DomůFórumKasinaExtra Vegas Casino - všeobecná diskuze

Extra Vegas Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 3 roky od irenelouw99
|
16 330 zobrazení 67 odpovědí |
|
1 2 34
před 2 roky

No, ukazujete mi cokoli, co by mě přimělo si myslet, že by to tady mohlo být jinak, Byla tam zpráva, že mi kasino řeklo, že moje platby neproběhly, a pokusili se se mnou spojit, také tato náhrada karta by neměla mít nic společného s mými výhrami, protože moje výhra měla jít na můj účet Ecopayz, ale v dobré víře jsem dal kasinu vědět, že musím získat jinou vízovou debetní kartu, protože co se stalo s mým bankovním účtem. Kdybych jim to všechno neřekl, stalo by se to, protože je tam tolik podvodníků, že nikdo nikomu nevěří. Ohohoh chci jen křičet!!!!!

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Chápu, že jste velmi rozrušený - je to zřejmé a naprosto pochopitelné.

Nemohu mluvit jménem našeho týmu pro stížnosti a co je nejdůležitější, zatím nemáme žádné důkazy z kasina, takže upřímně, v tuto chvíli mohu jen málo komentovat.

Žádám vás laskavě, dejte nám více času - řekl bych, že to není snadná stížnost.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Máte pravdu, můžeme jen hádat, s čím přijdou, protože vím, že mají všechny moje peníze plus moje výhry těží 25 $, které vloží zpět na můj bankovní účet TD.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dám ti všechen čas na světě, ALE udělám vše, co je v mých silách, abych dostal Extra Vegas na minimum, stejně jako ze mě dělají něco, co jsem neudělal, to je prostě špatné zacházet s lidmi takhle jsme my lidé to, co udržuje tato kasina v chodu, ale takové kasino nepotřebujeme. 🐀 jsou to krysy

Automaticky přeloženo:
Sherryd
před 2 roky

Ahoj,

Vadilo by vám odpovědět na otázku ve vašem vláknu stížnosti, prosím?

Jde o „SPORU ÚPRAVY MSP"

Můžete to udělat zde .

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Provedl jsem pouze 2 vklady ze svého bankovního účtu na extra Vegas a 10. a 14. dne byly za 25 USD, ostatní vklady jsou z mého účtu Ecopayz a žádný z nich nebyl vrácen. Říkám vám, že kasino lže, dostali všechny mé platby, nemohu hrát v kasinu, pokud nemám peníze na svém bankovním účtu, není to vízová karta, je to vízová debetní karta od mého TD. v bance musíte mít peníze na svém bankovním účtu.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Neuvěřitelné, co vás některá kasina obviní, že děláte jen proto, aby vám nemusela platit, Extra Vegas mě obviní z vrácení peněz na můj účet v kasinu, i když ve skutečnosti to bylo kasino, kdo vložil 25 dolarů zpět na můj bankovní účet aby to vypadalo, že jsem to byl já, a to je jejich výmluva, aby mi nezaplatili, VAŠE KASINO TAM PRACUJÍ HNOU PODVODNÍKŮ, Slibuji, že se nezastavím před ničím, abych získal svou výhru, tohle vám neprojde, takže buď mi zaplatíte mé výhry, nebo půjdete dolů.

Automaticky přeloženo:
Sherryd
před 2 roky

No, tato situace je velmi komplikovaná a počkal bych na vyjádření kasina i Petra k těmto zpětným zúčtováním - pokud by tyto dvě transakce byly vůbec nějakými zpětnými zúčtováními.

Pokud mám pravdu, vaše karta byla nějak hacknuta a vaše banka vám právě vrátila částku ztracenou během tohoto bezpečnostního problému. 2 transakce. Kasino kvůli tomu nechce vyplatit vaše výhry, protože jste obdrželi novou kartu a navíc jste nahlásili původní bezpečnostní problém karty.

Jen pro jistotu, uniklo mi něco?

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Za prvé, co je na tomto případu tak složitého? Kasino mě obviňuje z zpětného zúčtování, což není pravda, to je vše, co musím doložit, a na mých bankovních výpisech je přímo uvedeno, že jsem zpětné zúčtování neprovedl, takže jsem dokázal, že moje druhá karta s tím nemá nic společného své výhry jsem vyhrál, než jsem si musel pořídit další kartu, a pokud mám číslo mého bankovního účtu, na který budou peníze uloženy, nejde o vízovou kartu, ale o vízovou debetní kartu, což znamená, že je k ní připojen bankovní účet. Abych odpověděl na vaši otázku ano, banka mi vrátila peníze za tyto poplatky za podvod, protože jsem nepovolil, aby ti lidé vstoupili na můj bankovní účet. Nyní vše, co musíme udělat, je přimět kasino, aby zobrazilo e-maily, které prokážou, že lžou, protože to neumí. Jak jsem řekl, že karta by neměla mít nic společného s mou výhrou, kasino nemělo problém vložit těch 25 $ na stejný bankovní účet, u kterého je moje nová karta. Takže ne, o nic jste nepřišli, a pokud jste ano, tak já.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Tato karta, o které mluvíme, je moje bankovní karta, na přední stranu karty dali vízum, takže je můžete použít tam, kde oni kromě víz, ale na svém bankovním účtu musíte mít peníze na pokrytí čehokoli, co si koupíte, říká se tomu vízum debetní karta

Automaticky přeloženo:
Sherryd
před 2 roky

Ahoj,

Už to vidím, jen jsem se chtěl ujistit.

Je to komplikované, protože v tuto chvíli nemáme ze strany kasina nic ke kontrole, a proto jim musíme dát nějaký čas, aby nám poskytli nějaký důkaz, nebo se jen ujistili, že nic nemají.

Dobře, měl jsem říct časově náročné místo "složité".



Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Kolik času potřebují?? Nemohou nic poskytnout, protože si to všechno vymýšlejí. Jen nechápu, jak se z toho můžou dostat, zavřít můj účet a nevyplatit mi výhru. Řekni mi, až prokážeme, že to není pravda, zaplatí mi mou výhru?

Automaticky přeloženo:
Sherryd
před 2 roky

Abych to trochu upřesnil:

Obvykle dáváme kasinu alespoň jeden týden na reakci na stížnost. Poté je zřejmé, zda kasino má zájem se stížností zabývat nebo ne.

Ve vašem případě kasino poskytlo prohlášení před 6 dny, takže existuje úspěšná spolupráce a Peter čeká / vyřizuje aktualizaci z kasina, jak v tuto chvíli tuším:

"Vážený tým Extra Vegas Casino,

Mohli byste mi prosím předat důkazy týkající se zpětných zúčtování na moji e-mailovou adresu (Xpeter.m@casino.guru)? Osobní údaje mohou být rozmazány."

Vzhledem k tomu, že situaci neřeším, nebudu spekulovat o tom, co se asi stane.

Počkáme na Petra, ano?

Doufám, že chápete.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Můžete mi na to odpovědět? jaký je rozdíl mezi těmito dvěma, provozováním s licencí a bez? A jak to, že kasino může fungovat bez licence? Je to proto, že jsou připojeni k jinému kasinu?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Právě jsem zjistil nějaké nové informace, zpětné zúčtování se týká kreditních karet, to, co jsem zde použil, byla debetní karta Visa, kterou musíte mít na svém šekovém účtu, abyste mohli zaplatit, takže na své kartě nemohu nic takového udělat.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Jakmile je platba zaplacena, prostředky přijdou z mého bankovního účtu, takže kasino o zpětném zúčtování lže.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Můžete mi na to odpovědět? jaký je rozdíl mezi těmito dvěma, provozováním s licencí a bez? A jak to, že kasino může fungovat bez licence? Je to proto, že jsou připojeni k jinému kasinu?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

rozdíl je docela jednoduchý, řekl bych. Casino A je licencováno v rámci maltské herní licence – což je vysoce doporučeno. To znamená, že kasino A musí splnit všechny nezbytné požadavky, aby vůbec získalo licenci, a je také odpovědné tomuto úřadu. Upřímně řečeno, spousta hráčů se o bezpečnost moc nestará nebo se například nechtějí obtěžovat s úplným ověřením před prvním roztočením...

Nyní kasino B nepracuje pod žádnou licencí. Žádné požadavky, žádná omezení, žádné starosti – dokud nenastanou nějaké problémy. Neexistuje žádný orgán (kromě místní justice), kde byste mohli přímo požádat o vyšetřování a obrátit se tam o pomoc. Navíc se takové kasino nestará o svou pověst, takže proti němu nelze použít žádnou páku.

Založit si online kasino bez licence je jako dělat e-shop, řekl bych.

Vždy je na hráči, aby si vybral, kde bude hrát. Proto se neustále snažíme poskytovat hráčům všechny informace relevantní pro férovost kasina. Na licenci záleží, proto upozorňujeme:

file

Více se můžete dozvědět zde:

https://casino.guru/how-to-choose-an-online-casino :

"Pokud vám kasino tvrdošíjně odmítá vyplatit vaše oprávněné výhry, zbývá jediná možnost, obrátit se na regulátora, který kasinu udělil licenci. Teprve pak se ukáže, jak důležité bylo vybrat si kasino podle toho, kdo vydal jejich licence. Dobrý regulátor by měl vždy stát nezávisle na straně férového hazardu. Měl by spravedlivě posoudit a prošetřit každou oficiální stížnost. V případě vážného porušení pravidel kasina může přistoupit k odebrání licence."


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Jako hráč v každém kasinu jsem se obával o svou bezpečnost, kam jdou moje informace, když se připojím do jakéhokoli kasina, první věc, kterou udělám, je nechat se ověřit. Jde o to, že všechna kasina by měla mít licenci, je to jako když někdo řídí auto s licencí nebo bez licence, bez licence jste více ohroženi, ale projde jim to, stejně jako tato kasina, teď musíme dát přestaň s tím.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Už je to přes týden, jen nemám pocit, že se s tím nikam dostáváme, nebo ano? Nikomu se neozývá žádná informace, jak se věci mají, nikdo mi prosím neřekne.....

Automaticky přeloženo:
Sherryd
před 2 roky

Dívám se na stížnost, kterou jste odeslali, a vidím, že kasino na ni reagovalo a pak jim Peter položil další otázky. Vím, že je to časově náročné, ale mnoho zástupců kasin neodpovídá okamžitě. Dejme tomu prosím trochu času.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ano, Danieli, děkuji, že ses mi vrátil, jde o to, že se musíme držet na ně a na ně, pak nás možná omrzí a zaplatí tam chyby. nemyslíš?

Automaticky přeloženo:
1 2 34

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky