DomůFórumKasinaHeats Casino - všeobecná diskuze

Heats Casino - všeobecná diskuze

 od dcharlet05
|
893 zobrazení 19 odpovědí |
|
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Heats Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.

Pozor Heats casino je stejné kasino jako DEl ORO!

Nemají žádnou platnou licenci. Utéci

Automaticky přeloženo:

Varování, toto je nepoctivé kasino!


Poté, co s nimi měli spor, změnili své Podmínky použití, aby dokázali, že se mýlím. A snažte se udělat vše pro to, abyste se vyhnuli jejich chybám navzdory mým důkazům.


Absolutně červené kasino, takže jste varováni! !


Ilegálně působí i v Nizozemsku, ale to vám neřeknou. Ve skutečnosti podporují iDeal a nabízejí podporu Dutch Live (obojí jsou v Nizozemsku povinné, jediné, co jim chybí, je licence nizozemského kasina).

Upraveno
Automaticky přeloženo:

Pozor Heats casino je stejné kasino jako DEl ORO!

Nemají žádnou platnou licenci. Utéci

Automaticky přeloženo:

V naší recenzi máme také informace, že tato dvě kasina spolu souvisí; Máte pravdu.

Od nynějška působí pod Komorami (Anjouan Gaming).

Máte prosím nějaké zkušenosti z tohoto kasina?

Automaticky přeloženo:

Varování, toto je nepoctivé kasino!


Poté, co s nimi měli spor, změnili své Podmínky použití, aby dokázali, že se mýlím. A snažte se udělat vše pro to, abyste se vyhnuli jejich chybám navzdory mým důkazům.


Absolutně červené kasino, takže jste varováni! !


Ilegálně působí i v Nizozemsku, ale to vám neřeknou. Ve skutečnosti podporují iDeal a nabízejí podporu Dutch Live (obojí jsou v Nizozemsku povinné, jediné, co jim chybí, je licence nizozemského kasina).

Automaticky přeloženo:

Je mi opravdu líto, že musíte projít tímto druhem zkušenosti, ale vaše řešitelka stížností Dominika vše vysvětlila ve vašem vláknu stížností :

"Bohužel není psáno, že všechny vaše účty v jiných kasinech stejného vlastníka budou automaticky zablokovány nebo vyloučeny. Uvědomte si prosím, že pokud se vyloučíte z jednoho kasina, nemusí to nutně znamenat, že jste chráněni na všech další související webové stránky.

Máte nějaké podpůrné důkazy, že kasino změnilo své podmínky?

Byl byste tak laskav a přeposlal mi žádosti o uzavření účtu, které jste poslal do kasina? Moje emailová adresa je .

Stížnosti týkající se licenčních předpisů a zásad se bohužel nezabývají. I když rozumím vašemu názoru, bohužel nejsme schopni vám v této záležitosti poskytnout pomoc. Naší rolí je nezávislá databáze online kasin, která působí jako prostředník při řešení sporů hráčů. Chybí nám však pravomoc prosazovat zákonnost pravidel. Pokud je vaším cílem požadovat vrácení ztracených vkladů pouze na základě toho, že kasino nemá platnou licenci, nemůžeme vám pomoci. V každé recenzi poskytujeme uživatelům licenční informace a nakonec záleží na každém hráči, aby se informovaně rozhodl ohledně svého výběru kasina."

Odpovězte jí prosím, kdykoli to bude možné. Tento případ budeme sledovat až do konce.

Automaticky přeloženo:
Romi

Milý Romeo, část mých vysvětlení je na předchozích stránkách! Teď už k tomu nemám co dodat, protože jsem si najal specializovaného právníka. Přeji hezký den. S pozdravem

Automaticky přeloženo:

Další kasino skamerů, vyberte Fe 10% z peněz wtf file

Automaticky přeloženo:
pamelapop9105

Hej, vidím, že máte problémy ve více než jednom kasinu. S výběry kryptoměn musíte samozřejmě čekat a řešit takové věci. Je to poprvé, co se vám to stalo? Dokud je to takový malý odběr, asi by mi to tolik nevadilo, ale kdyby to bylo větší množství, tak by to mohlo být nepříjemnější.

Podařilo se vám vybrat i přes vysoký poplatek?

Automaticky přeloženo:

drž se dál, podvodní kasino. pokud vyhrajete hodně, zabaví vám peníze bez jakéhokoli důvodu.

Mám otevřenou stížnost po dobu 2 měsíců, tým pro stížnosti guru kasina říká, že by mi měli vrátit 15 000, které mi strhli z mého účtu, ale chtějí mi vrátit pouze 2 000 jako kompenzaci. nikdy nepřiznali, že se mnou jednali nespravedlivě a mou stížnost zastavili.

Automaticky přeloženo:
pascal79

Vidím, že Kubo se velmi pravděpodobně chystá aktualizovat stížnost. Mám pocit, že kasino už s vámi mluvilo. V každém případě vydržte, prosím. Ať se ti Kubo ozve; možná má nějaké novinky k dispozici.


Automaticky přeloženo:

file Když jsem začal, byl jsem šťastný a mohl jsem vyhrát 900 eur! Ale než budete moci odstoupit, musíte ověřit svou identitu, což je normální! Pojištěno je do 48 hodin! V chatu je také několikrát řečeno, že je zrychlený! Ale nic se neděje! Pak uplynulo 52 hodin a nic! Psal jsem na podporu, žádná odpověď! Pak v chatu nedostanete žádnou odpověď od podpory!? Ale od nás holek! Pak řekli, že děvčata neumí nic, jen tu podporu!!! Tak kdo je teď oporou!!!??? Znám spoustu kasin, ale nikdy jsem neměl takový zmatek a tvrzení, která nejsou pravdivá! Jediný e-mail, který dostanete, jsou protokoly chatu! Jste jen odrazeni, ale nic se neděje, bohužel! Kasino píše, že v případě podobném tomu mému by měl hráč napsat na podporu! Ale kdo to je, když nedostanete odpověď! Pouze od holek na chatu, které také nepodporují, jak se říká! To jsem nikdy v žádném kasinu neměl! Před hraním se prosím ověřte, protože nemohu předvídat, jaký bude výsledek! Jinak by kasino bylo skvělé!

Upraveno
Automaticky přeloženo:
ferenzano

Hej, takže stále nejsi ověřená, že? Čekáte na kontrolu vašich dokumentů? Kdyby byl víkend, dal bych tomu ještě čas, i když vidím, že bych se v tom docela ztratil, komu mám psát, když mluví v live chatu dost neurčitě.

Nebyl bych však skeptický, a protože se jedná o důležitý proces, snažte se zůstat v klidu a uvidíte, co bude dál. Víte, že pokud se nic nepohne, můžete nám dát vědět a my se vám pokusíme pomoci.

Myslíš, že to vydržíš?🙂

Automaticky přeloženo:

filefilefilefilefile Ahoj Jaro! Otevřel jsem případ, můžete si o něm přečíst více! https://de.casino.guru/heats-casino-die-auszahlung-des-spielers-verzogert-4 Celé je to trochu matoucí! Protože na otázky dostanete různé odpovědi! O víkendu říkají, že je to kvůli velkému počtu nových hráčů! Pak jsem se dnes ptal na pracovní dny a teď je to ten důvod atd. Také mě zajímají informace pro hráčské zákazníky! Pokud tomu tak je, mělo by být uvedeno pracovní dny! Nebo by to tak mělo být sděleno v chatu! Díky a s pozdravem Jaro! A jak jsem řekl, od podpory se odpovědi nedočkáte!!!

Upraveno
Automaticky přeloženo:
ferenzano

Také bych řekl, že by to mělo být jasně a srozumitelně sděleno, aby hráč věděl, oč jde. Pokud je to ještě něco jiného, ​​neměl bych dobrý pocit, ale počkejme si na ověření. Bude důležité, aby byla úspěšná, protože bez ní peníze nedostanete.

Pokud se vyskytne problém, vaše stížnost jej snad vyřeší.

Pokud uslyšíte něco nového, dejte mi prosím vědět, protože mě docela zajímá, jak to dopadne.

Hodně štěstí.☘️

Automaticky přeloženo:

Díky, vše je jasné! S pozdravem!

Automaticky přeloženo:

Ahoj Jaro, ještě jedna věc! Další aktualizace! Nyní říkají, že: Náš tým pro dodržování předpisů ještě není k dispozici a víkendová otevírací doba ovlivňuje proces ověřování. I když mi dnes ráno řekli, že o víkendu není tým pro dodržování předpisů!!! A předtím tam bylo tolik hráčů! Tým tedy není k dispozici ani v pondělí, ani v pracovní dny! Jejich cílem je prohrát mé peníze, radí mi, abych to udělal!!! Viz snímek obrazovky! Milý Jaro, znám spoustu kasin, ale tohle jsem ještě neměl!!!??? Pak napsala následující: Nezapomeňte zkontrolovat náš RTP – je to nejlepší z roku!


Máme hráče, kteří vyhrávají dvojnásobek, pětkrát a dokonce desetinásobek své bilance za sezení


A taky koukám, že už jste dostali chuť a už začali s obrovskými výhrami 😄 filefile

Automaticky přeloženo:

Aktualizovat! Jsem ověřený! Maximální výběr pro nové hráče je 1 000 eur! Existuje však poplatek! Podívejte se na obrázky! Chcete-li vybrat další částky, musíte upgradovat na VIP. Vyšší částky závisí na tom, kolik vložíte! Peníze jsem obdržel okamžitě přes Skrill! S pozdravem Jaro! file

Automaticky přeloženo:
ferenzano

Výborně, mám radost. Co se týče poplatku, koukám, že to bylo 20 €, což není nic hrozného. Peníze jste dostali docela rychle poté, co jste byli ověřeni, což je hezké.

Takže zůstaneš tady?😉

Automaticky přeloženo:

Ano, budu a děkuji za spolupráci! Již jsem zanechal recenze na Casinoguru a budu v tom pokračovat! Hezký den!

Automaticky přeloženo:
ferenzano

Opravdu si toho vážíme. 😉

A určitě se vraťte, kdykoli nám budete chtít říct o zkušenostech s tímto nebo jiným kasinem.


Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky