Ale už jsem ověřený. Můj účet je ověřený, takže nevím, proč mi to komplikují. A pořád čekám na e-mail od nich od soboty, neodpovídají.
but i'm already verified. my account is verified, so i don't know why they're making things difficult. and i'm still waiting for an email from them since saturday, they don't answer.
mas eu ja sou verificado. a minha conta esta verificada,dai nao sei o porque que eles estarem a dificultarem as coisas. e ainda estou a espera de email da parte deles desde sabado, nao respondem.
Pokud ale musíte ověřit platební metodu, zdá se mi, že ještě nejste ověřeni. Někdy kasino také požaduje dodatečné ověření, takže pokud to nebude v pořádku, peníze nedostanete.
Takže jsi jim ten dokument poslal, nebo na jaký e-mail teď čekáš?
But if you have to verify the payment method, it would seem to me that you are not yet verified. Sometimes the casino also asks for additional verification, so if it's not all right, you won't get the money.
So did you send them the document or what email are you waiting for now?
Totéž se stalo mně. Výslovně jsem požádal kasino, aby mi nikdy neotevřelo účet, i když jsem o to požádal. Pak jsem po měsíci nebo dvou požádal o znovuotevření účtu a ten mi byl znovu otevřen. Prohrál jsem téměř 2000 EUR.
Toto je extrémně nefér a nechutné chování kasina. Mělo by být zakázáno a na CasinoGuru by se to nemělo propagovat.
Same happened to me. I specifically requested casino to never ever open my account even if requested by me. Then after a month or so I requested to reopen my account and it was reopened. Lost nearly 2000 EUR.
This is extremely unfair and disgusting behaviour by the casino. It should be banned and not promoted on CasinoGuru.
Čekám na e-mail od KYC.
I'm waiting for the email from KYC.
estou a espera do e-mail da KYC .
Totéž se stalo mně. Výslovně jsem požádal kasino, aby mi nikdy neotevřelo účet, i když jsem o to požádal. Pak jsem po měsíci nebo dvou požádal o znovuotevření účtu a ten mi byl znovu otevřen. Prohrál jsem téměř 2000 EUR.
Toto je extrémně nefér a nechutné chování kasina. Mělo by být zakázáno a na CasinoGuru by se to nemělo propagovat.
Same happened to me. I specifically requested casino to never ever open my account even if requested by me. Then after a month or so I requested to reopen my account and it was reopened. Lost nearly 2000 EUR.
This is extremely unfair and disgusting behaviour by the casino. It should be banned and not promoted on CasinoGuru.
No, je tam taková slovní hříčka, ať už si hráč vyžádal uzavření účtu nebo sebevyloučení, to pro nás hraje velkou roli.
Samozřejmě je také velmi důležité, jak to udělal a jak jste o to požádali. Pokud má hráč problém s hazardem, je vždy nutné se o tom zmínit a kasino by mělo bez jakýchkoli otázek jednat a účet znovu otevřít.
Je také důležité, zda se hráč skutečně snažil kasinu sdělit a zda použil různé kanály, jako je živý chat, podpora, e-mail atd., pokud nereaguje nebo se snaží ignorovat.
Tak jaké to pro vás bylo? Tyto případy se těžko generalizují, protože i jedna malá věc může mít velký význam.
Proto se vždycky ptám, jestli by bylo možné pomoci, nebo ne.
Well, there is a little bit of a word game there, whether the player asked for a closed account or self-exclusion, that makes a big difference for us.
Of course it is also very important how he did it and how you asked for it. If the player has a gambling problem, it is always necessary to mention it and the casino should act without any question to open the account again.
It is also important if the player has made a real effort to tell the casino and has used various channels such as live chat, support, email, etc if they are not responding or try to ingnore it.
So how was it for you? These cases are hard to generalize because even one small thing can make a big difference.
That's why I always ask to know if it would be possible to help or not.
Takže ještě nejste ověřeni nebo dodatečné ověření nebylo dokončeno.
Pokud se tento případ táhne 14 dní, pokusíme se vám pomoci. Pokud vám neodpoví, dejte mi prosím také vědět a my se vám pokusíme pomoci.
So you are not yet verified or the additional verification is not completed.
If this case is dragging on for 14 days, we will try to help. If they don't answer you, please also let me know and we can try to assist you.
Osobně tuto stránku DŮRAZNĚ NEDOPORUČUJI, proč? Protože kromě toho, že mám tisíc problémů!!! Vypadá to trochu jako podvodný web!!! Kromě toho, že jsem se pokusil odevzdat výhru 100 eur na účet, se mi to nepodařilo. 2/3 týdny jsem nevěděl, kde těch 100 eur skončilo. Asistence byla spíš zmatená, protože pro kontrolu po mně chtěli tisíc dat. Když se mi je podařilo získat zpět, vrátili se na herní účet a já je musel hrát znovu, samozřejmě jsem o ně přišel. Jednoduchá operace, trvalo to měsíc a nedopadlo to dobře, no... Dokud...
Včera jsem měl na herním účtu 90 eur, dnes jsem ho otevřel a zjistil jsem, že je tam 40, proč??? Ve skutečnosti bonus zmizel, proč?
hrajte po 20 centech a prohrajte 50 eur bez bonusu, hra se vám ve skutečnosti zdá být urážlivá, nedoporučuji
dát dohromady, smíchat a nakonec se z toho stane zážitek, který se nedá doporučit
Personally I strongly DISCOURAGE this site, why? Because in addition to having a thousand problems!!! It seems a bit like a scam site!!! Apart from the fact that I tried to turn in a 100 euro win to the bank, I couldn't do it, I was for 2/3 weeks without knowing where those 100 euros had ended up, the assistance was more of a mess because to check they asked me for a thousand data, when I managed to get them back they returned to the game account and I had to play them again obviously losing them, a simple operation, it took a month and it didn't go well, well.... Until
yesterday I had 90 euros in my game account, today I open it and I find 40, why??? In fact a bonus disappeared, why?
play 20 cents at a time and lose 50 euros without receiving a bonus, in fact the game seems to be taking the piss out of you, not recommended
put together, mix and it turns out to be an experience not to be recommended
Personalmente SCONSIGLIO calorosamente questo sito, perché? Perché oltre ad avere mille problemi!!! Sembra un poco sito truffa!!! Apparte che ho provato a girarmi in banca una vincita 100 euro, non ci sono riuscito, sono stato per 2/3 settimane senza sapere dove fossero finiti quei 100 euro, l’assistenza è stata più un casino perché per controllare mi chiedevano mille dati, quando sono riuscito a riaverli sono ritornati nel conto gioco ed ho dovuto rigiocarli perdendoli ovviamente, un operazione semplice, c’è voluto un mese e non è andato a buon fine, bene…. Fino
a ieri avevo 90 euro nel conto gioco, oggi apro e me ne ritrovo 40, perché??? Infatti mi è scomparso un bonus, perché?
giocare 20 cent alla volta e perdere 50 euro senza ricevere bonus, anzi il gioco sembra che ti piglia per i fondelli, sconsigliato
metti insieme, mescola ed esce un esperienza da non consigliare
Naprosto s vámi souhlasím, RTP v tomto kasinu je prostě divné. Myslím, že mám nějaké důkazy o tom, že kasinové hry jsou manipulované. Podám stížnost a uvidíme, jak to dopadne.
I totally agree with you, RTP in this casino is just weird. I think I got some evidence that casino games are manipulated. I will submit a complaint and we will see how it goes.
Osobně tuto stránku DŮRAZNĚ NEDOPORUČUJI, proč? Protože kromě toho, že mám tisíc problémů!!! Vypadá to trochu jako podvodný web!!! Kromě toho, že jsem se pokusil odevzdat výhru 100 eur na účet, se mi to nepodařilo. 2/3 týdny jsem nevěděl, kde těch 100 eur skončilo. Asistence byla spíš zmatená, protože pro kontrolu po mně chtěli tisíc dat. Když se mi je podařilo získat zpět, vrátili se na herní účet a já je musel hrát znovu, samozřejmě jsem o ně přišel. Jednoduchá operace, trvalo to měsíc a nedopadlo to dobře, no... Dokud...
Včera jsem měl na herním účtu 90 eur, dnes jsem ho otevřel a zjistil jsem, že je tam 40, proč??? Ve skutečnosti bonus zmizel, proč?
hrajte po 20 centech a prohrajte 50 eur bez bonusu, hra se vám ve skutečnosti zdá být urážlivá, nedoporučuji
dát dohromady, smíchat a nakonec se z toho stane zážitek, který se nedá doporučit
Personally I strongly DISCOURAGE this site, why? Because in addition to having a thousand problems!!! It seems a bit like a scam site!!! Apart from the fact that I tried to turn in a 100 euro win to the bank, I couldn't do it, I was for 2/3 weeks without knowing where those 100 euros had ended up, the assistance was more of a mess because to check they asked me for a thousand data, when I managed to get them back they returned to the game account and I had to play them again obviously losing them, a simple operation, it took a month and it didn't go well, well.... Until
yesterday I had 90 euros in my game account, today I open it and I find 40, why??? In fact a bonus disappeared, why?
play 20 cents at a time and lose 50 euros without receiving a bonus, in fact the game seems to be taking the piss out of you, not recommended
put together, mix and it turns out to be an experience not to be recommended
Personalmente SCONSIGLIO calorosamente questo sito, perché? Perché oltre ad avere mille problemi!!! Sembra un poco sito truffa!!! Apparte che ho provato a girarmi in banca una vincita 100 euro, non ci sono riuscito, sono stato per 2/3 settimane senza sapere dove fossero finiti quei 100 euro, l’assistenza è stata più un casino perché per controllare mi chiedevano mille dati, quando sono riuscito a riaverli sono ritornati nel conto gioco ed ho dovuto rigiocarli perdendoli ovviamente, un operazione semplice, c’è voluto un mese e non è andato a buon fine, bene…. Fino
a ieri avevo 90 euro nel conto gioco, oggi apro e me ne ritrovo 40, perché??? Infatti mi è scomparso un bonus, perché?
giocare 20 cent alla volta e perdere 50 euro senza ricevere bonus, anzi il gioco sembra che ti piglia per i fondelli, sconsigliato
metti insieme, mescola ed esce un esperienza da non consigliare
Zajímalo by mě, jestli zjistili, že jsi nesplnil požadavky na sázení, a proto ti vrátili peníze na účet a požádali tě, abys to nejdřív dokončil. 🤔
Dostal(a) jste k tomu nějaké vysvětlení?
Taky jsi zkontroloval, jestli ti bonus náhodou nevypršel?
Takhle by to byl důvod, proč tam ty peníze z bonusu nebyly, víš?
Prosím, uveďte k tomu další podrobnosti a náš tým pro vyřizování stížností by si to mohl ověřit kontaktováním kasina, pokud si to přejete.
I wonder if they found out that you didn't meet the wagering requirements and that is why they returned the money to your account and asked you to finish it first. 🤔
Did you receive any explanation about this?
Also, have you checked if the bonus hasn't expired by any chance?
In this way it would be the reason why your money from the bonus was not there, you know.
Please provide some more details regarding all this, and maybe our complaint team could check it out by contacting the casino, if you wish.
Podle mého názoru jedno z nejhorších kasin, co se týče výběrů. Limity pro výběry jsou super nízké a super pomalé. Už 5 dní se snažím ověřit své metody vkladu a pokaždé, když mi poslali e-mail s žádostí o nový důkaz pro mé metody vkladu, místo aby se zeptali na vše v jednom e-mailu, se snaží celý proces ověření protahovat, aby mě donutili hrát s penězi. Teď, když jsem údajně dokončil proces ověření, jsou to 2 dny a výběry čekají na vyřízení. Neodpovídají na mé e-maily a živá podpora vždy odpovídá tou frustrující automaticky generovanou odpovědí. O tomto kasinu jsem se dozvěděl z této webové stránky (hodnocení 9/10), nedal bych jim ani 2/10, omlouvám se, ale to hodnocení je podle mě hrozné.
One of the worst casinos regarding withdrawls in my opinion l. Withdrawal limits are super low and super slow, 5 days i have been trying to verify my deposit methods and every time they sent me an email requesting a new piece of evidence for my deposit methods instead of asking for everything in one email they try to drag out the whole verification process to make me play with the money. Now that i am supposedly done with the verification process its been 2 days and the withdrawas is pending. They dont answer my emails and the live support always replies with that frustrating auto generated answer. I found out about this casino from this website (9/10 rating ) i would not even give them 2/10 i am sorry but that rating is diabolical in my opinion
Kdy přesně jsi s tím procesem začal/a, jestli se nemůžu zeptat?
When exactly did you start with the process, if you don't mind me asking?
(Výběr 26. 6.) První e-mail s ověřením metody vkladu jsem od nich dostal 27. 6., takže už jsou to 2 týdny. Nejdříve mě požádali o ověření mého účtu Neteller, pak mi zrušili výběr a řekli mi, abych použil jinou metodu. Jakmile jsem to udělal, chtěli ověřit novou metodu, kterou ONI po mně chtěli použít, a teď na mé e-maily neodpovídají. Hrál jsem v průběhu času ve více než 10 kasinech a tohle byl nejfrustrující proces výběru, jaký jsem kdy zažil. Teď jsem 3 dny nedostal odpověď. Jejich podpora si vždycky vymyslí výmluvu, že mají moc práce nebo podobné kecy. Děláte si ze mě legraci? Jak dlouho to potřebují, je to naprostá ostuda.
(Withdwal 26/06) First email i got from them to verify my deposit methods was on the 27/06 so it has been 2 week. They first asked for verification for my neteller account then they canceled my withdrawal and told me to use another method to withdraw , once i did that they wanted to verify the new method that THEY asked me to withdraw with and now they wont reply to my emails. I played at 10+ casinos over time and this has been the most frustrating withdrawal process i ever had. Now i have not received a response for 3 days. Their support always come up with an excuse that they have alot of work load or some bullshit like that. Are you kidding me? How long do they need it’s an absolut disgrace
Tohle musí být rozhodně frustrující.
Proč tě ale požádali o změnu způsobu výběru? Tomu vlastně nerozumím.
Určitě bych vám doporučil podat stížnost zde. Náš tým se ve vašem případě zapojí, protože jste čekal příliš dlouho.
Co říkáš? Půjdeš do toho?
Zde je odkaz pro vás. Prosím, popište problém přesně, abychom ho mohli začít prošetřovat.
This must be frustrating for sure.
Why did they ask you to change the withdrawal method, though? I don't understand that, actually.
I would surely suggest you now submit a complaint here. Our team will intervene in your case, as it has been way too long for you to wait.
What do you say? Will you go for it?
Here is the link for you. Please describe the issue well so we can start to investigate.
Ahoj, díky za odpověď, výběr jsem obdržel včera odpoledne. Nemám tušení, proč mě požádali o změnu metody výběru, i když bylo ověření úspěšné, ale jedna věc je jistá, v tom kasinu už nikdy hrát nebudu.
Hey, thanks for the response, i actually reaceives the withdrawal yesterday afternoon. I have bo idea why the asked me to change withdrawal methods even after the verification was successful but one thing is for sure that i am never playing with that casino ever again
Ahoj layoutstudiocy!
Děkuji za vaši zprávu. Pro objasnění situace:
Dne 27. června jste provedli vklady pomocí bankovní karty a poté jste požádali o výběry na elektronickou peněženku (Neteller). Tyto dva požadavky na výběr byly zrušeny s žádostí o použití bankovního převodu, protože po vkladu kartou musí být výběr proveden zpět na bankovní účet.
Poté bylo požádáno o ověření účtu. Poskytli jste všechny potřebné dokumenty a včera byl váš účet ověřen a váš výběr do banky byl úspěšně zpracován a vyplacen.
Plně chápeme, že tento proces mohl být odrazující nebo frustrující, a upřímně se omlouváme za případné nepříjemnosti. Abychom vám to vynahradili, zaslali jsme vám na váš e-mail bonus bez vkladu – doufáme, že nám dáte další šanci a vrátíte se, abyste si užili svůj čas u nás.
Hi layoutstudiocy!
Thank you for your message. To clarify the situation:
On June 27, you made deposits using a bank card and then requested withdrawals to an e-wallet (Neteller). These two withdrawal requests were canceled with a request to use Bank Transfer instead, because after depositing with a card, the withdrawal must go back to a bank account.
After that, account verification was requested. You provided all the necessary documents, and yesterday your account was verified, and your withdrawal to the bank was successfully processed and paid out.
We completely understand that this process might have been discouraging or frustrating, and we sincerely apologize for any inconvenience caused. To make it up to you, we’ve sent you a no-deposit bonus offer to your email — we hope you’ll give us another chance and come back to enjoy your time here.
Ahoj, díky za odpověď, výběr jsem obdržel včera odpoledne. Nemám tušení, proč mě požádali o změnu metody výběru, i když bylo ověření úspěšné, ale jedna věc je jistá, v tom kasinu už nikdy hrát nebudu.
Hey, thanks for the response, i actually reaceives the withdrawal yesterday afternoon. I have bo idea why the asked me to change withdrawal methods even after the verification was successful but one thing is for sure that i am never playing with that casino ever again
Je fajn, že se to povedlo.
Také vidím, že kasino celou situaci vysvětlilo, takže je to teď pochopitelné.
Samozřejmě je na vás, jestli tam budete hrát znovu, nebo ne. 🙂
Nice that it was successful.
I also can see that the casino has explained the whole situation, so now it is understandable.
Of course, it is up to you whether you play there again or not. 🙂
Ví někdo, jak dlouho trvá jednoduché ověření na GambleZen.eu? V mém profilu je uvedeno, že jsem ověřený, ale stav účtu je stále vyřešen. 10. července jsem napsal na podporu a oni mi řekli, že jsem měl dostat e-mail s tím, že jsem měl poslat výpis z bankovního účtu s dokladem o bydlišti přímo na jejich e-mailovou adresu. Měl jsem to poslat. Ale nikdy jsem to nedostal. Udělal jsem to hned a dodnes se nic nezměnilo. Může mi někdo pomoct?
Does anyone know how long GambleZen.eu takes for a simple verification? My profile says I'm verified, but the account status is still pending. I wrote to support on July 10, and they said I should have received an email stating that I should have sent a bank statement with proof of residence directly to their email address. I was supposed to send it. But I never received it. I did it right away, and nothing has changed to this day. Can anyone help me?
Hat jemand eine Ahnung wie lange GambleZen.eu für eine einfache Verifizierung brauch? Im Profil steht das ich Verifiziert bin, aber Status des Kontos ist immer noch in Arbeit. Hatte am 10.07 den Support geschrieben und die meinten ich sollte eine Mail bekommen haben, in der steht das ich ein Kontoauszug mit Wohnsitznachweis direkt an die E-Mail [email protected] schicken soll. Diese hatte ich aber nie erhalten. Hab das dan direkt gemacht und bis heute hat sich nichts geändert. Kann mir da jemand helfen?
Ahoj Hanxiety,
Váš případ jsme prověřili s naším oddělením KYC a zde je aktuální situace:
Poslali jsme vám dva e-maily s podrobnými pokyny ohledně požadovaných dokumentů. Bohužel jste v obou případech odeslali stejný dokument (výpis z bankovního účtu), který nesplňuje požadavky.
V tuto chvíli stále čekáme na váš správný dokument. Zašlete prosím buď:
snímek obrazovky z vašeho online bankovnictví, na kterém je jasně vidět váš IBAN a jméno majitele účtu,
nebo, pokud to není možné,
fotografie vaší bankovní karty s uvedením IBAN, BIC a jména majitele účtu.
Jakmile obdržíme správný dokument, rádi co nejrychleji přistoupíme k ověření vašeho účtu.
Pokud potřebujete, abychom vám pokyny zaslali znovu, neváhejte kontaktovat přímo náš tým KYC e-mailem.
Hi hanxiety,
We’ve checked your case with our KYC department, and here is the current situation:
We sent you two emails with detailed instructions regarding the required documents. Unfortunately, both times you submitted the same document (a bank statement) which does not meet the requirements.
At this moment, we’re still waiting for the correct document from you. Please send either:
a screenshot from your online banking clearly showing your IBAN and the account holder’s name,
or, if that’s not possible,
a photo of your bank card showing the IBAN, BIC, and the account holder’s name.
Once we receive the correct document, we’ll be happy to proceed with the verification of your account as quickly as possible.
If you need us to resend the instructions, feel free to contact our KYC team directly via email.
Bohužel jsem od vás žádný e-mail nedostal. Zkontroloval jsem také složku se spamem. Vyfotil jsem si bankovní kartu (přední i zadní stranu) a odeslal ji. Doufám, že to tentokrát proběhne rychle a hladce. 🙂
Díky za rychlou pomoc.
Unfortunately, I haven't received any emails from you. I also checked my spam folder. I've now taken a photo of my bank card (front and back) and sent it. I hope it goes quickly and smoothly this time. 🙂
Thanks for the quick help.
Leider kriege ich keine E-Mails von Ihnen, ich habe auch im Spam Ordner nachgeschaut. Ich habe jetzt meine Bankkarte (Vorder- und Rückseite) fotografiert und abgeschickt. Hoffe das es diesmal schnell und reiblungslos klappt. 🙂
Danke für die schnelle Hilfe.
Výhry ve výši 153 146,11 € ze skutečných peněz po převodu bonusu byly smazány.
22. července 2025 jsem vložil 74 € na GambleZen.com a obdržel 80% bonus k vkladu. Aktivoval jsem bonus, hrál a nejprve jsem vsadil přibližně 30 000 €. Poté byly všechny přebytečné bonusové výhry odebrány v souladu s bonusovými podmínkami, takže na mém účtu zůstalo přesně 296 € v reálných penězích.
Těchto 296 € již nebylo vázáno na bonus, protože jsem splnil celý bonusový obrat a došlo k automatické konverzi na skutečné peníze.
S těmito 296 € v reálných penězích jsem pokračoval ve hře – bez aktivního bonusu, bez nového vkladu, bez nových podmínek – a navýšil jsem částku na 153 146,11 €.
Dne 24. července 2025 jsem požádal o výběr 1 500 EUR. Tato žádost však byla zamítnuta a celá moje výhra v reálných penězích ve výši 153 146,11 EUR byla smazána s odvoláním na bonusové podmínky 1.4 (limit výhry 5× částka bonusu) a 1.5 (požadavek na výběr před další hrou).
Proti tomuto rozhodnutí protestuji z následujících důvodů:
Moje výhra ve výši 153 146,11 € již nebyla získána z bonusových peněz.
Pravidla 1.4 a 1.5 nelze zpětně použít na výhry v reálných penězích po převodu bonusu.
Neobdržel jsem žádné oznámení, že by moje pokračující hra s 296 € automaticky zrušila mé výhry.
Jedná se o nekalou a netransparentní praktiku, která podle mého názoru porušuje pravidla EU na ochranu spotřebitelů a zásadu zodpovědného hraní.
Už jsem kontaktoval podporu, ale moje žádost byla zamítnuta bez podrobného prozkoumání případu.
Proto vyzývám k:
Spravedlivá recenze mé hratelnosti,
Zpětné získání a vyplacení mých výher ve skutečných penězích ve výši 153 146,11 €
Konkrétní vysvětlení, proč byla smazána prokazatelně bez bonusu výhra.
Jsem ochoten poskytnout veškeré důkazy (zálohu, obrat, bankovní výpisy).
Kasino: GambleZen
Provozovatel: Altacore NV (Curaçao)
Poskytovatel platebních služeb (EU): Altaprime Ltd, Kypr
Účet hráče: [LONII]
Záloha: 74 € dne 22. července 2025
Výhry v reálných penězích: 296 € → 153 146,11 €
Zrušení výhry: 24. července 2025
Adresa podpory:
Winnings of €153,146.11 from real money after bonus conversion were deleted
On July 22, 2025, I deposited €74 at GambleZen.com and received an 80% deposit bonus. I activated the bonus, played, and initially wagered my way to approximately €30,000. Afterward, all excess bonus winnings were removed according to the bonus terms and conditions, leaving exactly €296 in real money in my account.
These €296 were no longer bonus-bound because I had fulfilled the entire bonus turnover and an automatic conversion into real money took place.
I continued playing with these €296 in real money – without an active bonus, without a new deposit, without new conditions – and increased the amount to €153,146.11.
On July 24, 2025, I requested a withdrawal of €1,500. However, this request was declined, and my entire real money winnings of €153,146.11 were deleted, citing bonus terms 1.4 (winning limit of 5× bonus amount) and 1.5 (requirement to withdraw before further play).
I object to this decision for the following reasons:
My winnings of €153,146.11 were no longer achieved with bonus money.
Rules 1.4 and 1.5 may not be applied retroactively to real money winnings after the bonus has been converted.
I did not receive any notification that my continued play with the €296 would automatically void my winnings.
This is an unfair, non-transparent practice which, in my opinion, violates EU consumer protection rules and the principle of responsible gaming.
I have already contacted support, but my request was rejected without the case being reviewed in detail.
I therefore call for:
A fair review of my gameplay,
The recovery and payout of my real money winnings of €153,146.11,
A concrete explanation as to why a demonstrably bonus-free win was deleted.
I am willing to provide all evidence (deposit, turnover, bank statements).
Casino: GambleZen
Operator: Altacore NV (Curaçao)
Payment service provider (EU): Altaprime Ltd, Cyprus
Player account: [LONII]
Deposit: €74 on July 22, 2025
Real money winnings: €296 → €153,146.11
Prize cancellation: July 24, 2025
Support address:
Gewinn von €153.146,11 aus Echtgeld nach Bonusumwandlung wurde gelöscht
Am 22. Juli 2025 habe ich bei GambleZen.com €74 eingezahlt und einen 80 %-Einzahlungsbonus erhalten. Ich habe den Bonus aktiviert, gespielt und mich zunächst auf ca. €30.000 hochgespielt. Danach wurden gemäß den Bonusbedingungen alle überschüssigen Bonusgewinne entfernt – es blieben genau €296 als Echtgeld auf meinem Konto übrig.
Diese €296 waren bereits nicht mehr bonusgebunden, denn ich hatte den kompletten Bonusumsatz erfüllt und eine automatische Umwandlung in Echtgeld erfolgte.
Mit diesen €296 echtem Geld habe ich weitergespielt – ohne aktiven Bonus, ohne neue Einzahlung, ohne neue Bedingungen – und den Betrag bis auf €153.146,11 erhöht.
Am 24. Juli 2025 stellte ich eine Auszahlung über €1.500. Diese wurde jedoch abgelehnt, und mein gesamter Echtgeldgewinn von €153.146,11 wurde gelöscht – mit dem Verweis auf die Bonusbedingungen 1.4 (Gewinnlimit von 5× Bonusbetrag) und 1.5 (Pflicht zur Auszahlung vor weiterem Spiel).
Ich widerspreche dieser Entscheidung aus folgenden Gründen:
Mein Gewinn von €153.146,11 wurde nicht mehr mit Bonusgeld erzielt.
Die Regeln 1.4 und 1.5 dürfen nicht rückwirkend auf Echtgeldgewinne nach erfolgter Bonusumwandlung angewendet werden.
Ich habe keine Benachrichtigung erhalten, dass mein weiteres Spielen mit den €296 zu einer automatischen Ungültigkeit des Gewinns führen würde.
Es handelt sich hier um eine unfaire, intransparente Praxis, die meiner Meinung nach gegen EU-Verbraucherschutzregeln und den Grundsatz des verantwortungsvollen Spielbetriebs verstößt.
Ich habe bereits beim Support nachgehakt, jedoch wurde mein Anliegen abgelehnt, ohne dass der Fall im Detail überprüft wurde.
Ich fordere daher:
Eine faire Überprüfung meines Spielverlaufs,
Die Wiederherstellung und Auszahlung meines Echtgeldgewinns von €153.146,11,
Eine konkrete Erklärung, weshalb ein nachweislich bonusfreier Gewinn gelöscht wurde.
Ich bin bereit, alle Beweise (Einzahlung, Umsatz, Kontoauszüge) zur Verfügung zu stellen.
Casino: GambleZen
Betreiber: Altacore N.V. (Curaçao)
Zahlungsdienstleister (EU): Altaprime Ltd, Zypern
Spielerkonto: [LONII]
Einzahlung: €74 am 22. Juli 2025
Echtgeldgewinn erzielt: €296 → €153.146,11
Löschung des Gewinns: 24. Juli 2025
Support-Adresse: [email protected]
Stížnost: Nezákonné zablokování účtu a odmítnutí výběru u GambleZen na základě žádosti o údaje dle GDPR
Vklad na GambleZen.com jsem provedl 22. července 2025, plně jsem prosázel bonus a zvýšil jsem svůj zůstatek skutečných peněz na více než 153 000 €. Poté, co jsem 24. července požádal o výběr, mi byl výběr zamítnut z důvodu neplatných bonusových podmínek, přestože výhry byly vygenerovány až po plném prosázení bonusu.
Dne 25. července jsem následně požádal o zveřejnění kompletní herní historie a všech údajů o účtu a transakcích v souladu s GDPR. Podpora to opakovaně odmítla a nařídila mi, abych si data shromáždil sám.
Ihned po této žádosti byl můj účet zablokován z důvodu „závislosti na hazardních hrách" – což bylo jasné odvetné opatření a porušení mých práv.
Naštěstí jsem 25. července v 7:45 natočil video, které dokazuje, že jsem byl v tu dobu stále normálně přihlášen a nic nenasvědčovalo zákazu ani omezením. Krátce po 8:00 jsem byl bez varování odhlášen.
Mám rozsáhlé důkazy (videa, snímky obrazovky), které celý proces plně dokumentují.
Požaduji, aby GambleZen okamžitě vyplatil mé legitimní výhry, poskytl veškeré údaje v souladu s GDPR a zrušil zmrazení účtu. Jednání kasina je pro mě nepřijatelné a využiji všechny dostupné právní a veřejné prostředky nápravy.
Complaint: Unlawful account blocking and denial of withdrawal at GambleZen following GDPR data request
I deposited at GambleZen.com on July 22, 2025, fully wagered a bonus, and increased my real money balance to over €153,000. After requesting a withdrawal on July 24, I was denied a withdrawal due to invalid bonus terms, even though the winnings were generated after the bonus had been fully wagered.
On July 25, I subsequently requested the release of my complete game history and all account and transaction data in accordance with the GDPR. Support repeatedly refused, instructing me to collect the data myself.
Immediately after this request, my account was blocked on the grounds of "gambling addiction" – a clear retaliatory measure and violation of my rights.
Fortunately, I recorded a video at 7:45 a.m. on July 25, which proves that I was still logged in normally at that time and there were no signs of a ban or restrictions. Shortly after 8:00 a.m., I was logged out without warning.
I have extensive evidence (videos, screenshots) that fully documents the entire process.
I demand that GambleZen immediately pay out my legitimate winnings, provide all data in accordance with GDPR, and lift the account freeze. The casino's actions are unacceptable to me, and I will pursue all legal and public remedies at my disposal.
Beschwerde: Unrechtmäßige Kontosperrung und Verweigerung der Auszahlung bei GambleZen nach DSGVO-Datenanforderung
Ich habe am 22. Juli 2025 bei GambleZen.com eingezahlt, einen Bonus vollständig umgesetzt und meinen Echtgeldbetrag auf über €153.000 erhöht. Nach der Beantragung einer Auszahlung am 24. Juli wurde mir diese unter Bezug auf unzulässige Bonusklauseln verweigert, obwohl die Gewinnsumme nach vollständiger Bonusumwandlung entstanden ist.
Daraufhin forderte ich am 25. Juli gemäß DSGVO die Herausgabe meines vollständigen Spielverlaufs und aller Konto- sowie Transaktionsdaten. Der Support lehnte dies mehrfach ab und wies mich an, die Daten selbst zu sammeln.
Unmittelbar nach dieser Forderung wurde mein Konto mit der Begründung „Spielsucht" gesperrt – eine klare Vergeltungsmaßnahme und Verletzung meiner Rechte.
Zum Glück habe ich um 07:45 Uhr am 25. Juli noch ein Video aufgenommen, das belegt, dass ich zu diesem Zeitpunkt noch normal eingeloggt war und keinerlei Hinweise auf eine Sperrung oder Einschränkungen sichtbar waren. Kurz nach 08:00 Uhr wurde ich ohne Vorwarnung ausgeloggt.
Ich verfüge über umfangreiches Beweismaterial (Videos, Screenshots), das den gesamten Ablauf lückenlos dokumentiert.
Ich fordere von GambleZen die sofortige Auszahlung meines rechtmäßigen Gewinns, Herausgabe aller Daten gemäß DSGVO und die Aufhebung der Kontosperrung. Das Vorgehen des Casinos ist für mich inakzeptabel und ich werde alle mir zur Verfügung stehenden rechtlichen und öffentlichen Mittel nutzen.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.