Upřímně, vzhledem k jejich hodnocení reputace zde na Casino Guru pochybuji o nějakém pozitivním výsledku, ale vím o podobných kasinech, která mě v minulosti překvapila, takže můžeme doufat, že to bude jedno z nich 🙂
Honestly, considering their reputation rating here on Casino Guru, I doubt about some positive result, but I know about similar casinos that surprised me in past so we can hope it will be one of them 🙂
ahoj, mám úplně stejný problém, myslím, že je to tak odvážné, že vydělávají tolik peněz a nechtějí mi nic dát pomoc 1500 eu hodnota ve sporu
hello i have exactly the same problem i think it's so bold they make so much money and don't want to give anything help me 1500 eu value in dispute
hallo habe genau das selbe problem ich finde das so dreist die machen soviel geld und wollen nix abgeben helfen sie mir 1500 eu streitwert
Nazdárek.
Myslím, že vím, jak se musíš cítit, snaž se zůstat v klidu, prosím. Držte se stížnosti, uděláme vše pro to, abychom našli spravedlivé řešení. 🤞
Hey there.
I think I know how you must feel, try to stay calm, please. Stick with the complaint, we'll do our best to find a fair resolution. 🤞
děkuji moc...snažím se být v klidu prosím ozvěte se🙂
thank you very much...I'm trying to stay calm please get in touch🙂
vielen dank…ich versuche ruhig zu bleiben bitte melden sie sich🙂
Neváhejte se mě zeptat, pokud máte další otázky, ano?
Don't hesitate to ask me if you have additional questions, ok?
Pokud se ptáte na proces reklamace, mohl by se vám hodit tento článek . V současné době zpracovává stížnost Kristina s informacemi, které jste poskytli. I když je součástí týmu první reakce, předpokládám, že vám bude přidělen nový pracovník, jakmile bude stížnost připravena k dalšímu postupu.
Máš na mysli ještě něco, prosím?
If you're asking about the complaint process, you might find this article useful. At the moment the complaint handler Kristina is working with the information you've provided. She's part of the first response team though, I would assume you're being given a new handler once the complaint is ready for advancement.
Anything else on your mind, please?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.