FórumKasinaCoolCasino.io - všeobecná diskuze

CoolCasino.io - všeobecná diskuze (strana 3)

před rokem od Konstantin1982
|
8838 zobrazení 74 odpovědí |
|
12 3 4
Přidat příspěvek
GuruMay23
před rokem

Věřím ve spravedlnost, příteli! Může to chvíli trvat, ale bude konec!

Automaticky přeloženo:
GuruMay23
před rokem

To je v pořádku, pokud se nic neděje. 😊

A použil jsem tlačítko odpovědět, viďte?

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Dobře, Jaroslave.


Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
GuruMay23
před rokem

Každopádně postupně se na fóru objevuje stále více hráčů z Japonska, tak nás zajímalo, jak jste nás našli? Bylo to vlastně přes CoolCasino a jeho recenzi? Případně nějakým jiným způsobem? 🙂

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý večer všem! Rád bych vám vyjádřil, jak se celou tu dobu cítím s tímto mým problémem s tímto konkrétním kasinem! Přiměli mě, abych se cítil zlomený na mnoho kousků svým chováním, zesměšňováním jejich lží! Je mi 41 let a díky těmto lidem se cítím jako malé dítě, protože si se mnou hráli, hráli s radostí z mého vítězství a proměnili to ve velký smutek! Tito 1měsíční lidé ve mně napáchali tolik škody, že nevím, jak dlouho mi bude trvat, než se z toho dostanu! Tito lidé spravují naše peníze, zatímco my u nich tolik let děláme vklady, o své peníze přicházíme a když vyhrajeme, ničí naši psychologii! Kvůli těmto lidem, protože byli nezodpovědní a nedělali svou práci pořádně, musím tohle všechno trpět! Spravedlnost funguje pomalu, ale doufám, že až bude po všem Tito lidé, kteří tolik ublížili tolika nevinným lidem, zaplatí nejhorším trestem! Zklamání kluci Zklamání!!

Automaticky přeloženo:
Konstantin1982
před rokem

Ahoj, naprosto chápu tvoji frustraci, protože bych se v takové situaci asi cítila stejně. Myslím, že měsíc je dost času na to, aby se věci pohnuly kupředu, a znepokojuje mě, jak s vámi kasino nekomunikuje a nemůže vám dát rozumný důvod, proč nemůže poslat peníze na váš nový účet.

Stále jsem však optimista, že férový přístup nakonec zvítězí a vy své peníze uvidíte a nebudete muset takovou situaci v budoucnu řešit. Vím, že je to těžké, ale zkus si věřit, že všechno dopadne.

Zatím přeji pevné nervy.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Dobré ráno! Jak jsem uvedl ve svých předchozích zprávách, že od 22. 6. 2023, kdy jsem provedl výběr částky 13 000 eur, jsem tyto peníze znovu neviděl! Spravují si je sami a opravdu nevím, kde jsou! Když dne 07.07.2023 provedli převod na MŮJ STARÝ BANKOVNÍ ÚČET, obdržel jsem pouze e-mail, že vaše peníze byly úspěšně převedeny! To znamená, že od 22.06.2023 do dnešního dne netuším kde jsou moje peníze a samozřejmě už 10 dní nereagují na emaily! Takže mám pocit, že si ze mě dělají legraci, protože se mi nedostává jasného vysvětlení! Každý hráč by se cítil úplně stejně jako já, když s nimi někteří lidé hrají! A zvlášť když je to za peníze, které ti patří, protože jsi je vydělal, protože jsi tolik let byl jen propadák a najednou jsi dostal šanci být šťastný a máš prostě pocit, že si s tebou někdo hraje, no chlapi, já ne Tohle nikomu netolerujte... Každopádně buďte trpěliví! Stále říkám, že kasino je pro mě DOBRÉ, ale lidé, kteří převzali můj případ, kazí jméno tohoto kasina, protože mě nerespektovali jako svého zákazníka! A samozřejmě nechci zmiňovat další rozhovory! :-))

Automaticky přeloženo:
Konstantin1982
před rokem

Jasně, rozumím všemu, co jsi popsal. V podstatě kasino nemohlo změnit váš bankovní účet na váš nový už měsíc, přestože jste poslali všechny potřebné dokumenty. Nemůžu mluvit, protože nevím, co může trvat tak dlouho, než jsem si ověřil bankovní účet, a plně chápu, jak se cítíte. Když se hráči jednou za celou svou herní historii podaří vyhrát velkou sumu peněz, nechtěl by mít podobné problémy, ale náš tým se snaží ze všech sil vám pomoci.

Kromě toho vidím, že stížnost je stále otevřená a Tomášovi posíláte potřebné dokumenty, což je dobře.

Neustále nás informujete, což je také vhodné a myslím si, že způsob, jakým s vámi kasino zachází, je neprofesionální. Překvapuje mě, že kasino je pro vás stále v zásadě pěkné místo, ale myslím, že tato zkušenost pro vás bude poslední. Nebo se mýlím? Doufám, že váš případ bude co nejdříve vyřešen.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Dobrý večer! Myslím, že taková zvláštní pozice nemá omluvu (neprofesionální). Tito lidé mají velmi velkou odpovědnost, protože přijímají všechny osobní údaje hráčů, což je velmi vážné! Hrál jsem v mnoha kasinech, chatoval jsem s mnoha z nich a vždy nebyl žádný problém! V tuto chvíli bych rád poblahopřál kasinu Vulkan Vegas Jsem jejich zákazníkem tolik let, provedl jsem mnoho vkladů, nikdy jsem si nestěžoval, ale když jsem s nimi přišel do kontaktu, opravdu jsem s nimi mluvil a cítil jsem se jako velmi známé prostředí a vždy ochotný aby mi sloužil! Stejně jako ostatní kasina, samozřejmě, jen s tím konkrétním, které jsem zmínil, to bylo něco výjimečného! Tak jako tak! Co se týče toho, jestli budu hrát znovu, opravdu nevím a pokud ano, vyberu si někde, kde budu v bezpečí, to je jediné jisté!

Automaticky přeloženo:
Konstantin1982
před rokem

Máš pravdu! Myslím si, že s každým by se mělo zacházet tak, jak by si přál, aby se jednalo s námi. To znamená, že pokud by podpora, které píšete, byla ve vaší situaci, pravděpodobně by také nebyla šťastná. Myslím, že to zvládáte velmi dobře, protože z mého pohledu je to v podstatě jednoduchá záležitost, kterou lze vyřešit za kratší dobu.

Pokud jde o kasino Vulkan Vegas, je dobré vidět, že stále máte místo, kde máte také dobré zkušenosti.

Navíc, pokud jde o hazard, naprosto rozumím a myslím si, že je to správný přístup. Po situacích, jako je tato, si dvakrát rozmyslíte, kam vložíte své prostředky a budete hrát. Pevně věřím, že pokud se v budoucnu rozhodnete hrát znovu, narazíte na kasino, které je poctivé a budete se tam bez takových problémů cítit příjemně.

Zatím budeme bednu CoolCasino sledovat a uvidíme, jak bude fungovat.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Dobrý večer! Chci věřit, že logika zvítězí! A mám ti říct něco jiného? Opravdu věřím ve spravedlnost a zvláště v tak závažné věci! Opravdu mám celou tu dobu podporu své přítelkyně! Byl jsem opravdu ve velmi špatném psychickém stavu! Ale rána to byla těžká... Zdraví především proto, že některé jiné problémy jsou v tuto chvíli mnohem závažnější než moje! 🙂

Automaticky přeloženo:
Konstantin1982
před rokem

Taky tomu věřím. V tomto případě Vám držím palce a doufám, že tento případ dopadne tak, že budete nakonec rádi.

Je skvělé, že za vámi stojí ostatní a myslím, že vám to dodává sílu a naději, že se vše podaří.

Samozřejmě, že pokud jde o zdraví, to je prvořadé a nemá cenu ho ničit něčím jiným, i když se to snadno řekne a hůř udělá. Buďte tedy zdraví a snažte se mít jistotu, že vše bude v pořádku.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Děkujeme moc za vaši podporu! To je také důležité! Gratuluji Jaro!

Automaticky přeloženo:
Konstantin1982
před rokem

Nemáš zač. Jsem rád, když mohu pomoci. Podpora je to nejmenší, co mohu v tomto případě udělat.

Doufám, že nás budete i nadále informovat, abychom věděli, jak se vaše situace vyvíjí.

Hodně štěstí!!

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Dobrý večer! Jsem opravdu zvědavý, jaké výmluvy si vymyslí! Čekám!!!!

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Celou tu dobu jsem viděl spoustu stížností a mám představu, jak se pohybují! Samozřejmě, cokoli řeknou, nahraji to přímo sem!

Automaticky přeloženo:
Konstantin1982
před rokem

Mám pocit, že mě nenapadla jiná výmluva a v tomto konkrétním případě jste jich, myslím, slyšeli dost.

V rámci stížností jsou každopádně jedním z užitečných zdrojů informací a hráč může mnohé zjistit z toho, co zažili ostatní hráči.

Určitě tak udělej, budu čekat.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Dobrý večer! Když jim Thomas zavolal, aby vysvětlil, proč posílají peníze na můj starý bankovní účet, Coolcasinoio mi poslal e-mail a jako vždy požádali o stejné dokumenty znovu již počtvrté! Teď už zase neodpovídají!

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od davko byl odstraněn
před rokem

Dnes jsem týden čekal na více než 3000 eur od jedné ze sesterských stránek, ještě jsem je nedostal a můj účet je ověřen......

Automaticky přeloženo:
12 3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu