před rokem
Nenastanou žádné problémy. Už jsem dostal zaplaceno!
No problems will occur. I got paid already!
Nenastanou žádné problémy. Už jsem dostal zaplaceno!
No problems will occur. I got paid already!
Paráda, tak asi bude na čase se držet kasin, která jsou pro vás spolehlivá, protože sem povede cestička. Doufám v mnoho dalších výher. 🙂
Great, so it will probably be time to stick to casinos that are reliable for you, because there will be a path leading here. I hope for many more wins. 🙂
Proč je toto kasino číslo jedna na vašem webu? Abych byl upřímný, trochu mě to nutí zpochybňovat platnost celého webu. Co je kurva jako negativní a já mám taky negativní zkušenost, že se otevřu.
Why is this casino the number one on your site? It kind of makes me question the validity of the whole site to be honest. What the fuck is like negative and I have a negative experience as well that I will open up.
Ahoj,
navzdory vašemu tónu si myslím, že vám mohu pomoci s vysvětlením. Toto kasino mimochodem není číslo jedna, i když podle jeho statistik patří mezi ty, které stojí za to ukázat.
Pokud si uděláte čas a podíváte se na kartu s názvem „ Vysvětlení indexu bezpečnosti ", budete vědět, že:
Vzhledem k tomu, že je to náš první příspěvek na tomto fóru, o vaší špatné zkušenosti samozřejmě nic nevíme, proto bych vás chtěl slušně požádat, abyste je alespoň sdíleli.
Dejte ostatním prostor k zamyšlení nad tím, co chcete říct. Obecné stížnosti nemají žádnou skutečnou hodnotu, souhlasíte? Kdo ví, možná vám pomůžeme.
Přemýšlejte o tom, prosím.
Hello,
despite your tone I think I can help you with an explanation. This casino is not number one by the way, though based on its stats it si among we deem worth showig.
If you take the time to look at tab called "Safety Index explained" you would know that:
Since this is our first post on this forum, we of course know nothing about your bad experience, so I would like to ask you politely to share it, at least.
Give others some space to reflect on what you have to say. General complaining has no real value, would you agree? Who knows, we may be able to help you.
Think about that, please.
dostal jsem výběr schválen před 3 týdny, v bance jsem neobdržel ani cent a kasino mi odmítá dát důvod, proč jen říkají, že vyšetřuji.
Jak se dostanu do kontaktu se správnými lidmi, kteří budou žalovat za krádež a zneužití smluvních podmínek.
got a withdraw approved 3 weeks ago , have not received a cent in my bank and casino refuses to give me a reason why they just say investigating.
How do i get in touch with the right people to sue for theft and abuse of terms and conditions.
Udělali jste správnou věc, když jste zde s naším týmem odeslali stížnost . Již na tom začali pracovat a brzy se vám ozvou.
Mohu se jen zeptat, zda oba výběry již byly schváleny nebo stále čekají? Nemohl jsem to přesně pochopit, protože jste řekl, že kasino to stále vyšetřuje, víte.🤔
You have done the right thing by submitting a complaint here with our team. They have already started to work on it and will get back to you shortly.
May I just ask if both of the withdrawals have already been approved or are still pending? I couldn't understand it exactly, as you said that the casino is still investigating, you know.🤔
Oba výběry byly schváleny s penězi opouštějícími účet kasina. Jedno stažení bylo schváleno 5. srpna a jedno schváleno 12. srpna.
Opravdu nerozumím přesně tomu, co se v tomto kasinu děje, buď je to prosté porušení podmínek.
Posledních pár dní jsem strávil posíláním mnoha e-mailů bez štěstí, jen standardními odpověďmi zkopírovat a vložit
Milý
Alexander,
Děkujeme, že jste kontaktovali DrakeCasino.eu!
Upřímně se omlouváme za nepříjemnosti, vezměte prosím na vědomí, že v současné době prošetřujeme, co se s transakcí stalo a potřebujeme na to zkrátka trochu více času.
Prosíme vás o trochu více trpělivosti v této záležitosti. Jakmile budeme vědět více, budeme vás okamžitě informovat.
Máte-li jakékoli další dotazy, neváhejte nás kdykoli kontaktovat.
VÍCE ČASU ???? je to přes 3 týdny a chtějí více času na vymýšlení výmluv pro krádež.
Both withdrawals have been approved with the money leaving the casino account. One withdraw was approved on the 5th of AUG and one approved on the 12th.
I really dont understand exactly what this casino is going on about either its a simple breach of terms and conditions.
I spent the last few days sending many emails with no luck just standard copy paste replys saying
Dear
Alexander,
Thank you for contacting DrakeCasino.eu!
We sincerely apologize for the inconvenience, please note that we are currently investigating what happened with the transaction and we simply need a little more time for that.
We kindly ask you for a little bit more patience regarding this matter. Once we know more we will notify you right away.
If you have any other questions, feel free to contact us at any time.
LITTLE MORE TIME ???? its been over 3 weeks and they want more time to come up with excuses for theft.
Zdá se mi to opravdu frustrující a tvůj hněv je pochopitelný.
Doufejme, že náš tým tomu přijde na kloub a vy budete moci brzy získat své peníze.
Uvidíme, jak bude kasino spolupracovat a problém vyřešit. Držím palce k co nejrychlejšímu a nejlepšímu vyřešení.🤞
It seems really frustrating to me and your anger is understandable.
Hopefully, our team will be able to come to the bottom of this and you'll be able to get your money soon.
Let's see how the casino will cooperate and resolve the issue. I'm keeping my fingers crossed for the fastest and best resolution possible.🤞
@CasinoGuru: Vím, že s tisíci kasin a bonusů existuje nekonečná potřeba aktualizací, ale jaký je správný způsob, jak může uživatel hlásit chyby?
Před třemi měsíci jsem kliknul na "možná nefungují" pro bonus pro toto kasino a vyplnil komentář. Bonus bohužel stále říká, že neexistuje žádný výherní limit.
Přihlásil jsem se přes vás, protože neexistuje žádný limit, vložil jsem 20 USD a měl jsem neskutečné štěstí, jeden slot mi přinesl přes 10 000 USD během 30 minut a byl jsem tááák šťastný.
Dokud jsem nezkontroloval podmínky a mohl brečet...
"Přijetí jakéhokoli bonusu za vklad do kasina ve výši 200 % nebo více z částky vkladu podléhá maximálnímu limitu pro výběr hotovosti, který je 10násobek bonusové částky nebo 10 000 $, podle toho, která hodnota je nižší, pokud není uvedeno jinak."
@CasinoGuru: I know that with thousands of casinos & bonuses there is an endless need for updates, but what is the correct way for a user to report errors?
Three months ago I clicked on "maybe not working" for the bonus for this casino and filled in a comment. Unfortunately, the bonus still says there is no winning limit.
I signed up through you because there is no limit, deposited 20 USD and was reeeeeally lucky, one slot brought me over 10,000 USD within 30 minutes and I was soooooooo happy.
Until I checked the terms and conditions and could cry...
"Acceptance of any casino deposit bonus of 200% or more of the deposit amount, is subject to a maximum cash out limit, which is 10 times the bonus amount, or $10,000, whichever is lower, unless otherwise noted."
@CasinoGuru: Ich weiss, bei tausenden Casinos & Bonis gibt es unendlich Aktualisierungbedarf, aber wie geht man als User korrekt vor, um Fehler zu melden?
Schon vor 3 Monaten habe ich beim Bonus zu diesem Casino auf "funktioniert etwaa nicht" geklickt und mit Bemerkung ausgefüllt. Leider steht immer noch beim Bonus es gebe kein Gewinnlimit.
Hatte mich via euch dort angemeldet weil kein Limit, 20 USD einbezahlt und hatte richtiiiiiig Glück, ein Slot brachte mich innerhalb von 30 Minuten auf über 10.000 USD und ich war soooooooo happy.
Bis ich die AGB checkte und heulen konnte ....
"Acceptance of any casino deposit bonus of 200% or more of the deposit amount, is subject to a maximum cash out limit, which is 10 times the bonus amount, or $10,000, whichever is lower, unless otherwise noted."
Ahoj, většinou se snažíme kasina aktualizovat v nějakém časovém intervalu, ale protože jich je tolik, že přidáváme, není vždy možné to udělat řekněme měsíčně.
Každopádně jaký byl konkrétní bonus od nás? Zkusil jsem se podívat a našel jsem dva, že mají neomezený výběr.
Také, pokud si hráči něčeho všimnou, mohou nás kontaktovat a my se to pokusíme napravit, protože někdy se Podmínky mohou změnit, a tak to, co platilo před několika měsíci, nemusí platit dnes.
Každopádně mi to klidně řekni a já se tě na to zkusím zeptat. Samozřejmě bych řekl, že byste se měli vždy předem podívat na Podmínky, když hrajete s bonusem, protože věci, jak jsem řekl, se mohou změnit.
Hi, we usually try to update the casinos at some interval of time, but since there are so many of them that we add, it is not always possible to do it on a monthly basis, let's say.
Anyway, what was the specific bonus from us? I tried to look and I found two of them saying they have unlimited cashout.
Also, if players notice something they can contact us and we try to fix it because sometimes Terms and Conditions can change and so what was valid a few months ago may not be valid today.
Anyway, feel free to tell me and I'll try to ask you about it. Of course, I would say that you should always look at the Terms when you are playing with a bonus ahead of time, because things like I said can change.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.