Ne, podle očekávání. Po ověření jsem měl dvě možnosti výběru, krypto nebo bankovní vklad. Vybral jsem si kryptoměnu. O týden později to bylo zamítnuto s nárokem na technický problém. Žádné varování, žádné vysvětlení. Pak bylo řečeno, abyste použili možnost výběru z banky. Řekl jsem, že jsem byl umístěn na konci tágo, protože jsem zrušil předchozí výběr. Ano, je to tak, nacpou to a pak mě potrestají za opětovné předložení odstoupení od smlouvy. Provedl výběr do banky věc, pak jsem byl požádán o poskytnutí bankovních výpisů.
Odmítl jsem s tím, že jsem poskytl více než dostačující dokumentaci a jejich poskytnutím bankovních údajů by kasino získalo přístup k mým bankovním úsporám s ohledem na všechny ověřovací dokumenty, které jsem již poskytl. Jednoduše řečeno, je to bezpečnostní riziko.
Ať tak či onak, zdržují se, vymlouvají se a vyžadují informace, na které nemají nárok. Vložil jsem pomocí cashtocode , tak proč požadují bankovní údaje. Vklady provedené pomocí peněženek, podle jejich podmínek by výběry měly jít do peněženky nebo do metody používané pro vkládání.
Podívejte, měl jsem pocit, že toto kasino je riziko, když jsem se připojil. A jistě, mohl bych poskytnout bankovní údaje. Ale nebudu to dělat.
Jaká je moje pomoc? Sledujte tento prostor. Byl jsem po této cestě s několika kasiny. Všichni nakonec zaplatí, pokud jejich zpracovatelé karet přestanou zúčtovat nebo přijímat vklady nebo převody prostředků. . Regulátoři nyní spory akceptují a jednají. Není to tak dávno, co dělali všechno. Je to jen bolest v zadku. A žrout času. Ale na to se spoléhají. Spoléhají na to, že se hráči vzdají.
Nope, as expected. After verification was done, I had two withdrawl options, crypto or bank depisit. I chose crypto. Week later it was rejected claiming technical issue. No warning, no explanation.Then told to use bank withdrawl option. Told I had been placed at end of cue because I'd canceled previous withdrawl. Yea, that's right, they stuff it up, then penalise me for resubmitting withdrawl. Did the withdrawl to bank thing, then I was asked to provide bank statements.
I refused, stating that I had provided more than sufficient documentation, and by providing them bank details would give casino the ability to access my bank saving considering all the verification documents I'd already provided. Put simply, it's a security risk.
Either way, they are stalling, making excuses and demanding information they are not entitled. I deposited with cashtocode , so why do they demand banking details. Deposits made with wallets, under their terms withdrawls should go into a wallet Or into the method used for depositing.
Look, I had a feeling this casino was a risk when I joined. And sure, I could just provide the bank details. But I won't be doing that.
What is my recourse? Watch this space. I've been down this track with couple casinos. They all eventually pay should their card processors stop clearing or accepting deposits or fund transfers. . Regulators now accept and act on disputes. Wasn't long ago they did stuff all. Its just a pain in the ass. And a time waster. But that's what they rely on. They rely on players giving up.
Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo: