Ahoj všichni.
Rozhodl jsem se vložit 230 kr na extrémní bonus Bonanza ve výši 333 % dne 14. března.
Bonusovou sázku jsem dokončil 16. dne Marsu a požádal o výběr 18. dne Marsu a stále probíhá.
Proces automatického ověření byl proveden 18. března, než jsem požádal o stažení 3941 nok.
Byl získán proces automatického ověření: úplné ID, poslal jsem svůj pas (přední a zadní strana)
Bankovní účet za doložení adresy.
A v neposlední řadě selfie, jak držím průkazku.
Ve středu 19. jsem obdržel e-mail od Gamblezen a požádali o další informace:
1: Číslo bankovního účtu / IBAN (číslo mezinárodního bankovního účtu
2: ID banky / BIC (identifikační kód banky)
3: Podrobná adresa příjemce (PSČ, ulice, město, země) Nedovedl jsem si představit, že musím svou adresu zdokumentovat ještě jednou, protože vše bylo připraveno zdokumentováno automatickým ověřovacím procesem na webu.
4: Barevná fotografie kreditní / debetní karty, kterou jste použili k dobití účtu (přední a zadní strana). Z bezpečnostních důvodů musí být vidět pouze prvních 6 a poslední 4 číslice karty a datum vypršení platnosti. Číslice na zadní straně a CVV / CVC musí být zakryty.
Poslal jsem tedy screenshoty všech dokumentů, které potřebovali, a odeslal jsem je jen pár minut poté, co byly odeslány, 5 screenshotů, které jasně dokumentují majitele banky, kreditní karty a vše na zadní straně.
Ani mi neodpověděli poté, co jsem jim poslal všechny možné dokumenty.
Gamblezen voní Fishy až po Nor! Drží mé výhry, nevím proč, protože jsem udělal vše, co jsem mohl, a zdokumentoval vše, co požadovali. Ničí to celý zážitek z hraní na Gamblezenu, toto zdržování výběrů je z jejich strany opravdu hloupé! Není to chyba hráčů!!!
Toto kasino bych nikomu nedoporučoval, držte se prosím dál, výběr je úplná noční můra a nevyplácejí žádné výhry 🤬
Aktualizace: Man 24/ Mars
Právě jsem obdržel e-mail od Gamblezen a požadují ještě více dokumentů, jako jsou všechny kreditní karty, které jsem použil k provedení vkladu na webu: Vysvětlil jsem jim, že tyto dvě karty: 543977******3852 a 543977******8932 jsou obě předplacené karty Mastercard, které jsou dodávány s 500 noky, pokud na nich nejsou před lety 500 nok, a jsou vložené!
je dobře, že každý tady může sledovat, jak se Gamblezen chová ke svým hráčům. Jsem připraven na další kecy z jejich strany.
Hello everybody.
I decided to deposit 230 kr for the Bonanza extreme bonus of 333% on the 14th of mars.
I finished the bonus wager on the 16th of mars and requested a withdrawal on the 18th of mars and it is still pending.
The automatic verification process was done 18th of mars before i made the withdrawal request of 3941 nok.
The automatic verification process acquired: full id, i sent my passport (front and back)
Bank utility bill for proof of address.
And last but not least a selfie of me holding my pass.
On Wednesday the 19th, i received an e-mail from Gamblezen and they requested more information:
1: Bank account number / IBAN (international bank account number
2: Bank ID / BIC (bank identification code)
3: Detailed address of beneficiary (postal code, street, city, country) i could not imagine i had to document my address one more time as it was all ready documented through the automatic verification process on the site.
4: A color photo of the Credit / Debit Card which you have used to recharge your account (front and back sides). For security reasons, only the first 6 and last 4 digits of the card and the expiration date must be visible. The digits on the reverse side and the CVV / CVC must be covered.
So i sent screenshot's of all the documents they needed and sent them just a few minutes later it was sent, 5 screenshot's which clearly documents owner of bank, credit card forth and back side everything.
They have not even responded back to me after i sent them all documents possible.
Gamblezen smells Fishy all the way up to Nor! They are holding my winnings i don't know why since i have done everything i can and documented everything they requested. It ruins the whole experience playing on Gamblezen this delaying of withdrawals it's just really stupid from their side! It's not the players fault!!!
I would not recommend this casino to anyone please stay away, withdrawal is a complete nightmare and they're not paying out any winnings 🤬
Update: Man 24/ Mars
I just received an Email from Gamblezen right now and they are asking for even more documents like all the credit cards i have used to make a deposit on the site: i have explained to them that these two cards: 543977******3852 and 543977******8932 are both prepaid Mastercard's that comes with a 500 nok on them and they are empty and tossed months if not years ago!
it's a good thing everybody here can watch how Gamblezen treats theyre players. I am ready for more bullshit from they're side.
Automaticky přeloženo: