FórumKasinaGetwin Casino - všeobecná diskuze

Getwin Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od robinpowers97
|
7878 zobrazení 60 odpovědí |
|
1 2...4
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Getwin Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

stalo se mi to samé, ještě jsem nedostal svůj vklad, zablokovali mě z účtu Souhlasím s tím chlapem, určitě to musím zkontrolovat s tímto getwinem a .and it rite

Automaticky přeloženo:
robinpowers97
před 2 roky

Ahoj, co se ti stalo? Není zde žádný předchozí příspěvek, takže není jasné, s kým zde souhlasíte. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Jsou otevřené, protože jsem zapomněl své heslo, kdy a pro obnovení hesla jsem dostal nové heslo, nyní se mě ptá na bezpečnostní klíč, který nevím, jak ho získat, říkají, že ho mám získat přes jiný autentizační apt, ale můžu 't protože nemám krabici s čísly v ní nemám

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

file

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ano, souhlasím, měl jsem 80,00 $ dolarů na mém účtu

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Jsou otevřené, protože jsem zapomněl své heslo, kdy a pro obnovení hesla jsem dostal nové heslo, nyní se mě ptá na bezpečnostní klíč, který nevím, jak ho získat, říkají, že ho mám získat přes jiný autentizační apt, ale můžu 't protože nemám krabici s čísly v ní nemám

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

To není dobré,

zdá se, že obnovení hesla nějak aktivovalo "dvoufázové" ověření přihlášení. Jste si jisti, že jste tento druh přihlašovací funkce ještě nepoužili? Je smutné, že pokud vím, abyste získali počáteční kód použitý k synchronizaci vašeho kasinového účtu s autentizační aplikací, musíte nejprve získat přístup ke svému profilu kasina, abyste našli tento jedinečný kód. Jinak aplikaci nelze nastavit.

Navrhuji, abyste si prohledali svou poštovní schránku a našli jakýkoli e-mail spojený s kasinem a hledali tento kód. Upřímně, byl bych překvapen, kdybyste to našli.

Snažil jsem se na vás najít nějaký kontakt na podporu, ale takové štěstí jsem neměl.



Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ano, souhlasím, měl jsem 80,00 $ dolarů na mém účtu

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Zkoušel jsem také najít jeho profil na sociálních sítích, ale také bez úspěchu.

Vzhledem k tomu, že toto kasino nemá licenci, neexistuje žádný jiný způsob, jak se obrátit, než podat stížnost prostřednictvím našeho centra řešení.

Neváhejte a klikněte na tento odkaz:

https://casino.guru/complaints/create

Doufám, že vám můžeme nějak pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Zkoušel jsem e-mail a můj e-mail se vrací zpět odesílateli

Automaticky přeloženo:
lisakcodner
před 2 roky

Je mi líto, ale stále si myslím, že reklamace je jediný způsob, jak postupovat.

Co si o tom myslíš?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ano

Automaticky přeloženo:
lisakcodner
před 2 roky

Ahoj,

Je dobře, že jste se rozhodli podat stížnost . Také vidím, že výhry přišly. Dobrý!

Jak vidíte, vyplacení peněz trvá někdy téměř týden.





Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Mám zprávu o mém autentizačním kódu Obdržel jsem jej děkuji getwin !!!!

Automaticky přeloženo:
lisakcodner
před 2 roky

Jak se vám podařilo vyřešit problém s vaším autentizátorem? Ráda bych to věděla, prosím 🙂

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Nějaký způsob, jak odpověděli na můj e-mail

Automaticky přeloženo:
lisakcodner
před 2 roky

Aha, chápu.

Jde tedy o to být trpělivý a čekat. 🙂

Přijde mi to nějak otravné, asi bych zkusil jiné kasino, asi nějaké licencované s lepší pověstí 😉.

co ty?

Automaticky přeloženo:
před rokem

rád bych dostal svých 5 000 jackpot, ale zablokovali mě!!!!

Automaticky přeloženo:
lisakcodner
před rokem

No, vidím, že jste se odmlčel, takže stížnost byla uzavřena.

Stížnosti vyžadují úzkou spolupráci, pokud se domníváte, že stále potřebujete pomoc a máte na to čas, zvažte žádost o opětovné otevření stížnosti.

Kontakt na Kristinu: kristina.s@casino.guru


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

ne, moje výhry nebyly vydány

Automaticky přeloženo:
lisakcodner
před rokem

No, aktuální hodnocení kasina se zdá být příliš nízké na to, abychom zůstali optimističtí, nicméně moje nabídka stále platí.

Všiml sis?

„Stížnosti vyžadují úzkou spolupráci, pokud si myslíte, že ještě potřebujete pomoc a máte na to čas, zvažte, zda požádat o znovuotevření stížnosti.

Kontakt Kristina: kristina.s@casino.guru "


Automaticky přeloženo:
1 2...4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky