Ahoj Merte,
Děkuji, že jste se ozvali a podělili se o své zkušenosti tak podrobně.
Chápeme, jak nepříjemné to může být, když se věci nevyvíjejí podle očekávání, zvláště když je ve hře velké množství peněz a emocí. Přesto je důležité se na situaci podívat ze všech stran, i když vás přemůže frustrace.
Kasina jsou obvykle povinna ověřit totožnost hráče před schválením velkých výběrů a tento proces může být spuštěn v různých fázích v závislosti na interních kontrolách rizik kasina. Žádost o ověření po významné výhře není neobvyklá a neznamená automaticky zlý úmysl. Pokud se však domníváte, že byl proces zneužit k vyhnutí se vyplacení vašich výher, rádi se na to podíváme blíže. Pokud chcete, můžete podat stížnost na našich webových stránkách.
Bohužel, vzhledem k tomu, že jste zmínil/a, že většina výher byla během tohoto období ztracena, je docela možné, že nebudeme mít jasnou příležitost posoudit, zda kasino jednalo spravedlivě. Pokud již byl zůstatek vyplacen, může to omezit naši schopnost případ efektivně vyšetřit – a v takových případech jsou stížnosti často zamítnuty jednoduše z důvodu nedostatku důkazů nebo nevyřešeného zůstatku.
Také chci být k vám upřímný: pokračování v hazardních hrách při potížích s výběrem peněz nebo rozpoznávání známek závislosti na hazardních hrách často vede k hluboce politováníhodným výsledkům. Neznamená to, že vaše obavy nejsou oprávněné, ale znamená to, že některým důsledkům se dalo předejít. I když je to těžké, včasná pauza může někdy zabránit mnohem větším ztrátám.
Do budoucna by mohlo být vhodné provést ověření ihned po registraci nebo si vybrat kasina, která nabízejí možnosti včasného ověření. Takto nebudete muset čekat, když na tom skutečně záleží.
Také pokud se někdy ocitnete v situaci, kdy máte potíže se sebeovládáním během odloženého výběru, vyplatí se o svých obavách informovat přímo kasino. Slušní provozovatelé to mohou vzít v úvahu a nabídnout další možnosti nebo ochranná opatření. Nevyřeší to sice všechno, ale mohlo by to pomoci zabránit zhoršení situace.
Pokud chcete, abychom prošetřili, co se stalo s Crownplay, náš tým pro stížnosti je tu, aby vám pomohl. A pokud máte pocit, že máte potíže s kontrolou nad svým hraním, zvažte prosím kontaktování podpůrné služby nebo oficiální pomoci. Tento odkaz by vám také mohl pomoci: https://casino.guru/problem-gambling
Není to slabost; je to krok k ochraně sebe sama.
Hi Mert,
Thank you for reaching out and sharing your experience in such detail.
We understand how upsetting it can be when things don’t go as expected, especially when large amounts of money and emotions are involved. Still, it's important to look at the situation from all sides, even when frustration takes over.
Casinos are typically required to verify a player’s identity before approving large withdrawals, and this process can be triggered at different stages depending on the casino’s internal risk checks. Requesting verification after a significant win is not unusual and doesn’t automatically mean bad intent. That said, if you believe the process was misused to avoid paying your winnings, we’d be happy to take a closer look. You can submit a complaint on our website. if you prefer that.
Unfortunately, since you mentioned that most of the winnings were lost during this period, it’s quite possible that we may not have a clear opportunity to assess whether the casino acted fairly. If the balance has already been played through, it may limit our ability to investigate the case effectively—and in such cases, complaints are often rejected simply due to a lack of evidence or unresolved balance.
I also want to be honest with you: continuing to gamble while facing issues with withdrawals or recognizing signs of gambling addiction often leads to outcomes that are deeply regrettable. It doesn’t mean your concerns aren’t valid, but it does mean that some of the consequences were avoidable, too. As hard as it is, taking a break early on can sometimes prevent far greater losses.
For the future, it might be a good idea to complete your verification as soon as you register or choose casinos that offer early verification options. That way, you're not left waiting when it really matters.
Also, if you ever find yourself struggling with self-control during a delayed withdrawal, it’s worth informing the casino directly about your concerns. Decent operators may take this into account and offer additional options or safeguards. It won’t solve everything, but it might help prevent the situation from getting worse.
If you'd like us to review what happened with Crownplay, our complaint team is here to help. And if you feel like you’re struggling with control over your gambling, please consider reaching out to a support service or official help. This link might help too: https://casino.guru/problem-gambling
It's not a weakness; it's a step toward protecting yourself.
Automaticky přeloženo: