FórumKasinaHotline Casino - všeobecná diskuze

Hotline Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od atlantica751
|
7017 zobrazení 29 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Hotline Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

nikdy nikdy nehrajte v tomto kasinu. Vložil jsem 35 eur se 100% bonusem, hodil je 35krát a vyhrál 1850 eur. Toto byl můj první vklad v tomto kasinu. druhý den mi zablokovali účet a řekli mi, že před 2 týdny jsem měl v jejich kasinu jiný účet a nevyplatili mi výhru. jsou to velcí podvodníci, nikdy nevkládají peníze do svého podvodného kasina

Automaticky přeloženo:
Plamax14
před 2 roky

Ahoj,

Je mi líto, že to takhle dopadlo. Poskytlo toto kasino nějaký důkaz, že jste si zaregistrovali více účtů?

Jste s nimi stále v kontaktu?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

je to všechno moc dlouhé na vyprávění a pomocí překladače nevím, jestli to dokážu vysvětlit na 100%

Automaticky přeloženo:
Plamax14
před 2 roky

Chápu.

Můžeme to každopádně zkusit, pokud na to máte chuť.

Četl jsem vaši stížnost podanou proti jinému kasinu a zdá se mi to docela pochopitelné.


Nebojte se, žádný tlak. 🙂


Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Podal jsem stížnost na Curaçao eGaming Self-Exclusion a tato provize přiměla kasino, aby mi poskytlo důkazy, kasino mi poslalo e-mail se snímkem obrazovky mé falešné registrace a falešných transakcí od Skrill. Kontaktoval jsem podporu Scrill a chatoval jsem s jejich agent mi potvrdil, že tyto fiktivní transakce v jejich systému neexistují. Požádal jsem je (Skrill), aby mi dali oficiální e-mail, abych ho mohl poskytnout jako důkaz výboru, ale e-mail mi neposlali. Používám tlumočníka a nejsem si jistý, jestli jim přesně vysvětluji, co se děje. Mohu vám poskytnout e-maily s Hotline casino , Skrill a Curaçao eGaming Self-Exclusion , ale je jich mnoho a budete jich hodně potřebovat času. Pokud chcete, dejte mi e-mail, abych vám poslal fotky a e-maily k objasnění případu

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

filefilefile

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

file Zaregistroval jsem se v kasinu dne 10.02.2022 e-mailem plamax14@abv.bg a můj vklad je z plamax14@gmail.com, na snímcích, které jsem vám poslal z kasina Hotline, je zfalšovaná registrace a e-mailové vklady z plammax1973@gmail.com od ledna nebyly z tohoto e-mailu provedeny žádné vklady, a pokud se kasino zaregistrovalo ve Skrill, aby ospravedlnilo své jednání, registrace je mnohem později po 10.02.2022, aby bylo možné ospravedlnit své jednání před provizí

Automaticky přeloženo:
Plamax14
před 2 roky

Dobrý den a děkuji za tuto informaci.

Doporučil bych vám odeslat stížnost týkající se tohoto problému na Hotline. To je třeba dále konzultovat, zvláště pokud máte spoustu snímků obrazovky a komunikace, které nám můžete poskytnout.

Podali byste stížnost?


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj

moje stížnost na hotline kasino nebyla vyřešena. Když jsem je kontaktoval ohledně mého případu, odpověděli, že zaplatili na jejich partnerský odkaz, protože jsem si otevřel účet pod jejich partnerem. Ale zjistil jsem, že hotline casino z webu casinoguru, znamená to, že jste partnerem hotline kasina, nebo říkají různí lidé? Protože když podám právní žalobu, musím využít toho, kdo je v mém případu zapojen.

file

Automaticky přeloženo:
Anonymized234
před 2 roky

Ahoj Antony,

Laskavě použijte tlačítko odpovědět pokaždé, když chcete reagovat na jakékoli příspěvky, prosím.

Přesunul jsem váš příspěvek sem, protože jste jej zaslali do vlákna, které je spojeno s jiným kasinem.

No, musím říct, že si nejsem docela jistý Vaší otázkou, pokud jste podali stížnost pomocí svého druhého účtu, domnívám se, že jsme "zapojeni" pouze jako zprostředkovatel. Na další otázky se zeptejte JozefKa, jak navrhl zde , prosím.


Laskavě okomentujte každé kasino v jeho jedinečném vláknu, toto je například pro Hotline Casino . Vím, že jste již odeslali obrovské množství stížností, ale pokud se o nich vyjádříte ve špatném vlákně, je to velmi matoucí.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před rokem

Zablokujte prosím tento web.

Protože mnoho lidí má stejné problémy. Nemůžete provést výběr. Jako já:


Ahoj.


Finanční služby zamítly vaši žádost o výběr 455,53 EUR


Důvod: Zneužíváte zásady kasinových bonusů a porušili jste pravidlo 2.2;

2.2. Můžete mít pouze jeden Účet. Pouze jeden účet pro každého

domácnost, IP, PC je povoleno. Pokud se pokusíte otevřít více než jeden

Účet, všechny účty, které se pokusíte otevřít, mohou být zablokovány nebo uzavřeny a jakékoli

sázky mohou být zrušeny. Také jakékoli výnosy, vklady, výhry nebo bonusy

které jste získali nebo nashromáždili během doby jako Duplikát

Účet byl aktivní, propadne vám a můžeme jej získat zpět,

a na požádání nám vrátíte všechny takové finanční prostředky, které byly

staženo z duplicitního účtu.


Administrativa je k vám loajální. Za odstoupení je pokuta

částka (sázka x10) a maximální částka výběru je omezena na

455,53 EUR.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Myslím, že je to robot. file

Automaticky přeloženo:
merlefedotova
před rokem

Ujistěte se, že nikdo jiný ve vašem domě není v kasinu registrován, pokud ne, podejte stížnost na https://casino.guru/complaints


Samozřejmě si musíte být 100% jisti, že jste si nikdy neotevřeli více než 1 účet, mezitím je požádejte, aby vám poskytli důkazy, pokud tak neučiní, budou muset důkazy sdílet s guru, pokud budou reagovat na stížnost

Automaticky přeloženo:
SunsetGaze
před rokem

Už jsem se ptal, ale žádný důkaz o tom neposílají. Jedině, že mám duplicitní účet file

Automaticky přeloženo:
merlefedotova
před rokem

A už jsem si stěžoval

Automaticky přeloženo:
před rokem

co je velmi podivné, poslali to 17.01 e-mailem na můj obchodní účet, co jsem teď našel. S propagací jména???

a další fakt, dvakrát jsem se pokusil napsat tento text, ale pokaždé se automaticky smažu, někomu se líbilo, že mi to vložilo chybu do telefonu. Zní to šíleně, ale je to tak. Opravdu mám dva e-maily, ale proč jsem od nich dostal tento jeden e-mail a promo jméno? A proč jsem dal tolik peněz do tohoto kasina, když jak řekli, že mám duplicitní účet??? Můj firemní e-mail najde google velmi snadno. Jako si myslím, že se jim to povedlo. Neexistuje žádný uvítací e-mail od registrovaného nebo něco podobného. Nejsem hloupý, nejsem jediný, kdo má stejný problém. file

Automaticky přeloženo:
merlefedotova
před rokem

Protože nechtějí poskytnout žádné důkazy, počkejte, až zareagují na stížnost a budou muset poskytnout údajné důkazy a guru je prověří. Přesto považuji za velmi neslušné, že je uživatel z něčeho obviněn a nejsou poskytnuty žádné důkazy, pokud by to byl můj případ, chtěl bych alespoň vědět, jaký je e-mail duplicitního účtu, IP adresa a zařízení, se kterým sdílím důkazy obviněný je snadný způsob, jak uzavřít smlouvu a vyhnout se tomu, aby se do uvedených případů zapletly třetí strany, které v konečném důsledku způsobují, že kasina mají špatný obraz veřejnosti. Představte si, že půjdete k soudu, budete uznáni vinným, ale nikdy jste neviděli žádné důkazy, to nedává smysl, že? To samé 😬 v tuto chvíli stačí počkat, vyřešení stížnosti nebo prohlášení za nevyřešenou může trvat týdny

Automaticky přeloženo:
před rokem

Zablokujte prosím tento web.

Protože mnoho lidí má stejné problémy. Nemůžete provést výběr. Jako já:


Ahoj.


Finanční služby zamítly vaši žádost o výběr 455,53 EUR


Důvod: Zneužíváte zásady kasinových bonusů a porušili jste pravidlo 2.2;

2.2. Můžete mít pouze jeden Účet. Pouze jeden účet pro každého

domácnost, IP, PC je povoleno. Pokud se pokusíte otevřít více než jeden

Účet, všechny účty, které se pokusíte otevřít, mohou být zablokovány nebo uzavřeny a jakékoli

sázky mohou být zrušeny. Také jakékoli výnosy, vklady, výhry nebo bonusy

které jste získali nebo nashromáždili během doby jako Duplikát

Účet byl aktivní, propadne vám a můžeme jej získat zpět,

a na požádání nám vrátíte všechny takové finanční prostředky, které byly

staženo z duplicitního účtu.


Administrativa je k vám loajální. Za odstoupení je pokuta

částka (sázka x10) a maximální částka výběru je omezena na

455,53 EUR.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Upřímně řečeno, nemáme pravomoc blokovat stránky, ale můžeme hráče varovat pouze prostřednictvím našich webových stránek. Kasino od nás dostalo špatné hodnocení reputace , zobrazujeme také varování kvůli jejich nespravedlivým smluvním podmínkám, takže doufám, že každý, kdo si to přečte, se tam nerozhodne hrát.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Už jsem se ptal, ale žádný důkaz o tom neposílají. Jedině, že mám duplicitní účet file

Automaticky přeloženo:
před rokem

Způsob, jakým se k vám chovají, zní opravdu špatně. Mohou tvrdit, že máte více účtů, i když máte stejnou IP adresu jako kdokoli jiný, což je zcela normální. Rozhodně to neznamená, že máte více účtů. Každopádně proto bychom potřebovali vidět i důkaz.

Tímto způsobem mohou každému, kdo vyhrál, říci, že výhry budou zrušeny kvůli více účtům a rozhodnutí je konečné.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky