DomůFórumKasinaGamblezen Casino - všeobecná diskuze

Gamblezen Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

18 406 zobrazení 121 odpovědí |
před rokem
|
1...3 4 5...7
Přidat příspěvek
před 8 měsíci

ahoj !

Bohužel moje zkušenost s tímto kasinem není dobrá. Říkám to, protože jsem si včera všiml, že můj bankovní výpis ukazuje transakce od obchodníků různých kategorií. Žádný z těchto obchodníků nemá kód obchodníka 7995 a to je problém, protože jsem u banky aktivoval zabezpečení proti vkladům do hazardních her, přesto se tomuto kasinu nějak podařilo narušit bezpečnost.

To se mi nezdá správné. Snažil jsem se je kontaktovat, ale zablokovali mi účet a nereagovali na můj dotaz ani na můj požadavek na vrácení částek účtovaných těmito obchodníky! Podle mého názoru zde odpovědný hazard neexistuje a tomuto kasinu chybí etika a morálka, protože ví, že závislí si zde najdou způsob, jak hrát!

Dne 26. března 2025 jsem do tohoto kasina provedl následující vklady:

400,00 EUR TERVERS

500,00 EUR SitexCraft

500,00 EUR TERVERS

300,00 EUR TERVERS

100,00 EUR PRDCTLUX

Můj závěr o tomto kasinu je, že se vysmívají všem závislým. Kromě toho je nezákonné používat jiný kód obchodníka pro praní špinavých peněz!

Automaticky přeloženo:
olteanimputit12
před 8 měsíci

Je mi opravdu líto celé situace v tomto kasinu.

Domnívám se, že je to způsobeno tím, že kasino používá poskytovatele plateb třetí strany, a když se podíváte na provedené vklady, neukazuje se to stejně.

Bohužel tímto způsobem vaše banka platby neblokuje.

Nyní musíme počkat, zda náš tým pro stížnosti bude schopen s vaší stížností něco udělat, i když nejsem příliš optimistický. Promiň, že ti to musím říct.

Pokud také potřebujete odbornou pomoc se svou situací, zde najdete centra pomoci dostupná ve vaší zemi.

Vše nejlepší samozřejmě přeji. 🙏

Automaticky přeloženo:
olteanimputit12
před 8 měsíci

Ahoj,

Toto je velmi aktuální téma a další hráči již diskutovali o možnostech v konkrétním vláknu; možná byste se na to rádi podívali . 👈

V tomto vlákně Gamblezen jsem také zahlédl aktivního zástupce kasina, takže možná dostanete více oficiálních odpovědí.

Je mi líto, že tato praktika zničila vaše snahy zablokovat se v kasinech.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Další zlodějské kasino z této skupiny, zmanipulované hry, RTP tu neexistuje a kromě 135 zatočení, které jsem vyhrál s vkladem, který zablokovali. Zase jednou ten guru manipuluje se skóre kasin, jen aby si vzal kus koláče, že?


file

Automaticky přeloženo:
Anonymized862
před 7 měsíci

Je mi líto, že se ti objevila chyba.

Zkoušel jsi kontaktovat podporu, aby se to pokusili opravit, nebo jen obviňuješ všechny kolem sebe?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 7 měsíci

Ano, kontaktoval jsem podporu, opravili to a nainstalovali jinou hru a, i když se to může zdát neuvěřitelné, v žádném ze 135 kol to nevyplatilo, je to neuvěřitelné, ale každopádně, jak říkáte, ŠTĚSTÍ NEBYLO NA MÉ STRANĚ, včera jsem zase udělal chybu, že jsem chtěl vsadit na MonsterWin, a prohrál jsem peníze jako vodu. Z těch kasin, která tak hodnotíte, je nějaké, které nemanipuluje s hrami a poskytuje správnou RTP her?

Automaticky přeloženo:
Anonymized862
před 7 měsíci

No, začínám si myslet, že online hry opravdu nejsou pro tebe, takže bys možná měl/a zvážit registraci v dalších kasinech. Co říkáš?

Také pokud máte jakýkoli důkaz o tom, že je RTP nějakého kasina manipulováno, zašlete nám ho prosím a náš tým tuto záležitost jistě prošetří.

Díky.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Kasino je dobré a rychlé s širokou škálou her, ale podpora je špatná.

Účet je již ověřený, ale neplatí.

Automaticky přeloženo:
bufas
před 6 měsíci

Ahoj, jak dlouho už ti kasino nezaplatilo? Víš proč? Zkoušel jsi to vyřešit s podporou a zřejmě ti nedali žádnou radu, nebo je něco jiného, ​​proč říkáš, že podpora není dobrá?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ano, už jsem mluvil na chatu podpory, ve kterém říkají, že není jejich povinností posílat e-mail podpoře, už jsem e-mail poslal, zatím nic, KYC poslal e-mail s žádostí o dokumenty, byly odeslány, nepřijímají je, protože musí mít adresu v bance, kterou neuvádějí tak, jak je vytištěna, zrušil jsem výběr a provedl ho přes jinou banku a zatím nic. Ani neodpovídají na e-maily, takže je vidět, že podpora není dobrá. Je jedno, odkud to berete, teď je to jen na vás, abyste zaplatili.

Automaticky přeloženo:
bufas
před 6 měsíci

Takže vidím, že podpora moc nepomáhá.

Ale doporučil bych nezrušit další výběr, protože to jen prodlouží čekací dobu. Takže teď budete muset čekací dobu začít znovu.

Pokud uplyne 14 dní a nic se nestane a vy nemáte peníze, dejte nám vědět.

Budete však také muset projít ověřením, i bez něj můžete použít jakoukoli metodu, ale pokud nebude úspěšná, peníze nedostanete.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Vklad jsem provedl přes PayShop, zkusil jsem vybrat přes Binace, protože mi tam už zaplatili, ale odmítli mě, tak jsem zkusil bankovní převod, při kterém mě požádali o data. Data mi byla zaslána a oni je nepřijali, protože jsem musel mít adresu, ale banka mi ji neposkytuje ani na papíře, ani přes aplikaci. Výběr jsem zrušil. Minulou sobotu jsem vybral znovu přes Revolute a do teď nic, neodpovídají, nic neříkají.

Automaticky přeloženo:
bufas
před 6 měsíci

Vidím, že se tam mísí různé platební metody. Vždy je nejlepší vybrat tu, kterou jste vložili. Řekli vám, proč vám odmítli výběr přes Binance? Když vás požádali o výpis s vaší adresou, nemohli jste si ho na vyžádání nechat od banky?

Nevím, jak dopadne další výběr, ale už žádné další výběry nedělejte a nevolte jinou metodu, protože to pravděpodobně všechno zkazí.

Pokud se nikam nedostanete, nikdo vám neodpoví atd., dejte nám vědět a my se pokusíme pomoci.

Ale dejte tomu trochu času.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dobré ráno, výběr přes Binance byl zamítnut, protože vklad nebyl proveden tam a mám to provést bankovním převodem, což jsem se pokusil udělat, ale také to nefunguje kvůli adrese. Teď to dělám přes Revolute a teď neodpovídají.

Automaticky přeloženo:
bufas
před 6 měsíci

Obávám se, že pokud vám řekli, že si nemůžete vybrat přes Binance, protože jste tímto způsobem nevložili peníze, může se to stát i při výběru přes Revolut.

Ptal jsem se vás, jestli byste si mohli vyžádat výpis z banky, který by obsahoval vše, co kasino potřebuje.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

ano, pokud je to výňatek, tak je tam všechno!


Automaticky přeloženo:
bufas
před 5 měsíci

Dobře, takže nemyslíš, že by to bylo lepší řešení a zároveň bys byl ověřený?

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Gamblezen mi dovolil se zaregistrovat, když jsem byl v Gamstopu a Gambanu a vkládal jsem peníze znovu a znovu.


Požádal jsem o uzavření svého účtu kvůli mému problému s hazardem a účet uzavřen nebyl, nikdy jsem si nic nevybral.


Poslal jsem Gamblezenu spoustu e-mailů s dotazem, zda by se dalo nabídnout řešení, například vrácení peněz, protože mě v tomto ohledu zklamali. Přestože jsem jim poslal přes 14 e-mailů, nedostal jsem žádnou odpověď a už to trvá týdny.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 5 měsíci

Ale už jsem ověřený. Můj účet je ověřený, takže nevím, proč mi to komplikují. A pořád čekám na e-mail od nich od soboty, neodpovídají.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Gamblezen mi dovolil se zaregistrovat, když jsem byl v Gamstopu a Gambanu a vkládal jsem peníze znovu a znovu.


Požádal jsem o uzavření svého účtu kvůli mému problému s hazardem a účet uzavřen nebyl, nikdy jsem si nic nevybral.


Poslal jsem Gamblezenu spoustu e-mailů s dotazem, zda by se dalo nabídnout řešení, například vrácení peněz, protože mě v tomto ohledu zklamali. Přestože jsem jim poslal přes 14 e-mailů, nedostal jsem žádnou odpověď a už to trvá týdny.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Dobrý den, rozhodně to není příjemné a je mi líto, že to takto pokračovalo, i když jste se snažili s kasinem komunikovat.

Naprosto žádná odezva, když jste se pokusili zavřít svůj účet? Také bych rád dodal, že pokud máte problém s hazardními hrami, je nejlepší se sami vyloučit, protože pokud si účet zavřete, často si ho můžete v budoucnu znovu otevřít bez jakýchkoli problémů.

Pokud ale kasino ani v tom případě nereaguje, bylo by to smutné. Zkoušeli jste je kontaktovat pouze e-mailem, nebo jste jim psali i přes živý chat či několik dalších kanálů?

Pokud si přejete svůj účet sami vyloučit, můžete námpodat stížnost a náš tým se vám pokusí nějakým způsobem pomoci.

Myslíš, že do toho půjdeš?

Automaticky přeloženo:
1...3 4 5...7
Jít na stránkuz 7 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.