FórumKasinaCyber.bet Casino - všeobecná diskuze

Cyber.bet Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 3 roky od jpdylan
|
16391 zobrazení 76 odpovědí |
|
12 3 4
Přidat příspěvek
Hafsat
před 2 roky

Opravdu, když stisknu tři body, objeví se možnosti 'zapsat na podporu' a 'zrušit platbu', počkám do zítřka.


Doufám, že mi zaplatí

Automaticky přeloženo:
gabrielbernerj
před 2 roky

Procvičte si trochu více trpělivosti, dejme tomu zítra a uvidíme.... podle mého názoru však mám pocit, že fungují jako podvodníci!

Oni a 1win jsou ptáci se stejným peřím!

Automaticky přeloženo:
gabrielbernerj
před 2 roky

Přesto věřím, že kasino cyber.bet má spravedlivější podmínky, protože někdy vrací vaše vklady!

Ale vidíte, že 1 win, prosím, nechoďte tam!

Všechny vaše finanční prostředky a výhry jim budou zadrženy!

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den, požádal jsem o výběr bankovním převodem 5. září v 7:41 chilského času, do dnešního dne peníze ještě nedorazily. Stav výběru je od 6. dne 'zadrženo', říkají mi, abych byl trpělivý a čekal, ale když si přečtu všechny komentáře, mám obavy, že nebude uložen.

Můj účet je již nějakou dobu ověřen.

Budu opatrný.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

Dal bych tomu ještě pár dní. Pokud tomu rozumím, "oh hold" znamená, že ještě nebylo autorizováno.

V pondělí vás zkontroluji.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj, jsi moje poslední naděje.


Takže jako každému, koho jsem vložil, mi dali neuvěřitelný obrat, udělal jsem to.

Pak jsem musel nahrát své ID a POA, KYC byl dobrý, ale přidali další obrat na můj účet ve výši 3500 EUR (za počáteční vklad 100 EUR)


Mohl jsem to otočit, musel jsem poslat své Selfie s ID a počítačovou stránkou, bylo to přijato.


Nyní jsem požádal o 1000 EUR (maximální limit) dne 15.00.00 GMT září.

Reklama je stále pozastavena, i když stránka uvádí maximálně 3 pracovní dny.


POKAŽDÉ kontaktuji Podporu přes chat, říkají mi, že to bude zpracováno dnes nebo zítra, všichni mi říkají, že už týden.


Mohl bys mi prosím pomoct?


Automaticky přeloženo:
BigMike
před 2 roky

Ahoj,

prosím vezměte na vědomí, že kasinům umožňujeme 14 celých dní na ověření účtu a pokračování ve výběru. Stížnost můžete podat již nyní , ale počkáme, až tato lhůta vyprší.

Vím, že to zní příliš dlouho, ale žádám vás, abyste byli zatím trpělivější.

Doufejme, že reklamaci lze předejít.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nezaplatí, čekám od 21. března, kdy mi dnes zablokovali účet, bez vysvětlení neplacení. To není fér. Nechutný

Automaticky přeloženo:
nyquemarques
před rokem

Vidím, že vaše stížnost zůstává prozatím otevřená, ale bohužel, jak již víte, nehráli jste v dobrém kasinu podle našeho hodnocení reputace. Ve stížnosti uvádíte, že svůj účet máte od loňského roku. Byl to váš první výběr nebo se vám podařilo vybrat už dříve?

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Měl jsem další rabování ano, Danieli, tak jsem věřil. Protože jak jsem řekl, už jsem hrál přes 1 rok. Nikdy jsem si nepředstavoval, že to tentokrát nedostanu. Vlastně jsem teď objevil jejich pořadí.

Automaticky přeloženo:
nyquemarques
před rokem

Zkuste zatím zůstat pozitivní, uvidíme, co stížnost přinese. 🤔🤞🤞

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj, čekám na výběr od 19. října 2023. Můžete mi to prosím vyřešit?

Není skvělé čekat na výběr déle než 3 dny, je to velmi únavné!

Obávám se, že toto je odpověď, kterou jsem dostal minulý týden a od té doby se nic neděje:


Ahoj,

Váš výběr je schvalován. Počkejte prosím na dokončení platby. Upozorňujeme, že v souladu s Obchodními podmínkami 7.12. Standardní lhůta pro odstoupení od smlouvy jsou dva pracovní dny. Cyber.bet si vyhrazuje právo změnit dobu odstoupení od smlouvy. Může k tomu dojít z několika důvodů: - platba je zpracovávána prostřednictvím poměrně dlouhého řetězce finančních institucí, z nichž každá má právo zpracovat transakci do jednoho dne;

- v důsledku zpřísnění opatření proti praní špinavých peněz a terorismu se platby v určité fázi stávají předmětem schvalování manuálních plateb;

- v některých případech si platební systémy vyžádají informace o ověření účtu: adresu nebo celé jméno a v případě více výběrů nebo velkého objemu transakce může zpomalit platbu, dokud nebudou úplné osobní údaje interpreta obdržel;

- Při operacích na straně každého z účastníků řetězce pohybu peněz se mohou vyskytnout dočasné technické chyby. Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti. Děkuji za pochopení.

Automaticky přeloženo:
nyquemarques
před rokem

Podařilo se vám je přijmout? Už 12 dní mám čekající výběr a nic mi nepřišlo, mám strach!!!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj, čekám na výběr od 19. října 2023. Můžete mi to prosím vyřešit?

Není skvělé čekat na výběr déle než 3 dny, je to velmi únavné!

Obávám se, že toto je odpověď, kterou jsem dostal minulý týden a od té doby se nic neděje:


Ahoj,

Váš výběr je schvalován. Počkejte prosím na dokončení platby. Upozorňujeme, že v souladu s Obchodními podmínkami 7.12. Standardní lhůta pro odstoupení od smlouvy jsou dva pracovní dny. Cyber.bet si vyhrazuje právo změnit dobu odstoupení od smlouvy. Může k tomu dojít z několika důvodů: - platba je zpracovávána prostřednictvím poměrně dlouhého řetězce finančních institucí, z nichž každá má právo zpracovat transakci do jednoho dne;

- v důsledku zpřísnění opatření proti praní špinavých peněz a terorismu se platby v určité fázi stávají předmětem schvalování manuálních plateb;

- v některých případech si platební systémy vyžádají informace o ověření účtu: adresu nebo celé jméno a v případě více výběrů nebo velkého objemu transakce může zpomalit platbu, dokud nebudou úplné osobní údaje interpreta obdržel;

- Při operacích na straně každého z účastníků řetězce pohybu peněz se mohou vyskytnout dočasné technické chyby. Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti. Děkuji za pochopení.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, je mi líto, že slyším o vašich problémech v kasinu. Upozorňuji však, že kasinům dáváme 14 dní na vyřešení takového požadavku. Vidím, že jste sem zkopírovali některé smluvní podmínky. Víte, který z těchto bodů se týká konkrétně vás a vašeho odstoupení od smlouvy?

Pokud se po 12 dnech něco nezmění, myslím, že by bylo rozumné podat reklamaci.

Ale než jste sem přišli hrát, viděli jste bezpečnostní index kasina ? Je dost nízký a byl bych velmi opatrný s vkladem do něj. Viděli jste to taky?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nedostanou to. Do dneška jsem to nedostal. Zablokovali mi účet a nezaplatili. Vyhněte se tomuto kasinu.

Automaticky přeloženo:
manoelektroninis123
před 10 měsíci

Mýlíš se; s kasinem nemáme nic společného; toto je pouze nezávislé fórum.

Takže se prosím uklidněte a vysvětlete, co se děje. Je těžké pomoci, když nikdo nerozumí situaci.

Vsadím se, že jsi přesvědčený, že jsi vyhrál turnaj, dobře? Proč tedy kasino odmítá platit? Byl vám sdělen důvod?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nedostanou to. Do dneška jsem to nedostal. Zablokovali mi účet a nezaplatili. Vyhněte se tomuto kasinu.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Nazdárek!

Jak je to s vaším výběrem? Potřebuji pomoc, možná.

Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Win byl smazán z mého účtu

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Říkají, že nemáte peníze, když jsem si vybral, bylo všechno dobré, pak mi vymažou peníze, když jsem udělal snímek obrazovky, když byly peníze na mém účtu. co mám teď dělat?

Automaticky přeloženo:
manoelektroninis123
před 10 měsíci

Promiňte, můžete to upřesnit? Co se stalo? Skoro to zní, jako když někdo jiný vaším jménem ztratil rovnováhu, jsem blízko?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci
Příspěvek od manoelektroninis123 byl odstraněn
před 10 měsíci

No, pořád nechápu. Jste přesvědčeni, že se vaše rovnováha nějak ztratila bez vašeho upozornění?

Má někdo jiný přístup ke stejnému zařízení, které používáte pro hraní v kasinu, nebo máte nějaké další stopy o tom, co se mohlo stát, prosím?

Víš, nedovedu si představit, jak bys dokázal, že jsi to nebyl ty, kdo hrál rovnováhu, pokud je to tento případ. Stále si nejsem úplně jistý, zda jsem celou situaci správně pochopil.

Automaticky přeloženo:
12 3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky