Takže nepomáháte, to, co děláte, je, že umožňujete kasinu pokračovat v cyklu, kdy ve skutečnosti nevyplácí. V příloze jsou tři zachycení obrazovky v hodnotě, kdy se pokouším stáhnout pomocí metod, které navrhují, a pak to odmítnou, protože mají technické problémy.
Nevěřím, že kasino může mít technické problémy se Skrillem, kartou a kryptoměnami po dobu tří měsíců. Také si nemyslím, že je správné, aby kasino, které to dělá, mělo na vašem webu tak vysoké hodnocení – zdá se, že je to z vaší strany velmi nedbalé a předpokládám, že od něj dostanete nějaký kop zpět, nebo to prostě nezpůsobí nějaký smysl.
Žádal jsem o to naposledy, ale pokud bude zamítnut, požádám o právní pomoc, protože tato společnost nejen ukradla mé peníze, ale také osobní doklady, které mi jsou velmi nepříjemné. Změnili také svou adresu URL, která se zdá velmi podezřelá, protože jde o nové kasino?
Proč se zdá, že v tomto případě sympatizujete s kasinem?
So you aren't helping, what you are doing is allowing the casino to continue their cycle of not actually paying out. Attached is three screen grabs worth of me attempting to withdraw via the methods they suggest and then them rejecting it because they have technical issues.
I do not believe a casino can have technical issues with, Skrill, card and Crypto for three months solid. I also do not think it is right that a casino doing this should have such a high rating on your site - it seems highly negligent on your part and I assume that you get some sort of kick back from them or this simply doesn't make any sense.
I have requested it one last time but if it is rejected I will be seeking legal advice as this company has not only stolen my money but as my personal documents which I am highly uncomfortable with. They have also changed their URL which seems highly suspicious as they are a new casino?
Why is it that you seem to sympathise with the casino in this case?
Automaticky přeloženo: