před rokem
Nenastanou žádné problémy. Už jsem dostal zaplaceno!
No problems will occur. I got paid already!
Nenastanou žádné problémy. Už jsem dostal zaplaceno!
No problems will occur. I got paid already!
Paráda, tak asi bude na čase se držet kasin, která jsou pro vás spolehlivá, protože sem povede cestička. Doufám v mnoho dalších výher. 🙂
Great, so it will probably be time to stick to casinos that are reliable for you, because there will be a path leading here. I hope for many more wins. 🙂
Proč je toto kasino číslo jedna na vašem webu? Abych byl upřímný, trochu mě to nutí zpochybňovat platnost celého webu. Co je kurva jako negativní a já mám taky negativní zkušenost, že se otevřu.
Why is this casino the number one on your site? It kind of makes me question the validity of the whole site to be honest. What the fuck is like negative and I have a negative experience as well that I will open up.
Ahoj,
navzdory vašemu tónu si myslím, že vám mohu pomoci s vysvětlením. Toto kasino mimochodem není číslo jedna, i když podle jeho statistik patří mezi ty, které stojí za to ukázat.
Pokud si uděláte čas a podíváte se na kartu s názvem „ Vysvětlení indexu bezpečnosti ", budete vědět, že:
Vzhledem k tomu, že je to náš první příspěvek na tomto fóru, o vaší špatné zkušenosti samozřejmě nic nevíme, proto bych vás chtěl slušně požádat, abyste je alespoň sdíleli.
Dejte ostatním prostor k zamyšlení nad tím, co chcete říct. Obecné stížnosti nemají žádnou skutečnou hodnotu, souhlasíte? Kdo ví, možná vám pomůžeme.
Přemýšlejte o tom, prosím.
Hello,
despite your tone I think I can help you with an explanation. This casino is not number one by the way, though based on its stats it si among we deem worth showig.
If you take the time to look at tab called "Safety Index explained" you would know that:
Since this is our first post on this forum, we of course know nothing about your bad experience, so I would like to ask you politely to share it, at least.
Give others some space to reflect on what you have to say. General complaining has no real value, would you agree? Who knows, we may be able to help you.
Think about that, please.
dostal jsem výběr schválen před 3 týdny, v bance jsem neobdržel ani cent a kasino mi odmítá dát důvod, proč jen říkají, že vyšetřuji.
Jak se dostanu do kontaktu se správnými lidmi, kteří budou žalovat za krádež a zneužití smluvních podmínek.
got a withdraw approved 3 weeks ago , have not received a cent in my bank and casino refuses to give me a reason why they just say investigating.
How do i get in touch with the right people to sue for theft and abuse of terms and conditions.
Udělali jste správnou věc, když jste zde s naším týmem odeslali stížnost . Již na tom začali pracovat a brzy se vám ozvou.
Mohu se jen zeptat, zda oba výběry již byly schváleny nebo stále čekají? Nemohl jsem to přesně pochopit, protože jste řekl, že kasino to stále vyšetřuje, víte.🤔
You have done the right thing by submitting a complaint here with our team. They have already started to work on it and will get back to you shortly.
May I just ask if both of the withdrawals have already been approved or are still pending? I couldn't understand it exactly, as you said that the casino is still investigating, you know.🤔
Oba výběry byly schváleny s penězi opouštějícími účet kasina. Jedno stažení bylo schváleno 5. srpna a jedno schváleno 12. srpna.
Opravdu nerozumím přesně tomu, co se v tomto kasinu děje, buď je to prosté porušení podmínek.
Posledních pár dní jsem strávil posíláním mnoha e-mailů bez štěstí, jen standardními odpověďmi zkopírovat a vložit
Milý
Alexander,
Děkujeme, že jste kontaktovali DrakeCasino.eu!
Upřímně se omlouváme za nepříjemnosti, vezměte prosím na vědomí, že v současné době prošetřujeme, co se s transakcí stalo a potřebujeme na to zkrátka trochu více času.
Prosíme vás o trochu více trpělivosti v této záležitosti. Jakmile budeme vědět více, budeme vás okamžitě informovat.
Máte-li jakékoli další dotazy, neváhejte nás kdykoli kontaktovat.
VÍCE ČASU ???? je to přes 3 týdny a chtějí více času na vymýšlení výmluv pro krádež.
Both withdrawals have been approved with the money leaving the casino account. One withdraw was approved on the 5th of AUG and one approved on the 12th.
I really dont understand exactly what this casino is going on about either its a simple breach of terms and conditions.
I spent the last few days sending many emails with no luck just standard copy paste replys saying
Dear
Alexander,
Thank you for contacting DrakeCasino.eu!
We sincerely apologize for the inconvenience, please note that we are currently investigating what happened with the transaction and we simply need a little more time for that.
We kindly ask you for a little bit more patience regarding this matter. Once we know more we will notify you right away.
If you have any other questions, feel free to contact us at any time.
LITTLE MORE TIME ???? its been over 3 weeks and they want more time to come up with excuses for theft.
Zdá se mi to opravdu frustrující a tvůj hněv je pochopitelný.
Doufejme, že náš tým tomu přijde na kloub a vy budete moci brzy získat své peníze.
Uvidíme, jak bude kasino spolupracovat a problém vyřešit. Držím palce k co nejrychlejšímu a nejlepšímu vyřešení.🤞
It seems really frustrating to me and your anger is understandable.
Hopefully, our team will be able to come to the bottom of this and you'll be able to get your money soon.
Let's see how the casino will cooperate and resolve the issue. I'm keeping my fingers crossed for the fastest and best resolution possible.🤞
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.