DomůFórumKasinaCrownPlay Casino - všeobecná diskuze

CrownPlay Casino - všeobecná diskuze (strana 13)

57 760 zobrazení 295 odpovědí |
před rokem
|
1...12 13 14...16
Přidat příspěvek
Pri80
před 6 měsíci

Jasně, takže jsi to vyřešil docela rychle, což je dobrá zpráva.

Počkám, co zjistíš a jestli ti zaplatí. Hrála tvoje máma s nějakým bonusem, nebo ne?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dobrý večer, už dva týdny jsem žádal o výběr 305 eur a peníze se mi na účtu neobjevily! Mám podat stížnost?

Automaticky přeloženo:
vasileior
před 6 měsíci

Samozřejmě můžete kdykoli podat stížnost.

Co ale máte na účtu? Čeká na vyřízení výběru?

Kontaktoval jsi ohledně toho podporu kasina?

Automaticky přeloženo:
giu.chi příspěvek smazal/a
před 5 měsíci



Dobrý den


Jmenuji se Mert a chtěl jsem se s vámi spojit ohledně kasina Crownplay. Hrál jsem v kasinu na doporučení několika stránek. Hrál jsem s přibližně 12 000 franky. Vklad nebyl problém. Nechtěli žádné ověření, dokud jsem nevyhrál 45 000. Od té doby se mi všechno ztížilo. Samozřejmě jsem všechno posílal a trpělivě čekal, ale oni se stále snaží vyhrát pro mě čas nebo v naději, že peníze znovu prohraji. Zdokumentoval jsem své výhry a všechno ostatní, včetně chatů, výher, screenshotů účtu a nahrávek obrazovky. Ale pak jsem pokračoval ve hře a vždycky se objevil problém a mé peníze byly pryč dříve, než jsem se mohl zapojit do hry, například blackjacku. Takže poté, co jim trvalo 2 týdny a peníze byly pryč, jak kasino vypočítalo, jsem požádal o zákaz hraní kvůli mé rozvíjející se závislosti na hazardních hrách, ale oba mě ignorovali, takže jsem vložil dalších 3 000. Také chci zmínit, že kasino se ze všech sil snaží zabránit vyplácení výher. Prosím, prosím, nepodporujte takovou společnost. Crownplay to nemyslí vážně a jen se snaží vyhrát.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 5 měsíci

Hrála s vkladem, ne s bonusy, trvalo dlouho, než dostala peníze, tvrdili, že je problém s platbou, po asi 20 dnech zaplatili. 20 dní nehrála a čekala na výplatu.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci



Dobrý den


Jmenuji se Mert a chtěl jsem se s vámi spojit ohledně kasina Crownplay. Hrál jsem v kasinu na doporučení několika stránek. Hrál jsem s přibližně 12 000 franky. Vklad nebyl problém. Nechtěli žádné ověření, dokud jsem nevyhrál 45 000. Od té doby se mi všechno ztížilo. Samozřejmě jsem všechno posílal a trpělivě čekal, ale oni se stále snaží vyhrát pro mě čas nebo v naději, že peníze znovu prohraji. Zdokumentoval jsem své výhry a všechno ostatní, včetně chatů, výher, screenshotů účtu a nahrávek obrazovky. Ale pak jsem pokračoval ve hře a vždycky se objevil problém a mé peníze byly pryč dříve, než jsem se mohl zapojit do hry, například blackjacku. Takže poté, co jim trvalo 2 týdny a peníze byly pryč, jak kasino vypočítalo, jsem požádal o zákaz hraní kvůli mé rozvíjející se závislosti na hazardních hrách, ale oba mě ignorovali, takže jsem vložil dalších 3 000. Také chci zmínit, že kasino se ze všech sil snaží zabránit vyplácení výher. Prosím, prosím, nepodporujte takovou společnost. Crownplay to nemyslí vážně a jen se snaží vyhrát.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj Merte,

Děkuji, že jste se ozvali a podělili se o své zkušenosti tak podrobně.

Chápeme, jak nepříjemné to může být, když se věci nevyvíjejí podle očekávání, zvláště když je ve hře velké množství peněz a emocí. Přesto je důležité se na situaci podívat ze všech stran, i když vás přemůže frustrace.

Kasina jsou obvykle povinna ověřit totožnost hráče před schválením velkých výběrů a tento proces může být spuštěn v různých fázích v závislosti na interních kontrolách rizik kasina. Žádost o ověření po významné výhře není neobvyklá a neznamená automaticky zlý úmysl. Pokud se však domníváte, že byl proces zneužit k vyhnutí se vyplacení vašich výher, rádi se na to podíváme blíže. Pokud chcete, můžete podat stížnost na našich webových stránkách.

Bohužel, vzhledem k tomu, že jste zmínil/a, že většina výher byla během tohoto období ztracena, je docela možné, že nebudeme mít jasnou příležitost posoudit, zda kasino jednalo spravedlivě. Pokud již byl zůstatek vyplacen, může to omezit naši schopnost případ efektivně vyšetřit – a v takových případech jsou stížnosti často zamítnuty jednoduše z důvodu nedostatku důkazů nebo nevyřešeného zůstatku.

Také chci být k vám upřímný: pokračování v hazardních hrách při potížích s výběrem peněz nebo rozpoznávání známek závislosti na hazardních hrách často vede k hluboce politováníhodným výsledkům. Neznamená to, že vaše obavy nejsou oprávněné, ale znamená to, že některým důsledkům se dalo předejít. I když je to těžké, včasná pauza může někdy zabránit mnohem větším ztrátám.

Do budoucna by mohlo být vhodné provést ověření ihned po registraci nebo si vybrat kasina, která nabízejí možnosti včasného ověření. Takto nebudete muset čekat, když na tom skutečně záleží.

Také pokud se někdy ocitnete v situaci, kdy máte potíže se sebeovládáním během odloženého výběru, vyplatí se o svých obavách informovat přímo kasino. Slušní provozovatelé to mohou vzít v úvahu a nabídnout další možnosti nebo ochranná opatření. Nevyřeší to sice všechno, ale mohlo by to pomoci zabránit zhoršení situace.


Pokud chcete, abychom prošetřili, co se stalo s Crownplay, náš tým pro stížnosti je tu, aby vám pomohl. A pokud máte pocit, že máte potíže s kontrolou nad svým hraním, zvažte prosím kontaktování podpůrné služby nebo oficiální pomoci. Tento odkaz by vám také mohl pomoci: https://casino.guru/problem-gambling


Není to slabost; je to krok k ochraně sebe sama.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Hrála s vkladem, ne s bonusy, trvalo dlouho, než dostala peníze, tvrdili, že je problém s platbou, po asi 20 dnech zaplatili. 20 dní nehrála a čekala na výplatu.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Bylo chytré počkat, i když chápu, že čekání 20 dní muselo být velmi stresující. Alespoň to byl radostný konec. Kasino by na tom mělo zapracovat, ale... Takhle se hráči nemají cítit dobře. Nesouhlasíte?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 5 měsíci

Bohužel už na této platformě hrát nebudu a ani moje matka ne, hrajeme a chceme rychle dostat zaplaceno, budeme pokračovat na stejné platformě, na které hrajeme vždycky.

Automaticky přeloženo:
Pri80
před 5 měsíci

Všechno mi to dává dokonalý smysl. Proč opakovat takovou zkušenost, když si jiná kasina vedou mnohem, mnohem lépe?

S pozdravem tvé mamince a vám oběma hodně štěstí. Pokud budeš někdy potřebovat podporu nebo si jen chceš trochu popovídat, ozvi se. 😉

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Prosím, pomozte mi!

Vyplatil jsem 500/450/500 ve dnech 07.01.2025, 07.05.2025 a 07.07.2025.

Čekací doba 14-20 dní!

V kasinu CrownPlay celkem 1450.-

Bohužel jsem do dnešního dne nic neobdržel/a.

Mám screenshoty mnoha chatů a také výplat.

Vždycky mě utěšují a zároveň ignorují.

Možná si myslíte, že čekají tak dlouho, abyste znovu přišli o peníze.

Také si možná myslíte, že náhlé chyby serveru se objevují zrovna ve chvíli, kdy vyhráváte...

Když jsem vyhrál, nevyužil jsem žádný bonus a také jsem provedl běžné vklady.

Pro výběr není nutné ověření!

Opravdu doufám v rychlou pomoc a platbu!

Velká společnost

Automaticky přeloženo:
phippu95ph2331
před 5 měsíci

Tak jaký je ale přesný důvod, proč vám neplatí? Vysvětlili vám to nějak?

Každopádně, zde je odkaz, kde můžete podat svou stížnost , a náš tým se na ni podívá.

Můžu se zeptat, jakou hru jsi tam hrál?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

Většinou jsem dostal odpověď „Příliš mnoho výplat od různých hráčů".

Nebo že moje výplata je na cestě a já se nemusím bát!

Od téhle neschopné služby umělé inteligence dostávám pořád stejné zbytečné, předem napsané odpovědi...

A já na to čekám už týdny!!!

Zeptal jsem se a žádné ověření ani nic jiného není možné!

Je to vždy ve stavu úprav!

Hrál jsem na automatech CollectR „Pirots"!


Díky!! (LG)

Automaticky přeloženo:
phippu95ph2331
před 5 měsíci

Doufám, že ty peníze dostanete. Pokud budete cokoli potřebovat, kontaktujte mě.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj

Ve čtvrtek jsem se chtěl nechat zablokovat kvůli závislosti na hazardních hrách, tak jsem kontaktoval živý chat, e-mailovou podporu a VIP manažera. Bohužel nikdo nereagoval, takže jsem v neděli přišel o všechny peníze. 15 minut poté, co jsem o peníze přišel, mě zablokovali. Mám také screenshoty všeho. Chci zmínit, že jsem poslední tři dny každý den říkal, že jsem závislý na hazardních hrách a chci být zablokován, bohužel se nic nestalo... a kontaktovat je také není možné. Chtěli, abych přišel o všechno, a to jsem udělal. Zneužili mé závislosti.


Upraveno
Automaticky přeloženo:
Waldemar.1 příspěvek smazal/a
Waldemar.1 příspěvek smazal/a
před 5 měsíci

Většinou jsem dostal odpověď „Příliš mnoho výplat od různých hráčů".

Nebo že moje výplata je na cestě a já se nemusím bát!

Od téhle neschopné služby umělé inteligence dostávám pořád stejné zbytečné, předem napsané odpovědi...

A já na to čekám už týdny!!!

Zeptal jsem se a žádné ověření ani nic jiného není možné!

Je to vždy ve stavu úprav!

Hrál jsem na automatech CollectR „Pirots"!


Díky!! (LG)

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Děkuji za všechny informace.

Je dobře, že jste již mohli podat stížnost . Teď už jen odpovězte na několik doplňujících otázek a můžeme zahájit vyšetřování. 🙏

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj

Ve čtvrtek jsem se chtěl nechat zablokovat kvůli závislosti na hazardních hrách, tak jsem kontaktoval živý chat, e-mailovou podporu a VIP manažera. Bohužel nikdo nereagoval, takže jsem v neděli přišel o všechny peníze. 15 minut poté, co jsem o peníze přišel, mě zablokovali. Mám také screenshoty všeho. Chci zmínit, že jsem poslední tři dny každý den říkal, že jsem závislý na hazardních hrách a chci být zablokován, bohužel se nic nestalo... a kontaktovat je také není možné. Chtěli, abych přišel o všechno, a to jsem udělal. Zneužili mé závislosti.


Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Je mi moc líto, že to takhle dopadlo, rozhodně to není dobrá zkušenost.

Mohu se jen zeptat, jestli jste postupovali podle všech pokynů k zablokování účtu kvůli problémům s hazardními hrami a oni i tak reagovali pozdě?

Doufáme, že vám náš tým pro vyřizování stížností bude schopen s touto vaší situací pomoci. Mezitím vás upozorňujeme, že v rámci naší Globální iniciativy sebevyloučení jsme navázali partnerství s BetBlockerem, charitativní organizací registrovanou ve Spojeném království, která poskytuje bezplatnou službu na podporu lidí po celém světě. Více informací o naší iniciativě naleznete zde ( https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative ) a o BetBlockeru zde ( https://betblocker.org/ ).

BetBlocker, který podporuje sedm jazyků, se rychle a snadno instaluje na více zařízení, trvá to pouhé 2 minuty. Po instalaci blokuje přístup k více než 84 230 hazardním webům a běží tiše na pozadí. Službu lze používat anonymně a pomáhá jednotlivcům bezpečně a vhodně spravovat přístup k hazardním hrám, ať už to znamená úplné omezení nebo omezení přístupu během zranitelných období.

BetBlocker dále obsahuje seznam 824 webů s informacemi o hazardních hrách. Tyto weby primárně informují uživatele o hazardních službách a propagují je. Tyto weby můžete zahrnout do svého omezení zaškrtnutím políčka. Pokud však máte probíhající stížnost na provozovatele hazardních her, toto políčko nezaškrtávejte, protože vám to zabrání v přístupu i na webové stránky Casino.Guru.


Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci
Waldemar.1 příspěvek smazal/a
před 5 měsíci

Vypadá to, že právě teď zažívají přetížení, protože si mnoho hráčů stěžuje na stejný problém.

Zkuste být prosím trpěliví a doufejme, že se brzy dozvíme víc.

Mimochodem, už jste někdy z tohoto kasina vybral/a peníze?

Automaticky přeloženo:
1...12 13 14...16
Jít na stránkuz 16 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.