před rokem
To je v pořádku, pokud se nic neděje. 😊
A použil jsem tlačítko odpovědět, viďte?
That's fine, as long as there's nothing wrong. 😊
And I used the reply button, see?
0
To je v pořádku, pokud se nic neděje. 😊
A použil jsem tlačítko odpovědět, viďte?
That's fine, as long as there's nothing wrong. 😊
And I used the reply button, see?
Každopádně postupně se na fóru objevuje stále více hráčů z Japonska, tak nás zajímalo, jak jste nás našli? Bylo to vlastně přes CoolCasino a jeho recenzi? Případně nějakým jiným způsobem? 🙂
Anyway, gradually more and more players from Japan are showing up on the forum, so we were wondering how you found us? Was it actually through CoolCasino and its review? Alternatively some other way ? 🙂
Dobrý večer všem! Rád bych vám vyjádřil, jak se celou tu dobu cítím s tímto mým problémem s tímto konkrétním kasinem! Přiměli mě, abych se cítil zlomený na mnoho kousků svým chováním, zesměšňováním jejich lží! Je mi 41 let a díky těmto lidem se cítím jako malé dítě, protože si se mnou hráli, hráli s radostí z mého vítězství a proměnili to ve velký smutek! Tito 1měsíční lidé ve mně napáchali tolik škody, že nevím, jak dlouho mi bude trvat, než se z toho dostanu! Tito lidé spravují naše peníze, zatímco my u nich tolik let děláme vklady, o své peníze přicházíme a když vyhrajeme, ničí naši psychologii! Kvůli těmto lidem, protože byli nezodpovědní a nedělali svou práci pořádně, musím tohle všechno trpět! Spravedlnost funguje pomalu, ale doufám, že až bude po všem Tito lidé, kteří tolik ublížili tolika nevinným lidem, zaplatí nejhorším trestem! Zklamání kluci Zklamání!!
Good evening to all! I would like to express to you how I feel all this time with this problem of mine with this particular casino! They have made me feel broken in many pieces by their behavior by their mockery by their lies! I am 41 years old and these people have made me feel like a small child because they played with me they played with the joy of my victory turning it into a great sadness! These 1 month people have done so much damage inside me that I don't know how long it will take me to get over it! These people manage our money while we have been making deposits with them for so many years, we lose our money and when we win they destroy our psychology! Because of these people because they were irresponsible and didn't do their job properly I have to suffer all this! Justice works slowly but I hope when it's all over These people who have done so much harm to so many innocent people will pay with the worst punishment! Disappointment guys Disappointment!!
Ahoj, naprosto chápu tvoji frustraci, protože bych se v takové situaci asi cítila stejně. Myslím, že měsíc je dost času na to, aby se věci pohnuly kupředu, a znepokojuje mě, jak s vámi kasino nekomunikuje a nemůže vám dát rozumný důvod, proč nemůže poslat peníze na váš nový účet.
Stále jsem však optimista, že férový přístup nakonec zvítězí a vy své peníze uvidíte a nebudete muset takovou situaci v budoucnu řešit. Vím, že je to těžké, ale zkus si věřit, že všechno dopadne.
Zatím přeji pevné nervy.
Hi, I absolutely understand your frustration because I would probably feel the same way in that situation. I think a month is enough time for things to move forward, and I am concerned about how the casino is not communicating with you and can't give you a reasonable reason why they can't send money to your new account.
However, I am still optimistic that fair approach will eventually prevail and you will see your money and you won't have to deal with such a situation in the future. I know it's hard, but try to have trust that everything will work out.
For now, I wish you steady nerves.
Dobré ráno! Jak jsem uvedl ve svých předchozích zprávách, že od 22. 6. 2023, kdy jsem provedl výběr částky 13 000 eur, jsem tyto peníze znovu neviděl! Spravují si je sami a opravdu nevím, kde jsou! Když dne 07.07.2023 provedli převod na MŮJ STARÝ BANKOVNÍ ÚČET, obdržel jsem pouze e-mail, že vaše peníze byly úspěšně převedeny! To znamená, že od 22.06.2023 do dnešního dne netuším kde jsou moje peníze a samozřejmě už 10 dní nereagují na emaily! Takže mám pocit, že si ze mě dělají legraci, protože se mi nedostává jasného vysvětlení! Každý hráč by se cítil úplně stejně jako já, když s nimi někteří lidé hrají! A zvlášť když je to za peníze, které ti patří, protože jsi je vydělal, protože jsi tolik let byl jen propadák a najednou jsi dostal šanci být šťastný a máš prostě pocit, že si s tebou někdo hraje, no chlapi, já ne Tohle nikomu netolerujte... Každopádně buďte trpěliví! Stále říkám, že kasino je pro mě DOBRÉ, ale lidé, kteří převzali můj případ, kazí jméno tohoto kasina, protože mě nerespektovali jako svého zákazníka! A samozřejmě nechci zmiňovat další rozhovory! :-))
Good morning! As I mentioned in my previous messages that since 22-06-2023 when I made my withdrawal of the amount of 13000 euros, I have not seen this money again! They manage them themselves and I really don't know where they are! On 07-07-2023 when they did the transfer to MY OLD BANK ACCOUNT I only received an email saying your money was successfully transferred! That is, from 22-06-2023 until today I have no idea where my money is and of course for 10 days they have not responded to emails! So I feel like they're making fun of me because I'm not getting clear explanations! Any player would feel exactly the same as I do that some people play with them! And especially when it's for money that belongs to you because you earned it because for so many years you were just a loser and suddenly you got a chance to be happy and you just feel like you're being played with, no guys, I don't tolerate this from anyone... Anyway, be patient ! I still say that the casino for me is GOOD but the people who have taken over my case are spoiling the name of this casino because they did not respect me as their customer! And of course I don't want to mention other conversations! :-))
Jasně, rozumím všemu, co jsi popsal. V podstatě kasino nemohlo změnit váš bankovní účet na váš nový už měsíc, přestože jste poslali všechny potřebné dokumenty. Nemůžu mluvit, protože nevím, co může trvat tak dlouho, než jsem si ověřil bankovní účet, a plně chápu, jak se cítíte. Když se hráči jednou za celou svou herní historii podaří vyhrát velkou sumu peněz, nechtěl by mít podobné problémy, ale náš tým se snaží ze všech sil vám pomoci.
Kromě toho vidím, že stížnost je stále otevřená a Tomášovi posíláte potřebné dokumenty, což je dobře.
Neustále nás informujete, což je také vhodné a myslím si, že způsob, jakým s vámi kasino zachází, je neprofesionální. Překvapuje mě, že kasino je pro vás stále v zásadě pěkné místo, ale myslím, že tato zkušenost pro vás bude poslední. Nebo se mýlím? Doufám, že váš případ bude co nejdříve vyřešen.
Sure, I understand everything you described. Basically, the casino has been unable to change your bank account to your new one for a month, even though you sent all the necessary documents. I am speechless because I don't know what can take so long to verify a bank account and I fully understand how you feel. When a player manages to win a large sum of money once in his entire gaming history he would not want to have similar problems, but our team is trying to do their best to help you.
Besides, I see that the complaint is still open and you are sending Tomas the necessary documents, which is good.
You keep us updated which is also appropriate and I think the way the casino is treating you is unprofessional. I am surprised to see that the casino is still basically a nice place for you, but I think this experience will be the last for you. Or am I wrong? I hope your case will be resolved as soon as possible.
Dobrý večer! Myslím, že taková zvláštní pozice nemá omluvu (neprofesionální). Tito lidé mají velmi velkou odpovědnost, protože přijímají všechny osobní údaje hráčů, což je velmi vážné! Hrál jsem v mnoha kasinech, chatoval jsem s mnoha z nich a vždy nebyl žádný problém! V tuto chvíli bych rád poblahopřál kasinu Vulkan Vegas Jsem jejich zákazníkem tolik let, provedl jsem mnoho vkladů, nikdy jsem si nestěžoval, ale když jsem s nimi přišel do kontaktu, opravdu jsem s nimi mluvil a cítil jsem se jako velmi známé prostředí a vždy ochotný aby mi sloužil! Stejně jako ostatní kasina, samozřejmě, jen s tím konkrétním, které jsem zmínil, to bylo něco výjimečného! Tak jako tak! Co se týče toho, jestli budu hrát znovu, opravdu nevím a pokud ano, vyberu si někde, kde budu v bezpečí, to je jediné jisté!
Good Evening! I think that such a special position has no excuse (unprofessional). These people have a very big responsibility because they accept all the personal information of the players, something that is very serious! I have played in many casinos I have chatted with many of them and there has always been no problem at all! At this moment I would like to congratulate Vulkan Vegas casino I have been their customer for so many years I have made many deposits I have never complained but when I came in contact with them I really talked with them and felt very familiar environment and always willing to serve me ! Like the other casinos, of course, just with the specific one I mentioned, it was something special! Anyway! As for whether I'll play again I really don't know and if I do I'll choose somewhere I'll be safe that's the only thing for sure!
Máš pravdu! Myslím si, že s každým by se mělo zacházet tak, jak by si přál, aby se jednalo s námi. To znamená, že pokud by podpora, které píšete, byla ve vaší situaci, pravděpodobně by také nebyla šťastná. Myslím, že to zvládáte velmi dobře, protože z mého pohledu je to v podstatě jednoduchá záležitost, kterou lze vyřešit za kratší dobu.
Pokud jde o kasino Vulkan Vegas, je dobré vidět, že stále máte místo, kde máte také dobré zkušenosti.
Navíc, pokud jde o hazard, naprosto rozumím a myslím si, že je to správný přístup. Po situacích, jako je tato, si dvakrát rozmyslíte, kam vložíte své prostředky a budete hrát. Pevně věřím, že pokud se v budoucnu rozhodnete hrát znovu, narazíte na kasino, které je poctivé a budete se tam bez takových problémů cítit příjemně.
Zatím budeme bednu CoolCasino sledovat a uvidíme, jak bude fungovat.
You're right! I think everyone should be treated as they would like to be treated. That means that if the support you are writing to was in your situation, they probably wouldn't be happy either. I think you are handling this very well for what is basically, from my point of view, a simple matter that can be solved in a shorter period of time.
As far as Vulkan Vegas Casino is concerned, it's good to see that you still have a place where you also have good experience.
Furthermore, when it comes to gambling, I completely understand and think that is the right approach. After situations like this, you think twice about where you deposit your funds and play. I firmly believe that if you decide to play again in the future, you will come across a casino that is honest and you will feel comfortable there without such problems.
For now, we'll keep an eye on the CoolCasino case and see how it works out.
Dobrý večer! Chci věřit, že logika zvítězí! A mám ti říct něco jiného? Opravdu věřím ve spravedlnost a zvláště v tak závažné věci! Opravdu mám celou tu dobu podporu své přítelkyně! Byl jsem opravdu ve velmi špatném psychickém stavu! Ale rána to byla těžká... Zdraví především proto, že některé jiné problémy jsou v tuto chvíli mnohem závažnější než moje! 🙂
Good Evening! I want to believe that logic will prevail! And should I tell you something else? I really believe in justice and especially in such serious matters! I really have my girlfriend's support all this time! I was really in a very bad psychological state! But the blow was heavy.... Health above all because some other problems are much more serious than mine at the moment! 🙂
Taky tomu věřím. V tomto případě Vám držím palce a doufám, že tento případ dopadne tak, že budete nakonec rádi.
Je skvělé, že za vámi stojí ostatní a myslím, že vám to dodává sílu a naději, že se vše podaří.
Samozřejmě, že pokud jde o zdraví, to je prvořadé a nemá cenu ho ničit něčím jiným, i když se to snadno řekne a hůř udělá. Buďte tedy zdraví a snažte se mít jistotu, že vše bude v pořádku.
I also believe in it. I keep my fingers crossed for you in this case and I hope that this case will turn out in such a way that you will be happy in the end.
It is great that others are behind you and I think it gives you strength and hope that everything will work out.
Of course, when it comes to health, that is paramount and it's not worth it ruining it for anything else, even though it is easy to say and harder to do. So stay healthy and try to be confident that everything will be all right.
Nemáš zač. Jsem rád, když mohu pomoci. Podpora je to nejmenší, co mohu v tomto případě udělat.
Doufám, že nás budete i nadále informovat, abychom věděli, jak se vaše situace vyvíjí.
Hodně štěstí!!
You're welcome. I'm glad if I can help. Support is the least I can do in this case.
I hope you will continue to update us so we know how your situation is evolving.
Good luck!!
Dobrý večer! Jsem opravdu zvědavý, jaké výmluvy si vymyslí! Čekám!!!!
Good Evening! I'm really curious to see what excuses they'll come up with! I am waiting!!!!
Celou tu dobu jsem viděl spoustu stížností a mám představu, jak se pohybují! Samozřejmě, cokoli řeknou, nahraji to přímo sem!
All this time I have seen a lot of complaints and got an idea how they move! Of course, whatever they say I will upload it here directly!
Mám pocit, že mě nenapadla jiná výmluva a v tomto konkrétním případě jste jich, myslím, slyšeli dost.
V rámci stížností jsou každopádně jedním z užitečných zdrojů informací a hráč může mnohé zjistit z toho, co zažili ostatní hráči.
Určitě tak udělej, budu čekat.
I have a feeling I couldn't think of another excuse and in this particular case, you've heard enough of them, I think.
Anyway, in the context of complaints, they are one of the useful sources of information and a player can find out a lot from what other players have experienced.
Definitely do so, I'll be waiting.
Dobrý večer! Když jim Thomas zavolal, aby vysvětlil, proč posílají peníze na můj starý bankovní účet, Coolcasinoio mi poslal e-mail a jako vždy požádali o stejné dokumenty znovu již počtvrté! Teď už zase neodpovídají!
Good Evening! When Thomas called them to explain why they are sending the money to my old bank account Coolcasinoio emailed me and as always they asked for the same documents again for the 4th time! Now they don't answer again!
Dnes jsem týden čekal na více než 3000 eur od jedné ze sesterských stránek, ještě jsem je nedostal a můj účet je ověřen......
I've waited for over 3000 eur from one of the sister sites for a week today, haven't got them yet and my account is verified......
Dobrý večer! Navrhoval bych, abyste podali stížnost zde na kasino guru a zároveň informovali svého právníka! Je velmi důležité sbírat informace! Čekám od 22. 6. 2023 a oni si ze mě jen dělají legraci!
Good Evening! I would suggest you file a complaint here at casino guru and at the same time inform your lawyer! It is very important to gather information! I've been waiting since 2023-06-22 and they're just making fun of me!
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.