Věřím, že jsou to spíše názory než prokázaná fakta - tento rozhovor jsme vedli již v minulosti 🙂.
Nezlobte se, soucítím s vámi a jsem také rád, že to dobře dopadlo. Přesto šíření těchto negativních vibrací nikomu nepomůže.
Znáte možná další hráče v podobné situaci?
Cituji ze stížnosti:
„Ačkoli se nám kasino snažilo poskytnout k této záležitosti nějaké vysvětlení, kromě některých snímků obrazovky explicitní komunikace provedené z vaší strany, neobdrželi jsme žádné dostatečné důkazy, které by poskytly jakýkoli náhled na situaci z jejich strany nebo potvrdily Jasně také uvedli, že nám neposkytnou žádné další informace, dokud nebude dokončen předpokládaný právní proces.
Věříme, že explicitní komunikace sama o sobě není důvodem k zabavení jakékoli rovnováhy hráčů. Spolu s nedostatkem jakýchkoliv důkazů jsme nuceni tuto stížnost uzavřít jako nevyřešenou, protože neexistuje způsob, jak bychom mohli v této situaci za uvedených okolností pomoci."
Pošlete je všechny přímo sem, aby vytvořili stížnosti, prosím. To je nejlepší přístup.
Pro teď, Přeji hezký den 😉.
I believe these are just opinions rather than proven facts - we had this conversation already in the past 🙂.
Don't make me wrong, I empathize with you and I'm also glad it went out well. Yet spreading these negative vibes won't help anyone.
Are you familiar with other players in a similar situation, perhaps?
Quoting from the complaint:
"Although the casino has tried to provide us with some explanation on the matter, other than some screenshots of explicit communication done from your side, we have not received any sufficient evidence, which would provide any insight on the situation from their end, or confirm any of their statements. They have also clearly mentioned, they will not be providing us with any further information until the supposed legal process would be completed.
We believe that explicit communication alone is not a reason to confiscate any balance of players. Together with lack of any evidence whatsoever, we are forced to close this complaint as unresolved, since there isn't any way how we could be of help in this situation under stated circumstances."
Send them all right here to create complaints, please. This is the best approach.
For now, I wish you a nice day 😉.
Automaticky přeloženo: