To není dobré,
zdá se, že obnovení hesla nějak aktivovalo "dvoufázové" ověření přihlášení. Jste si jisti, že jste tento druh přihlašovací funkce ještě nepoužili? Je smutné, že pokud vím, abyste získali počáteční kód použitý k synchronizaci vašeho kasinového účtu s autentizační aplikací, musíte nejprve získat přístup ke svému profilu kasina, abyste našli tento jedinečný kód. Jinak aplikaci nelze nastavit.
Navrhuji, abyste si prohledali svou poštovní schránku a našli jakýkoli e-mail spojený s kasinem a hledali tento kód. Upřímně, byl bych překvapen, kdybyste to našli.
Snažil jsem se na vás najít nějaký kontakt na podporu, ale takové štěstí jsem neměl.
That's not good,
it seems that somehow the password recovery activated the "two-step" login verification. Are you sure that you have not used this kind of login feature before? Sadly, as far as I know, in order to get the initial code used to sync your casino account with the authenticator app, you need to access your casino profile first to find this unique code. Otherwise, you can't set up the app.
I suggest you browse your mailbox for any email associated with the casino and look for this code. Honestly, I would be surprised if you find it.
I tried to find you some support contact, but I was not so lucky.
Automaticky přeloženo: