FórumKasinaExtra Vegas Casino - všeobecná diskuze

Extra Vegas Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 3 roky od irenelouw99
|
15059 zobrazení 67 odpovědí |
|
12 3 4
Přidat příspěvek
před 2 roky

Brzy to bude trvat 3 týdny, nevidím zde nic, co by mě přesvědčilo, že dostanu výhru v tomto kasinu, je mi z toho špatně, když vidím, že toto kasino může uniknout lhaní a nemusím se tam vracet vyprávěj, kdybychom to udělali my lidé, byli by všude kolem nás.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobře lidi, už to trvá 3 týdny, už jsme slyšeli něco o tomhle kasinu s nízkým životem, které rádo křivě obviňuje a pak mi zavře účet a nechá si moje výhry? Je prostě špatné, když je necháme, aby to prošlo, oni to udělali mně, kolik dalších lidí to udělá taky a projde to.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Legrační, že jsem si právě přečetl informace o zpětném zúčtování a to lze provést pouze v případě, že máte kreditní kartu, proto mi toto kasino nevyplatí mé výhry, protože mě obviňují z zpětného zúčtování, získejte toto NEVLASTNÍM kredit karta, moje bankovní debetní karta má na sobě symbol Visa, ale není to tak, že bych na ní mohl účtovat, musím mít peníze na svém bankovním účtu, abych mohl platit za cokoliv, co dělám, ať už je to hazard nebo nákup něčeho v obchodech, MUSÍM MÍT PENÍZE NA POKRYTÍ ČÁSTKY, nechápu, proč to nikdo nevidí. NEMŮŽU VRÁTIT, jak mě toto kasino obviňuje.

Automaticky přeloženo:
Sherryd
před 2 roky

Nejsem si jistý, jak to funguje v Kanadě, ale zpětné zúčtování můžete provést jakoukoli kartou v mnoha různých zemích. V podstatě přijdete do své banky, řeknete, že někdo zneužil vaši kartu a přejete si vrátit/refundovat platby, které byly odeslány do kasina. Nefunguje to ve všech případech a rozhodně ne v každé bance, ale je to možné a čas od času se to určitě stane. Bez ohledu na to, jakou máte kartu.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Jak jsem uvedl ve svém posledním komentáři, tak to funguje. Mimochodem, bylo hezké slyšet od někoho zpět, protože se zdá, že se mi v mém případě nikdo neozývá, pokud někdo ví, s kým bych si mohl promluvit o získání své výhry zpět z tohoto lživého kasina, dejte mi prosím vědět

Automaticky přeloženo:
Sherryd
před 2 roky

Časovač říká, že Petr má 2 dny na to, aby prozkoumal pokrok. Nebudu hádat, co se děje.

Prosím, počkejte.

Automaticky přeloženo:
Sherryd
před 2 roky

Je možné, že Peter právě komunikuje s kasinem. Proto jste dosud neobdrželi žádnou odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

V každém případě by bylo hezké slyšet od někoho o tom, co se děje, nevěděl jsem o těch 2 dnech, díky za informování a znovu jsem nevěděl, jestli Peters byl v kontaktu s kasinem, opět dobré vědět. 🥴

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Myslím, že mě tu ignorují, proč?

Automaticky přeloženo:
Sherryd
před 2 roky

Ahoj,

laskavá připomínka: časovač běží zítra, takže Peter na tom pracuje. Jak vás informoval ve stížnosti, v současné době jedná s kasinem, takže vás bude informovat, jakmile budou vyřešeny všechny otázky.

Upřímně řečeno, náš tým pro stížnosti se prohrabává docela hromadou stížností, takže prostě nemají čas aktualizovat všechny stížnosti každý den a říkat: "Pracuji na tom, buďte prosím trpěliví."

Počkejte prosím na Petra, stará se o více hráčů současně.

Nejste ignorováni, stížnostní tým je prostě zahlcen. Tak to je. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Víte, že hraji v online kasinech, každý den, každý den, tak proč bych ve jménu pána chtěl ztratit jakékoli kasino, rád hraji v online kasinech, mohl bych jmenovat několik kasin, ve kterých hraji, ani jednou tohle každé se stalo při hraní v jakémkoli kasinu, toto je jediné kasino, které mě z toho kdy obvinilo.

Automaticky přeloženo:
Sherryd
před 2 roky

No, když to řeknete takhle, zní to, že vaše obecná zkušenost s online kasiny je docela dobrá, nemám pravdu?


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

V online kasinech nemáte nikdy dost zkušeností, protože každé kasino je jiné, takže se učíte ze svých chyb a to je něco, co nerad dělám, je dělat nějaké chyby. A víte, že sotva kdy beru nějaké kosti, protože pak jen pracujete pro kasina s šílenými mzdami, což je jedna věc, kterou udělám, je přečíst si sázky a vždy se snažím udělat ověřovací část, ale některá kasina to nedělají Nedělejte to, dokud nevyhrajete, což je podle mě tak hloupé, protože pak na ně musíte čekat, než budete moci vybrat peníze každý týden. Musí to být 500 dolarů. Nebo více. Abych odpověděl na vaši otázku ano i ne.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Víte, když jsem poprvé hrál v online kasinu v listopadu 2018, vyhrál jsem a musel jsem o své výhry bojovat, a trvalo to skoro rok, proto si nenechám kasino uniknout, aby mě oškubalo, pokud udělal něco špatně, nechal bych to být, ale když neuděláš nic špatného, bojuješ o své výhry.

Automaticky přeloženo:
Sherryd
před 2 roky

Sám si nedokážu představit, že bych se s nějakým kasinem zabýval téměř rok. Ale zní to velmi rozumně, pokud jste neudělali nic špatného.

Jen mě zajímalo, kdy jste měli problém s vízovou kartou - myslím, že když k podvodu došlo, bylo to už poté, co jste vyhráli v kasinu, mám pravdu?



Automaticky přeloženo:
před 2 roky

ze všeho ne, je to debetní bankovní karta TDCanada Trust Visa, musíte mít peníze na svém bankovním účtu, abyste je pokryli. Ano, je to tak, už jsem vyhrál svou výhru, a poté dojde k podvodu na mém bankovním účtu, takže vidíte, že to nemá nic společného s mým bankovním účtem, protože jsem vložil svůj vklad myslel na můj účet Ecopays, takže kasino již bylo aby mi dával své výhry, dokud jim neřeknu, co se stalo s mou visa debetní bankovní kartou, což jsem jim možná neměl říkat, ale ze své upřímnosti to udělal, protože to nemělo nic společného s tímto účtem, ale před mým bankovním účtem dostal jsem hack Udělal jsem 2 vklad ve výši 25 $ z tohoto bankovního účtu do kasina, proto jsem dostal potřebu jim to říct. Ale způsob, jakým to funguje, trvá dlouho, protože mám stejný bankovní účet, ze kterého pocházejí peníze, bez ohledu na to, kolik karet jdu, když si myslím, že peníze pocházejí. Dává vám to smysl, dejte mi prosím vědět a pokusím se to lépe vysvětlit.

Automaticky přeloženo:
Sherryd
před 2 roky

Myslím, že rozumím, děkuji.

Nejprve jsem si myslel, že to byla podvodná vaše debetní karta s vízem, teď jsem pochopil, že váš bankovní účet byl hacknut.

V tuto chvíli se snažíme zaměstnancům kasina vysvětlit, že musí být předložen nějaký zásadní důkaz, jinak nemá smysl vás obviňovat z jakýchkoliv zpětných zúčtování. Vím, že se může zdát, že se nic neděje, ale pracujeme na tom.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Děkuji, oceňuji čas a úsilí, které tomu všichni věnují, a ano, máte pravdu, musí mít důkaz, než někoho obviní z takových věcí, jak jsem řekl dříve, kdybych něco takového udělal, udělal bych to nech to být, ale nic takového jsem neudělal a v mých bankovních výpisech, které jsem poslal Petrovi, je to černé na bílém, je to kasino, které vrátilo mé 2 vklady 25 $ z mého účtu tdbank, ale nebyly to jejich platby vyhrál jsem svou výhru, byla to platba z účtu Ecopayz. Proč jim tedy kasino vracelo platby???

Automaticky přeloženo:
Sherryd
před 2 roky

To je dobrá otázka.

Jsem si jistý, že Peter klade správné otázky kasinu také.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Další kasino, kde nesmí němečtí hráči? Zaregistroval jsem se tam jako Němec a hrál

Automaticky přeloženo:
12 3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky