Co se týče chargebacku, je možné, že se tím zavře dveře ke hře později v jiných kasinech, proto jsem se zeptal, zda je to pro vás poslední možnost, dokud nevyčerpáte další možnosti. Ale v tomto vlákně o tom můžete získat spoustu informací, takže se na to podívejte.
Pokud jde o hodnocení, proto potřebujeme, aby hráči v nesnázích otevřeli stížnosti, aby zjistili, zda skutečně udělali chybu nebo ne. Index bezpečnosti se bude měnit podle toho, zda se to budou snažit řešit, nebo nechat věci plynout.
Pokud jde o to, co od kasina požadujete, budete to muset zmínit Nickovi, protože stížnosti nevyřizujem.
Pevně věřím, že se to nějak vyřeší a situace bude ukončena spravedlivým výsledkem.
Budu vám držet palce.🤞
As for the chargeback, it is possible that it will close the door to play later in other casinos, so that's why I asked if this is a last resort for you until you have exhausted other options. But you can get a lot of information about it in this thread, so check it out.
As for the rating, that's why we need players in trouble to open complaints to find out if they really made a mistake or not. Depending on whether they try to solve it or just let things go, the safety index will change.
As far as what you are asking from the casino, you will have to mention it to Nick, because I don't handle complaints.
I firmly believe that it will be resolved somehow and the situation will be ended with a fair outcome.
I will keep my fingers crossed for you.🤞
Automaticky přeloženo: