před 2 roky
Pak jsi udělal správnou věc. Vidím, že stížnost již byla schválena, protože je to více než 2 týdny.
Then you did the right thing. I can see the complaint has already been approved since it's been more than 2 weeks.
0
Pak jsi udělal správnou věc. Vidím, že stížnost již byla schválena, protože je to více než 2 týdny.
Then you did the right thing. I can see the complaint has already been approved since it's been more than 2 weeks.
Jen si myslím, že by mohli mít podmínku, že musíte vsadit částku, kterou jste vložili, několikrát, než provedete výběr. V takovém případě by to neznamenalo, že se váš zůstatek musí zdvojnásobit, ale stačí provést několik sázek, abyste vsadili peníze, které jste vložili „x krát".
I'm just thinking that they might have the condition that you must bet the amount you deposited a few times before you make the withdrawal. In that case, it wouldn't mean your balance has to be doubled, but you just need to make a few bets in order to bet the money you deposited "x times".
Nikde takové podmínky nejsou.
Žádný bookmaker neklade takovou podmínku na skutečné výhry a zákazníky. Žádný příčetný člověk na to nepřistoupí a skutečně tam nezačne hrát.
Celá myšlenka od nich je, že mají právo uložit takové podmínky za 3 podmínek..
„uvítací bonusy;
propagační nabídky;
samostatné smluvní podmínky, které upravují konkrétní hru/esportovní UDÁLOST"
Jak souvisí moje výhra s výše uvedeným, nikdy jsem nevyužil žádný bonus ani se nezúčastnil a promo akce.
Vložil jsem, hrál a vyhrál.
Převrácení mých skutečných výher je podvod.
There is no such conditions anywhere whatsoever.
No bookie will make such condition on actual winnings and have customers. No sane person will agree to it and actually start playing there.
The whole idea from them is that they have the right to impose such conditions on 3 conditions..
"welcome bonuses;
promotional offers;
separate Terms and Conditions, governing a particular game/esports EVENT"
How does my winning relate to the above mentioned, I never used any bonus nor participated in and promotion.
I deposited, played, and won..
Imposing rollover on my actual winnings is an act of scam..
Samozřejmě nemá smysl uplatňovat sázkové požadavky na výhry, pokud jste nehráli s bonusem. Právě jsem řekl, že možná existuje požadavek na sázení na váš vklad. Každopádně můžete podat stížnost zde na našem webu a my se na to pokusíme podívat a pomoci vám.
Of course, it doesn't make sense to apply wagering requirements on winnings if you didn't play with a bonus. I just said that maybe there's a wagering requirement on your deposit. Anyway, you can submit a complaint here on our website and we'll try to look at it and help you.
Dobře. Nyní ověřili můj účet, ale nutí mě vsadit získané výhry. Když jsem neměl žádný bonus. Je jasné, že tato místnost je podvod
Okay. Now they verified my account but they force me to bet the winnings obtained. When I had no bonus. Clearly this room is a scam
Bueno. Ahora me verificaron la cuenta pero me obligan a apostar las ganancias obtenidas . Cuando yo no tenia ningún bono. Clarmanente esta sala es una estafa
Ahoj,
Jsem si docela jistý, že Daniel navrhl, že byste měli chvíli počkat, než bude ověření dokončeno. Ne, to podal stížnost, uvidíme, jestli můžeme pomoci.
Prosím vás však o trpělivost.
Hello,
I'm quite sure that Daniel suggested that you should wait a bit for the verification to be completed. Not, that submitted the complaint we shall see if we can help.
I ask you to be patient, however.
Neříkám, že toto kasino je na špici, ale je obchodním standardem, že kasina uplatňují požadavky na sázky na vklady, i když nemají aktivní bonus. Neznám podrobnosti, takže počkám na další informace ve vašem vláknu stížnosti .
Well, I'm not saying that this casino is at the top, but it is a business standard that casinos apply wagering requirements on deposits even if there is no active bonus. I do not know the details, so I will wait for more info in your complaint thread.
Toto kasino je tahák na zaplacení, zkontrolují účet a pak požádají o další dokumenty, říkají, že má lhůtu 5 pracovních dnů, ale ve skutečnosti je to 2 týdny na kontrolu a poté zaplacení t. Hodně neúcty. Nehraj .
This casino is a drag to pay, they check the account and then ask for additional docs, they say it has a period of 5 working days, but in reality it is 2 weeks to check and then pay t. Much disrespect. Do not play .
Esse casino é uma enrolação para pagar , fazem verificações da conta e depois pedem mais docs adicionais, falam que tem o período de 5 dias úteis, mas na real são 2 semanas para verificarem e depois t pagarem . Muita falta de respeito. Não joguem .
Ahoj,
Chápu, že se může zdát, že kasino je pomalé. Dovolte mi zmínit, že zejména první výběr může trvat déle, protože hráč a účet musí být nejprve plně ověřeny.
Už máte zaplaceno, prosím?
Hello,
I understand it may seem that the casino is slow. Allow me to mention that espaecially the first withdrawal may take longer to proceed, because the player and account must be fully verified first.
Have you already got paid, please?
To je ten problém, nebyl to první výběr a účet už byl ověřený. Dosud nepřijato.
That's the problem, it wasn't the first withdrawal and the account was already verified. Not yet received .
Esse é o problema, não foi o primeiro saque e a conta já estava verificada. Não recebi ainda .
Musím říci, že v případě prvního výběru umožňujeme kasinům 14 celých dní na ověření účtu a pokračování v přidružené platbě. Řekněme tedy, že by to mělo být plynulejší, když se nejedná o ověřování.
V jakém stavu je nyní vaše odstoupení od smlouvy a kdy bylo, prosím, předloženo?
Myslím, že můžete zvážit podání stížnosti.
I must say that in case of the first withdrawal, we allow casinos 14 full days to verify the account and proceed with associate payment. So let's just say that it should be smoother when the verification is not involved.
In what status is your withdrawal now, and when it was submitted, please?
I think you may consider submitting a complaint.
Zkusil bych přeinstalovat aplikaci, nebo pokud se jedná o prohlížení v prohlížeči, vymazal bych soubory cookie (ujistěte se, že jste si uložili své přihlašovací heslo), případně můžete zkusit použít jiný prohlížeč nebo se pokusit o přístup na stránku přes náš odkaz:
https://casino.guru/cyber-bet-casino-review
Stačí kliknout na logo.
Posledním návrhem by bylo použití jiného zařízení.
Funguje něco?
I would try reinstalling the app or if it's a browser viewing, I would clear the cookies (make sure you saved your login password), alternatively, you can try to use a different browser, or try to access the site via our link:
https://casino.guru/cyber-bet-casino-review
Just click on the logo.
The last suggestion would be using a different device.
Does anything work?
Kontaktoval jsem je a stále říkají, že je blokován. Ale neexistuje žádné vysvětlení a žádná předpověď. Každý den říkají, že zítra bude odemčeno a zámek nikdy nevypadne.
I contacted them and they keep saying it is blocked. But there is no explanation and no prediction. Every day they say that tomorrow will be unlocked and the lock never comes out.
Entrei em contato com eles e eles continuam falando que está bloqueado . Mas não tem explicação e nem previsão. Todos os dias falam que amanhã estará desbloqueado e o bloqueio nunca sai .
Jen nechápu, proč ti nemůžou říct důvod.
Co je na tom tak složitého?
Myslím, že byste měli podat stížnost ( stačí klepnout/kliknout sem ), podíváme se, co můžeme o tomto zablokování účtu zjistit.
I just can't understand why they can't tell you the reason.
What is so complicated about it?
I think that you should submit a complaint (just tap/click here), let's see what we can find out about this account block.
Zkontroloval jsem vaši stížnost , byla uzavřena jako nevyřešený - pasivní regulátor, takže mám pocit, že je konec.
Zatím bylo vyřešeno jen pár stížností🤨:
I checked your complaint, was closed as an unresolved - passive regulator hence I feel that it's over.
Only a few complaints have been solved so far🤨:
Kasino cyber.bet jsem nezkoušel a nikdy nezkusím!
Uvidíme se v komentářích a pověst od kasinového guru je varující.
Vidím, že máte otevřenou stížnost s 1win BOOKMAKER!
Je zcela zřejmé, že podvádějí nás, většinu Nigerijců, Brazilce a některé Španěly!
Odpovězte prosím na vlákno 1win, pojďme diskutovat!
Well I haven't tried the cyber.bet casino and will never try it!
See you guys comments and the reputation given by the casino guru is warning.
I can see you have an opened complaint with 1win BOOKMAKER!
It's quite obvious they're scamming we Nigerians most, the Brazils and some Spanishs!
Please reply on 1win thread let's have a discussion!
Dobrý den, požádal jsem o výběr bankovním převodem 5. září v 7:41 chilského času, do dnešního dne peníze ještě nedorazily. Stav výběru je od 6. dne 'zadrženo', říkají mi, abych byl trpělivý a čekal, ale když si přečtu všechny komentáře, mám obavy, že nebude uložen.
Můj účet je již nějakou dobu ověřen.
Budu opatrný.
Hello, I have requested a withdrawal by bank transfer on September 5 at 7:41 Chilean time, to date the money has not yet arrived. The status of the withdrawal is 'on hold' since the 6th, they tell me to be patient and keep waiting, but reading all the comments there are, I am concerned that it will not be deposited.
My account has been verified for a while now.
I will be careful.
Buenas, yo he solicitado un retiro mediante transferencia bancaria el día 5 de septiembre a las 7:41 hora chilena, a día de hoy aún no me ha llegado el dinero. El estado del retiro es ‘en espera’ desde el día 6, me dicen que tenga paciencia y que siga esperando, pero leyendo todos los comentarios que hay me preocupa que no me sea depositado.
Mi cuenta ya se encuentra verificada desde hace ya un tiempo.
Estaré atento.
Pokud jde o žádost o výběr, pokud je zpracována, myslím tím, že pokud nemůžete zrušit žádost o výběr, měli byste se uklidnit, vaše peníze budou vyplaceny, ale v okamžiku, kdy je budete moci zrušit zpět do peněženky, omlouvám se, že to říkám....může být problém!
On the withdrawal request if it is processed, I mean if you are unable to cancel the withdrawal request,then you should calm down your money will be paid,but the moment you're a able to cancel it back to your wallet, I'm sorry to say....there might be a problem!
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.