DomůFórumKasinaCrownPlay Casino - všeobecná diskuze

CrownPlay Casino - všeobecná diskuze (strana 12)

57 507 zobrazení 295 odpovědí |
před rokem
|
1...11 12 13...16
Přidat příspěvek
před 8 měsíci

Dobrý den, dnes mi přišel email od podpory

,, Děkujeme, že jste kontaktovali náš zákaznický servis CrownPlay.

Vezměte prosím na vědomí, že naše finanční oddělení si je vědomo zpoždění výplat, protože všechny výplaty odkládáme kvůli velkému množství žádostí.

Není třeba se obávat, výplata proběhne, jen to může trvat o něco déle, než se očekávalo.


𝐄𝐒 𝐢𝐬 𝐯𝐨𝐧 𝐡𝐚𝐧𝐬𝐭𝐞𝐫 𝐖𝐢𝐜𝐡𝐭𝐢𝐠𝐢,𝐮 𝐛𝐞 𝐫𝐞𝐫𝐭𝐢𝐠𝐞𝐧, 𝐝𝐚𝐬 𝐚𝐥𝐥𝐞 𝐙𝐚𝐡𝐥𝐮𝐧𝐠𝐬𝐭𝐫𝐚𝐧𝐬𝐚𝐤𝐭𝐢𝐨𝐧𝐞𝐧, 𝐞𝐢𝐧𝐬𝐜𝐡𝐥𝐢𝐞𝐬𝐬𝐥𝐢𝐜𝐡 𝐄𝐢𝐧𝐳𝐚𝐡𝐥𝐠 𝐮𝐧🝐 𝐘 𝐰𝐞𝐫𝐝𝐞𝐧 𝐤𝐚𝐧𝐭, 𝐰𝐚𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐚𝐧𝐝𝐞𝐫𝐠𝐞𝐬𝐞𝐡𝐞𝐧𝐞𝐧 𝐕𝐞𝐫𝐲𝐨𝐮 𝐠𝐞𝐫𝐮𝐧𝐠𝐞𝐧𝐧.,,

to mi napsali

Automaticky přeloženo:
abduoezzzzz
před 8 měsíci

Chápu, že je to frustrující; z takové odezvy však nelze nic moc jiného usuzovat. Řekněme, že vedení kasina by mělo využít každý nástroj, aby se se zpožděním vyrovnalo co nejdříve. Například rovnou zaplatit přenesení částky, aby se hráči mohli cítit méně vystresovaní. Nejste si jisti, zda je to použitelné, protože pokud se velké pracovní vytížení zdá být jediným důvodem, rozdělení výběrů by mohlo způsobit ještě horší zpoždění,...

Myslím, že tyto situace jsou náročné pro obě strany. 🙁 Doufám, že to nebude trvat dlouho!

Automaticky přeloženo:
Radka
před 8 měsíci

Netuším, peníze se ještě zpracovávají. Stránka je tak pochybná, žádná sranda. Už skoro měsíc čekám na své peníze a ani odpověď.

Automaticky přeloženo:
abduoezzzzz
před 8 měsíci

V tomto případě opravdu doufám, že náš tým bude schopen pomoci a vyřešit vaši stížnost co nejdříve.

Je to vaše první žádost o výběr?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 8 měsíci

Dobré ráno, nic na tom není...

Automaticky přeloženo:
Romi
před 8 měsíci

Ano, toto je moje první žádost o výběr. Nevím co dál. Stav peněz stále čeká.

Automaticky přeloženo:
abduoezzzzz
před 8 měsíci

Zkuste prosím zůstat trpěliví a náš tým pro stížnosti udělá vše pro to, aby se to vyřešilo.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 8 měsíci

Dobře, děkuji mnohokrát.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Na stránce mám zaseknutý zůstatek 5000 eur. stále to odkládají. vždy výměna e-mailů. potřebuji naléhavě pomoc.

Automaticky přeloženo:
zarteck322
před 8 měsíci

To zní opravdu stresující, mít tak velkou rovnováhu a dostávat vágní odpovědi rozhodně není v pořádku.

Také jen pro lepší pochopení vašeho případu, jak dlouho jste zatím čekali na stažení?

Poskytlo vám kasino nějaký konkrétní důvod nebo časový plán zpoždění?

Jakmile budeme mít více informací, pokusíme se vám pomoci!


Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Tyto odpovědi dostávám už 2 měsíce. Ne. Jednoduše musíte provést výběr ručně a oni to stále znovu a znovu odkládají. Už mě požádali o několik kryptoměnových peněženek, které jsem zprostředkoval, a stále si dávají na čas. Ano, prosím o pomoc.

Automaticky přeloženo:
zarteck322
před 8 měsíci

Jen pro upřesnění, požádalo vás kasino o vytvoření a poskytnutí několika kryptoměnových peněženek, a přesto váš výběr stále nezpracovalo? To zní velmi znepokojivě, zvláště pokud věci znovu a znovu oddalují.

V tuto chvíli, protože už to bylo tak dlouhé čekání bez jakéhokoli vyřešení, důrazně doporučuji odeslat nám formální stížnost. Náš tým se může touto záležitostí dále zabývat a pokusit se vám pomoci ji vyřešit.

Přejeme vám hodně štěstí, doufáme, že vám pomůžeme posunout věci kupředu. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

ano je to tak. zkouším, můžete mi ukázat, kde mohu podat stížnost na crownplay? Na vašem webu nemohu najít kasino.

Automaticky přeloženo:
zarteck322
před 8 měsíci

Stížnost si můžete otevřítzde na tomto odkazu ⬅️

Pokud nemůžete najít kasino, zadali jste jej do vyhledávacího pole a nic se neobjevilo? Můžete si vybrat jiné kasino a do textu napsat to, se kterým máte problém. Náš tým to opraví v reklamaci.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj, našel jsem toto fórum, protože jsem zkoumal Crownplay. Moje matka hrála živou ruletu, kterou vždycky hraje na jiném webu, a peníze padají na místě, ale Crownplay říká, že jejich lhůta na zaplacení je 3 pracovní dny. Vyděsil jsem se, když jsem četl zprávy o 12 dnech na přijetí a lidi, kteří říkali, že neobdrželi výhru. Teď se bojím, jestli nedostane výhru? A protože kasino má vysoké hodnocení a má tyto problémy s platbou?

Automaticky přeloženo:
Pri80
před 7 měsíci

Ahoj, někdy se stává, že kasina vyplácejí hráče později, než slíbila. Pokud mají lhůtu 3 dny, zpočátku bych se jí držel, ale může se stát, že ji nedodrží. Všechno to může záviset na různých věcech, jako je poskytovatel platebních služeb třetí strany nebo zda je nutné projít ověřením, to může hrát velkou roli a tak dále. Nepožadovalo kasino od matky nějaké dokumenty? Kdy provedla výběr?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Kasino má ceduli s nápisem, že není potřeba žádná dokumentace, a žádné dokumenty nepožadovalo, když si vyžádala výběr 1500,00, které jsem vyhrál na živé ruletě. Losovalo se číslo 22 a ona vyhrála. Ruleta je živá a není možné o něčem pochybovat, aby se nezaplatilo. Vždycky hraje v jiném kasinu a naletí na to. Každopádně chtěla na doporučení webu cassinoscore vyzkoušet toto kasino. Platba byla požadována ve formě pix. Zatím to neproběhlo, dám vám vědět, až to proběhne. Nerad posílám zprávy na podporu kasina, počkám.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Přihlášení do casinoguruint nefunguje v prohlížeči Edge, ale podařilo se mi vám odpovědět přes prohlížeč Chrome. Viděl jsem, že vám někteří lidé neodpověděli, možná je to problém s jejich prohlížečem. Zde je tip: zkuste se přihlásit přes Chrome.

Automaticky přeloženo:
Pri80
před 6 měsíci

Tak mi dej vědět, až budeš mít něco nového nebo se něco změnilo. Každopádně, byl jsi to ty nebo tvoje matka, protože jednou píšeš, jako bys to byl ty, a jednou, jako by to byla ona.

Co se týče přihlášení a prohlížeče, jsem rád, že používáš jiný, ale ze zvědavosti, co ti to psal, když ses pokusil přihlásit přes edge?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Vyhrála, ale já ji honím, aby dostala zaplaceno, protože neví, jak některé věci pořádně hrát, ale umí hrát a vložila peníze, aby si zahrála, teď chce dostat zaplaceno, je jí 74 let! Na Edge se objeví možnost přihlášení, ale zadáte údaje a nic se neděje, v Chrome se to objeví, měl jsem problém vám na to odpovědět, tak jsem si myslel, že je to prohlížečem, jsem z oblasti IT, jsem systémový analytik a vím, že některé funkce v některých prohlížečích nefungují, a myslel jsem si, že to je ono.

Automaticky přeloženo:
1...11 12 13...16
Jít na stránkuz 16 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.