FórumKasinaGangsta Casino - všeobecná diskuze

Gangsta Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 7 měsíci od Romi
|
1905 zobrazení 33 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
minnetdinov
před 2 týdny

Ahoj, pokud to trvá už dva týdny a stále se nedaří provést výběr, asi bych šel s reklamací.

Pokud máte zájem,odkaz najdete zde a náš tým se vám pokusí pomoci.

Z toho, co čtu, vám kasino stále dává jinou odpověď, což mi připadá docela matoucí. Je to váš první výběr v kasinu? Zkusili jste se zeptat, zda by pomohlo změnit způsob platby?

Dejte mi vědět.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Toto je opravdu jedno z nejlepších kasin, které jsem navštívil. Existuje mnoho her a mnoho platebních metod. Zatím jsem neměl žádné problémy, na výběry nemusím dlouho čekat, a pokud mám dotaz, technická podpora rychle odpoví přes chat, i když párkrát jsem musel čekat dlouhá doba na odpověď na email

Automaticky přeloženo:
Martin45
před 2 týdny

To je opravdu příjemné slyšet.

Jak dlouho hrajete v tomto kasinu, mohu-li se zeptat?

Je velmi důležité, když podpora kasina dokáže odpovědět na všechny otázky a pomoci hráčům, takže jsem rád, že je to tak i zde, jak říkáte.

Jak se tam nejdéle čekalo na stažení?

Pokud byste chtěli, můžete všechny své zkušenosti popsat v uživatelské recenzi tohoto kasina. Věděli jste to?

Mohlo by to pomoci i ostatním dozvědět se více o tomto nebo jakémkoli jiném kasinu, ve kterém hrajete.

Zde je odkaz, jak to udělat, pokud chcete.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Za 3 týdny jsem na mifinity vybral 400€, načež odstranili všechny způsoby výběru a nechali jen kryptoměnu, po mnoha emailech mi bylo vyplaceno dalších 400 usdt a platby zastaveny, včera podpora odpověděla, že zpracují jednu žádost o výběr a zbytek bude zpracováno od pondělí, ale nedošlo k žádnému výběru, nefungují v sobotu a neděli, toto kasino je úplný podvod. Řekli, že opravili způsob platby, poté zrušili 3 žádosti o výběr. Vklad v tomto kasinu vřele nedoporučuji, pokud vyhrajete, budete čekat na výplatu minimálně několik měsíců, nebo nedostanete vůbec nic. Kasino čeká speciálně na to, abyste všechno prohráli a hraje na nervy hráčů.

Podíval jsem se na zůstatek kryptoměny v kasinu a viděl jsem 500 000 $

file

nemohou zaplatit mých 400 € za jednu aplikaci do 2 týdnů. Toto je podvodný projekt



Upravil Romi před týdnem
Důvod: Citlivé informace.
Automaticky přeloženo:
minnetdinov
před týdnem

Ve vaší stížnosti vidím, že jste zmínil, že kasino má nějaké technické problémy. Víte, jestli je už dokázali opravit?

Doufám, že tyto problémy jsou jediným důvodem, proč vám nemůžeme vyplatit výhry, a doufejme, že brzy své peníze dostanete.🙏

Dejte nám prosím vědět, pokud jsou v této věci nějaké novinky.

Automaticky přeloženo:
Romi
před týdnem

Všichni hráči o těchto problémech píší, bez ohledu na to, jaké stížnosti čtu. Myslím, že nejsou žádné problémy a píšou to jako šablonu pro všechny. Navíc mi bylo řečeno, že všechny problémy byly vyřešeny a zkontrolovány, neměly by být žádné problémy, ale jakmile nadešel čas na odstoupení od smlouvy, žádná platba nebyla. Znovu mi bylo řečeno, že jsou problémy.

Protiřečí si, dokážou zpracovávat žádosti ručně, jako kdysi, ale nikam nespěchají.

Jsou to podvodníci, nechtějí platit výhry, mají v kryptopeněženkách miliony dolarů a nechtějí mi zaplatit 20 000

file

file

Automaticky přeloženo:
Romi
před týdnem

Našel jsem asi 20 stížností na kasina, které byly zveřejněny během tohoto roku a každá stížnost ukazuje na problém s výběrem z technického důvodu, všichni hráči mají platby na různé platební metody. Pochybuji, že u všech platebních metod kasina jsou možné technické problémy. Nejzajímavější je, že problémy najednou zmizí, když hráč odejde ze stížnosti a výběry začnou přicházet plynule.

Toto kasino musí být na černé listině.

Automaticky přeloženo:
minnetdinov
před týdnem

Bohužel je pro nás opravdu těžké zjistit, zda skutečně mají nějaké technické problémy, jak říkají, nebo nemají, jak si myslíte.

Ve vaší stížnosti vidím, že na vaší platbě již pracují, a jakmile kasino zaplatí svým zákazníkům, není důvod toto kasino podle mého názoru na černou listinu.

Chápu, že to pro vás jako hráče není snadné, že musíte na platbu čekat o něco déle, ale snad se to brzy vyřeší.

Mohu se zeptat, kolik dní je přesně od vaší žádosti o výběr nyní?🤔

Vydržte, prosím, a budu držet palce pro co nejrychlejší vyřešení tohoto problému.🤞

Automaticky přeloženo:
Romi
před týdnem

Od 23.10.2024 probíhaly 3 žádosti, jedna žádost byla včera zaplacena, i když psali, že ji vyřídí v plném rozsahu. Zbývající 2 žádosti jsou stále ve zpracování

Automaticky přeloženo:
minnetdinov
před týdnem

Ahoj.

Pokud mohu, zdá se, že kasino nebo jeho poskytovatel plateb skutečně zažívá zpoždění. Přesto, pokud by kasino neplánovalo platit, nic byste nedostali. Zkuste zůstat v klidu, prosím. Vsadím se, že další dva výběry jsou ve frontě. Možná víte, zda toto kasino zpracovává výběry během víkendů?

Automaticky přeloženo:
Radka
před týdnem

Konkrétně nevyplácejí, aby hráč přišel o celý zůstatek, takže čekají do poslední chvíle, nepracují o víkendech, kasino nemá problémy

Automaticky přeloženo:
minnetdinov
před týdnem

Chápu. Mohl byste prosím představit nějakého profíka, který by vyřešil otázku "falešných zpoždění"? To je nesmírně důležité, protože nemůžeme tlačit kasino, aniž bychom měli cokoli v ruce. Kdybyste nám pomohli s důkazy, bylo by to skvělé. Udělejte to prosím prostřednictvím stížnosti.

Oceňuji podrobnosti, které jste uvedl ohledně víkendových výběrů – děkuji.



Automaticky přeloženo:
Radka
před týdnem

Stížnost obsahuje 2 snímky obrazovky plateb za 400 USD a 432 USD. První žádost byla zpracována ručně z jejich účtů a druhá podle nich byla odeslána prostřednictvím burzy DEX, kterou nedávno přidali, ale odesílající peněženky jsou stejné, stejná adresa.

Druhý argument, nebyly žádné platby, protože jsem během doby zpracování žádosti hrál na svém účtu a kasino jen čekalo, až o všechno přijdu, a proto nechtělo platit. Jakmile jsem 2 dny nehrál automaty, začaly platby.


Také v pátek minulého týdne hlásili, že zpracovali jednu platbu, ale všechny žádosti byly nevyřízené, u žádné se nezměnil stav „ve zpracování".

Upraveno autorem před týdnem
Automaticky přeloženo:
minnetdinov
před týdnem

Domnívám se, že nyní musíme počkat a uvidíme, jak bude Natalia, vaše řešitelka stížností, pokračovat v řešení tohoto problému.

Buďte prosím trpěliví a doufejme, že brzy obdržíme aktuální informace o celé situaci.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky