DomůFórumKasinaDolly Casino - všeobecná diskuze

Dolly Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

10 860 zobrazení 52 odpovědí |
před 3 roky
|
1 2 3
Přidat příspěvek
před 10 měsíci

Takže bych asi počkal na ten email. Neměl bonus za vklad také např. maximální výběr a tudíž mohly být peníze odečteny?

Případně, může plinko hrát s tímto bonusem a zkontrolovali jste, jakou maximální sázku můžete použít? Samozřejmě bych všechny tyto věci předem zkontroloval, protože to může být důvod, proč byly vaše peníze odebrány.

Ale řekl jste, že vám kasino poskytlo několik podrobností, tak co vám řekli?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

V zásadě bude poskytovatel hry muset auditovat moji herní aktivitu, ale kdo ví, jestli je to pravda nebo ne, Live Chat je k ničemu jako kozy na býkovi

Automaticky přeloženo:
david8080
před 10 měsíci

Takže prosadili maximální sázku a hry, což je pro dnešek docela užitečné. Mnoho kasin to nemá.

Na druhou stranu se jednalo o bonus bez vkladu, takže s tím nebyly spojeny požadavky od vašeho VIP manažera?

Také vidím, že poskytovatel hry by měl provést vyšetřování vaší hry podle toho, co říkáte.

V tuto chvíli je tedy asi nejlepší počkat, co zjistí a co vám napíšou. Pokud se nic neobjeví, pak máte otevřenou stížnost a pokusíme se vám pomoci.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Pokud máte v kasinu dolly bonus, hra vám umožní vsadit nad stanovený limit 7,50 $. A pokud není povoleno hrát gane s bonusem, nemůžete vybrat vůbec.


Těch 100 $ říká vkladový bonus, ale já jsem rozhodně nevložil žádné peníze na gef těch 100 $. VIP manažer mi je dal, aby mě povzbudil začít plsyimg znovu kamaráde a on kvůli problému s výběrem před několika týdny

Upraveno
Automaticky přeloženo:
david8080
před 10 měsíci

Omlouvám se za mého kolegu z gramatiky v pracovním autobuse v Ghaně .at the monent .


Kdysi jsem měl jiné kasino pro něco podobného, ​​co jsem měl, když jsem si koupil kredit v kasinu somd pomocí systému accumalteex coin bnus tbey měl.


Ale řekli mi důvod, proč rovnou awsy


Díky za pomoc.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Takže prosadili maximální sázku a hry, což je pro dnešek docela užitečné. Mnoho kasin to nemá.

Na druhou stranu se jednalo o bonus bez vkladu, takže s tím nebyly spojeny požadavky od vašeho VIP manažera?

Také vidím, že poskytovatel hry by měl provést vyšetřování vaší hry podle toho, co říkáte.

V tuto chvíli je tedy asi nejlepší počkat, co zjistí a co vám napíšou. Pokud se nic neobjeví, pak máte otevřenou stížnost a pokusíme se vám pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Bude zajímavé sledovat, jak se rozhodnou, protože $ 7k

je dobré dny práce, ale můj vklad učit měsíc byly alo5 mor3

pak 7 tisíc dolarů. Osobně si myslím, že by mi mělo být dovoleno ponechat si těch 7 000 $, protože 8 neudělalo vůbec nic špatného, ​​kdybych byl šéf kasina, obětoval bych 7 000 $

pro hráče, který neustále každý měsíc vkládal velké částky,


Pokud ano, ne, chci účet okamžitě uzavřít u Dolly Casino.


Automaticky přeloženo:
david8080
před 10 měsíci

Uvidíme, jak se bude rozhodovat a jaké informace vyplouvají na povrch z kasina a směrem k nám. Pak o tom budeme moci mluvit více, protože zatím můžeme spekulovat.

Nevíte však, zda měl tento bonus i maximální výběr?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Vkladové bonusy nemají maximální limity pro výběr peněz, pouze kasino rozdává roztočení zdarma z toho, co si pamatuji


Jak dlouho se tyto problémy obvykle táhnou?

Automaticky přeloženo:
david8080
před 10 měsíci

děkuji za odpověď. Nemohu vám říci přesné časové období, protože to závisí na tom, co náš tým zjistí, kdy je kasino kontaktováno atd.

Viděl jsem však, že Tomáš ti už stihl odpovědět, takže se to zase posunulo dopředu. Takže až si najdete čas, udělejte prosím to samé a dejte mu, co potřebuje.

Děkujeme za spolupráci.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Dobrý den, stále žádná zpětná vazba od nikoho z Dolly Casino, dokonce ani e-mail odtamtud, tzv. Personalizovaný VIP manažer.

Pokud takto zacházejí s hráčem, který je VIP a důsledně vkládá velké částky každý měsíc, dokážu si jen představit, jak se chovají ke zbytku hráče.

Automaticky přeloženo:
david8080
před 10 měsíci

ahoj, mám dvě pokračující stížnosti na Dolly, jsem VIP 5 úrovně. dvě výhry ve slotu poskytovatele stikelogic delicius candy, kde dne 14 02 přibližně 6 vyhrál v točení a vyhrál 200 eur, poté přibližně v 7 dalším otočení a vyhrál kolo vyhrál 500 eur, obě nebyly připsány na můj účet.

Už 22 dní čekám na odpověď, protože mám peníze zaseknuté v multijokerovém automatu, vždy stakelogic bonus nebyl dokončen kvůli chybě softwaru. Odpovídají mi po 20 dnech, že musím vyčistit cacheahahahahha. Jsou to podvodníci a nejsou příliš korektní. Již jsem vyplnil karty pro zpětné zúčtování všech vkladů provedených za 12 měsíců. Mám všechny e-maily. chaty a telefram s VIP manažerem pro podporu. a případně půjdu a podám reklamaci. drž se dál od všech těchto bývalých rabidi kasin. Jsou to podvodníci, během dvou 3 let přijdu o 200 000 eur. pak, když vyhrajete, abyste měli peníze, je to utrpení více než 1500, které nemůžete za den. ale platby i 100 000 tisíc eur.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
LUCADC76
před 10 měsíci

V minulosti jsem úspěšně provedl výběr s Dolly Casino.

Stále jsem hrál a ani jsem se nepokusil vybrat peníze na můj účet, když zmizel. Nedostatek zpětné vazby od nich je ta nejnepříjemnější věc, jen se musím podívat, co se stane, předpokládám.

Kasino ve skutečnosti nemůže manipulovat s hrami na stránkách, které jsou navrženy a spravovány Poskytovatelem hry.

Kasino kontroluje naše účty, i když se mohu mýlit

Hodně štěstí při pokusech o získání peněz zpět, doufám, že váš boj nebude frustrující, ale myslím, že zjistíte, že se to bude jen vlekat a dál, což není vůbec zdravé,

. Hodně štěstí

Automaticky přeloženo:
david8080
před 10 měsíci

podívej se mi dnes na chatu řekli, že po kontrole ověřili, že výhry byly vyplaceny za 500 eur Poslal jsem historii svého účtu a není tam žádná výhra 500 eur, zatímco je tam krásná historie výhry na kolo. zítra budu pokračovat s oznámením o podvodu a zrušením všeho. banka dělá vše, co já nedělám nic kromě vyplnění a podpisu.

jsou to zloději neodpovídají na emaily si myslí, že po měsíci, co jsem se ptal na údaje o vkladech s metodou a číslem karty, mi poslali ten, který vidím i v historii svého účtu. hanebné a hloupé i vše v můj prospěch

Automaticky přeloženo:
agagamalik359 příspěvek smazal/a
LUCADC76
před 10 měsíci

Podpora kasina mi v živém chatu řekla, že ve skutečnosti nemohou zkontrolovat naše účty nebo herní aktivitu/historii, počítají s tím, že pouze poskytovatel hry má přístup thaf, což je velmi zvláštní.


Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dobrý den, stále žádná zpětná vazba od nikoho z Dolly Casino, dokonce ani e-mail odtamtud, tzv. Personalizovaný VIP manažer.

Pokud takto zacházejí s hráčem, který je VIP a důsledně vkládá velké částky každý měsíc, dokážu si jen představit, jak se chovají ke zbytku hráče.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Chápu, a napsal jsi Tomášovi, co potřebuje ke své stížnosti? Neviděl jsem tam tvou odpověď, tak by mě zajímalo, jestli jsi mu poslal email nebo jak to je.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

ahoj, mám dvě pokračující stížnosti na Dolly, jsem VIP 5 úrovně. dvě výhry ve slotu poskytovatele stikelogic delicius candy, kde dne 14 02 přibližně 6 vyhrál v točení a vyhrál 200 eur, poté přibližně v 7 dalším otočení a vyhrál kolo vyhrál 500 eur, obě nebyly připsány na můj účet.

Už 22 dní čekám na odpověď, protože mám peníze zaseknuté v multijokerovém automatu, vždy stakelogic bonus nebyl dokončen kvůli chybě softwaru. Odpovídají mi po 20 dnech, že musím vyčistit cacheahahahahha. Jsou to podvodníci a nejsou příliš korektní. Již jsem vyplnil karty pro zpětné zúčtování všech vkladů provedených za 12 měsíců. Mám všechny e-maily. chaty a telefram s VIP manažerem pro podporu. a případně půjdu a podám reklamaci. drž se dál od všech těchto bývalých rabidi kasin. Jsou to podvodníci, během dvou 3 let přijdu o 200 000 eur. pak, když vyhrajete, abyste měli peníze, je to utrpení více než 1500, které nemůžete za den. ale platby i 100 000 tisíc eur.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Oh, to je docela smutné. Nevím, jestli tuto věc vyšetřuje poskytovatel hry nebo kasino, řekli vám to?

Co se týče zpětného zúčtování, již jste o něj požádali nebo je to jen poslední možnost?

Pokud máte pocit, že nevíte, jak dál, neváhejte s námi otevřít stížnost a my se pokusíme pomoci.

co myslíš?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Ahoj, jus5 poslal Tomášovi email pak s fotkou atd

Automaticky přeloženo:
david8080
před 10 měsíci

Děkuji za odpověď, samozřejmě jsem se ptal jen proto, že jsem si nebyl jistý, aby vyšetřování mohlo pokračovat.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

JARO NIKDO Z DOLLU CASINO NA MÉ E-MAILY NEODPOVÍDÁ. VE STŘEDU PŮJDU PODAT HLÁŠENÍ NA POŠTU. NAPSAL JSEM A OZNÁMIL JSEM DOLLY CASINO PODLE DŮKAZU, KTERÝ PŘILOŽÍM, POKUD CHCETE. OTÁZKA PŘIPRAVIL JSEM TAKÉ ZPĚTNÉ NABITÍ KREDITNÍ KARTY. TEĎ PŮJDU S OSTATNÍMI. MÁTE NĚJAKÉ RADY, KTERÉ MI BUDETE POSKYTOVAT TÝKAJÍCÍ SE ZPĚTNÝCH ZBOŽÍ, ABYSTE MÍLI POZITIVNÍ VÝSLEDEK. VĚŘÍM, ŽE JSEM BYL PODVEDEN A ZPRÁVA BUDE PRO PODVOD. DŮRAZNĚ DOPORUČUJI AKTUALIZOVAT HODNOCENÍ TOHOTO KASINA, PROTOŽE ZA POSLEDNÍCH NĚKOLIK MĚSÍCŮ SE VELMI ZHORŠILO. DŘÍVE JSEM HRAJI LET JAKO VIP VYHLÁSILI VÝHRU I ZA NĚKOLIKA HODIN TEĎ JE MUČENÍ I JENOM MLUVIT A MÍT ODPOVĚDI. POKUD JSTE VĚDĚLI E-MAILY, KTERÉ JSEM ODESAL A NIKDO NEODPOVÍDÁ. PROSÍM VÁS TAKÉ O PODPORU, PROTOŽE JSEM ŽÁDAL O HISTORII VKLADŮ, ALE S PODROBNOSTMI METODY A ČÍSLA KARTY. CO DĚLALI, POŠLI MI HISTORII, ALE PŘESNĚ TU, KTEROU JSEM Z STRÁNEK ZÍSKAL. DATUM ČAS A ČÁSTKA, ALE CHYBÍ PODROBNOSTI O METODĚ A KONEČNÉ ČÍSLO KARTY. MYSLÍM, ŽE JE MÉ PRÁVO MÍT TYTO INFORMACE. TATO KASINA JSOU NELEGÁLNÍ, JSOU TO PODVODY A PŘEDVADUJE SE, ŽE ASK GAMBLER JE VŮČI NIM TAKÉ VELMI OBRANA, NAPŘÍKLAD MŮJ NÁROK NA DVĚ NEVYPLACENÉ VÝHRY ZAMÍTLI.

Automaticky přeloženo:
LUCADC76
před 9 měsíci

Co se týče chargebacku, je možné, že se tím zavře dveře ke hře později v jiných kasinech, proto jsem se zeptal, zda je to pro vás poslední možnost, dokud nevyčerpáte další možnosti. Ale v tomto vlákně o tom můžete získat spoustu informací, takže se na to podívejte.

Pokud jde o hodnocení, proto potřebujeme, aby hráči v nesnázích otevřeli stížnosti, aby zjistili, zda skutečně udělali chybu nebo ne. Index bezpečnosti se bude měnit podle toho, zda se to budou snažit řešit, nebo nechat věci plynout.

Pokud jde o to, co od kasina požadujete, budete to muset zmínit Nickovi, protože stížnosti nevyřizujem.

Pevně ​​věřím, že se to nějak vyřeší a situace bude ukončena spravedlivým výsledkem.

Budu vám držet palce.🤞

Automaticky přeloženo:
1 2 3

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.