DomůFórumKasinaGamblezen Casino - všeobecná diskuze

Gamblezen Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

 od ADRIELDOMINGOS
|
5 403 zobrazení 60 odpovědí |
|
12 3 4
Karolcia

Tak uvidíme, co se stane, když otevřete stížnost. Taky jsem docela zvědavý, jak to půjde, protože jsi vzal jen jeden bonus. Sice vám to zdůvodnili, ale myslím, že to bylo dost obecné a nevím, co se z jejich pohledu mohlo stát. Ale věřím, že budeme vědět víc, až je budeme kontaktovat.

Na to si budeme muset ještě chvíli počkat, ale pokud se dozvíte něco nového, rozhodně nám dejte vědět.

Automaticky přeloženo:

Jistě, ale stále jsem od nich nedostal žádné informace. Pak čekáme.

Automaticky přeloženo:
Karolcia

Ano, to bude v tomto případě pravděpodobně nejužitečnější. Doufám, že se brzy dozvíme, co za tím vším stálo.

Automaticky přeloženo:

Dobrý den, provedl jsem výběr v Gamblezen a byl jsem ověřen a vše je zelené, čekal jsem 24 hodin, ale nic nebylo z mého výběru zpracováno. Opravdu jsem si užil hraní na Gamblezen a opravdu tam chci hrát dál, ale nechápu, proč se výběry zpožďují a všichni agenti mi dávají stejnou odpověď, že musím čekat. Výběr je pouze 775 EUR, takže nechápu, proč je to tak zpožděný proces.

Automaticky přeloženo:
Hermanoo23

Ahoj,

24 hodin podle mě není vůbec zpoždění. Zkuste vydržet a buďte trpěliví. V závislosti na způsobu platby to může trvat několik dní. Mnoho kasin navíc nezpracovává výplaty o víkendech. Možná jsi to zkontroloval?

Automaticky přeloženo:

Ahoj,

24 hodin podle mě není vůbec zpoždění. Zkuste vydržet a buďte trpěliví. V závislosti na způsobu platby to může trvat několik dní. Mnoho kasin navíc nezpracovává výplaty o víkendech. Možná jsi to zkontroloval?

Automaticky přeloženo:

Dobrý den, proč jsem to napsal, protože mi agent řekl, že to trvá maximálně 24 hodin, takže jsem si myslel, že je to 24 hodinový proces. Poslali mi KYC ověření bankovních údajů, takže jsem zvědavý, jak dlouho to bude trvat. Trvalo téměř 72 hodin, než od nich dostal e-mail o kyc, takže uvidíme, jak dlouho trvá ověření 🙂 Celkově je to dobrá stránka s hazardními hrami, jen si přeji, aby výběry byly o něco rychlejší

Automaticky přeloženo:
Hermanoo23

Naprosto rozumím vašim pocitům, a tak když vám někdo řekne, že by to mělo být za den, hráč očekává, že to kasino zvládne za den. Ale jak řekla Radka, den je stále v podstatě nic a kasina o víkendech často nevybírají.

Takže určitě budete muset nejprve projít ověřením, abyste mohli odstoupit. To je pravděpodobně to, co vás drží zpátky.

Dáte mi vědět, až bude váš bankovní výpis v pořádku, jestli po vás kasino ještě něco chtělo nebo ne?🙂

Automaticky přeloženo:

Včera chtěli další bankovní údaje / Iban bic atd. a já jsem poslal poslední část všeho a byl jsem plně ověřen, ale výběry stále čekají. Obvykle, když budete plně ověřeni poté, co vás požádají o dokumenty, abyste mohli pokračovat s výběry, výběry by možná měly být dokončeny ve stejnou dobu, až bude vše v pořádku a zelené.😕

Automaticky přeloženo:

Ve skutečnosti dokonce jejich smluvní podmínky říkají, že musí zpracovat výběry do 24 hodin.

Automaticky přeloženo:

Ve skutečnosti dokonce jejich smluvní podmínky říkají, že musí zpracovat výběry do 24 hodin.

Automaticky přeloženo:

To je to, co mám na mysli, a mám pocit, že všichni jejich agenti jsou buď A.is nebo roboti, protože všichni mají přesně stejnou odpověď. A řekli, že jejich oddělení pracuje každý den, takže jsem si myslel, že jsou v tom i víkendy, ale dobře. Peníze jsem dostal po 4 dnech🤷🏽‍♂️

Automaticky přeloženo:

Včera chtěli další bankovní údaje / Iban bic atd. a já jsem poslal poslední část všeho a byl jsem plně ověřen, ale výběry stále čekají. Obvykle, když budete plně ověřeni poté, co vás požádají o dokumenty, abyste mohli pokračovat s výběry, výběry by možná měly být dokončeny ve stejnou dobu, až bude vše v pořádku a zelené.😕

Automaticky přeloženo:

Řekl bych, že doba zpracování se dá počítat od doby, kdy jste byli ověřeni. Takže bych ještě chvíli počkal. Někdy je lepší nespoléhat na to, že výběry jsou v podstatě téměř okamžité nebo velmi rychlé, protože to může záviset také na platební metodě, kterou používáte, nebo na poskytovateli třetí strany, pokud ji kasino používá atd.

Každopádně, jakou platební metodu jste použili k výběru? Viděl jsem dobře, že máte peníze na účtu? 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro

Rád bych měl problémy s tímto kasinem, jako je Hermanoo23 🙂 Zablokovali můj účet se zůstatkem kolem 2000 EUR bez vysvětlení a ignorují mé e-maily, když o to požádám (udělal jsem tam vklad 600 EUR).

Automaticky přeloženo:
Karolcia

Podíval jsem se také na vaši stížnost a zjistil jsem, že kasino bylo kontaktováno. Smutnější je, že už jsou to týdny a stále se neozvali, aby situaci vysvětlili. Na to si ale budeme muset bohužel počkat a doufám, že se nám kasino brzy ozve.

Automaticky přeloženo:
Jaro

Raději bych věnoval více času něčemu konstruktivnějšímu, než je toto. Téměř před 3 týdny mi zablokovali účet a dodnes nevím proč. Pokud mají jasný důvod pro tento druh jednání, měli by to jen objasnit a ukončit příběh. Mluvíme o hodně penězích, takže je to vážná věc. Nesnáším, když někdo nerespektuje čas jiných lidí. Jsem opravdu překvapen, že toto kasino je hodnoceno tak dobře.

Automaticky přeloženo:
Karolcia

Bohužel to nemůžeme urychlit. Vzhledem k tomu, že kasino má nyní reagovat, je to obtížné. Nemáme žádný způsob, jak někoho donutit, aby odpověděl.

Samozřejmě, na druhou stranu s tebou soucítím, protože bych se v tvé kůži cítil stejně.

Doufám, že se to vyřeší co nejdříve.

Automaticky přeloženo:
Jaro

Opravdu doufám v totéž.

Automaticky přeloženo:

Ahoj všichni.

Rozhodl jsem se vložit 230 kr na extrémní bonus Bonanza ve výši 333 % dne 14. března.


Bonusovou sázku jsem dokončil 16. dne Marsu a požádal o výběr 18. dne Marsu a stále probíhá.


Proces automatického ověření byl proveden 18. března, než jsem požádal o stažení 3941 nok.


Byl získán proces automatického ověření: úplné ID, poslal jsem svůj pas (přední a zadní strana)

Bankovní účet za doložení adresy.

A v neposlední řadě selfie, jak držím průkazku.


Ve středu 19. jsem obdržel e-mail od Gamblezen a požádali o další informace:


1: Číslo bankovního účtu / IBAN (číslo mezinárodního bankovního účtu

2: ID banky / BIC (identifikační kód banky)

3: Podrobná adresa příjemce (PSČ, ulice, město, země) Nedovedl jsem si představit, že musím svou adresu zdokumentovat ještě jednou, protože vše bylo připraveno zdokumentováno automatickým ověřovacím procesem na webu.

4: Barevná fotografie kreditní / debetní karty, kterou jste použili k dobití účtu (přední a zadní strana). Z bezpečnostních důvodů musí být vidět pouze prvních 6 a poslední 4 číslice karty a datum vypršení platnosti. Číslice na zadní straně a CVV / CVC musí být zakryty.


Poslal jsem tedy screenshoty všech dokumentů, které potřebovali, a odeslal jsem je jen pár minut poté, co byly odeslány, 5 screenshotů, které jasně dokumentují majitele banky, kreditní karty a vše na zadní straně.


Ani mi neodpověděli poté, co jsem jim poslal všechny možné dokumenty.


Gamblezen voní Fishy až po Nor! Drží mé výhry, nevím proč, protože jsem udělal vše, co jsem mohl, a zdokumentoval vše, co požadovali. Ničí to celý zážitek z hraní na Gamblezenu, toto zdržování výběrů je z jejich strany opravdu hloupé! Není to chyba hráčů!!!


Toto kasino bych nikomu nedoporučoval, držte se prosím dál, výběr je úplná noční můra a nevyplácejí žádné výhry 🤬


Aktualizace: Man 24/ Mars


Právě jsem obdržel e-mail od Gamblezen a požadují ještě více dokumentů, jako jsou všechny kreditní karty, které jsem použil k provedení vkladu na webu: Vysvětlil jsem jim, že tyto dvě karty: 543977******3852 a 543977******8932 jsou obě předplacené karty Mastercard, které jsou dodávány s 500 noky, pokud na nich nejsou před lety 500 nok, a jsou vložené!


je dobře, že každý tady může sledovat, jak se Gamblezen chová ke svým hráčům. Jsem připraven na další kecy z jejich strany.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
olegutten85

Dobrý den, olegutten85!


Váš účet byl úspěšně ověřen 25. března a 26. března jsou vaše výhry ve výši 3 941 NOK již zpracovány.

Automaticky přeloženo:
Gamblezen Casino

Žádný komentář k případu Karolcie ?

Automaticky přeloženo:
DaStupidKidd

Ahoj, DaStupidKidd, doufám, že se máš dobře! K tomuto případu existuje samostatné vlákno stížností .

Automaticky přeloženo:
12 3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky