DomůFórumKasinaGangsta Casino - všeobecná diskuze

Gangsta Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

7 299 zobrazení 43 odpovědí |
před rokem
|
1 2 3
Přidat příspěvek
minnetdinov
před rokem

Ahoj, pokud to trvá už dva týdny a stále se nedaří provést výběr, asi bych šel s reklamací.

Pokud máte zájem,odkaz najdete zde a náš tým se vám pokusí pomoci.

Z toho, co čtu, vám kasino stále dává jinou odpověď, což mi připadá docela matoucí. Je to váš první výběr v kasinu? Zkusili jste se zeptat, zda by pomohlo změnit způsob platby?

Dejte mi vědět.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Toto je opravdu jedno z nejlepších kasin, které jsem navštívil. Existuje mnoho her a mnoho platebních metod. Zatím jsem neměl žádné problémy, na výběry nemusím dlouho čekat, a pokud mám dotaz, technická podpora rychle odpoví přes chat, i když párkrát jsem musel čekat dlouhá doba na odpověď na email

Automaticky přeloženo:
Martin45
před rokem

To je opravdu příjemné slyšet.

Jak dlouho hrajete v tomto kasinu, mohu-li se zeptat?

Je velmi důležité, když podpora kasina dokáže odpovědět na všechny otázky a pomoci hráčům, takže jsem rád, že je to tak i zde, jak říkáte.

Jak se tam nejdéle čekalo na stažení?

Pokud byste chtěli, můžete všechny své zkušenosti popsat v uživatelské recenzi tohoto kasina. Věděli jste to?

Mohlo by to pomoci i ostatním dozvědět se více o tomto nebo jakémkoli jiném kasinu, ve kterém hrajete.

Zde je odkaz, jak to udělat, pokud chcete.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Za 3 týdny jsem na mifinity vybral 400€, načež odstranili všechny způsoby výběru a nechali jen kryptoměnu, po mnoha emailech mi bylo vyplaceno dalších 400 usdt a platby zastaveny, včera podpora odpověděla, že zpracují jednu žádost o výběr a zbytek bude zpracováno od pondělí, ale nedošlo k žádnému výběru, nefungují v sobotu a neděli, toto kasino je úplný podvod. Řekli, že opravili způsob platby, poté zrušili 3 žádosti o výběr. Vklad v tomto kasinu vřele nedoporučuji, pokud vyhrajete, budete čekat na výplatu minimálně několik měsíců, nebo nedostanete vůbec nic. Kasino čeká speciálně na to, abyste všechno prohráli a hraje na nervy hráčů.

Podíval jsem se na zůstatek kryptoměny v kasinu a viděl jsem 500 000 $

file

nemohou zaplatit mých 400 € za jednu aplikaci do 2 týdnů. Toto je podvodný projekt



Upraveno
Automaticky přeloženo:
minnetdinov
před rokem

Ve vaší stížnosti vidím, že jste zmínil, že kasino má nějaké technické problémy. Víte, jestli je už dokázali opravit?

Doufám, že tyto problémy jsou jediným důvodem, proč vám nemůžeme vyplatit výhry, a doufejme, že brzy své peníze dostanete.🙏

Dejte nám prosím vědět, pokud jsou v této věci nějaké novinky.

Automaticky přeloženo:
Romi
před rokem

Všichni hráči o těchto problémech píší, bez ohledu na to, jaké stížnosti čtu. Myslím, že nejsou žádné problémy a píšou to jako šablonu pro všechny. Navíc mi bylo řečeno, že všechny problémy byly vyřešeny a zkontrolovány, neměly by být žádné problémy, ale jakmile nadešel čas na odstoupení od smlouvy, žádná platba nebyla. Znovu mi bylo řečeno, že jsou problémy.

Protiřečí si, dokážou zpracovávat žádosti ručně, jako kdysi, ale nikam nespěchají.

Jsou to podvodníci, nechtějí platit výhry, mají v kryptopeněženkách miliony dolarů a nechtějí mi zaplatit 20 000

file

file

Automaticky přeloženo:
Romi
před rokem

Našel jsem asi 20 stížností na kasina, které byly zveřejněny během tohoto roku a každá stížnost ukazuje na problém s výběrem z technického důvodu, všichni hráči mají platby na různé platební metody. Pochybuji, že u všech platebních metod kasina jsou možné technické problémy. Nejzajímavější je, že problémy najednou zmizí, když hráč odejde ze stížnosti a výběry začnou přicházet plynule.

Toto kasino musí být na černé listině.

Automaticky přeloženo:
minnetdinov
před rokem

Bohužel je pro nás opravdu těžké zjistit, zda skutečně mají nějaké technické problémy, jak říkají, nebo nemají, jak si myslíte.

Ve vaší stížnosti vidím, že na vaší platbě již pracují, a jakmile kasino zaplatí svým zákazníkům, není důvod toto kasino podle mého názoru na černou listinu.

Chápu, že to pro vás jako hráče není snadné, že musíte na platbu čekat o něco déle, ale snad se to brzy vyřeší.

Mohu se zeptat, kolik dní je přesně od vaší žádosti o výběr nyní?🤔

Vydržte, prosím, a budu držet palce pro co nejrychlejší vyřešení tohoto problému.🤞

Automaticky přeloženo:
Romi
před rokem

Od 23.10.2024 probíhaly 3 žádosti, jedna žádost byla včera zaplacena, i když psali, že ji vyřídí v plném rozsahu. Zbývající 2 žádosti jsou stále ve zpracování

Automaticky přeloženo:
minnetdinov
před rokem

Ahoj.

Pokud mohu, zdá se, že kasino nebo jeho poskytovatel plateb skutečně zažívá zpoždění. Přesto, pokud by kasino neplánovalo platit, nic byste nedostali. Zkuste zůstat v klidu, prosím. Vsadím se, že další dva výběry jsou ve frontě. Možná víte, zda toto kasino zpracovává výběry během víkendů?

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Konkrétně nevyplácejí, aby hráč přišel o celý zůstatek, takže čekají do poslední chvíle, nepracují o víkendech, kasino nemá problémy

Automaticky přeloženo:
minnetdinov
před rokem

Chápu. Mohl byste prosím představit nějakého profíka, který by vyřešil otázku "falešných zpoždění"? To je nesmírně důležité, protože nemůžeme tlačit kasino, aniž bychom měli cokoli v ruce. Kdybyste nám pomohli s důkazy, bylo by to skvělé. Udělejte to prosím prostřednictvím stížnosti.

Oceňuji podrobnosti, které jste uvedl ohledně víkendových výběrů – děkuji.



Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Stížnost obsahuje 2 snímky obrazovky plateb za 400 USD a 432 USD. První žádost byla zpracována ručně z jejich účtů a druhá podle nich byla odeslána prostřednictvím burzy DEX, kterou nedávno přidali, ale odesílající peněženky jsou stejné, stejná adresa.

Druhý argument, nebyly žádné platby, protože jsem během doby zpracování žádosti hrál na svém účtu a kasino jen čekalo, až o všechno přijdu, a proto nechtělo platit. Jakmile jsem 2 dny nehrál automaty, začaly platby.


Také v pátek minulého týdne hlásili, že zpracovali jednu platbu, ale všechny žádosti byly nevyřízené, u žádné se nezměnil stav „ve zpracování".

Upraveno
Automaticky přeloženo:
minnetdinov
před rokem

Domnívám se, že nyní musíme počkat a uvidíme, jak bude Natalia, vaše řešitelka stížností, pokračovat v řešení tohoto problému.

Buďte prosím trpěliví a doufejme, že brzy obdržíme aktuální informace o celé situaci.

Automaticky přeloženo:
minnetdinov
před rokem

Ahoj!

Kromě výběrů jsem zjistil, že dalším problémem byly skutečné limity výběru.

Pokud vám to nevadí, rádi byste nám tuto problematiku shrnuli zde na fóru? Samozřejmě nemusíte; Jen jsem si myslel, že to může být prospěšné pro nás ostatní, kteří nejsou tak obeznámeni s vaší probíhající stížností.

Opravdu doufám, že se to brzy vyřeší!


Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Myslím, že už nebudu součástí tohoto fóra.


Pokud nemůžu napsat negativní recenzi, protože mají špatnou zkušenost s KYC, pak prostě nebudu součástí fóra, které chrání kasino za peníze z affiliate programu.


Vy bez problémů schvalujete dobré recenze, ale když napíšu špatnou, děláte vše pro to, abyste ji odmítli.


Zkuste chránit hráče místo brakových kasin.


Už mě to nebaví.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Vidím, že jsi to nakonec schválil. Dobrý nápad.


Kasino může reagovat. Nemusíte se je snažit chránit.


Měl jsem 2 negativní problémy s kasinem. Moje recenze byla zcela v souladu s požadavky.

Automaticky přeloženo:
sdexcid
před 3 měsíci

Hej. Podle mého názoru není důvod, abys říkal, že toto fórum hned opouštíš.

Určitě schvalujeme negativní recenze a můžete to vidět i z historie uživatelských recenzí, které jste napsali na našich webových stránkách. Že? 🤷‍♀️

Ale tohle si musím určitě vzít na sebe. Z mé strany to bylo trochu špatné hodnocení a naštěstí mám dobré kolegy, kteří pokaždé přijdou a nasměrují to, jak bych mohl říct, na správnou cestu.

Takže po tom všem, co bylo řečeno, je vaše uživatelská recenze schválena, i když je negativní (samozřejmě žertuji), a příště se jí určitě budu plně věnovat, abych se k takovému zádrhelu znovu nedopustil.

Co říkáš? Jsi s tím v pohodě?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Vidím, že jsi to nakonec schválil. Dobrý nápad.


Kasino může reagovat. Nemusíte se je snažit chránit.


Měl jsem 2 negativní problémy s kasinem. Moje recenze byla zcela v souladu s požadavky.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Jé... Jsi tak rychlý/á. 😛 Ani jsem nestihla napsat příspěvek.

Takže ano, máte pravdu; byl to dobrý nápad to schválit. Chápu, že to pro vás nebyl jeden z nejlepších zážitků.

Pořád hraješ v tomto kasinu, nebo jsi už konečně odešel za lepším?

Jen přemýšlím, jestli by to po takové zkušenosti hráče odradilo od hraní v tomto kasinu.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Jé... Jsi tak rychlý/á. 😛 Ani jsem nestihla napsat příspěvek.

Takže ano, máte pravdu; byl to dobrý nápad to schválit. Chápu, že to pro vás nebyl jeden z nejlepších zážitků.

Pořád hraješ v tomto kasinu, nebo jsi už konečně odešel za lepším?

Jen přemýšlím, jestli by to po takové zkušenosti hráče odradilo od hraní v tomto kasinu.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Jo, dostávám oznámení na hodinky, takže můžu být docela rychlý.


Pár recenzí jste odmítli a myslím, že to tak být nemělo. Ať už se jedná o ověření, pomalé výplaty, bonusové zážitky, je to MOJE zkušenost a pocity z kasina a měly by být vždy platné. Kasino může reagovat. Recenze 1 uživatele neovlivní hodnocení.


Nejsem si jistý, jestli tu ještě budu hrát. Štve mě, když se kasina chovají extrémně. Nutit mě psát věci na kus papíru a držet mi ho u obličeje naprosto bezdůvodně je absurdní a dotěrné. Přes 200 dolarů. Pak 5 dní na schválení výplaty.



Automaticky přeloženo:
1 2 3

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.