Dobrý den, před 5 dny toto kasino zablokovalo můj účet. Stalo se to, když byly mé požadavky na sázení téměř splněny. Můj pokrok při sázení byl kolem 96 % a můj zůstatek byl v tu chvíli kolem 2 000 eur. Vložil jsem tam zálohu 600 eur.
Hned poté, co se můj účet zablokoval, jsem se jich zeptal na důvod prostřednictvím e-mailu. Toto je jejich odpověď:
„Děkujeme, že jste se obrátili na naši podporu!
Oddělení rizik kasina Gamblezen dokončilo kontrolu vašeho účtu S***A.
Účet S***A – neprošel bezpečnostní kontrolou kasina.
Při kontrole vaší herní relace bylo zjištěno porušení pravidel projektu, konkrétně:
Ve vztahu ke společnosti a při využívání služeb jí poskytovaných je uživatelům zakázáno: zneužívat bonusy nebo jiné propagační akce; V tomto případě, pokud má administrace závažné důvody podezřívat Majitele účtu ze zneužití bonusu (buď samostatně, nebo jako součást dohodnuté skupiny), vyhrazuje si právo:
zrušit bonus obdržený Majitelem účtu a zrušit veškeré výhry z tohoto bonusu;
okamžitě zablokovat účet Majitele účtu.
Jak je uvedeno v bonusových podmínkách (článek 9): Jakýkoli bonus lze zrušit před splněním sázkových požadavků.
Kvůli zjištěným porušením byl váš zůstatek zrušen a váš účet byl uzavřen bez práva na opětovné otevření.
Podle pravidel projektu nesmíte na této stránce hrát. Kasino není zodpovědné za to, že si otevřete nový účet a za jakékoli ztráty, které vám mohou vzniknout po otevření nového účtu. Vyhrazujeme si právo kdykoli ukončit účet vytvořený v rozporu s těmito pravidly."
Před 4 dny jsem se jich ptal, jak jsem bonus zneužil, ale přestali odpovídat (zopakoval jsem dotaz před 2 dny a dnes).
Před hraním si vždy přečtu podmínky. Žádný z nich jsem v tomto kasinu určitě nezlomil.
Byl bych vděčný za vaši pomoc.
Hello, 5 days ago this casino locked my account. It has happened when my wagering requirements have been almost met. My wagering progress was around 96% and my balance was around 2000 euro at that moment. I made a deposit on 600 euro there.
Just after my account got locked I asked them about the reason of it via email. This is a response from them:
"Thank you for contacting our Support Service!
Gamblezen Casino's Risk Department has completed the review of your S***A account.
S***A account - failed the casino security check.
During the review of your gaming session, a violation of the project rules was found, namely:
Regarding the company and during the usage of services provided by it, users are prohibited from: abusing bonuses or other promotions; In this case, if the administration has strong reasons to suspect the Account Holder of bonus abuse (either on their own or as part of a colluded group), it reserves the right to:
annul the bonus received by the Account Holder and cancel any winnings from that bonus;
block immediately the Account Holder's account.
As stated in the Bonus Terms & Conditions (Clause 9): Any bonus can be canceled before the wagering requirements are met.
Due to the detected violations, your balance was canceled, and your account was closed without the right to reopen.
According to the rules of the project, you are not allowed to play on this site. The casino is not responsible for you opening a new account and any losses you may incur after opening a new account. We reserve the right to terminate an account created in violation of these rules at any time."
4 days ago I asked them how the bonus has been abused by me but they stopped answering (I repeated the inquiry 2 days ago and today).
I always read the terms and conditions before playing. For sure none of them have been broken by me in this casino.
I would be grateful for your help.
Automaticky přeloženo:![](https://static.casino.guru/res/202502121257/images/svg/translated-by-google.svg)