DomůFórumKasinaDelOro Casino - všeobecná diskuze

DelOro Casino - všeobecná diskuze (strana 13)

před rokem od DiePartei
|
27 931 zobrazení 265 odpovědí |
|
1...12 13 14
Sabine1984
před měsícem

Můžeme zůstat v kontaktu, pokud chcete moji e-mailovou adresu

Automaticky přeloženo:
dcharlet05
před měsícem

Můj je ash_ashleyangel na hotmail com

Automaticky přeloženo:
před měsícem

file 🤣🚨

Automaticky přeloženo:
Sabine1984
před měsícem

ahoj,

máte docela pravdu, i když to není jediný důvod, proč se kasina obrátila na Kostariku nebo Anjuan.

Toto konkrétní kasino však funguje na základě licence Anjuan. Také to považujeme za slabou licenci. Na druhou stranu mnoho kasin dává přednost tomu, aby zůstala zcela bez licence, dokud nebudou jasné a dostupné požadavky a možnosti pro podávání žádostí o licence podle nového zákona Curacao. Druhou možností je pořízení nejdiskutovanějších alternativ - Kostariky nebo Anjuanu...

Vsadím se, že podpora kasina není připravena to hráčům vysvětlit. Doufám, že tato konverzace ukazuje, že je vždy lepší říct celý příběh, ne jen nějakou vhodnou frázi, například.

V každém případě jsem přesvědčen, že většina z vás bude nadšena prozkoumávat seznam.

https://anjouangaming.com/license-register/


Automaticky přeloženo:
před měsícem

https://www.trustpilot.com/review/casino.guru?stars=1

Co se týče dalších pověstí 🙂

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Viděl jsem důkazy – komunikaci neshod a komunikaci aplikace WhatsApp – od skupiny lidí, ale ukázalo se, že to byli jen jeden nebo dva spiklenci.

Otázka zněla: Platíte Casino Guru? odpověď z "jiného účtu": ano!

Tomu říkám důkazy! 😂 Škoda, že vám nemůžu ukázat screenshot...

Našli jsme to, když podal několik stížností na stejné kasino na různé účty Casino Guru. Brali jsme to jako vtip; vysvětlovat to TP by bylo peklo.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Viděl jsem díky 😚

Velmi dobře jsem pochopil, jak to funguje. Nedivím se.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Pokud smím, jste nový člen a předpokládám, že si svůj názor vytváříte pouze pod dojmem ostatních. Co kdybyste také investovali nějaký čas, abyste skutečně pochopili, co děláme? 🙂

Ano, kasina nám platí prostřednictvím provizí, a pokud kasino prokáže zjevnou neférovost vůči hráčům, ukončíme naši spolupráci. Nadále však udržujeme přehled viditelný, abychom hráče mimo jiné informovali o událostech.

Doporučuji si to přečíst, abyste opravdu pochopili, jak to funguje 👈


Automaticky přeloženo:
Radka
před měsícem

file můžete mi vysvětlit, proč moje recenze čeká už 3 dny 🤭

Automaticky přeloženo:
dcharlet05
před měsícem

Dobrý den, kvůli víkendu se každý kontroluje ručně. Věřím, že jste obdrželi automaticky vygenerovaný e-mail s vysvětlením. Podívejte se na svůj email 🙂


Automaticky přeloženo:
Helena75000
před měsícem

To je opravdu zajímavé, kolik francouzských hráčů si najednou přečetlo a dosáhlo tohoto vlákna pomocí stejné dikce jako náš přítel zde. 🙂

No, prezentujte své názory. Vsadím se, že zástupce kasina má co dodat.

Pokud jste se osobně setkali s něčím nekalým, odešlete bezplatnou stížnost - to je způsob, jak dokázat, že se kasino mýlí.

https://casino.guru/complaints/create

Nezveřejňujte své takzvané stížnosti na toto fórum; to jsou jen příspěvky.

Jinak jsou to jen obecná obvinění. Totéž platí pro "nedorozumění" kolem falešné licence Anjuan, věřím. 🙂

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od dcharlet05 Skryl Radka
Důvod: Obtěžující obsah
Radka
před měsícem

Možná byste měli říct svým přátelům, aby přestali lhát, nejsou na Curacau!

file

file Seznam jsem samozřejmě slyšel

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Milá dcharlet05,


Doufám, že jste měli hezký víkend. Pokud existuje konkrétní záležitost, kterou byste rádi probrali, uvítáme, když nám pošlete e-mail na adresu .


S přáním všeho nejlepšího!


s pozdravem

Kasino Del Oro

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ze zlata

Vysvětlete nám zde, proč jste v pátek bezdůvodně uzavřeli můj účet? Vzhledem k tomu, že neodpovídáte na e-maily. Zde reagujete lépe, protože se bojíte o svou pověst😅 Nicméně, pokud jste nejlepší kasino, jak říkáte, neměly by být žádné stížnosti ...

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Možná byste měli říct svým přátelům, aby přestali lhát, nejsou na Curacau!

file

file Seznam jsem samozřejmě slyšel

Automaticky přeloženo:
před měsícem

ahoj,

Soustřeďte se na psaní a zveřejněte každou informaci jen jednou pro mě. Možná jsem tak troufalý se zeptat...

Věřím, že je zcela zřejmé, že na váš další zdvořilý příspěvek může reagovat pouze personál kasina. Opravdu musíme pořád kroužit tam a zpět?

Už jsem vám řekl, že kasino je licencováno pod licenčním úřadem Anjuan. Upřímně řečeno, nemám pravomoc odpovídat na vaše otázky týkající se podpory kasina, protože nepracuji pro žádné kasino. To nechám na kasino samotné.

Také prosím, pamatujte na použití tlačítka odpovědět při odpovídání na zástupce. Děkuju.


Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ze zlata

Vysvětlete nám zde, proč jste v pátek bezdůvodně uzavřeli můj účet? Vzhledem k tomu, že neodpovídáte na e-maily. Zde reagujete lépe, protože se bojíte o svou pověst😅 Nicméně, pokud jste nejlepší kasino, jak říkáte, neměly by být žádné stížnosti ...

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Nejsem si jistý, zda je tento příspěvek pouze veřejně přístupnou reakcí, ale mám alespoň několik postřehů:

Zdaleka nejste přesní, když tvrdíte: "Pokud jste nejlepší kasino, jak říkáte, neměly by být žádné stížnosti." Jde jen o obvyklé obecné zjednodušení.

Ve skutečnosti mají hráči tendenci si stěžovat více, když se kasino zvětší; toto je jen základní matematika, takže důležitějším aspektem tohoto konceptu by mělo být to, zda kasino spolupracovalo na vyřešení stížnosti, nebo zda neprojevilo vůbec žádné obavy.

Mohl byste mi prosím sdělit, co vám brání v podání oficiální stížnosti? Zajímalo by mě, co se v tomto případě jeví jako problém.

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Pascal59 Skryl Radka
Důvod: Obtěžující obsah
Pascal59
před měsícem

Vážený uživateli.

Vytvářet více účtů za účelem vytváření fiktivních konverzací, které se zdají být od velkého počtu lidí, spíše než od malé skupiny nebo jedné osoby, je v rozporu s našimi podmínkami služby. Příspěvky, které obsahují do očí bijící dezinterpretace nebo nepravdivé informace, budou skryty. Shromáždili jsme dostatek důkazů, abychom zakázali každý z těchto účtů.

Kromě toho zástupce kasina, jak jsem vás osobně informoval v e-mailu, tvrdí – a poskytuje důkaz –, že systém nikdy neuvedl vaši e-mailovou adresu ani žádné jiné informace, které jste poskytli, když jste odeslali uživatelskou recenzi na toto kasino. E-mail vás požádal, abyste poskytli snímky obrazovky potvrzující váš účet kasina, ale překvapivě jste místo vyhovění vyjádřili obavy z podobného účtu, který na fóru zveřejňuje nepravdivé informace.

Na základě relevantních informací také zakazuji váš účet za porušení pokynů pro komunitu.


Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Jsou to podvodníci, udělejte něco s tímto kasinem, jsou to podvodníci, kradou lidem, hrají si s vlastními výnosy, jsou to podvodníci, udělejte něco s tímto kasinem.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Kasinový podvodník a já to říkám z vlastní zkušenosti

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Jsou to podvodníci. Na Deloro není nic dobrého.

Neztrácejte zde své peníze, opakuji, neutrácejte zde své peníze..


Jejich péče o zákazníky se na začátku chová tak mile, ale když vás podvedou, okamžitě se přepnou jako na potvory.


Jsou tak dobří v předstírání, že jsou milí na začátku, dokud nezaútočí, pak uvidíte skutečné příšery

Automaticky přeloženo:
1...12 13 14
Jít na stránkuz 14 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky