Chápu, co myslíte, ale vězte prosím, že se vždy snažíme být féroví k hráčům i ke kasinům. Někdy musíme recenze odmítnout, pokud jsou neúplné nebo je hráči píší například jen v hněvu.
Kasina samozřejmě mohou vždy reagovat na všechny uživatelské recenze a nebude to mít vliv na hodnocení uživatelů, ale představte si, že tohle říkáme každé uživatelské recenzi. Pak by to bylo opravdu špatné, že?
Ale chápu tvůj názor, věř mi.
Abych pravdu řekl, viděli jsme takové ověřování už mnohokrát, takže si nejsem jistý, jestli bych to vlastně nazval extrémem. Myslím, že každý to vnímá po svém, takže pokud je to pro vás otravné, samozřejmě to už dělat nebudete a půjdete někam, kde o to nežádají. Je to jednoduché.
Doufejme tedy, že se odteď tomuto druhu zážitků vyhnete a budete si hru užívat. 🙂
I get what you mean, but please know that we always try to be fair to players and to casinos as well. Sometimes we need to reject reviews if they are incomplete or players just write them in anger, for example.
Of course casinos can always respond to all the user reviews, and it won't affect the user rating, but imagine we say this to every user review. Then it would really be bad, right?
But I get your point, trust me.
We have seen such verification many times, to tell you the truth, so I am not sure if I would call it extreme, actually. I believe that everyone sees it in their own way, so of course if it is annoying for you, you won't do it again, and you'll go somewhere where they don't ask for it. It's simple.
So, hopefully from now on you can avoid this kind of experience and enjoy your game. 🙂





