DomůFórumKasinaDolly Casino - všeobecná diskuze

Dolly Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

10 862 zobrazení 52 odpovědí |
před 3 roky
|
12 3
Přidat příspěvek
Jaro
před 9 měsíci

Ahoj Jaro a týme,


stačí se dotknout základny, abyste věděli, že DollyCasino vrátilo celou částku (7 256 $), která zmizela z mého účtu.

Děkuji za vaši pomoc při řešení tohoto problému, cením si toho.


Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ano, ale podle mého názoru to nemění úsudek tohoto kasina. Proč to udělali, jsem zvědavý na důvod. Podle mého názoru se kasinu vyhnout. Zítra přistoupím k reklamaci oznámené dnes od 14. února čekám na připsání dvou výher vše zdokumentované a jsou hluché.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj Jaro a týme,


stačí se dotknout základny, abyste věděli, že DollyCasino vrátilo celou částku (7 256 $), která zmizela z mého účtu.

Děkuji za vaši pomoc při řešení tohoto problému, cením si toho.


Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

To je něco, co jsem velmi rád slyšel, a jsem rád, že se vám podařilo získat náhradu. Mohl byste to prosím také zmínit Petrovi ve stížnosti, kterou máte otevřenou, aby mohl pokročit? Určitě by se mu to hodilo.

Stačí odpovědět zde . 👈

Děkuji a doufám, že se budete mít dobře a nebudete zažívat podobné nepříjemné situace.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ano, ale podle mého názoru to nemění úsudek tohoto kasina. Proč to udělali, jsem zvědavý na důvod. Podle mého názoru se kasinu vyhnout. Zítra přistoupím k reklamaci oznámené dnes od 14. února čekám na připsání dvou výher vše zdokumentované a jsou hluché.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Netuším, proč se kasino k něčemu takovému uchýlilo. Nejlepší by to bylo vědět od nich a proto je dobré mít reklamaci. Doufám, že až věci vykrystalizují, kasino nám ve vláknu odpoví a nějak spolu najdeme rozumné slovo.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 9 měsíci

Ahoj Petere,


Stačí se dotknout základny a informovat

že můj problém s Dolly Casino byl nyní vyřešen s kladným výsledkem.


Děkuji vám a všem ostatním za vaše úsilí a vážím si vašeho času.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Potvrzuji, že jsem podal stížnost u dvou kasin RAbidi Bankobet za to, že mi podle mých různých požadavků nezaslaly podrobnosti o mých vkladech s metodami a čísly karet. Všechny moje pohyby zmizely z historie. Po 2 měsících žádostí a bez odpovědi jsem podal stížnost.

Potvrzujete, že jste také žalovali kasino Dolly za to, že nikdy nereagovalo na mé stížnosti, všechny zdokumentované na dvě nevyplacené výhry, a také je ze stejného důvodu, z jakého jsem dva měsíce čekal na historii vkladů. Historie je k dispozici na webu, ale bez podrobností, tj. nemohu vědět, jak jsem vložil nebo číslo karty. Očividně to dělají schválně.

Nyní po reklamaci přistupuji ke zpětnému zúčtování všech vkladů po odečtení vybraných výher.

Drž se dál od těchto kasin Rabidi vám říká hráče, který tam hrál jako VIP 5 úroveň po dobu 3 let. Jsou to podvodníci. Neexistující pomoc. Vyhýbavé odpovědi a žádný zákaznický servis

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj Petere,


Stačí se dotknout základny a informovat

že můj problém s Dolly Casino byl nyní vyřešen s kladným výsledkem.


Děkuji vám a všem ostatním za vaše úsilí a vážím si vašeho času.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Petr to uzavře, děkuji za spolupráci a doufám, že vaše další kroky budou jen pozitivní. ☘️🤞

Automaticky přeloženo:
tendol4i1 příspěvek smazal/a
tendol4i1
před 7 měsíci

Zkoušel jsi ale kontaktovat podporu ohledně tvého výběru?

Měli by podle mě poskytnout nějaké odpovědi.

Kdy přesně jste o to prosím žádal/a?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Jen jsem vám chtěl dát vědět, že DollyCasino mi vrátilo celou částku (7 256 dolarů), která mi zmizela z účtu.

Děkuji za vaši pomoc s řešením tohoto problému, vážím si toho.


Automaticky přeloženo:
t01279543
před 7 měsíci

Není zač, jak jste to nakonec zvládli? Přiznalo kasino, že něco nebylo v pořádku, nebo? 🙂

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Jsou to podvodníci

Automaticky přeloženo:
Gigimatto97
před měsícem

Podvodníci

Automaticky přeloženo:
LUCADC76
před měsícem

Stalo se to něco v kasinu, nebo stále přemýšlíš o své situaci z doby před pár měsíci?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Jsou to podvodníci

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj. Vypadá to, že s tímto kasinem stále čelíš problémům. Pro případ, že bys to nevěděl/a, se můžeš vrátit k uzavřené stížnosti a spolupracovat s mediátorem.

Volba je samozřejmě na vás.

Dejte mi prosím vědět, jestli vám můžu s podrobnostmi pomoct.

Automaticky přeloženo:
12 3

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.