Hej, není hezké, když ti kasino pořád říká něco jiného, proč ještě nemáš peníze a ty už čekáš přes týden.
Viděl jsem, že u nás máte také otevřenou stížnost , takže bych se pokusil počkat na výsledek stížnosti a pak zvážit právní kroky, protože to obvykle trvá ještě déle.
Každopádně, dostal jsi někdy peníze z kasina? Předpokládám, že jsi ověřený, nebo ne?
Prozkoumal jsem stížnosti a hráči se potýkali s podobnými problémy jako vy. Viděl jsem, že jeden z nich čekal na dokončení 22 dní, což si myslím, že je dlouhá doba.
Každopádně se snažte vydržet, protože pokud budou mít technické problémy nebo pokud spoustě lidí momentálně nefungují telefony, může dojít ke zpoždění.
Kasinům dáváme 14 dní na vyřešení tohoto procesu a pokud se tak nestane, budeme kasino kontaktovat.
Pokud se něco změní, dejte nám vědět.
Budu držet palce. 🤞
Hey, it's not nice if the casino keeps telling you something else why you don't have money yet and you've been waiting for over a week.
I saw that you also have an open complaint with us so I would try to wait for the outcome of the complaint and then think about legal action, as it is usually even longer.
Anyway, have you ever got money from the casino? I suppose you are verified or not?
I've looked into the complaints and players have dealt with similar problems as you. I saw one of them waited 22 days to complete, which I think is a long time.
By all means, try to hang in there because if they have technical problems or if a lot of people don't have their phones working at the moment, there might be a delay.
We give casinos 14 days to resolve this process and if it doesn't happen we will contact the casino.
If anything changes let us know.
I will keep my fingers crossed. 🤞
Automaticky přeloženo: