DomůFórumKasinaGamblezen Casino - všeobecná diskuze

Gamblezen Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

18 392 zobrazení 121 odpovědí |
před rokem
|
1...4 5 67
Přidat příspěvek
před 5 měsíci

Ale už jsem ověřený. Můj účet je ověřený, takže nevím, proč mi to komplikují. A pořád čekám na e-mail od nich od soboty, neodpovídají.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Pokud ale musíte ověřit platební metodu, zdá se mi, že ještě nejste ověřeni. Někdy kasino také požaduje dodatečné ověření, takže pokud to nebude v pořádku, peníze nedostanete.

Takže jsi jim ten dokument poslal, nebo na jaký e-mail teď čekáš?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 5 měsíci

Totéž se stalo mně. Výslovně jsem požádal kasino, aby mi nikdy neotevřelo účet, i když jsem o to požádal. Pak jsem po měsíci nebo dvou požádal o znovuotevření účtu a ten mi byl znovu otevřen. Prohrál jsem téměř 2000 EUR.


Toto je extrémně nefér a nechutné chování kasina. Mělo by být zakázáno a na CasinoGuru by se to nemělo propagovat.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 5 měsíci

Čekám na e-mail od KYC.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Totéž se stalo mně. Výslovně jsem požádal kasino, aby mi nikdy neotevřelo účet, i když jsem o to požádal. Pak jsem po měsíci nebo dvou požádal o znovuotevření účtu a ten mi byl znovu otevřen. Prohrál jsem téměř 2000 EUR.


Toto je extrémně nefér a nechutné chování kasina. Mělo by být zakázáno a na CasinoGuru by se to nemělo propagovat.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

No, je tam taková slovní hříčka, ať už si hráč vyžádal uzavření účtu nebo sebevyloučení, to pro nás hraje velkou roli.

Samozřejmě je také velmi důležité, jak to udělal a jak jste o to požádali. Pokud má hráč problém s hazardem, je vždy nutné se o tom zmínit a kasino by mělo bez jakýchkoli otázek jednat a účet znovu otevřít.

Je také důležité, zda se hráč skutečně snažil kasinu sdělit a zda použil různé kanály, jako je živý chat, podpora, e-mail atd., pokud nereaguje nebo se snaží ignorovat.

Tak jaké to pro vás bylo? Tyto případy se těžko generalizují, protože i jedna malá věc může mít velký význam.

Proto se vždycky ptám, jestli by bylo možné pomoci, nebo ne.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Čekám na e-mail od KYC.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Takže ještě nejste ověřeni nebo dodatečné ověření nebylo dokončeno.

Pokud se tento případ táhne 14 dní, pokusíme se vám pomoci. Pokud vám neodpoví, dejte mi prosím také vědět a my se vám pokusíme pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Osobně tuto stránku DŮRAZNĚ NEDOPORUČUJI, proč? Protože kromě toho, že mám tisíc problémů!!! Vypadá to trochu jako podvodný web!!! Kromě toho, že jsem se pokusil odevzdat výhru 100 eur na účet, se mi to nepodařilo. 2/3 týdny jsem nevěděl, kde těch 100 eur skončilo. Asistence byla spíš zmatená, protože pro kontrolu po mně chtěli tisíc dat. Když se mi je podařilo získat zpět, vrátili se na herní účet a já je musel hrát znovu, samozřejmě jsem o ně přišel. Jednoduchá operace, trvalo to měsíc a nedopadlo to dobře, no... Dokud...

Včera jsem měl na herním účtu 90 eur, dnes jsem ho otevřel a zjistil jsem, že je tam 40, proč??? Ve skutečnosti bonus zmizel, proč?

hrajte po 20 centech a prohrajte 50 eur bez bonusu, hra se vám ve skutečnosti zdá být urážlivá, nedoporučuji


dát dohromady, smíchat a nakonec se z toho stane zážitek, který se nedá doporučit

Automaticky přeloženo:
valeinter97132
před 5 měsíci

Naprosto s vámi souhlasím, RTP v tomto kasinu je prostě divné. Myslím, že mám nějaké důkazy o tom, že kasinové hry jsou manipulované. Podám stížnost a uvidíme, jak to dopadne.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Osobně tuto stránku DŮRAZNĚ NEDOPORUČUJI, proč? Protože kromě toho, že mám tisíc problémů!!! Vypadá to trochu jako podvodný web!!! Kromě toho, že jsem se pokusil odevzdat výhru 100 eur na účet, se mi to nepodařilo. 2/3 týdny jsem nevěděl, kde těch 100 eur skončilo. Asistence byla spíš zmatená, protože pro kontrolu po mně chtěli tisíc dat. Když se mi je podařilo získat zpět, vrátili se na herní účet a já je musel hrát znovu, samozřejmě jsem o ně přišel. Jednoduchá operace, trvalo to měsíc a nedopadlo to dobře, no... Dokud...

Včera jsem měl na herním účtu 90 eur, dnes jsem ho otevřel a zjistil jsem, že je tam 40, proč??? Ve skutečnosti bonus zmizel, proč?

hrajte po 20 centech a prohrajte 50 eur bez bonusu, hra se vám ve skutečnosti zdá být urážlivá, nedoporučuji


dát dohromady, smíchat a nakonec se z toho stane zážitek, který se nedá doporučit

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Zajímalo by mě, jestli zjistili, že jsi nesplnil požadavky na sázení, a proto ti vrátili peníze na účet a požádali tě, abys to nejdřív dokončil. 🤔

Dostal(a) jste k tomu nějaké vysvětlení?

Taky jsi zkontroloval, jestli ti bonus náhodou nevypršel?

Takhle by to byl důvod, proč tam ty peníze z bonusu nebyly, víš?

Prosím, uveďte k tomu další podrobnosti a náš tým pro vyřizování stížností by si to mohl ověřit kontaktováním kasina, pokud si to přejete.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Podle mého názoru jedno z nejhorších kasin, co se týče výběrů. Limity pro výběry jsou super nízké a super pomalé. Už 5 dní se snažím ověřit své metody vkladu a pokaždé, když mi poslali e-mail s žádostí o nový důkaz pro mé metody vkladu, místo aby se zeptali na vše v jednom e-mailu, se snaží celý proces ověření protahovat, aby mě donutili hrát s penězi. Teď, když jsem údajně dokončil proces ověření, jsou to 2 dny a výběry čekají na vyřízení. Neodpovídají na mé e-maily a živá podpora vždy odpovídá tou frustrující automaticky generovanou odpovědí. O tomto kasinu jsem se dozvěděl z této webové stránky (hodnocení 9/10), nedal bych jim ani 2/10, omlouvám se, ale to hodnocení je podle mě hrozné.


Upraveno
Automaticky přeloženo:
layoutstudiocy
před 5 měsíci

Kdy přesně jsi s tím procesem začal/a, jestli se nemůžu zeptat?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

(Výběr 26. 6.) První e-mail s ověřením metody vkladu jsem od nich dostal 27. 6., takže už jsou to 2 týdny. Nejdříve mě požádali o ověření mého účtu Neteller, pak mi zrušili výběr a řekli mi, abych použil jinou metodu. Jakmile jsem to udělal, chtěli ověřit novou metodu, kterou ONI po mně chtěli použít, a teď na mé e-maily neodpovídají. Hrál jsem v průběhu času ve více než 10 kasinech a tohle byl nejfrustrující proces výběru, jaký jsem kdy zažil. Teď jsem 3 dny nedostal odpověď. Jejich podpora si vždycky vymyslí výmluvu, že mají moc práce nebo podobné kecy. Děláte si ze mě legraci? Jak dlouho to potřebují, je to naprostá ostuda.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
layoutstudiocy
před 5 měsíci

Tohle musí být rozhodně frustrující.

Proč tě ale požádali o změnu způsobu výběru? Tomu vlastně nerozumím.

Určitě bych vám doporučil podat stížnost zde. Náš tým se ve vašem případě zapojí, protože jste čekal příliš dlouho.

Co říkáš? Půjdeš do toho?

Zde je odkaz pro vás. Prosím, popište problém přesně, abychom ho mohli začít prošetřovat.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

Ahoj, díky za odpověď, výběr jsem obdržel včera odpoledne. Nemám tušení, proč mě požádali o změnu metody výběru, i když bylo ověření úspěšné, ale jedna věc je jistá, v tom kasinu už nikdy hrát nebudu.

Automaticky přeloženo:
layoutstudiocy
před 5 měsíci

Ahoj layoutstudiocy!

Děkuji za vaši zprávu. Pro objasnění situace:

Dne 27. června jste provedli vklady pomocí bankovní karty a poté jste požádali o výběry na elektronickou peněženku (Neteller). Tyto dva požadavky na výběr byly zrušeny s žádostí o použití bankovního převodu, protože po vkladu kartou musí být výběr proveden zpět na bankovní účet.

Poté bylo požádáno o ověření účtu. Poskytli jste všechny potřebné dokumenty a včera byl váš účet ověřen a váš výběr do banky byl úspěšně zpracován a vyplacen.

Plně chápeme, že tento proces mohl být odrazující nebo frustrující, a upřímně se omlouváme za případné nepříjemnosti. Abychom vám to vynahradili, zaslali jsme vám na váš e-mail bonus bez vkladu – doufáme, že nám dáte další šanci a vrátíte se, abyste si užili svůj čas u nás.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj, díky za odpověď, výběr jsem obdržel včera odpoledne. Nemám tušení, proč mě požádali o změnu metody výběru, i když bylo ověření úspěšné, ale jedna věc je jistá, v tom kasinu už nikdy hrát nebudu.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Je fajn, že se to povedlo.

Také vidím, že kasino celou situaci vysvětlilo, takže je to teď pochopitelné.

Samozřejmě je na vás, jestli tam budete hrát znovu, nebo ne. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ví někdo, jak dlouho trvá jednoduché ověření na GambleZen.eu? V mém profilu je uvedeno, že jsem ověřený, ale stav účtu je stále vyřešen. 10. července jsem napsal na podporu a oni mi řekli, že jsem měl dostat e-mail s tím, že jsem měl poslat výpis z bankovního účtu s dokladem o bydlišti přímo na jejich e-mailovou adresu. Měl jsem to poslat. Ale nikdy jsem to nedostal. Udělal jsem to hned a dodnes se nic nezměnilo. Může mi někdo pomoct?

Automaticky přeloženo:
hanxiety
před 5 měsíci

Ahoj Hanxiety,

Váš případ jsme prověřili s naším oddělením KYC a zde je aktuální situace:

Poslali jsme vám dva e-maily s podrobnými pokyny ohledně požadovaných dokumentů. Bohužel jste v obou případech odeslali stejný dokument (výpis z bankovního účtu), který nesplňuje požadavky.

V tuto chvíli stále čekáme na váš správný dokument. Zašlete prosím buď:

snímek obrazovky z vašeho online bankovnictví, na kterém je jasně vidět váš IBAN a jméno majitele účtu,

nebo, pokud to není možné,

fotografie vaší bankovní karty s uvedením IBAN, BIC a jména majitele účtu.

Jakmile obdržíme správný dokument, rádi co nejrychleji přistoupíme k ověření vašeho účtu.

Pokud potřebujete, abychom vám pokyny zaslali znovu, neváhejte kontaktovat přímo náš tým KYC e-mailem.

Automaticky přeloženo:
Gamblezen Casino
před 5 měsíci

Bohužel jsem od vás žádný e-mail nedostal. Zkontroloval jsem také složku se spamem. Vyfotil jsem si bankovní kartu (přední i zadní stranu) a odeslal ji. Doufám, že to tentokrát proběhne rychle a hladce. 🙂

Díky za rychlou pomoc.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Výhry ve výši 153 146,11 € ze skutečných peněz po převodu bonusu byly smazány.


22. července 2025 jsem vložil 74 € na GambleZen.com a obdržel 80% bonus k vkladu. Aktivoval jsem bonus, hrál a nejprve jsem vsadil přibližně 30 000 €. Poté byly všechny přebytečné bonusové výhry odebrány v souladu s bonusovými podmínkami, takže na mém účtu zůstalo přesně 296 € v reálných penězích.


Těchto 296 € již nebylo vázáno na bonus, protože jsem splnil celý bonusový obrat a došlo k automatické konverzi na skutečné peníze.


S těmito 296 € v reálných penězích jsem pokračoval ve hře – bez aktivního bonusu, bez nového vkladu, bez nových podmínek – a navýšil jsem částku na 153 146,11 €.


Dne 24. července 2025 jsem požádal o výběr 1 500 EUR. Tato žádost však byla zamítnuta a celá moje výhra v reálných penězích ve výši 153 146,11 EUR byla smazána s odvoláním na bonusové podmínky 1.4 (limit výhry 5× částka bonusu) a 1.5 (požadavek na výběr před další hrou).


Proti tomuto rozhodnutí protestuji z následujících důvodů:


Moje výhra ve výši 153 146,11 € již nebyla získána z bonusových peněz.

Pravidla 1.4 a 1.5 nelze zpětně použít na výhry v reálných penězích po převodu bonusu.

Neobdržel jsem žádné oznámení, že by moje pokračující hra s 296 € automaticky zrušila mé výhry.

Jedná se o nekalou a netransparentní praktiku, která podle mého názoru porušuje pravidla EU na ochranu spotřebitelů a zásadu zodpovědného hraní.



Už jsem kontaktoval podporu, ale moje žádost byla zamítnuta bez podrobného prozkoumání případu.


Proto vyzývám k:


Spravedlivá recenze mé hratelnosti,

Zpětné získání a vyplacení mých výher ve skutečných penězích ve výši 153 146,11 €

Konkrétní vysvětlení, proč byla smazána prokazatelně bez bonusu výhra.



Jsem ochoten poskytnout veškeré důkazy (zálohu, obrat, bankovní výpisy).




Kasino: GambleZen

Provozovatel: Altacore NV (Curaçao)

Poskytovatel platebních služeb (EU): Altaprime Ltd, Kypr

Účet hráče: [LONII]

Záloha: 74 € dne 22. července 2025

Výhry v reálných penězích: 296 € → 153 146,11 €

Zrušení výhry: 24. července 2025

Adresa podpory:


Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Stížnost: Nezákonné zablokování účtu a odmítnutí výběru u GambleZen na základě žádosti o údaje dle GDPR


Vklad na GambleZen.com jsem provedl 22. července 2025, plně jsem prosázel bonus a zvýšil jsem svůj zůstatek skutečných peněz na více než 153 000 €. Poté, co jsem 24. července požádal o výběr, mi byl výběr zamítnut z důvodu neplatných bonusových podmínek, přestože výhry byly vygenerovány až po plném prosázení bonusu.


Dne 25. července jsem následně požádal o zveřejnění kompletní herní historie a všech údajů o účtu a transakcích v souladu s GDPR. Podpora to opakovaně odmítla a nařídila mi, abych si data shromáždil sám.


Ihned po této žádosti byl můj účet zablokován z důvodu „závislosti na hazardních hrách" – což bylo jasné odvetné opatření a porušení mých práv.


Naštěstí jsem 25. července v 7:45 natočil video, které dokazuje, že jsem byl v tu dobu stále normálně přihlášen a nic nenasvědčovalo zákazu ani omezením. Krátce po 8:00 jsem byl bez varování odhlášen.


Mám rozsáhlé důkazy (videa, snímky obrazovky), které celý proces plně dokumentují.


Požaduji, aby GambleZen okamžitě vyplatil mé legitimní výhry, poskytl veškeré údaje v souladu s GDPR a zrušil zmrazení účtu. Jednání kasina je pro mě nepřijatelné a využiji všechny dostupné právní a veřejné prostředky nápravy.


Automaticky přeloženo:
1...4 5 67
Jít na stránkuz 7 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.