před 6 měsíci
Takže předpokládám, že tam dál hrát nebudete. Je to tak? 🤔
So I reckon you are not going to continue playing there. Is that right?🤔
0
Takže předpokládám, že tam dál hrát nebudete. Je to tak? 🤔
So I reckon you are not going to continue playing there. Is that right?🤔
Naprosto pochopit. Doufám, že příště budete mít více štěstí a pohotovou reakci, co se výběru týče.🤞
Completely understand. I hope next time you will have more luck and a prompt response when it comes to withdrawals.🤞
Provedl jsem platbu do kasina Goldwin přes skrill, jak jsem mnohokrát předtím, než se platba nenačetla na můj účet, nyní je to více než 24 hodin, mluvil jsem přímo se skrill a obdržel jsem potvrzovací e-mail, že peníze byly odeslány tomuto obchodníkovi ale od Goldwina stále dostávám obchůzku, že čekají na odpověď od skrill a bylo to eskalováno.. jak dlouho by to obvykle mělo trvat, než se to vyřeší?
I made a payment to Goldwin casino via skrill as I have many times before the payment was not loaded onto my account it has now been over 24 hours I have spoken directly to skrill and received a confirmation email that the money has been sent to that merchant but I keep getting the runaround from Goldwin saying they're waiting for a response from skrill and it's been escalated.. how long should this usually take to resolve?
Už se to snad vyřešilo? Doufám, že je vše v pořádku. Prosím, dejte nám vědět.
Has it been solved by now, perhaps? I hope everything is okay. Please let us know.
Stále ne..budete muset počkat na e-mail
No still the..you will just have to wait for an email
Tento druh problémů může chvíli trvat, než vám řekneme pravdu, a doufám, že to nebude váš případ a peníze budete mít brzy na účtu.🙏 Informujte nás, prosím.
This kind of issues could take some time to tell you the truth, and I hope it won't be your case and you will have the money in your account soon.🙏 Keep us informed, please.
Dobrý den, od 12. června 2024 mám nevyřízenou výplatu, ale bohužel jsem zatím nedostal žádnou odpověď. Podle chatu to bude trvat maximálně 5 pracovních dnů, které jsou dnes pryč. Účet je plně ověřen od 13. června 2024.
Hi, I have had a payout pending since June 12th, 2024, but unfortunately I haven't received any response yet. According to the chat, it will take a maximum of 5 working days, which are over today. The account has been fully verified since June 13th, 2024.
Moin, habe seit dem 12.06.2024 eine auszahlung laufen leider bis heute keine rückmeldung bekommen laut chat maximal 5 Werktage, diese sind heute vorbei. Konto ist seit 13.06.2024 voll verifiziert.
Zkusili jste kontaktovat podporu ohledně tohoto zpoždění? Doufám, že se brzy dočkáte vysvětlení. Průběžně nás aktualizujte, abychom byli připraveni v případě potřeby zasáhnout.
Have you tried to contact support regarding this delay? I hope you will soon get the explanation. Keep us updated so we can be ready to step in if needed.
Nejsem si jistý těmi mimo Austrálii, ale dny čekání na banky a společnosti, aby lokalizovaly nebo ověřily platby, byly před lety pryč. Převody a platby byly okamžité několik let Payid(osko) by mělo být povinné všude. Okamžité transakce na telefon, e-mail nebo bankovní účty, společnosti a tak dále s okamžitými fakturami. Už žádné výmluvy na dlouhé zpoždění. Ověření vkladu by mělo trvat méně než min. Nejsem si jistý, jestli se to používá jen tady. Výběry nyní dny by také měly být okamžité.
Not sure about those outside of Australia, but the days of waiting on banks and companies to locate or verify payments went out the door years ago. Transfers and payments have been instant several years Payid(osko) should be mandatory everywhere. Instant transactions to phone, email or bank accounts, companies, and so on with instant invoices. No more excuses for long delays. Verifying a deposit should take less than a min. Not sure if it's only used over here. Withdrawls now days should also be instant.
Ano, můj výběr byl dnes zrušen s prohlášením, že nemohu vybrat do své kryptopeněženky. Nyní jsem musel znovu uvolnit bankovní údaje pro ověření a nyní to bude opět trvat až 5 dní.
Yes, my withdrawal was canceled today with the statement that I cannot withdraw to my crypto wallet. Now I had to release the bank details again for verification and now it will take up to 5 days again.
Ja meine Auszahlung wurde heute abgebrochen mit der Aussage das ich nicht auf meine Crypto Wallet auszahlen kann. Nun musste ich die Bankdaten wiederum zur Verifikation freigeben und jetzt soll es wieder bis zu 5 Tage dauern.
Nejsem si jistý těmi mimo Austrálii, ale dny čekání na banky a společnosti, aby lokalizovaly nebo ověřily platby, byly před lety pryč. Převody a platby byly okamžité několik let Payid(osko) by mělo být povinné všude. Okamžité transakce na telefon, e-mail nebo bankovní účty, společnosti a tak dále s okamžitými fakturami. Už žádné výmluvy na dlouhé zpoždění. Ověření vkladu by mělo trvat méně než min. Nejsem si jistý, jestli se to používá jen tady. Výběry nyní dny by také měly být okamžité.
Not sure about those outside of Australia, but the days of waiting on banks and companies to locate or verify payments went out the door years ago. Transfers and payments have been instant several years Payid(osko) should be mandatory everywhere. Instant transactions to phone, email or bank accounts, companies, and so on with instant invoices. No more excuses for long delays. Verifying a deposit should take less than a min. Not sure if it's only used over here. Withdrawls now days should also be instant.
Dobrý postřeh!
Domnívám se, že zpoždění obvykle přichází proto, že kasina nezpracovávají transakce sama, ale předávají požadavky svým poskytovatelům plateb. Takové společnosti poskytují služby pro mnoho dalších kasin a mohou mít svá vlastní zpoždění. Další věcí, která může vstoupit do tohoto hladkého procesu, jsou dodatečné kontroly, kterých si hráči možná ani neuvědomují. Je snazší říct: "Jen na to počkej, prosím." spíše než vysvětlovat, že převod čeká kvůli kontrole herní historie, jestli mi rozumíte.
Na druhou stranu ano, jakmile bude vše schváleno a poskytovatel plateb zahájí počáteční výplatu, mělo by to být okamžité. Je to tak, že výběr není jen převod, je to spíše proces.
To je to, co jsem se zatím naučil. 🤷♀️
Good point!
I think the delay usually comes because casinos do not handle transactions on their own, but forward the requests to their payment providers. Such companies provide services for many other casinos and may have their own delays. Another thing that can step into this smooth process are additional checks that players may not be even aware of. It's easier to say, "Just wait for it, please." rather than explain that the transfer is waiting due to a gaming history check, if you catch my meaning.
On the other hand, yes, once all has been approved and the initial payout transfer is initiated by the payment provider, it should be instant. It's just that withdrawal is not only the transfer is, it's more of a process.
This is what I have learned so far. 🤷♀️
Dobrý postřeh!
Domnívám se, že zpoždění obvykle přichází proto, že kasina nezpracovávají transakce sama, ale předávají požadavky svým poskytovatelům plateb. Takové společnosti poskytují služby pro mnoho dalších kasin a mohou mít svá vlastní zpoždění. Další věcí, která může vstoupit do tohoto hladkého procesu, jsou dodatečné kontroly, kterých si hráči možná ani neuvědomují. Je snazší říct: "Jen na to počkej, prosím." spíše než vysvětlovat, že převod čeká kvůli kontrole herní historie, jestli mi rozumíte.
Na druhou stranu ano, jakmile bude vše schváleno a poskytovatel plateb zahájí počáteční výplatu, mělo by to být okamžité. Je to tak, že výběr není jen převod, je to spíše proces.
To je to, co jsem se zatím naučil. 🤷♀️
Good point!
I think the delay usually comes because casinos do not handle transactions on their own, but forward the requests to their payment providers. Such companies provide services for many other casinos and may have their own delays. Another thing that can step into this smooth process are additional checks that players may not be even aware of. It's easier to say, "Just wait for it, please." rather than explain that the transfer is waiting due to a gaming history check, if you catch my meaning.
On the other hand, yes, once all has been approved and the initial payout transfer is initiated by the payment provider, it should be instant. It's just that withdrawal is not only the transfer is, it's more of a process.
This is what I have learned so far. 🤷♀️
Ano, můj výběr byl dnes zrušen s prohlášením, že nemohu vybrat do své kryptopeněženky. Nyní jsem musel znovu uvolnit bankovní údaje pro ověření a nyní to bude opět trvat až 5 dní.
Yes, my withdrawal was canceled today with the statement that I cannot withdraw to my crypto wallet. Now I had to release the bank details again for verification and now it will take up to 5 days again.
Ja meine Auszahlung wurde heute abgebrochen mit der Aussage das ich nicht auf meine Crypto Wallet auszahlen kann. Nun musste ich die Bankdaten wiederum zur Verifikation freigeben und jetzt soll es wieder bis zu 5 Tage dauern.
To je negativně zajímavé, musím říct. Pokud mohu soudit, průběh je normálně zcela opačný. Takže je docela překvapivé, že kryptoměna není možnost, ale bankovní převod je v pořádku.
Vsadím se, že vám nebyl uveden žádný konkrétní důvod, že? No, alespoň existuje jiný způsob a doufám, že kasino dostojí svému slovu.
Pokud ne, dejte nám vědět. Nebo lépe, dejte nám v každém případě vědět! 🤞🤞
That's negatively interesting, I must say. As far as I can tell, the course is normally quite in the opposite direction. So it's quite surpring the crypto is not an option, but banking transfer is ok.
I bet no concrete reason has been given to you, has it? Well, at least there is another way, and I hope the casino will stand up to its word.
If not, let us know. Or better, let us know in any case! 🤞🤞
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.