Ahoj, přesunul jsem tvůj příspěvek pod kasino, o kterém mluvíš. V tomto případě si myslím, že by bylo nejlepší napsat na live chat nebo podporu, případně na email, kdo vám poradí lépe než my, nejsme kasino. Zkoušeli jste se zeptat, jaký může být problém, když resetujete heslo a nemůžete se přihlásit ke svému účtu?
Hi I moved your post under the casino you are talking about. In this case, I think the best thing to do would be to write to live chat or support, possibly to email, who will be able to advise you better than us, as we are not a casino. Have you tried asking what the problem might be if you reset your password and can't log into your account ?
děkuji, vrátil jsem se a ptal jsem se sám sebe, co se stalo, a věřte mi, že mám důkaz v listopadu 22 jsem měl operaci dutin při děkování Měl jsem covid a vyhrál jsem peníze, zkusil jsem to všechno stáhnout a uvědomil jsem si, že to nedokážu tak jsem to zkusil jen za 1500
pak jsem onemocněl zápalem plic a skončil jsem na icu
a nasadil jsem si podporu života Byl jsem v té nemocnici až do dubna a můj účet seděl u dveří
vše, co jsem zvyklý dělat to hrát
thank you i have set back and asked myself what happen and believe me i have proof in november of 22 i had sinus surgery at thank giving i had covid and i won the money i tried to withdraw it all and realized i can’t do that so i only tried for 1500
then i got sick with pneumonia and ended up in icu
and put on life support i was in that hospital until april with my account sitting doorment
all i wont to do it play
Je mi líto, že slyším o tom, čím jste si prošel. Každopádně problém s vaším účtem může být jen drobný problém související se spícím účtem. Kasino může věřit, že jste tam dobrovolně přestali hrát.
Mimochodem, jste si jisti, že opravdu chcete hrát v kasinu? Podle našeho webu mají velmi nízký index bezpečnosti 😕
I'm sorry to hear about what you have been through. Anyway, the issue with your account might be just a minor issue related to a dormant account. The casino may believed that you willingly stopped playing there.
Anyway, are you sure you really want to play in the casino? They have a very low safety index according to our website 😕
Hmm, stále máte problém s heslem? Zkusili jste to prodiskutovat s podporou, nebo jste postupovali podle všech kroků popsaných na snímku obrazovky?
Rád bych však také upozornil, stejně jako Daniel, že byste měli být opatrní, pokud vkládáte v kasinu, protože má nízký bezpečnostní index. Můžete si to ověřit zde na tomto odkazu: https://casino.guru/getwin-casino-review#tab=js-tab-reputation
Prosím buď opatrný
Hmm, still having a problem with the password ? Did you try to discuss it with support, or did you follow all the steps described in the screenshot ?
However, I would also like to point out, as Daniel did, that you should be careful if you deposit in the casino, because it has a low safety index. You can check it here on this link: https://casino.guru/getwin-casino-review#tab=js-tab-reputation
Please be careful
Je nějaká šance vyřešit váš problém? Chci říct, změnilo se mezitím něco?
Is there some chance to solve your issue? I mean, has anything changed meanwhile?
Děkuji.
Tak co, dá se to nějak sehnat? Nepodařilo se mi najít žádnou nápovědu, ani když jsem se zeptal Google, jste si jistý, že je to nutné?
Žádné stopy ani v podmínkách, protože jsem na webu žádné nenašel!
Thank you.
So, can you get it somehow? I could not find any hint even by asking Google, are you sure it is necessary?
No traces in terms and conditions either because I could not find any on the website!
ano, potřebujete to, mám e-mail ze včerejška, říkají, že nemám účet, ale pokud ho nemám, jak to, že si ho nemohu vytvořit (protože e-mail se již používá)
yes you do need it it’s i have a email from yesterday they say i don’t have an account but if i didn’t then how come i can’t make one ( cause email already in use)
OK.
V této fázi bych poslal všechny tyto snímky obrazovky jako odpověď na odpověď, kterou jste dostali od podpory.
Vím, že to zní hloupě, ale jste si jistý, že jste se nezaregistrovali pod jiným e-mailem? Jen se ptám.
Ok.
In this phase, I would send all those screenshots as a reply to the response you got from support.
I know it sounds dumb, but are you sure you have not registered under a different email? I'm just asking.
Zkusím to a ne stejný e-mail, protože mám e-mail, když jsem našel číslo ověřování
i will try that and no it the same email cause i have an email when i had find the authenticator number
No, řekl bych, že akce ze strany kasina je jediné řešení. 🤔
Informujte mě, prosím.
Well, I'd say the action from the casino's side is the only solution. 🤔
Keep me posted, please.
Podívejte se, co jsem právě dostal, jediná věc, kterou jsem udělal špatně, bylo uvedení špatné e-mailové adresy, ale přesto mohli moje peníze převést na jiný účet už dávno
Look what I just got the only thing I did wrong was give the wrong email address but still they could’ve transferred my money to a different account a long time ago
Nechápu, proč je nutné vytvořit nový účet. To jsem jen já?
Je mi líto, že máte další potíže, a rád bych vám připomněl vaši předchozí stížnost. Pokud máte pocit, že nás potřebujete, požádejte prosím o opětovné otevření vaší stížnosti. Stačí sledovat tento odkaz 👈 a poté stisknout tlačítko.
Co si o tomto nápadu myslíte?
I can't see why it is necessary to create a new account. Is it just me?
Well, I'm sorry to see you have been struggling further, and I'd like to remind you of your previous complaint. If you feel like you need us, please ask for your complaint to be reopened. Just follow this link 👈, then press the button.
What do you think of this idea?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.