FórumKasinaDaddy Casino - všeobecná diskuze

Daddy Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 11 měsíci od franztheuerw
|
6792 zobrazení 64 odpovědí |
|
1 2 34
Přidat příspěvek
yoyeli
před 10 měsíci

Upřímně řečeno, strašně se mýlíte. Kasina nám za vyřizování stížností žádným způsobem neplatí. Ale vidím, že hledáte to nejpohodlnější „vysvětlení", které máte po ruce. Typicky...

Zapomněl jste zmínit jasné vysvětlení: "Bohužel, protože hráč již snížil jejich rovnováhu, nemohli jsme zasáhnout."

https://casino.guru/gama-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed

Jak očekáváte, že někdo za takových okolností osloví kasino? "Vážený zástupce kasina, vyplatil byste peníze hráči, kdyby zůstal zůstatek nedotčen?"

"Oh, jistě, to bychom."

Rozumíte problému, který není možné vyřešit, jakmile budou peníze pryč?

Buďte tedy varováni: nadále nás zneužíváte šířením svých lží zde na našem fóru a váš přístup do fóra bude omezen.

Raději se zaměříme na hráče se skutečnými problémy než na hráče s výstřední propagandou.

Rozumíme si? Poslední varování.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Takže nepomáháte, to, co děláte, je, že umožňujete kasinu pokračovat v cyklu, kdy ve skutečnosti nevyplácí. V příloze jsou tři zachycení obrazovky v hodnotě, kdy se pokouším stáhnout pomocí metod, které navrhují, a pak to odmítnou, protože mají technické problémy.


Nevěřím, že kasino může mít technické problémy se Skrillem, kartou a kryptoměnami po dobu tří měsíců. Také si nemyslím, že je správné, aby kasino, které to dělá, mělo na vašem webu tak vysoké hodnocení – zdá se, že je to z vaší strany velmi nedbalé a předpokládám, že od něj dostanete nějaký kop zpět, nebo to prostě nezpůsobí nějaký smysl.


Žádal jsem o to naposledy, ale pokud bude zamítnut, požádám o právní pomoc, protože tato společnost nejen ukradla mé peníze, ale také osobní doklady, které mi jsou velmi nepříjemné. Změnili také svou adresu URL, která se zdá velmi podezřelá, protože jde o nové kasino?


Proč se zdá, že v tomto případě sympatizujete s kasinem?


filefilefile

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Prosím, přečtěte si ta slova znovu "Myslím, že se to děje už docela dlouho a vy se jen točíte v kruhu. Nechápu, co by mohlo stát za tím, že kasino doporučí metodu a poté výběr zamítne. Vy však stále máme otevřenou stížnost..."

Takže ne, neznamená to, že tým pro stížnosti váš problém ignoruje. Ale v tuto chvíli zde na fóru nemůžeme nic dalšího dodat. Stížnosti zde neřešíme.

Vše bylo řečeno. Takže prosím, snažte se být trpěliví a ujistěte se, že se nedotknete své rovnováhy.


Souhlasím, že celý tento případ je dost zvláštní, ale jsme ve stejné pozici jako vy. 🙁

Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

filefilefile to je skutečný problém, takže možná mi s tím můžete skutečně pomoci? filefile

Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Tomuto kasinu dáváte hodnocení bezpečnosti vyšší než 9 – takže víte, že neplatí, a přesto je doporučujete. Neukazuje to více sympatií kasinu než hráče?


Přihlásil jsem se jen kvůli hodnocení, které jsi dal a teď jsem dole....a ty nepomáháš...jen píšeš absolutní nesmysly, které mají lidi uklidnit.

Automaticky přeloženo:
Doreen61
před 10 měsíci

Ve skutečnosti nevíme, že kasino neplatí, dokud to není prokázáno ve stížnosti. Navzdory tomu, jak moc bych se rád zapojil do procesu, není to moje místo.

Nejlepší, co můžete udělat, je udržovat stížnost aktuální. Vyšší bezpečnostní index znamená, že se s největší pravděpodobností nesetkáte s neférovým přístupem, ale jak jistě chápete, Casino Guru nenese odpovědnost za jednání kasina. Abychom kompenzovali tuto "mezera", snažíme se volně řešit problémy hráče.

Chápu tvé pocity. Přesto zvažte toto: pokud kasino změnilo své „kvality", nemůžeme to nijak zjistit, dokud sem nepřijdete a nepodáte stížnost.

Byl bych naštvaný, kdybych byl ve vaší kůži, a je mi líto, že tím musíte projít. 🙁

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Stejný problém jako u ostatních hráčů. Všechny dokumenty pro KYC jsou odeslány, ale výběry jsou pokaždé zrušeny. Takže, pokud chcete ušetřit své peníze, držte se dál od tohoto kasina!!!

Automaticky přeloženo:
Sjarbelo
před 7 měsíci

Dobrý den, poslali jste všechny dokumenty a kasino je ještě zkontrolovalo? Došlo k nějakému odmítnutí? Je důležité si uvědomit, že dokud hráč neprojde ověřením, nebude možné peníze vybrat. Předpokládám, že to je pravděpodobně důvod, proč byly vaše výběry zrušeny.

Můžete mi tedy dát představu, jak jste na tom s ověřováním?

Počkám na odpověď.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Vše bylo předloženo a přijato. Zkoušel jsem výběr na bankovní kartu, bankovní převod Skrill a normální bankovní převod. Zkouším to na chatu déle než týden, ale bohužel toto kasino prostě nevyplatí peníze. Nechápu, jak tomu guru dal hodnocení 9,3? Dá se na to někde stěžovat?

Automaticky přeloženo:
Sjarbelo
před 7 měsíci

Řeklo vám kasino také důvod, proč vám nechce vyplatit peníze, když jste již vyzkoušeli několik alternativ? Kasinům dáváme 14 dní na vyřešení výběru, takže pokud se nic nezměnilo, můžete nám dát vědět.

Co se týče stížnosti,můžete ji podat zde , ale náš tým by se zatím jen ptal, aby se dozvěděl více a pouze v případě, že je těch 14 dní plných, pak by se pokusil kontaktovat kasino.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Poprvé řekli, že můžete vybírat pouze kartou. Zkoušel jsem to nejprve sám, pak s pomocí chatu, ale pokaždé výběr selhal. Pak řekli, že mohu vybrat také bankovním převodem. To se také nepovedlo. Nyní, když jsem se šel zeptat na chat, řekli mi, abych počkal 7 minut, pak znovu 7 minut a pak přešel k jinému zástupci zákaznických služeb. Strávil jsem s nimi týden zkoušením, ale pocit, že se jim prostě nechce platit, stále sílil. A po přečtení o setkání dalších fejetonistů ten pocit jen zesílil. Existuje alespoň 50 neúspěšných pokusů o výběr...

Automaticky přeloženo:
Sjarbelo
před 7 měsíci

Ach, v takové situaci jistě není příjemné, když musíte vyzkoušet více platebních metod a s každou z nich je nakonec problém. Je to ještě podivnější, když to kasino řeklo a doporučilo vám to. Byly nějaké důvody, proč to vždy selhalo?

Vzhledem k tomu, že jste podali stížnost, viděl jsem, že budete muset nějakou dobu počkat a pokud to kasino nevyřeší, pokusíme se vám pomoci.

Každopádně, nyní jste podali odstoupení nebo to pro vás není možné?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Je zbytečné je dělat, když je nejpozději do hodiny po pokusu odmítnut a peníze se vždy vrátí na herní účet. Bylo by dobré, kdyby je k repatriaci mohl přinutit někdo jiný, zatímco já je nechám čekat. Můžu čekat na řešení. Hraji v kasinu s penězi, které jsem připraven prohrát, ale bylo by hezké mít možnost si peníze vybrat, kdybych tam někdy náhodou něco vyhrál.

Automaticky přeloženo:
Sjarbelo
před 7 měsíci

Samozřejmě chápu. Hlavní věc, kterou nyní doporučuji udělat, je nechat peníze na hráčském účtu a nic s nimi nedělat, protože pokud o ně přijdete, nebudeme vám schopni pomoci. Nejlepší tedy bude počkat, a jak jsem již zmínil, náš tým se vám pokusí pomoci.

Doufám, že nakonec budete s výběrem úspěšní.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Peníze jsou na herním účtu a budou. Po prvních pokusech o repatriaci jsem se rozhodl, že to teď dotáhneme do konce. O to se kasino snaží, aby hráči přišli o své peníze zpět. V jednu chvíli mi na herní účet vložili bonusové peníze 10 € a tvrdili, že není možné vybrat, protože na herním účtu jsou bonusové peníze. Bonus jsem zrušil a řekl, že už je to v pořádku, ale ani potom to samozřejmě nešlo.

Automaticky přeloženo:
Sjarbelo
před 7 měsíci

Dobrý tah. Dokud se vše nevyřeší, taky bych s penězi nic nedělal.

Co se týče bonusu, požádali jste o něj nebo vám ho kasino poskytlo spontánně, aby mohlo říci, že bonusové peníze jsou na vašem účtu? To by bylo dost nepříjemné, ale vidím, že jsi to zrušil.

I když to říkám nerad, budeme muset počkat a uvidíme, co se bude dít dál, a náš tým se vám pokusí trochu pomoci, pokud kasino nezvládne vyplatit vaše peníze. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

O bonus jsem nežádal. Právě mi to přidali na můj herní účet a když jsem si příště šel vybrat peníze, samozřejmě to selhalo. Znovu jsem se ptal na důvod v chatu a řekli, že máte aktivní bonus. Odebral jsem bonus a pokusil jsem se znovu vybrat své peníze, ale znovu se mi to nepodařilo. Peníze jsou na herním účtu a já s nimi nehodlám nic dělat. V klidu čekám 🙂

Automaticky přeloženo:
Sjarbelo
před 7 měsíci

Nuže, trpělivost růže přináší, jak se říká, a pevně věřím, že tomu tak bude i ve vaší situaci.

Co se týče bonusu, tak je dobře, že jsi nic neudělal a zrušil ho a mám pocit, že zadávat další výběr zatím bude irelevantní, jelikož je vždy zamítnut.

Jsem zvědavá, jak to dopadne. 🙂

Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

Dobrý den, můžete mi prosím sdělit, proč byla moje recenze zamítnuta? Jsem hráčem tohoto kasina a rád bych zanechal recenzi.

Automaticky přeloženo:
Ekaterina434
před 5 měsíci

Ahoj. Vidím, že náš interní systém našel ve vašich recenzích příliš mnoho podobností, a proto byly zamítnuty. Pokud si přejete, můžete nám poslat několik screenshotů dokazujících, že jste hráčem těchto kasin, a my vaše recenze zpětně schválíme. Přepošlete je prosím community@casino.guru . Děkujeme vám za spolupráci v této věci.

Automaticky přeloženo:
Ekaterina434
před 5 měsíci

Ahoj znovu. Děkujeme za poskytnutí snímků obrazovky. Vaše uživatelské recenze byly nyní zpětně schváleny.

Automaticky přeloženo:
1 2 34

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky