FórumKasinaDaddy Casino - všeobecná diskuze

Daddy Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 10 měsíci od franztheuerw
|
5550 zobrazení 60 odpovědí |
|
12 3 4
Přidat příspěvek
Doreen61
před 4 měsíci

Casino Guru vždy dává vysoká hodnocení všem podvodným kasinům, nevím, jestli jim za to platí, ale my hráči kvůli tomu trpíme veškerou prací, osobně, když vidím vysoké hodnocení kasina, vědět, že je to lež

Automaticky přeloženo:
ThugLifeForlife
před 4 měsíci

Vždy nás mrzí, pokud hráč zažije nějakou špatnou zkušenost v online kasinu, a náš tým pro stížnosti vždy dělá vše, co je v jeho silách, aby těmto hráčům pomohl vyřešit všechny problémy. Ne vždy je to samozřejmě možné z mnoha důvodů. V souladu s řešením stížností a mnoha dalšími aspekty pak náš datový tým změní bezpečnostní index každého kasina. Pokud vás to zajímá, máme pro vás tento článek, ve kterém je vše podrobně vysvětleno. Podívejte se prosím sem 👈.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 měsíci

Nenašel jsem, jak vám napsat soukromou zprávu. Odmítli jste moji recenzi. Ale proč? Jsem obyčejný hráč, který napsal svůj názor na kasino.

Automaticky přeloženo:
detnet
před 3 měsíci

Ahoj. Náš interní systém zjistil příliš mnoho podobností, a proto byla vaše recenze zamítnuta. Pokud nám chcete poslat nějaké snímky obrazovky z kasinového účtu nebo účtů, pro které byste chtěli napsat svou recenzi, abychom viděli, že jste pravidelným hráčem, pošlete je s vysvětlením na community@casino.guru .

Vaší spolupráce si velmi vážíme.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 měsíci

Pokuta. Teď to pošlu. Díky za odpověď

Automaticky přeloženo:
detnet
před 3 měsíci

Přijato! Nechte náš tým je zkontrolovat a brzy se vám ozve. Děkuji.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 měsíci

Proč dostávám odmítnutí z recenzí kasina? Hraji v těchto projektech a sdílím svůj názor. Vidím, že nejsem první, kdo to udělal. Mám také poskytnout snímky obrazovky?

Řekl jste, že v recenzích jsou podobnosti. Ale to je můj názor. A pokud to odpovídá jiným hráčům, tak co je na tom špatného?

Automaticky přeloženo:
detnet
před 3 měsíci

Vaše odpovědi jsou výše 👆😉.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 měsíci

Proč byly mé recenze zamítnuty a schválené smazány?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 měsíci

Poslal jsem e-mail se snímky obrazovky na váš e-mail.

Automaticky přeloženo:
Mikemisha
před 3 měsíci

Ahoj. Děkuji. My je zkontrolujeme a vrátíme se k vám s rozhodnutím. Pokud existuje důkaz, že jste skutečný hráč, vaše recenze budou schváleny zpětně.🙂


Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 měsíci

Děkuji Romi

Automaticky přeloženo:
Mikemisha
před 3 měsíci

Žádné starosti. Jsme vždy rádi, když má hráč zájem o spolupráci. Hezký den.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Šel jsem se zaregistrovat z guru kasina, abych získal bonus. Bonus byl 200 % a 100 otočení. Jakmile jsem se zaregistroval na profilu, bylo napsáno 100 % bonus. Šel jsem na chat pro pomoc. A co vidím za žert .Mluvil jsem s někým a najednou odcházel, zatímco jsem čekal na odpověď

Děje se to znovu a znovu. Nikdo vám nemůže pomoci. Pokud se chcete stáhnout, dokážu si představit, co se stane. Není důvod ztrácet čas, dal jsem nulu

Automaticky přeloženo:
psychedelicteo
před 3 měsíci

Dobrý den, je mi líto, že nastala tato situace. Stále jste tedy nic nevyřešili a nikdo se k vám nedostal a kasino vás ignorovalo, že? Nejlepší by bylo zjistit, proč tomu tak je, ale vidím, že jste evidentně v kasinu nezůstali a už se nevrátíte.

Zkoušeli jste poslat podporu e-mailem?

Automaticky přeloženo:
detnet
před 3 měsíci

To samé mně

Automaticky přeloženo:
mairiws7
před 3 měsíci

Dobrý den, podíval jsem se na vaši recenzi a zpětně jsem ji přijal. Myslím, že není na škodu, aby hráči věděli, co se stalo, a pokud jste měli bonus bez vkladu, se kterým jste nemohli hrát a museli jste ho nakonec vložit, pravděpodobně to nebyl nejlepší zážitek.

Příště by bylo dobré, kdybyste popsali trochu více a nekopírovali to, co napsal support, protože chceme, aby hráči vysvětlili věci o kasinu. Takže pro příště můžete sdílet více.

Hodně štěstí. ☘️

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Dobré odpoledne! Řekněte mi prosím, proč byla moje recenze zamítnuta? Hraji v tomto kasinu a mám spoustu herních zkušeností.

Automaticky přeloženo:
Juliya
před 2 měsíci

děkujeme, že jste se na nás obrátili. Protože zaznamenáváme příliš mnoho podobností v uživatelských recenzích s kasiny, o kterých jste psali, a vždy chceme, aby všechny recenze byly nezaujaté, pošlete prosím e-mail na adresu community@casino.guru se snímky obrazovky z vašeho kasinového účtu, takže si můžeme být jisti, že jste skutečným hráčem. Předem Vám děkuji za Vaši spolupráci.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Daddy.casino po výběru peněz říká, že můj účet je ověřován, ale už týden nemůžu nic vybrat a prý nevědí, kdy je účet ověřen.

Automaticky přeloženo:
12 3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky