Upřímně, vzhledem k jejich hodnocení reputace zde na Casino Guru pochybuji o nějakém pozitivním výsledku, ale vím o podobných kasinech, která mě v minulosti překvapila, takže můžeme doufat, že to bude jedno z nich 🙂
Honestly, considering their reputation rating here on Casino Guru, I doubt about some positive result, but I know about similar casinos that surprised me in past so we can hope it will be one of them 🙂
ahoj, mám úplně stejný problém, myslím, že je to tak odvážné, že vydělávají tolik peněz a nechtějí mi nic dát pomoc 1500 eu hodnota ve sporu
hello i have exactly the same problem i think it's so bold they make so much money and don't want to give anything help me 1500 eu value in dispute
hallo habe genau das selbe problem ich finde das so dreist die machen soviel geld und wollen nix abgeben helfen sie mir 1500 eu streitwert
Nazdárek.
Myslím, že vím, jak se musíš cítit, snaž se zůstat v klidu, prosím. Držte se stížnosti, uděláme vše pro to, abychom našli spravedlivé řešení. 🤞
Hey there.
I think I know how you must feel, try to stay calm, please. Stick with the complaint, we'll do our best to find a fair resolution. 🤞
děkuji moc...snažím se být v klidu prosím ozvěte se🙂
thank you very much...I'm trying to stay calm please get in touch🙂
vielen dank…ich versuche ruhig zu bleiben bitte melden sie sich🙂
Neváhejte se mě zeptat, pokud máte další otázky, ano?
Don't hesitate to ask me if you have additional questions, ok?
Pokud se ptáte na proces reklamace, mohl by se vám hodit tento článek . V současné době zpracovává stížnost Kristina s informacemi, které jste poskytli. I když je součástí týmu první reakce, předpokládám, že vám bude přidělen nový pracovník, jakmile bude stížnost připravena k dalšímu postupu.
Máš na mysli ještě něco, prosím?
If you're asking about the complaint process, you might find this article useful. At the moment the complaint handler Kristina is working with the information you've provided. She's part of the first response team though, I would assume you're being given a new handler once the complaint is ready for advancement.
Anything else on your mind, please?
ahoj všichni.
Hraji v Hotline kasinu 1 rok. Měl jsem několik výběrů bez jakýchkoli testovaných osobních údajů. Včera jsem vyhrál 400 eur a podpora mě požádala o zaslání dokumentů. Poslal jsem jim vše, co potřebovali, ale za 8 hodin mě znovu požádali o zaslání ještě jednou, protože jsem poslal špatně viditelné obrázky. Dejte mi vědět, že v případě ověření si tyto obrázky ponechám v telefonu a použiji je pro jakýkoli proces ověření v jakémkoli kasinu. Pro ostatní kasina byly obrázky vyjmuty, ale pro ně ne. zdržují se s nevyřízeným výběrem, na můj email nikdo nereaguje a abych nezapomněl, musím jim poslat i rodný list a měl by být ve formátu PDF. čekám asi 2 hodiny na kromě mých dokumentů. proces odebrání může trvat až 24 hodin a dalších několik hodin. Jsem trochu nervózní z čekání na jejich odpověď. Takže záměrně zdržují, peníze jsou stále v rovnováze a teď se ptám sám sebe, mám hrát nebo ne? Budu klidný a soustředěný, abych se nedotkl svých výher. Musel jsem převést 1000 eur, protože jsem si vzal bonus 30 eur. ahoj a hodně štěstí.
hello everybody.
Im playing at Hotline casino for 1 year. I had several withdraws, without any tested personal informations. Yesterday i won 400 euros and support asked me to send documents. i sent them everything they need, but in 8 hours they asked me again to send once more, because i sent not good visible pictures. Let me know you, that in case of verification i keep those pictures in my phone and use them for any verification process in any casino. For the rest of casinos the pictures were excepted, but for them not. they are delaying with pending withdrawal, no one responding on my email and not to forget, i need to send them also certificate of birth and it should be in PDF format. im waiting about 2 hours to except my documents. it could take up to 24 hours and another few hours for withdrawal process. Im a little bit nervous waiting for their response. So, they are delaying on purpose, money is still on balance and now im asking myself, should i play or not? im gonna be still and focused to not touch my winnings. i had to rollover 1000 euros, because i took bonus of 30 euros. bye and good luck.
Je velmi důležité, aby požadované dokumenty byly ve správném formátu a v dobré kvalitě, aby je mohli přijmout, ano.
Doufám, že nově poskytnuté budou v pořádku a váš účet bude brzy ověřen, abyste se mohli dostat ke svým výhrám.
Je mimochodem už nějaká aktualizace?🤔
Mohu se také zeptat, jaký způsob platby používáte pro výběr?
It is very important for the requested documents to be in the right format and of good quality so they can accept them, yeah.
I hope that the new provided ones will be all good and your account will be verified soon so you can get to your winnings.
Is there any update by the way by now?🤔
May I also ask which payment method you use for the withdrawal?
Ahoj Romi...
Potřebuji poslat účet za energie, zbytek byl vyjmut, řekl mi to ráno. Vždy používám skrill. A samozřejmě mi řekli, že ověření tohoto jediného dokumentu může znovu trvat až 24 hodin.
Hi, Romi...
i just need to send utility bill, the rest was excepted, told me this morning.I use skrill, always. And of course they told me it could take up to 24 hours again to verify this single document.
Dobře, skvělé. Dejte nám prosím vědět, jak to půjde. Počkáme na vaši odpověď.
Okay, great. Please let us know how it'll go. We'll wait for your reply.
To je skvělé! Jsem za tebe moc rád.
Jak dlouho tedy nakonec trvalo získat peníze?
That is great! I'm so glad for you.
So how long did it take at the end to get the money?
Dobrý den!
Je dobré vidět, že to byla úspěšná mise. Pokud se nepletu, nejtěžší byl účet za energie, ale teď už peníze máte a předpokládám, že pokud budete na webu hrát dál, nemusíte se brzy starat o další ověření. 🙂 Tak co, zůstaneš?
Hi there!
Good to see it was a successful mission. If I'm not mistaken, the hardest part was the utility bill, but now you have the money, and I presume if you continue to play at the site, you don't have to worry about another verification soon. 🙂 So, will you stay?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.