DomůFórumKasinaGoldwin Casino - všeobecná diskuze

Goldwin Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 3 roky od Anonymized436
|
12 208 zobrazení 73 odpovědí |
|
12 3 4
Anonymized652
před rokem

Nazdárek.

Mohu navrhnout změnit jazyk, možná? Možná by stálo za to zkusit psát ve svém původním nebo mateřském jazyce, abyste předešli dalšímu nedorozumění. Celá tato debata je bezpředmětná a s hazardem nemá nic společného, stalo se z toho osobní téma, které mě nezajímá.

Mějte se fajn!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Angličtina mi funguje perfektně a vše co jsem napsal je naprosto jasné Radku. Souhlasím, užijte si den!

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Měl jsem to štěstí, že jsem zatím vyhrál dvakrát, 1800-2k. První výplata po 5 pracovních dnech. Tentokrát si připadám, jako bych byl ošizený. Podal jsem žádost 26. března a nic se neděje. Podpora žádná pomoc, jen standardní odpověď. Už nebudu čekat na zásoby jako v pondělí večer, když si budu stěžovat.

Automaticky přeloženo:
nataschahohmann4
před 8 měsíci

Ahoj, řeklo kasino nějaký konkrétní důvod, proč ještě nemáte své peníze? Předpokládám, že jste zde již měli ověřený účet, když jste v minulosti vybírali. Co je za problém ?

Kasinům dáváme 14 dní na vyřešení výběru, takže pokud tak neučiní, můžete nám podat stížnost a uvidíme, co můžeme dělat.

Kdyby se náhodou něco změnilo, dejte nám vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

Ano, jsem plně ověřen. Není mi uveden důvod. Prostě se to nezpracovává. Zítra to bude 14 dní. Pořád očekávají, že budu trpělivý. Ale myslím, že to je, jestli zruším výběr a budu pokračovat ve hře. Což určitě neudělám

Automaticky přeloženo:
nataschahohmann4
před 8 měsíci

Ten chlap, který to provozuje, není legální a podvodník. Podejte stížnost u Curaçao Gaming Authority a doufejme, že ho donutí zaplatit, ale může to chvíli trvat. Obtěžujte ho tím, buďte osobní a dejte mu vědět, co se děje. Nemůžeme dovolit broukům, jako je tento malý zloděj, krást naše peníze.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ano, jsem plně ověřen. Není mi uveden důvod. Prostě se to nezpracovává. Zítra to bude 14 dní. Pořád očekávají, že budu trpělivý. Ale myslím, že to je, jestli zruším výběr a budu pokračovat ve hře. Což určitě neudělám

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ahoj. Právě jsem viděl vaši stížnost a konečně si přečetl aktualizaci o tom, že jste obdrželi peníze. Takže gratulace. Trvalo to na konci více než 14 dní a zjistili jste, co bylo důvodem tohoto zpoždění?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Byl jsem s goldwin možná 12 měsíců, ale nikdy jsem nehrál.

Každopádně jsem vyhrál 50 000 $ plus, při 2 000 $ týden bude maximální výběr trvat 8 měsíců. Stránka recenze guru kasina říká 5000 $ pw nebo 20 000 měsíčně. Zdá se, že je to špatně.


Jak dlouho jsem příliš dlouho? Ooops, teď jsem na 76 000 $, to je 9 měsíců.


https://casino.guru/goldwin-casino-review#tab=js-tab-reputation

Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Gratulujeme! Užijte si Sweet!

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Byl jsem s goldwin možná 12 měsíců, ale nikdy jsem nehrál.

Každopádně jsem vyhrál 50 000 $ plus, při 2 000 $ týden bude maximální výběr trvat 8 měsíců. Stránka recenze guru kasina říká 5000 $ pw nebo 20 000 měsíčně. Zdá se, že je to špatně.


Jak dlouho jsem příliš dlouho? Ooops, teď jsem na 76 000 $, to je 9 měsíců.


https://casino.guru/goldwin-casino-review#tab=js-tab-reputation

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Gratulujeme k výhře! Máte pro nás třeba nějaké další informace o maximálním výběru? Jsme vždy rádi, když se dozvíme nějaké novinky od hráčů.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ano, po tom, co mohl být obtížný proces ověření, nyní čekáme na proces stažení. Vsadím se, že čekají, až to všechno napumpuji zpět. Přesto je limit 2000 $ týdně tak trochu vtip.

Automaticky přeloženo:
Crikeym8
před 7 měsíci

Snad se vám podaří peníze bez problémů vybrat. Informujte nás prosím o průběhu.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ne, podle očekávání. Po ověření jsem měl dvě možnosti výběru, krypto nebo bankovní vklad. Vybral jsem si kryptoměnu. O týden později to bylo zamítnuto s nárokem na technický problém. Žádné varování, žádné vysvětlení. Pak bylo řečeno, abyste použili možnost výběru z banky. Řekl jsem, že jsem byl umístěn na konci tágo, protože jsem zrušil předchozí výběr. Ano, je to tak, nacpou to a pak mě potrestají za opětovné předložení odstoupení od smlouvy. Provedl výběr do banky věc, pak jsem byl požádán o poskytnutí bankovních výpisů.

Odmítl jsem s tím, že jsem poskytl více než dostačující dokumentaci a jejich poskytnutím bankovních údajů by kasino získalo přístup k mým bankovním úsporám s ohledem na všechny ověřovací dokumenty, které jsem již poskytl. Jednoduše řečeno, je to bezpečnostní riziko.

Ať tak či onak, zdržují se, vymlouvají se a vyžadují informace, na které nemají nárok. Vložil jsem pomocí cashtocode , tak proč požadují bankovní údaje. Vklady provedené pomocí peněženek, podle jejich podmínek by výběry měly jít do peněženky nebo do metody používané pro vkládání.


Podívejte, měl jsem pocit, že toto kasino je riziko, když jsem se připojil. A jistě, mohl bych poskytnout bankovní údaje. Ale nebudu to dělat.


Jaká je moje pomoc? Sledujte tento prostor. Byl jsem po této cestě s několika kasiny. Všichni nakonec zaplatí, pokud jejich zpracovatelé karet přestanou zúčtovat nebo přijímat vklady nebo převody prostředků. . Regulátoři nyní spory akceptují a jednají. Není to tak dávno, co dělali všechno. Je to jen bolest v zadku. A žrout času. Ale na to se spoléhají. Spoléhají na to, že se hráči vzdají.












Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
Crikeym8
před 7 měsíci

Ahoj, v celé této tvé situaci jsem si řekl, že bych ti doporučil, abys u nás podal stížnost, pokud máš takový problém.

Pravděpodobně však budete muset spolupracovat s kasinem na ověření dodatečného dokumentu, pokud můžete vybrat pouze bankovním převodem. Alternativou je pravděpodobně počkat, až se technické problémy s krypto vyřeší, a pokusit se pomocí ní znovu stáhnout.

Je zvláštní, pokud jste na ověření museli čekat poměrně dlouho a teď máte zase potíže.

Jaké jsou tedy vaše další kroky?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Toto je potřetí, co jsem obdržel níže uvedené. Pokaždé jiná výmluva.

........................

Vezměte prosím na vědomí, že váš výběr selhal z technických důvodů

důvodů a částka byla převedena zpět na váš zůstatek.


Začněte laskavě nový výběr a my ho co nejdříve zpracujeme.


Omlouváme se za nepříjemnosti, které jsme mohli způsobit.


S přátelským pozdravem,

Finanční tým


......................

Automaticky přeloženo:
Crikeym8
před 7 měsíci

Hmm, proto jsem tu stížnost zmínil ve své předchozí odpovědi. Dáváme kasinům 14 dní na to, aby vyřešili vše potřebné, ať už kolem výběru nebo KYC, a poslali hráči peníze. Vzhledem k tomu, že se to ve vašem případě nestalo, už bych nečekal a náš tým se vám v případě zájmu pokusí pomoci.

Kliknutím na tento odkaz otevřete stížnost .

Řekl bych, že pokud je to stále jiný důvod a nemůžete provést výběr, pak by to byl rozumný krok.

Co myslíš ?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Konečně. Odběr dokončen.

Automaticky přeloženo:
Crikeym8
před 7 měsíci

To je skvělé. Už jste se vlastně dozvěděli, jaký byl důvod zpoždění?🤔

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Řekl bych, že ze stejného důvodu mnoho kasin poskytuje pomalé výběry. Doufají, že zahrajete, co vyhrajete. Čím déle trvá zpracování, tím je pravděpodobnější, že hráči vše vrátí zpět. Ve skutečnosti je to součást obchodního modelu mnoha kasin. Je to zvláště výrazné u nových hráčů, kteří vyhrají brzy po prvním připojení. To je nenávist ke kasinovým mazlíčkům.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Oh, jen pro poznámku. Po všem tom machrování už neposkytují hry Netent. To byl hlavní důvod, proč jsem se přidal. Nyní mají quickspin a playtech hry, ale v mém regionu je nelze hrát. Musím se smát.

Upraveno autorem před 6 měsíci
Automaticky přeloženo:
12 3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky