FórumKasinaFatFruit Casino - všeobecná diskuze

FatFruit Casino - všeobecná diskuze

před 3 týdny od impulsoiluminado
|
295 zobrazení 8 odpovědí |
|
před 3 týdny
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s FatFruit Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 3 týdny

kluci, KYC tohoto webu je absurdní, nikdy jsem neviděl, že by se mě zeptali na fotku před mým domem nebo na ceduli ulice, mám více než 10 dní zpoždění s platbou, prostě se přetočí a ne neplatit! řekni mi, požádala vás nějaká stránka, na které jste hráli, o takovou fotku?

Automaticky přeloženo:
impulsoiluminado
před 3 týdny

Musím přiznat, že jsme se s tím už mnohokrát setkali, abych řekl pravdu.

Už jste poslali vše, co požadovali?

Je velmi důležité spolupracovat s kasinem, abychom dostali vaši platbu, dejte nám prosím vědět, jak to jde.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 týdny

Ano, ale odpověď jim trvá dlouho, všechno jsem poslal!

Automaticky přeloženo:
impulsoiluminado
před 2 týdny

Je dobře, že jsi jim všechno poslal. Jak dlouho čekáte na odpověď? Vidím, že máte otevřenou stížnost , takže se náš tým snaží pomoci. Nick ti už odepsal, takže se mu můžeš vrátit a nechat případ trochu posunout kupředu.

Doufám, že se to brzy vyřeší a projdete ověřením a dostanete své peníze.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Pošlu ti to, myslím, že to není v pořádku a nebudu ti posílat všechno, protože je tam hodně rozhovorů, ale pochopíš, o co mi jde přes! pošlete mi prosím e-mail, na který mohu posílat konverzace, konverzací je mnoho a nelze je sem připojit!

Automaticky přeloženo:
impulsoiluminado
před 2 týdny

Stačí kliknout na vaši stížnost a tedy na zelená písmena v mé předchozí odpovědi a Nick vám také napsal, že mu můžete poslat komunikaci. To bude nejrozumnější věc, kterou můžete udělat, protože se podrobně zabývá vaším případem. Jsem jen admin na fóru a snažím se zjistit více o tom, co se děje. Tak to klidně sdílejte hlavně s ním.

Bude to možné?

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Ahoj,


Pokusil jsem se vybrat 1000 EUR dvakrát. Po 2-3 dnech jsem měl 1000 € zpět na svém účtu.

Moje banka zřejmě platbu nepřijímá.

Kasino „údajně" spolupracuje s externím platebním procesorem.

Jsem v C 24 Bank…

Snažím se vybrat své peníze více než 10 dní a viděl jsem mnoho komentářů, které říkají, že toto kasino prostě nevyplácí žádné peníze.

Máte někdo zkušenost nebo řešení?


LG

Automaticky přeloženo:
Mark_sch156
před 5 dny

Dobrý den, v tomto případě bych zkusil kontaktovat banku, zda opravdu odmítají peníze. Případně, zkusili jste se zeptat, zda je možné použít nějakou jinou platební metodu, kde by se takový problém nevyskytoval?

Budu čekat na odpověď.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky