já sám nějaké momentálně zažívám. Můžeš mi říct, jak jsi přišel na to, že mají falešnou licenci? Mám také pochybnosti, vzhledem k tomu, že jejich společnost sídlí ve Spojeném království, nechápu, jak mohou mít licenci na Curaçao, protože pokud se nemýlím, musíte tam mít sídlo, abyste si mohli otevřít obchod. .. Předem děkuji za odpověď.
Hello everyone,
I see that a lot of people are having problems with this casino, I'm currently experiencing some myself. Can you tell me how you came to see that they had a fake license? I also have a doubt, given that their company is based in the UK I don't see how they can have a license in Curaçao, because if I'm not mistaken you have to be based there to be able to open a business... Thank you in advance for your reply.
Ahoj, s jakými problémy se v tomto kasinu potýkáte? Jde také o to stažení?
Co se týče samotné licence, na našem webu máme uvedeno, že kasino má falešnou licenci, viděli jste to?
Každopádně budu čekat na vaši odpověď.
Hi, what problems are you facing in this casino ? Is it also about the withdrawal ?
As for the license itself, we have it listed on our website that the casino has a fake license, did you see it ?
Anyway, I will wait for your answer.
Pokud je tam wagerinox také 'mila' a neplatí, je to velmi hororové. To je nyní páté nové kasino, které neplatí. Neuvěřitelné, že je to možné rok 2023, brzy 2024!
If there wagerinox is also 'mila' and doesnt pay this is very very horror. That is now fifth new casino who does not pay. Unbeliavable that this is possible year 2023, soon 2024!
Omlouvám se, že skočím do konverzace, ale myslím, že je vždy dobrý nápad udělat si průzkum o kasinu. Hráčům obvykle doporučuji, aby si prohlédli uživatelské recenze nebo stížnosti , protože většinou odrážejí skutečné zkušenosti hráčů a hráč si jich může přečíst spoustu. Je také dobré podívat se na nějakou diskuzi o kasinu, jako je toto, pokud existuje, protože si myslím, že kdybyste si přečetli něco podobného v jiném kasinu, pravděpodobně byste se zachránili před vkladem a zkusili byste místo toho zkontrolovat jiné kasino.
Tak to jsem chtěl říct a zkusit poradit. Doufám, že všichni dostanete své peníze, i když bych za to nedal ruku do ohně. 😥
Sorry to jump into the conversation, but I think it's always a good idea to do some research about the casino. I usually recommend players to check out user reviews or complaints because they usually reflect the real experience of the players and the player can read a lot of them. It's also good to check out some discussion about a casino like this one, if it exists, because I think if you read something similar at another casino, you would probably save yourself from depositing and try to check out another casino instead.
So that's what I wanted to say and try to advise. I hope you all get your money although I wouldn't put my hand in the fire for that. 😥
Děkuji za odpověď Jaro. Problém s tímto kasinem je okamžitý vklad bankovním převodem, který již 5 dní nebyl připsán na můj hráčský účet. Žádná komunikace. VŽDY se před hraním dívám na vaše hodnocení, ale bohužel u tohoto kasina jsem to neudělal a věřil jsem AskGamblers, kde měli správné hodnocení a pro ně licence platila (dokonce mi to potvrdili emailem). Zavání to podvodem a jsem znechucený, že jsem byl takto zmanipulován.
Jedinou kartou, kterou lze hrát, je, že toto kasino má své prostory ve Spojeném království, takže musí dodržovat zákony Spojeného království. Pokusím se kontaktovat britskou vládu, je to jediná věc, kterou mohu udělat...
Thanks for your reply Jaro. The problem with this casino is an instant bank transfer deposit that has not been credited to my player account for 5 days now. No communication. I ALWAYS look at your ratings before playing, but unfortunately for this casino I didn't and I trusted AskGamblers, where they had a correct rating, and for them the license was valid (they even confirmed it to me by email). It smells like a scam and I'm disgusted to have been manipulated like this.
The only card left to play is that this casino has its premises in the UK, so they must obey UK laws. I'm going to try to contact the British government, it's the only thing to do...
Prostě věci přehazují. Mají několik kasin, kde dělají to samé. Obávám se, že píská pro vaše peníze
They're just screwing things over. They have several casinos where they do the same thing. Whistling for your money I'm afraid
Ze belazeren gewoon de boel. Ze hebben meerdere casinos waar ze het zelfde doen. Fluiten naar je geld ben ik bang
Čekám jen 4 dny, ale už jsem obdržel tuto zprávu
''Omlouváme se za veškeré nepříjemnosti, které mohla pozdní platba způsobit. Aktivně pracujeme na vyčištění fronty plateb a vaše platba bude zpracována jako nejvyšší priorita. ''
Ještě to není ani schválené.
Jaké jsou důvody, proč vám nevyplatili a je částka vyšší než 1000?
Im just waiting 4 days but already received this message
''We apologize for any inconvenience the late payment may have caused. We're actively working on clearing the payment queue, and your payment will be processed as a top priority. ''
It's not even approved yet.
What are the reasons that they don't paid you and is the amount higher then 1.000?
Dobrý den, koukám, že jste na tom stejně jako všichni ostatní, jen jste tak dlouho nečekali. Myslím, že každý hráč dostává stejnou zprávu a je to docela smutné.
Pokud jste měli stále problémy a nic nového jste se nedozvěděli, tak bych doporučoval podat reklamaci, ale zatím vidíme, že se žádný hráč nikam nedostal.
Doufám, že se to brzy změní a každý dostane své peníze.
Hello, I see that you are in the same situation as all the others, you just haven't been waiting that long. I think every player is getting the same message and it's getting pretty sad.
If you still had problems and you didn't learn anything new, then I would recommend to file a complaint, but so far we can see that no player got anywhere.
I hope this will change soon and everyone will get their money.
A nejzmanipulovanější věc je, že vždy můžete nejprve vložit a pak ověření a pak neplatí. Takže mnoho lidí nedostane peníze, ale kasino dostalo vaše osobní věci.
And the most rigged thing is that you always can deposit first and then the verification and then they don't pay. So a lot of people don't get the money but the casino got your personal stuff..
Děkuji za odpověď Jaro. Problém s tímto kasinem je okamžitý vklad bankovním převodem, který již 5 dní nebyl připsán na můj hráčský účet. Žádná komunikace. VŽDY se před hraním dívám na vaše hodnocení, ale bohužel u tohoto kasina jsem to neudělal a věřil jsem AskGamblers, kde měli správné hodnocení a pro ně licence platila (dokonce mi to potvrdili emailem). Zavání to podvodem a jsem znechucený, že jsem byl takto zmanipulován.
Jedinou kartou, kterou lze hrát, je, že toto kasino má své prostory ve Spojeném království, takže musí dodržovat zákony Spojeného království. Pokusím se kontaktovat britskou vládu, je to jediná věc, kterou mohu udělat...
Thanks for your reply Jaro. The problem with this casino is an instant bank transfer deposit that has not been credited to my player account for 5 days now. No communication. I ALWAYS look at your ratings before playing, but unfortunately for this casino I didn't and I trusted AskGamblers, where they had a correct rating, and for them the license was valid (they even confirmed it to me by email). It smells like a scam and I'm disgusted to have been manipulated like this.
The only card left to play is that this casino has its premises in the UK, so they must obey UK laws. I'm going to try to contact the British government, it's the only thing to do...
No, je škoda, že ses dostal do této situace. Ale koukám, že máš opačný problém s vkladem a ne výběrem. Zkusili jste v tomto případě kontaktovat svou banku, zda někde nezaznamenali problém?
Co se týče hodnocení na AskGamblers, je mi líto, že se to všechno stalo. Myslím, že nyní budete ještě opatrnější a budete dávat větší pozor, když si budete vybírat nové kasino.
Doufám, že se věci co nejdříve vyřeší a pokud budete mít nějaké nové informace, dejte mi vědět. Myslím, že já i ostatní hráči oceníme, když se s nimi naučíte více podrobností.
Well, it's a pity you got yourself into this situation. But I see that you have the opposite problem with the deposit and not the withdrawal. Did you try to contact your bank in this case to see if they noticed a problem somewhere ?
As for the rating on AskGamblers, I'm sorry that all this happened. I think now you will be even more careful and will pay more attention when you choose a new casino.
I hope things get sorted out as soon as possible and if you have any new information, let me know. I think that I and other players will appreciate getting more details when you learn them.
S mojí bankou nebyl žádný problém, peníze odešly z mého účtu a nebyly žádné problémy.
Ano, ale stále mi to přijde velmi politováníhodné, že by tím AskGamblers mohli být obviněni ze spoluúčasti na podvodu tím, že jim udělal tak dobrou reklamu...
Kontaktoval jsem britskou komisi pro hazardní hry, řekl jsem jim o problému a požádal jsem o kontakt na vládu. Jakmile se mi ozvou, dám vám vědět.
Myslíte, že existují i jiná řešení?
Opravdu to nesnáším.
There was no problem with my bank, the money left my account and there were no problems.
Yes, but I still find it very regrettable, by doing this AskGamblers could be accused of complicity in fraud, by giving them such good publicity...
I've contacted the UK Gambling Commission, telling them about the problem, and asking for a government contact. As soon as I hear back from them, I'll let you know.
Do you think there are any other solutions?
I really hate it.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.