DomůFórumKasinaExtra Vegas Casino - všeobecná diskuze

Extra Vegas Casino - všeobecná diskuze

před 3 roky od irenelouw99
|
16 367 zobrazení 67 odpovědí |
|
1 2...4
před 3 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Extra Vegas Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 3 roky

Bylo to nudné kasino, které musí mít více zábavy a akce, které jsou jednou nudné

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Vyhrál jsem 1 000 $ a čekal jsem 5 dní, než mi řeknou, že jsem zadal špatné bankovní údaje, takže jim své bankovní údaje pošlu dalších 5 dní, můj účet je již ověřený!!!! tentokrát mi vložili výhry zpět na můj účet v kasinu, takže jsem si je znovu vybral, vložil jsem správné bankovní údaje, musel jsem počkat dalších 5 dní, znovu je vložili zpět na můj účet v kasinu, myslím, že doufám, že to budu hrát, takže Hrál jsem, dostal jsem až 1 500 $, šel jsem to znovu proplatit, řekli, že moje vízová karta není ověřená, což bylo všechno ověřeno, mezi nimi za 15 dní došlo k hacknutí mého bankovního účtu, takže jsem musel získat nový vízovou debetní kartu, takže si teď kasino myslí, že jsem s touto kartou udělal podvod, takže jim tu kartu ověřím, hru jsem na krátkou dobu opustil, když se vrátím, můj účet v kasinu je uzavřen a řekli, že nedostávám svou výhry, no jakými jmény jsem je nenazval a to mě dostalo do problémů, takže pokud se vám to stane, dejte si pozor.

Automaticky přeloženo:
Sherryd
před 2 roky

Ahoj,

no, bez dalších podrobností je docela těžké uhodnout, co způsobilo počáteční zpoždění a problémy s bankovními informacemi. Musím však říci, že chápu, že kasino může mít určité potíže s vaší vyměněnou vízovou kartou a mohlo by to způsobit další zpoždění. Pokud jsem pochopil, kvůli tomu vám bylo řečeno, že jste se dopustili podvodu. Je to správně?

Určitě to musí zkontrolovat náš reklamační tým.

Poskytněte jim prosím všechny relevantní informace, komunikaci, snímky obrazovky a tak dále.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ne, nikdy jsem neudělal žádný podvod, někdo udělal podvod na mém bankovním účtu, takže jsem si musel vyřídit novou vízovou debetní kartu, kasino říká, že já nebo moje banka zastavili platbu. Když jsem ve skutečnosti provedl 2 platby ve výši 25 $, moje banka mi vrátila finanční prostředky, na které jsem měl podvod, a spor, o kterém si myslím, že kasino vede

Automaticky přeloženo:
Sherryd
před 2 roky

Řekl bych, že i když na ně budete hrubí, stále potřebují vyplatit výhru a pak vám mohou zavřít účet. Nevyplácení výher by nemělo být možností.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobře, neudělal jsem nic špatného, když se mnou tak zacházeli, udělal jsem vše, co jsem měl, nechal jsem si ověřit svůj účet a provedl 2 vklady a pak jsem vyhrál a zbystřil a vybral si své výhry a to se jim nelíbilo, teď tam záminkou k uzavření mého účtu bylo, že moje banka nebo já jsme odmítli své platby ve výši 25 $, no, za prvé musíte mít peníze ve své bance, abyste mohli hrát v jakémkoli kasinu a ne, nemám na účtu kontokorent a řekli to, když jsem jim řekl, že si musím vyřídit novou debetní kartu víza, protože mám na svém bankovním účtu podvody. Všechno je to o způsobu, jakým s nimi mluvím, nemyslím, než řeknu, jen řeknu, co mám na mysli, a za to se omlouvám.

Automaticky přeloženo:
Sherryd
před 2 roky

Ahoj,

jak už psal Daniel, i když jsi byl hrubý, není to omluva pro takové chování. Buďte prosím trpěliví, náš tým pro stížnosti prověřuje všechny informace.



Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Děkuji, je to jako bych řekl, že nemyslím, než promluvím, a jak píšete, že mi musí vyplatit výhru, protože jsem neudělal nic špatného.

Automaticky přeloženo:
Sherryd
před 2 roky

Vidím, že kasino Vegas bylo právě pozváno, aby se připojilo k diskusi o stížnosti. Uvidíme, co bude dál.



Automaticky přeloženo:
před 2 roky

No, myslím, že se nepřipojí, víš proč..... protože vědí, že to zkazili, potřebuji, aby se brzy něco stalo... nemůžeme jim to nechat uniknout, jsem tak jistě, že to udělali předtím a prošlo jim to, no, tentokrát ne, musíme zastavit tato kasina, která nás neustále kradou.

Automaticky přeloženo:
Sherryd
před 2 roky

Bohužel můžete mít pravdu.

Dovolte mi, abych vám připomněl, že toto kasino funguje bez licence, takže se obávám, že neexistuje žádná herní autorita, které byste mohli účinně zavolat o pomoc.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobře, Radko, zavolám další pomoc, víc, než se kdy dozvíš, jak jsem řekl, pokud mi toto kasino nezaplatí, budu bojovat zuby nehty o svých 1500 $ a víš co!!! už to není ani o penězích, ale o tomto a několika dalších kasinech tam venku, která jsou LHAŘI, půjdu na každou sociální síť, kterou budu moct, dostanu noviny a zpravodajská média, takže si to sami říkají to všechno stojí 1500 $, PODÍVEJME SE. pokud by se ke mně někdo chtěl přidat, pošlete mi e-mail carewcherry55@gmail.com děkuji všem za přečtení mého příběhu

Automaticky přeloženo:
Sherryd
před 2 roky

Chápu váš názor. Nešlo by mi ani tak o peníze, ale o nespravedlnost. Chápu, že to nechceš nechat být. Informujte nás prosím.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Abych řekl pravdu, ani zde jsem nenašel spravedlnost, příběh má 3 strany, moje strana, na které poskytuji všechny své důkazy, abyste mi pomohli, poskytlo vám kasino nějaké e-maily ohledně toho, co vám říkali a zdá se, že jim věříte, když ve skutečnosti posílám všechny e-maily, takže byla vyprávěna pouze jedna strana příběhu. Mmmm Nic nebo nikdo mi nepomůže.

Automaticky přeloženo:
Sherryd
před 2 roky

Ahoj,

Je mi líto, ale odpověď kasina, stejně jako vaše poslední příspěvky ve stížnosti, čekají na schválení, takže je nemohu číst. Pokud tomu rozumím, myslíte si, že souhlasíme s kasinem, mám pravdu? Peter je profesionál, takže jsem si jistý, že věnuje maximální pozornost každému detailu, který mu poskytnete vy a kasino, aby mohl být spravedlivý.



Automaticky přeloženo:
před 2 roky

No, ukazujete mi cokoli, co by mě přimělo si myslet, že by to tady mohlo být jinak, Byla tam zpráva, že mi kasino řeklo, že moje platby neproběhly, a pokusili se se mnou spojit, také tato náhrada karta by neměla mít nic společného s mými výhrami, protože moje výhra měla jít na můj účet Ecopayz, ale v dobré víře jsem dal kasinu vědět, že musím získat jinou vízovou debetní kartu, protože co se stalo s mým bankovním účtem. Kdybych jim to všechno neřekl, stalo by se to, protože je tam tolik podvodníků, že nikdo nikomu nevěří. Ohohoh chci jen křičet!!!!!

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Nezobrazuje se mi

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Beru to tak, že čekáme na odpověď kasina??? Jen by mě zajímalo, co se stane, když nebudou reagovat???

Automaticky přeloženo:
Sherryd
před 2 roky

Ahoj,

ano, kasino má nyní více než 5 dní na to, aby se spojilo a poskytlo důkazy:

"Vážený tým Extra Vegas Casino,

Mohli byste mi prosím předat důkazy týkající se zpětných zúčtování na moji e-mailovou adresu (Xpeter.m@casino.guru)? Osobní údaje mohou být rozmazány."

To je obvyklý postup, musíme vidět ty důkazy.

V tuto chvíli bych jen hádal, co bude dál.

Automaticky přeloženo:
1 2...4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky